Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij een aanwinst voor het forum?

+20
Caresses
studiebol
Roza
Jeanette
PluDan
Tinus
GreenGrass
Polly
Lejow
Mermaid
frolic
Rush
RioolSpook
Susan
Ugly Betty
TGR
Marin
Melis_je
Antibes
Zwerver
24 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Zwerver ma 6 feb 2012 - 22:21

Vind jij jezelf een aanwinst voor het forum?
Waarom wel/niet ?

Hoe denk jij, dat forummers over jou zullen denken?
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Antibes ma 6 feb 2012 - 22:24

Nee hoor, ik zal best af en toe een nuttige reactie plaatsen hoor, daar niet van. Maar ik heb niet kennis paraat waar ik mensen mee help ofzo en als ik iets niet zeg, zijn er genoeg anderen die hetzelfde denken/zeggen. Ook heb ik geen intensief contact met forummers (al helemaal niet via het forum), dus ik denk ook niet dat ik vriendschappelijk gemist zou worden.

Als ik niet meer zou komen, zou het forum prima doordraaien en het is echt niet significant beter met mij hier.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Melis_je ma 6 feb 2012 - 22:26

Antibes schreef:en het is echt niet significant beter met mij hier.

Vind ik wel, ik vind het fijn dat je geen meeprater bent. Er zijn niet veel forummers die het oneens zijn met de TO, bijna ongeacht het onderwerp.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:27

Ik denk dat ik mij redelijk in de anonimiteit bevind. Maar om nou te zeggen dat ik geen aanwinst ben voor het forum Ben jij een aanwinst voor het forum? 166342 Ik doe altijd erg mijn best!

Even serieus, ik denk niet dat ik echt een aanwinst ben, ik vind het wel leuk om mee te doen en reacties te plaatsen.


Laatst aangepast door Break Of Day op ma 6 feb 2012 - 22:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Marin ma 6 feb 2012 - 22:27

Beetje rare vraag om over jezelf te beantwoorden.
Maar ja ik denk dat ik wel wat te voegen heb op t forum. Ik geef veel reistips en krijg best regelmatig pm's met verzoekjes om te helpen met reis l, studie of taal dingen. Vind ik ook leuk. En verder hoop ik dat ik wat toe voeg met m'n foto's, dat mensen het leuk vinden om te zien. Ik hoop dat mensen mijn verhalen waarderen.
Maar echt voor de zorgzame, steunende dingen ben ik niet zo heel goed en sterk in geloof ik.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  TGR ma 6 feb 2012 - 22:28

Ik slinger er gewoon af en toe een (ongenuanceerde) opmerking in, gewoon om te kijken of meer mensen een (andere) mening hebben.

Het is hier erg veel van hetzelfde. Net een zakje jelly beans. Allemaal een andere kleur en een andere smaak, maar het blijven jelly beans.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:30

wc-eend schreef:Vind jij jezelf een aanwinst voor het forum?
Om eerlijk te zijn kan me dat niet boeien. Ik heb het voornamelijk gezellig met mezelf.smile

Waarom wel/niet ?
Wanneer ben je een aanwinst? Als je overal pasklare antwoorden op hebt en iedereen dus kunt helpen of als je juist iemand bent die grapjes maakt, waardoor het allemaal wat luchtiger wordt? Waar ik iets van het onderwerp afweet, zal ik serieus reageren, maar 75% van wat ik hier lees neem ik niet zo serieus en zullen mijn reacties ook naar zijn.

Hoe denk jij, dat forummers over jou zullen denken?
Allesweter las ik laatst.;-) Ik denk dat er veelal wordt gedacht dat ik juist wel heel wijs en serieus ben. Was het maar zo'n feest!


Laatst aangepast door Nour op ma 6 feb 2012 - 22:30; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Ugly Betty ma 6 feb 2012 - 22:30

Ik vind mezelf geen aanwinst voor het forum, ik reageer niet zoveel en vind het soms moeilijk om mezelf goed uit te drukken. Ik heb ook niet zo'n sterke eigen mening. (Daarom vind ik het juist leuk om te forummen om dingen van verschillende kanten te bekijken).
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Susan ma 6 feb 2012 - 22:32

TGR schreef:

Het is hier erg veel van hetzelfde. Net een zakje jelly beans. Allemaal een andere kleur en een andere smaak, maar het blijven jelly beans.

Verklaar je nader?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:32

Ik ben niet perse een aanwinst hier nee. Maar ik zit hier ook niet om het leven van anderen enorm te verrijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Antibes ma 6 feb 2012 - 22:33

Melis_je schreef:
Antibes schreef:en het is echt niet significant beter met mij hier.

Vind ik wel, ik vind het fijn dat je geen meeprater bent. Er zijn niet veel forummers die het oneens zijn met de TO, bijna ongeacht het onderwerp.

Oh echt, dankjewel. Dan moet ik nog maar even blijven.. Cool

@ TGR: de jelly beans experience herken ik ook. En soms vind ik die ongenuanceerde meningen van jou erg prettig en ben je zeker een aanwinst. Soms vind ik het even teveel van het goeie en mag je van mij (tijdelijk dan) verdwijnen.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Melis_je ma 6 feb 2012 - 22:35

Op Viva vind ik dat precies andersom. Daar lijkt het een sport te zijn om het zoveel mogelijk NIET eens te zijn met de TO.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  TGR ma 6 feb 2012 - 22:37

Susan schreef:
TGR schreef:

Het is hier erg veel van hetzelfde. Net een zakje jelly beans. Allemaal een andere kleur en een andere smaak, maar het blijven jelly beans.

Verklaar je nader?

Veel hetzelfde soort vrouwen. Wel allemaal net een beetje anders, maar toch schaar ik ze wel onder hetzelfde type mens door hun manieren van reageren hier. Wellicht kan ik van mening veranderen als ik ze ontmoet, maar daar heb ik 9 van de 10 keer door die manier van reageren al totaal geen behoefte aan.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  TGR ma 6 feb 2012 - 22:39

Antibes schreef:
Melis_je schreef:
Antibes schreef:en het is echt niet significant beter met mij hier.

Vind ik wel, ik vind het fijn dat je geen meeprater bent. Er zijn niet veel forummers die het oneens zijn met de TO, bijna ongeacht het onderwerp.

Oh echt, dankjewel. Dan moet ik nog maar even blijven.. Cool

@ TGR: de jelly beans experience herken ik ook. En soms vind ik die ongenuanceerde meningen van jou erg prettig en ben je zeker een aanwinst. Soms vind ik het even teveel van het goeie en mag je van mij (tijdelijk dan) verdwijnen.

Daarom ben ik er ook niet meer zo hardnekkig als een tijd terug. Ik lees vooral mee en het is dan veel van dit laughcry en soms wat Ben jij een aanwinst voor het forum? 618px-JeanLucPicardFacepalm en voorheen handelde ik daar naar, maar nu heb ik daar weinig behoefte aan.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:42

TGR schreef:Ik slinger er gewoon af en toe een (ongenuanceerde) opmerking in, gewoon om te kijken of meer mensen een (andere) mening hebben.

Het is hier erg veel van hetzelfde. Net een zakje jelly beans. Allemaal een andere kleur en een andere smaak, maar het blijven jelly beans.

Ben jij een aanwinst voor het forum? 699888

Ik vind jou wel een aanwinst. En mezelf eigenlijk ook wel. Lekker arrogant. Maar zo ben ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:43

De laatste tijd vind ik van niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:43

Melis_je schreef:Op Viva vind ik dat precies andersom. Daar lijkt het een sport te zijn om het zoveel mogelijk NIET eens te zijn met de TO.

Haha, nou inderdaad.

Ontopic: geen idee en eigenlijk boeit dat me ook niet zo. Ik kom hier voor mijn eigen ontspanning, niet voor die van een ander.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:46

Overigens ben ik het wel een beetje met TGR eens, er zijn een aantal mensen die eruit springen qua persoonlijkheid, maar verder is het véél van hetzelfde en maar weinig vermogen om buiten hokjes te denken.

Ik verbaas me soms over het gebrek aan nieuwsgierigheid en het gebrek aan buiten kaders kunnen denken hier. Iets is óf goed óf fout en goed is dan vooral gebaseerd op 'hoe het hoort' of 'hoe het nou eenmaal gaat'. Viel me ook op in mijn eigen topic laatst. Er wordt óf geen commentaar gegeven op een situatie toch best wel heftig is en waar je commentaar op kan verwachten, óf er wordt keiharde kritiek gegeven zonder ook maar enige vorm van interesse in het hoe en waarom. De reacties die er tussenin zaten, kritisch maar wel genuanceerd, zijn dan echt op één hand te tellen. Valt me steeds weer op dat er maar weinig middenweg zit in reacties tussen 'je bent een hoer en een slecht mens' en 'je bent zó dapper en sterk', of het nu gaat over abortus, vreemdgaan, relaties verbreken of wat dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  RioolSpook ma 6 feb 2012 - 22:46

Nee, ik doe niet mee aan discussies en ben niet zo geinteresseerd in anderen. Denk dat de meesten mij niet eens kennen.
RioolSpook
RioolSpook
Prater
Prater

Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Rush ma 6 feb 2012 - 22:48

Ik ben wel in voor meer discussies trouwens.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  frolic ma 6 feb 2012 - 22:49

Nee ben geen aanwinst voor het forum, hoef ik ook niet te zijn..

frolic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 498
Punten : 632
Registratiedatum : 04-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Mermaid ma 6 feb 2012 - 22:50

Ik vind dat eucalypta gelijk heeft.

En ik vind mezelf helemaal geen aanwinst op dit forum. Schrijf amper mee en heb hier ook geen vriendschappen, daarvoor kom ik hier ook niet.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:50

Nee, geen aanwinst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Antibes ma 6 feb 2012 - 22:53

Melis_je schreef:Op Viva vind ik dat precies andersom. Daar lijkt het een sport te zijn om het zoveel mogelijk NIET eens te zijn met de TO.

Oh, dat is ook niet echt leuk meer. Het is natuurlijk ook lastig, over het algemeen waardeer ik mensen met een sterke mening/persoonlijkheid wel. In het echte leven heb ik dat ook, ik kan beter omgaan met iemand die 100% van de tijd een eikel is, dan iemand die dat afhankelijk van de situatie is haha..

Is alleen op het forum weer lastig te zien wie er sterk bij zijn eigen (stabiele) mening blijft, omdat je de mensen verder niet echt kent. Ik merk dat ik er bij de meeste bekende forummers wel een wat duidelijker gevoel bij heb en wat dat betreft springen er ook echt wel een aantal mensen uit qua hoe serieus ik ze neem. Jij, Nour of Susan bijvoorbeeld. Het grappige is dat ik daar ook zeker niet de enige in ben, dus toch zien wel meer mensen dat.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gast ma 6 feb 2012 - 22:53

Ik vind mezelf wel een aanwinst. Ik durf te zeggen dat ik ergens niet mee eens ben en ik denk wel behoorlijk buiten hokjes. Ik heb een hekel aan mensen die kortzichtig zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij een aanwinst voor het forum? Empty Re: Ben jij een aanwinst voor het forum?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum