Echt tijd voor de site bij het forum?
+8
loura
Phileine
Snoes
Spring
rapa nui
Zora
Lynn_
Monte
12 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Echt tijd voor de site bij het forum?
Ik merk dat er steeds minder topics worden gemaakt(of minder interessante, het gaat meer over vragen dan echt discussies, verhalen enz.) Ik ben wel blij dat de moderators bezig zijn met een site om nieuwe mensen aan te trekken. Zeker omdat er nu al een aantal personen zijn vertrokken die veel ''invloed'' op het forum hadden(denk aan: doedell, wolletjes, lillith)
Vinden jullie ook dat het forum nieuwe mensen nodig heeft?
Vinden jullie ook dat het forum nieuwe mensen nodig heeft?
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Echt tijd voor de site bij het forum?
Isabella schreef:Ja, en nee.
Want?
Monte- Ratel
Ik vind het wel leuk als het druk is, dan heb je ten minste iets bij te lezen als je even niet geweest bent. Ik had trouwens verwacht dat het nieuwe forum écht niet van de grond zou komen dus het valt mij helemaal niks tegen!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik vind een aanwas van nieuwe forummers altijd leuk. Dat vond ik juist het leuke van het 'oude' Yes, als er forummers weg gingen, kwamen er gewoon weer nieuwe bij.
Gast- Gast
Komt net over of de mensen die er nu zijn niet leuk genoeg zijn.Monte schreef:Isabella schreef:Ja, en nee.
Want?
Ik zit zelf vooral in het dag- en nachtcafé, en niet zo veel meer daar buiten. Daar heb ik het erg naar mijn zin, verveel ik me niet, zijn er leuke gesprekken en leuke mensen en is men over het algemeen erg behulpzaam en lief voor elkaar.
Gast- Gast
Nieuwe mensen zijn natuurlijk gewoon welkom, alleen maar leuk.Maple schreef:Ik vind een aanwas van nieuwe forummers altijd leuk. Dat vond ik juist het leuke van het 'oude' Yes, als er forummers weg gingen, kwamen er gewoon weer nieuwe bij.
Gast- Gast
Ja, inderdaad. Ik ben er ook 'bang' voor dat er hier meer mensen weggaan dan er bij komen..Maple schreef:Ik vind een aanwas van nieuwe forummers altijd leuk. Dat vond ik juist het leuke van het 'oude' Yes, als er forummers weg gingen, kwamen er gewoon weer nieuwe bij.
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Lynn_ schreef:Ik vind het wel leuk als het druk is, dan heb je ten minste iets bij te lezen als je even niet geweest bent. Ik had trouwens verwacht dat het nieuwe forum écht niet van de grond zou komen dus het valt mij helemaal niks tegen!
Het valt mij ook zeker niet tegen, het viel me alleen op dat ik steeds minder heb om bij te lezen. Soms hebt ik echt maar een stuk of 4 topics die ik echt wil lezen, terwijl dat er in het begin van dit forum en het oude forum wel meer waren. Daarbij vertrekken er ook mensen die juist voor ''leven'' zorgen en veel posten.
Monte- Ratel
Lynn_ schreef:Ja, inderdaad. Ik ben er ook 'bang' voor dat er hier meer mensen weggaan dan er bij komen..Maple schreef:Ik vind een aanwas van nieuwe forummers altijd leuk. Dat vond ik juist het leuke van het 'oude' Yes, als er forummers weg gingen, kwamen er gewoon weer nieuwe bij.
Klopt, dat is sowieso de ervaring die ik heb met andere onbekende fora. Op den duur werden er misschien 15 posts in een hele dga geplaatst. Ik ben blij dat dit forum loopt zoals het nu loopt, en hoop dat het forum in combinatie met een nieuwe site alleen maar succesvoller kan zijn. Moeten we wel met zijn allen de moeite in de site en het forum willen blijven steken.
Gast- Gast
eensMaple schreef:Lynn_ schreef:Ja, inderdaad. Ik ben er ook 'bang' voor dat er hier meer mensen weggaan dan er bij komen..Maple schreef:Ik vind een aanwas van nieuwe forummers altijd leuk. Dat vond ik juist het leuke van het 'oude' Yes, als er forummers weg gingen, kwamen er gewoon weer nieuwe bij.
Klopt, dat is sowieso de ervaring die ik heb met andere onbekende fora. Op den duur werden er misschien 15 posts in een hele dga geplaatst. Ik ben blij dat dit forum loopt zoals het nu loopt, en hoop dat het forum in combinatie met een nieuwe site alleen maar succesvoller kan zijn. Moeten we wel met zijn allen de moeite in de site en het forum willen blijven steken.
Monte- Ratel
Monte schreef:Isabella schreef:Ja, en nee.
Want?
Ik bedoelde dat het altijd leuk is als er nieuwe mensen bijkomen, maar dat ik de groep die er nu zit we leuk en enthousiast vind en dat ik het als een gewoon forum al heel goed vind
Gast- Gast
Ja, ik mis zeker wat leven in de brouwerij. Ik heb daar natuurlijk zelf ook gewoon deel aan, maar de dynamiek wordt wel wat bruisender denk ik als er wat nieuwe mensen bijkomen.
Zora- Ratel
- Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Isabella schreef:Monte schreef:Isabella schreef:Ja, en nee.
Want?
Ik bedoelde dat het altijd leuk is als er nieuwe mensen bijkomen, maar dat ik de groep die er nu zit we leuk en enthousiast vind en dat ik het als een gewoon forum al heel goed vind
oh ok, daar ben ik het helemaal mee eens.
Monte- Ratel
Smikkell schreef:Komt net over of de mensen die er nu zijn niet leuk genoeg zijn. .Monte schreef:Isabella schreef:Ja, en nee.
Want?
Huh? Waar haal je dat vandaan?
Gast- Gast
Ik vind het ook wel leuk als er nieuwe mensen bijkomen, dan heb je naar mijn idee toch wat minder 'last' van groepsvorming. Dat zal hoe dan ook wel aanwezig blijven, maar met nieuwe mensen er bij blijf je iig niet in het zelfde hangen. Met een vaste groep heb je op een gegeven moment alles wel gezegd en weet je op een gegeven moment wel hoe mensen over een onderwerp denken.
Gast- Gast
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Als mensen weggaan moeten ze dat zelf weten, meestal vind ik dat niet jammer. Op een enkeling na.
Als mensen weggaan moeten ze dat zelf weten, meestal vind ik dat niet jammer. Op een enkeling na.
Gast- Gast
Ik las de topictitel eerst anders, haha.
Ja, vind het tijd worden voor een frisse wind.
Gast- Gast
ABE schreef:Ik las de topictitel eerst anders, haha.
Hoe las je hem dan?
Monte- Ratel
Monte schreef:ABE schreef:Ik las de topictitel eerst anders, haha.
Hoe las je hem dan?
Andere klemtoon. Alsof we met zijn alleen geen tijd hadden om een site naast het forum te lezen. En toen dacht ik:"Hmmz, volgens mij hebben we tijd over, want veel nieuwe verhalen komen er niet op het forum".
Gast- Gast
Het maakt me niet veel uit of er al dan niet nieuwe forummers bij zouden komen, want wat ik vooral merk is dat de diepgang hier soms niet verder reikt dan een stuk drijfhout en dat vind ik jammer. In dat opzicht 'mis' ik een aantal forummers die weg zijn en zou ik het leuk vinden als er nieuwe forummers zouden komen die inhoudelijk interessante discussies willen voeren.
Gast- Gast
ABE schreef:Monte schreef:ABE schreef:Ik las de topictitel eerst anders, haha.
Hoe las je hem dan?
Andere klemtoon. Alsof we met zijn alleen geen tijd hadden om een site naast het forum te lezen. En toen dacht ik:"Hmmz, volgens mij hebben we tijd over, want veel nieuwe verhalen komen er niet op het forum".
oh ja zo kan je het ook lezen
Monte- Ratel
Guattari schreef:Het maakt me niet veel uit of er al dan niet nieuwe forummers bij zouden komen, want wat ik vooral merk is dat de diepgang hier soms niet verder reikt dan een stuk drijfhout en dat vind ik jammer. In dat opzicht 'mis' ik een aantal forummers die weg zijn en zou ik het leuk vinden als er nieuwe forummers zouden komen die inhoudelijk interessante discussies willen voeren.
Precies dat vind ik ook wel. Op het oude forum waren er vaker discussies(of het er gezelliger van wordt is een ander punt), maar soms mis ik ook wel de diepgang en ik denk dat het wel meer wordt als er meer mensen komen.
Monte- Ratel
Ik vind het juist wel lekker dat er ook topics zijn die niet al te diepgaand zijn en zit niet altijd op een discussie te wachten. Ik kom hier naast het zoeken van lotgenoten, steun en advies geven ook voor lol en gezelligheid.
Maar er mogen best meer discussietopics komen, graag zelfs!
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Ik vind het juist wel lekker dat er ook topics zijn die niet al te diepgaand zijn en zit niet altijd op een discussie te wachten. Ik kom hier naast het zoeken van lotgenoten, steun en advies geven ook voor lol en gezelligheid.
o absoluut. Als we de hele dag topics van mensen als CBL krijgen dan is dat erg vermoeiend en daar heb ik inderdaad ook geen zin in. De luchtige topics vind ik ook heerlijk als ik vermoeid na een drukke werkdag thuis kom, even lekker ontspannen.
Monte- Ratel
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Tijd op forum
» Een site om het forum heen
» Je eerste tijd op het forum
» Tijd van het forum verandert?
» Ik vind het tijd voor...
» Een site om het forum heen