Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer is bij jullie sint maarten?

+23
loura
Printje
Pompoen
Minx
Happydobby
SarahKey
M@niek
Lejow
Paper Crown
rapa nui
Zora
Aziraphale
Summerlovin
Aimee
Tania
Coco
*Lookie*
PiP
Shisha
Papillio
Sanne
woezel
Monte
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Happydobby za 10 nov 2012 - 7:40

Nog niks gezien hier, het zal wel morgen zijn.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Paper Crown za 10 nov 2012 - 7:41

Ik denk morgen.. Ik heb nog niet 1 kindje gezien. We hebben snoep in huis gehaald dus ze mogen vandaag ook komen, liever vandaag btw.. ik heb al wat gesnoept haha! Ik geef trouwens áltijd dicht snoep. Vroeger kregen wij wel eens open snoep, een handje tumtum ofzo, mochten we nooit houden van mijn moeder, dan ging de zak op zijn kop en werden alle dichte snoep eruit gevist. Vond ik zó erg toen haha!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Lejow za 10 nov 2012 - 7:49

Hier wordt het niet gevierd.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  M@niek za 10 nov 2012 - 7:54

Ik heb eigenlijk geen idee of het hier gevierd wordt. Het is de 11 van de 11e, het gekkengetal! Carnavals seizoen voor geopend :cheering: :cheering:
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  SarahKey za 10 nov 2012 - 8:02

Happydobby schreef:
Printje schreef:
Happydobby schreef:Geen idee maar wij zorgen altijd dat we niet thuis zijn Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 253468018

hahahha is dat dat ze dan langs de deur komen voor snoep?

Jup

Maar wel zelf met je kind lopen over een paar jaar?

Het is ook niet mijn grootste hobby maar elk jaar staan we er wel. Dit jaar zijn we met S zelf weggeweest naar opa en oma. Maar vind het later zelf ook leuk om met S rond te lopen dan doe ik dat ook voor andere kinderen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Happydobby za 10 nov 2012 - 8:04

SarahKey schreef:
Happydobby schreef:
Printje schreef:
Happydobby schreef:Geen idee maar wij zorgen altijd dat we niet thuis zijn Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 253468018

hahahha is dat dat ze dan langs de deur komen voor snoep?

Jup

Maar wel zelf met je kind lopen over een paar jaar?

Het is ook niet mijn grootste hobby maar elk jaar staan we er wel. Dit jaar zijn we met S zelf weggeweest naar opa en oma. Maar vind het later zelf ook leuk om met S rond te lopen dan doe ik dat ook voor andere kinderen.

Weet ik niet, ik laat hem niet alleen door het donker gaan dus als hij het zou willen dan doen we dat.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Aziraphale za 10 nov 2012 - 8:14

Hier zijn alle mandarijnen op Wink Ik had er ook snoepjes bij en die zijn natuurlijk ook vaak gekozen, maar de mandarijnen doen het hier elk jaar best goed!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Minx za 10 nov 2012 - 8:17

Hier is het onduidelijk stond ook in de krant. De optochten gaan of niet door of zijn vandaag. Het is iig erg vaag.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Pompoen za 10 nov 2012 - 8:18

Ik vond het altijd zo gezellig als ze langskwamen, maar ze doen er hier helemaal niks aan, soms zie ik in de verte een paar kindjes met lampionnen lopen, maar er is hier misschien 1 keer aangebeld. Ik koop nu ook geen snoep meer. Maar heb wel een trommel vol dropjes en mandarijntjes in huis. Volgens mij is het hier gewoon 11 november trouwens, maar houd de plaatselijke krantjes nooit zo goed in de gaten.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Printje za 10 nov 2012 - 8:32

Hier wordt er nooit iets aan Sint Maarten gedaan, als kind werd het hier niet gedaan maar nu volgens mij nog steeds niet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  *Lookie* za 10 nov 2012 - 23:21

Hier hebben ze gisteravond gelopen. Er kwamen 25 kinderen aan de deur, dat is best veel vergeleken met vorige jaren.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  loura za 10 nov 2012 - 23:25

Wat raar op de 10de zeg... Vind ik stom haha! Ik ga vandaag naar mijn neefje, hij gaat vanavond lopen en zingen Very Happy Altijd erg leuk al die lampjes, vroeger vond ik het zelf ook altijd super leuk.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  TukTuk zo 11 nov 2012 - 1:12

Ik hoop trouwens heel erg dat er vanavond toch een paar kindjes langskomen.. Afgelopen jaren niemand gezien, maar toen woonden we ook in een afgelegen straat / wijk waar alleen nog maar anti kraak woonde, en ook helemaal aan de buitenrand van de wijk. Nu wonen we in een wijk waar veel meer kinderen wonen, dus wie weet.. Al ben ik er bang voor.. Misschien anders in januari geloof ik, met de 3 koningen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Susan zo 11 nov 2012 - 1:19

Hier is het gewoon vanavond. Ik heb er eigenlijk niet zoveel zin in, we zijn allemaal net ziek geweest en het komt qua tijd ook niet zo goed uit, maar goed, ik heb toch maar snoep in huis gehaald. Als mijn eigen kinderen over een paar jaar meedoen met Sint Maarten dan zou ik het ook leuk vinden als er wat mensen opendoen.

Als het gisteren was geweest dan waren we gewoon niet thuis geweest, we zijn er vrijwel nooit op zaterdagavond. Dan had ik me voor de rest niet schuldig gevoeld over het feit dat mijn kinderen over een paar jaar misschien ook meelopen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  yes1984 zo 11 nov 2012 - 1:47

Bij ons was het gisteravond. Ik wist dit doordat het bij de creche stond aangeplakt.
yes1984
yes1984
Prater
Prater

Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Woonplaats : in Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Fearie zo 11 nov 2012 - 3:38

Voor zover mij bekend is het hier gewoon vanavond, we waren gisteren bij mijn vader in Duitsland en daar heb ik met D, zijn tante, oma en de kindjes uit de buurt Sint maarten (in het Duits) gelopen. Het is daar van te voren afgesproken waar de kindjes langs de deur gaan en daar krijgen ze een leuk samen gesteld zakje snoep. D. heeft dat ook gehad, dus mama kan voorlopig snaaien.
Heb voor vanavond ook nog wat in huis, maar geen idee of er iemand langs gaat komen. Wij gaan in ieder geval niet nog een keer met D rond de deuren.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer is bij jullie sint maarten? - Pagina 2 Empty Re: Wanneer is bij jullie sint maarten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum