Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer zat jullie buik in de weg?

+9
Bruintje Beer
Wennes
nillis
Lindsya
Susan
maiadebij
Teddyaapje
Liadan
Darius
13 plaatsers

Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Darius di 28 dec 2010 - 21:11

Tweede Kerstdag ben ik naar bed gegaan en 's nachts de hele tijd wat zeurende buikpijn gehad. En ik werd maandag wakker en mijn buik was gewoon zichtbaar gegroeid...En dat is te merken, iets van de grond oprapen lukt eigenlijk al niet meer zo goed, omdraaien in bed gaat moeizamer en ik had gisteren echt enorm dikke enkels....En dat precies bij 20 weken, pfff ik moet er nog 20!

Bij Laurens had ik pas bij 30 weken ofzo dat ik wat rustiger aan moest doen, maar nu voel ik me af en toe al hoogzwanger, bleh....

Wanneer begon het buikje bij jullie in de weg te zitten? En is dat bij de tweede zwangerschap sneller dan bij de eerste?
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Liadan di 28 dec 2010 - 21:32

Mijn buik zelf zit nog niet in de weg, al merk ik het ook bij het omdraaien in bed, dat duurt wat langer;-)
Maar ik merk wel dat mijn lichaam nu al eerder aan geeft dat ik rustiger aan moet doen dan bij mijn vorige zwangerschap. Toen had ik dat pas met 30 weken, nu heb ik het al een paar weken.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Gast di 28 dec 2010 - 23:30

Ik moet zeggen dat ik er nu nog niet echt last van heb. Bij Ciske was ik er wel al met 20 weken klaar mee maar nu dus met bijna 29 weken nog niet.
Omdraaien in bed gaat wat meer moeizaam en als ik mijn schoenen aantrek, ligt mijn maag op mijn tong maar verder gaat het best goed eigenlijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Teddyaapje wo 29 dec 2010 - 0:28

Ik geloof dat hij bij mij met 20w ook al in de weg begon te zitten. Vooral met schoenen aantrekken ed.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  maiadebij wo 29 dec 2010 - 0:33

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik er eigenlijk helemaal geen last van gehad en kon ik alles tot de dag van de bevalling nog makkelijk. Bij de 2e was dat anders, toen kreeg ik denk rond 28 weken last van mijn buik. Maar N was toen nog geen 1,5 jaar dus ik vroeg ook gewoon meer van mijn lichaam en kon minder rusten dus zo gek was dat niet Cool

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Susan wo 29 dec 2010 - 0:33

De eerste keer had ik volgens mij niet zoveel last van mijn buik, de tweede keer denk ik de laatste twee maanden, daarvoor was het zomervakantie en hoefde ik relatief weinig te doen, de laatste maand was toen wel heel pittig. Op een gegeven moment kon ik amper nog lopen zonder overal pijn te hebben.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Lindsya wo 29 dec 2010 - 0:42

Mijn buik heeft eigenlijk nooit in de weg gezeten. Ik kon vrij veel dingen nog doen tot de bevalling. Ik had één dag voor mijn bevalling nog alle ramen staan te doen. Mijn buik was ook vrij klein vond ikzelf en mijn omgeving.
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 0:54

écht in de weg zitten pas vrij laat, maar ik kon al wel sneller dingen niet meer, zoals snel iets oprapen van de grond, soepel mijn veters strikken, teennagels lakken, dat soort dingen.

Mijn buik begon echt rond de 36 weken in de weg te zitten, ik kon niet langer dan een uur of 2 op één zijkant liggen, omdat de banden aan de andere kant begonnen te trekken, ik kon niet meer op mijn rug liggen, ik kon mijn eigen schoenen niet meer aankrijgen en dat soort ongein. Nu heb ik ook niet zo'n lange rug, dus ik had ook helemaal geen ruimte meer over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  nillis wo 29 dec 2010 - 1:23

Mijn buik heeft helemaal niet in de weg gezeten. Met 42 weken poetste ik nog de hele badkamer. Ik had nergens last van. Wel vervelend, dat je er nu al last van hebt. Veel succes verder.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Wennes wo 29 dec 2010 - 8:14

Mijn buik heeft helemaal niet in de weg gezeten. Maar goed, ik had al vanaf 26 weken bedrust dus mocht ook niks doen.
Wennes
Wennes
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2097
Punten : 2455
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 8:42

Bij de 1e rond de 30 weken denk ik. Had ook best een behoorlijke buik. Bij de 2e al wat eerder, maar toen vond ik het ook gewoon zwaarder omdat ik al een kindje had lopen.

Nu zit hij me al een hele tijd in de weg, de kindjes liggen al vast onder mijn ribben, dus bukken gaat al bijna niet meer. In de benen komen vanaf de grond bijv lukt me ook bijna niet meer. En ik moet nog wel een tijdje, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Bruintje Beer wo 29 dec 2010 - 8:47

Mijn buik van de 1e zwangerschap zat in de weg pas rond de 35 weken. Ben vanaf week 30 helemaal gestopt met werken omdat ze een groeiachterstand had van 3 weken maar ik merkte echt omdat ik rust nam dat de buik begon te groeien.
Nu ben ik bijna 17 weken en nu zit hij al vanaf vorige week best in de weg niet kwa grote maar meer omdat mijn onderkant van de buik(denk mijn spieren) gewoon bij heel veel lopen en werken gevoelig is.
Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Flip Fluitketel wo 29 dec 2010 - 11:06

Echt in de weg zitten ging mijn buik pas aan het einde van de zwangerschap. Zo rond de 36 á 37 weken was dat ongeveer.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  PapillonRose wo 29 dec 2010 - 11:53

Vanaf week 30 begon het langzaamaan lastiger te worden om bepaalde dingen te doen (zoals mijn teennagels lakken). Maar pas echt de laatste 3 tot 4 weken zat hij erg in de weg. Op het allerlaatst kon ik mijn sokken en schoenen niet eens meer zelf aantrekken! Ook kon ik me niet meer normaal voortbewegen, lopen moest en héél langzaam en het was meer waggelen, hihi. Maargoed, dan heb je het ook echt over het einde van de zwangerschap hoor, over het algemeen heb ik verder gewoon redelijk normaal alles kunnen doen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 21:39

Mijn buik heeft eigenlijk niet in de weg gezeten. Bij de eerste was mijn buik niet zo groot, dus ik kon alles nog, alleen teennagels lakken was echt met 38 weken een beetje ingewikkeld, maar verder geen enkel probleem met slapen, dingen oppakken. Bij de tweede helemaal nergens last van gehad, maar ik zou je ook niet willen aanraden om met 30 weken te bevallen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Gast wo 29 dec 2010 - 23:28

Ik heb nooit echt een mega buik gehad en heb dus ook niet echt heel erg last van gehad. Op het eind ( vanaf 36 weken) was schoenen aantrekken en zo wel lastiger maar goed dan keek ik mijn vriend lief aan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  sheila123 do 30 dec 2010 - 2:07

Op het moment zit mijn buik al erg in de weg. Ik ben net een dikke koe als ik me omdraai in bed. Ik heb er nu eerder last van dan bij onze eerste.
sheila123
sheila123
Prater
Prater

Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Limburg85 do 30 dec 2010 - 9:08

In de weg zitten is een groot woord maar vorige week had ik wel voor het eerst dat ik niet meer heel gemakkelijk kon opstaan van de bank. Ook als ik moet bukken om mijn schoenen aan te doen kom ik soms lucht te kort. Daarnaast na het eten zit mijn buik behoorlijk in de weg, dan krijg ik er echt last van.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer zat jullie buik in de weg? Empty Re: Wanneer zat jullie buik in de weg?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum