Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

+18
LMCurious
PapillonRose
Parisienne
Annie24
SarahKey
meisje
Printje
Barbabella
mickey
koNijntje
Liadan
Slakje
Océane
Jasmine
Clapperdie
Mamsie
Pien
Twellie
22 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Twellie vr 27 apr 2012 - 10:04

Ik vind mijn jongste zo schattig als ze vast slaapt: dan heeft ze heel rode wangetjes en trekt ze een beetje een pruillip. Ziet er heel lief uit.

Mijn oudste was vandaag zo lief aan het spelen: ze was zogenaamd soep aan het koken en was daar in zichzelf pratend commentaar bij aan het geven: 'Nog een klein beetje suiker erbij, beetje water erbij in, scheutje Infacol'. Het werd een heel vreemd soepje, haha.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Pien vr 27 apr 2012 - 10:09

Vanavond tijdens de laatste fles. Ze kroop extra dicht tegen me aan, legde haar handje op mijn borst en dronk half slapend de fles leeg.. toen de fles leeg was zei ik goed zo kanjer, mama is trots op je. Er verdween een mega grote glimlach op haar gezichtje!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Mamsie vr 27 apr 2012 - 10:13

Vandaag door mijn oudste. Die stuurde met de iPod een berichtje naar mij. Hij vroeg of ik het leuk vond vandaag en of ik moe was?
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 10:15

Als hij lacht, dan smelt ik echt. Of als ie lieve geluidjes maakt in z'n slaap.I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 10:16

Mamsie schreef:Vandaag door mijn oudste. Die stuurde met de iPod een berichtje naar mij. Hij vroeg of ik het leuk vond vandaag en of ik moe was?
Aww dat is echt lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Clapperdie vr 27 apr 2012 - 10:19

Zojuist viel T. meteen in slaap na zijn fles. Lag hij nog even lekker op mn borst en toen lag hij zo diep te slapen, mondje open en ook van die lieve slaap geluidjes. Dan smelt ik wel!
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Mamsie vr 27 apr 2012 - 10:23

freakielief schreef:
Mamsie schreef:Vandaag door mijn oudste. Die stuurde met de iPod een berichtje naar mij. Hij vroeg of ik het leuk vond vandaag en of ik moe was?
Aww dat is echt lief!
Ja hè! Het is natuurlijk anders bij een groter kind dan bij zo'n ukje.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Jasmine vr 27 apr 2012 - 10:27

Dat heb ik vooral als ik 's ochtends haar kamer in kom en ze met een lach van oor tot oor op me staat te wachten.

En ik had dat heel erg na mijn miskraam. Ik lag op de bank alles een beetje te overdenken en een beetje bij te komen van de dagen ervoor. Wilde alleen niet huilen in het bijzijn van J., dus probeerde mij sterk te houden. Komt J. bij mij staan en aait troostend over mijn hoofd. Toen kon je mij dus alsnog opvegen...
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Océane vr 27 apr 2012 - 10:49

Als ze zo heel wijs: Mag ik.... Appeblief... (en dan iets wat ze wil)
Dan kan ik echt niet weigeren haha!

Of vandaag moest ik ergens om huilen, komt ze haar lievelingsknuffel brengen met de de mededeling: Mama die-tig, hondje kroelen...

En zo kan ik nog wel even doorgaan, maar dit zijn 2 dingen van vandaag bijvoorbeeld...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Slakje vr 27 apr 2012 - 19:33

Nu ze ziekjes is, kruipt ze graag dicht tegen ons aan, dan heeft ze ook een hand tegen haar wang nodig en onze arm om vast te nemen.

Als ze zo vrolijk lacht.

Als ze, vlak voor het huilen, een giga pruillip trekt. Haha.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Liadan vr 27 apr 2012 - 19:39

Als de kinderen samen spelen en heel hard lachen met elkaar.
Als mijn zoontje komt knuffelen en dan zijn hoofd zo lief tegen me aan legt.
Als mijn dochter zegt dat ze me gemist heeft na een dag werken en me zooooo lief vindt.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  koNijntje vr 27 apr 2012 - 20:11

mijn zoontje is een knuffelkont, hij grijpt mijn kleding/schouders dan stevig vast en drukt zichzelf helemaal tegen mij aan, HEERLIJK!!! I love you


Laatst aangepast door koNijntje op vr 27 apr 2012 - 20:11; in totaal 1 keer bewerkt
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  mickey vr 27 apr 2012 - 20:11

Als mijn zoontje me aait tijdens het drinken. Hij is dan altijd aan't friemelen en aaien I love you

En die brede lach als je zijn kamer op komt en goeiemorgen zegt.

Of zijn blije hoofd als hij zich omgedraaid heeft.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Barbabella vr 27 apr 2012 - 20:15

Als we knuffelen zegt hij aahhhhhh:heart:

Eigenlijk heb ik bij bijna alles wat hij doet smelt momenten als ik goed nadenk Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? 561177
Barbabella
Barbabella
Prater
Prater

Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Printje vr 27 apr 2012 - 20:45

Ik heb heel vaak van die momentjes hahahaha

Als hij bijv mij ziet als ik thuiskom van het werk en naar mij toe stormt en maar blijft knuffelen en kusjes geven en dan zegt mijn mama mijn mama.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  meisje vr 27 apr 2012 - 20:51

Printje schreef:Ik heb heel vaak van die momentjes hahahaha

Als hij bijv mij ziet als ik thuiskom van het werk en naar mij toe stormt en maar blijft knuffelen en kusjes geven en dan zegt mijn mama mijn mama.


Haha dat wilde ik ook plaatsen! Dat doet S. ook.
Gisteren ging ik haar ophalen van het kdv en de leidster had mij al zien aankomen, dus ze had de deur naar de gezamenlijke hal *van de brede school* open gedaan. Komt ze ineens aangerend.. MAMAAAAAA, mijn mama K.... mijn mama I love you Ik vind dat dan zo schattig.

meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Gast vr 27 apr 2012 - 21:12

als ze me knuffelt en kusjes geeft, als ze op haar manier aan het dansen is op handjes draaien van K3 (op de rest wil ze niet dansen), als ze zoals nu ontdekt dat ze met een blokje tussen haar benen kan lopen en daar de grootste lol om heeft of als ze lekker op de grond met de hond ligt te knuffelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  SarahKey vr 27 apr 2012 - 22:20

Als hij hardop aan het schateren is I love you

En als hij bij de vroege ochtendfles heerlijk tegen me aan kruipt. I love you
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Annie24 za 28 apr 2012 - 0:16

Rejoy. schreef:als ze me knuffelt en kusjes geeft, als ze op haar manier aan het dansen is op handjes draaien van K3 (op de rest wil ze niet dansen), als ze zoals nu ontdekt dat ze met een blokje tussen haar benen kan lopen en daar de grootste lol om heeft of als ze lekker op de grond met de hond ligt te knuffelen.

Y. danst ook op handjes draaien. Meneer wordt helemaal wild van dat liedje en loopt te dansen door het huis terwijl hij met zijn handjes draait I love you
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Parisienne za 28 apr 2012 - 2:00

Annie24 schreef:
Rejoy. schreef:als ze me knuffelt en kusjes geeft, als ze op haar manier aan het dansen is op handjes draaien van K3 (op de rest wil ze niet dansen), als ze zoals nu ontdekt dat ze met een blokje tussen haar benen kan lopen en daar de grootste lol om heeft of als ze lekker op de grond met de hond ligt te knuffelen.

Y. danst ook op handjes draaien. Meneer wordt helemaal wild van dat liedje en loopt te dansen door het huis terwijl hij met zijn handjes draait I love you
Hier nog eentje! N. vindt handjes draaien ook helemaal geweldig. Ze kan er helemaal op los gaan (samen met mama) Razz
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  PapillonRose za 28 apr 2012 - 2:25

Heel vaak eigenlijk. Bijvoorbeeld wanneer ze danst op muziek (ze is gek op muziek en dansen) of wanneer ze me kusjes komt geven. Wat ik ook ontzettend lief vindt is haar naast me in bed te zien slapen. Al frustreert het me soms dat ze de laatste tijd vrijwel elke nacht de boel op stelten zet en in mijn bed eindigt, als ik haar dan naast me zie slapen dan is die frustratie op slag verdwenen I love you
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  LMCurious za 28 apr 2012 - 3:36

Vanochtend kreeg ik van Milou voor het eerst een echte knuffel met 2 armpjes om me heen geslagen, zo lief!!! En het was ook echt bewust, niet omdat ze moe was ofzo. Gewoon echt blij me te zien.

En Joris laatst, we hadden hem al in bed gelegd, komt ie naar de zolder toe waar ik aan het strijken was, mama, jij had mij wel een knuffel gegeven, maar ikke jou nog niet. En toen kreeg ik een knuffel, en daarna zei hij; want ik vind jou echt zooooo lief! En ondanks dat het een beetje smoesje was om weer even zijn bed uit te komen (fase waar hij nu in zit) was het toch wel heel erg hartverwarmend zoals hij het kwam zeggen.
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Pien za 28 apr 2012 - 4:15

Nu, ze zit in de box te spelen en te brabbelen....

Aaahhh kiekekieke ataitaitai alaaaa aaahhheee ateuteu

DIt is echt geweldig om te horen! I love you

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 5:27

Nu ik zwanger ben van de 2e en thuis zit vind ik het heerlijk als ze met papa mij komt wakker maken, dan komt ze stiekem met haar handjes onder de deken om mama wakker te kietelen (ben vaak dan wel wakker hoor!) of kusjes geven ;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Gast za 28 apr 2012 - 20:02

Heel vaak smile
Maar vanochtend toen hij tegen zijn zusje aan t praten was en kusjes aan t geven was, op een gegeven moment begon ze wat te mopperen en toen zei hij heel lief stil maar P. alles goed Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje? Empty Re: Wanneer raken jullie vertederd door jullie kindje?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum