Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

+30
Rumble
Parisienne
Atelier Madame
Elliot
Jade
Caroow
Guusje
Kreeftje
Bubbelicious
Minx
Aimee
Moon
SoGood
Mamsie
Arwyn
NoName88
xxjojootjexx
mii_joyce
Bazinga
Snoes
Caro
Susan
Sterre
Twellie
Pinkel
Marin
Rush
Shisha
RYW
Paper Crown
34 plaatsers

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Twellie do 25 okt 2012 - 21:12

RYW schreef:Straks krijg je hier ter plekke nog een huwelijkscrisis aangesmeerd Wink

Haha, daar lijkt het wel wel op!

Mijn vriend vond me ook niet meer aantrekkelijk toen ik hoogzwanger was en dat vond ik helemaal niet erg. Zelf vond ik me er ook niet meer heel florissant uit zien. Dat soort dingen komen vanzelf wel weer goed, zolang je het verder maar goed hebt samen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 21:13

Luce schreef:Ik kan me bijna niet voorstellen dat je het niet erg vindt, het is voor mijn gevoel gewoon een afwijzing namelijk. Maar goed, ik ben jou niet. Hopelijk voel je dat heel anders.

Wel lief van die opnames trouwens.

Dat zie je verkeerd, want ik ervaar het niet als afwijzing. Dat gevoel geeft hij me juist niet, maar ik vind dat we als aanstaande ouders overal eerlijk en open over moeten zijn, juist tegen elkaar. Ik zou echt geen vent willen die het doet omdat hij het moet doen. Dan gaat hij over zijn eigen grenzen heen.

Even simpel voorbeeld, want zo hypocriet zijn we wel op het Yes forum, als ik nu een topic had geopend: 'Mijn man wil CONSTANT seks maar ik ben 30 weken zwanger en ik voel me er niet goed bij, wat moet ik doen..?' zou 9 van de 10 reacties zijn: 'Hij moet het accepteren! Jouw lichaam blabalalablalala' en dan moest hij het vooral niet in zijn hoofd halen je met 1 vinger aan te raken en hij moest er maar respect voor tonen.

Snap je wat ik wil zeggen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Sterre do 25 okt 2012 - 21:14

Maar Luce, het is toch eigenlijk gewoon een (uitblijvende Wink) lichamelijke reactie van haar man? Dat kan je hem toch niet heel erg kwalijk nemen? Ik zou het juist wel waarderen als hij er eerlijk over zou zijn, beter dan heel krampachtig er over doen. Voor zover ik kan oordelen is het een liefdevolle relatie met veel humor en eerlijkheid.


Laatst aangepast door Sterre op do 25 okt 2012 - 21:17; in totaal 1 keer bewerkt

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 21:16

Nou ja weet je, dan ben ik blijkbaar gewoon raar. Ik snap het gewoon niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 21:18

En blijkbaar is er veel meer dat hen bindt dan seks en een mooi lijf hebben, en omdat dat andere zo sterk is kan de seks en geil worden met een gerust hart naar een laag pitje, omdat er voldoende 'overblijft' zeg maar.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 21:19

Luce schreef:Maar PC, serieuze vraag: hoe gaat dat dan als er na de zwangerschap wat kilo's blijven hangen die er niet meer af willen? Ik probeer je niet te bashen hoor, ik vraag me dit echt af. Jullie zullen vast een goede relatie hebben, maar dit is toch raar? (of ben ik raar?)

IK zou me zelf daar niet goed bij voelen en er zelf wat aan gaan doen. And if you must know: Ik mis mijn eigen lichaam ook, heel erg! Al is het alleen maar omdat ik niet eens kan shoppen lol! Van een uberstrak afgetraind mooi lichaam naar een lichaam dat niet als de mijne voelt. Ik vind zwanger zijn mooi, ben hartstikke trots op mijn buik en ik hou ontieglijk veel van mijn zoontje en ik kan niet wachten om zijn lieve koppie te mogen zien, maar ga zeker niet ontkennen dat ik het geen aanslag vind om mijn lichaam en voorkomen. Want dat is het wel gewoon.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Marin do 25 okt 2012 - 21:20

Ach ja, laat het je vooral niet hier aanpraten idd. Als jullie daar allebei normaal mee om kunnen gaan, prima toch? Jullie zijn sowieso een beetje gek samen en dat maakt jullie zo leuk Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 21:20

Paper Crown schreef:
Luce schreef:Ik kan me bijna niet voorstellen dat je het niet erg vindt, het is voor mijn gevoel gewoon een afwijzing namelijk. Maar goed, ik ben jou niet. Hopelijk voel je dat heel anders.

Wel lief van die opnames trouwens.

Dat zie je verkeerd, want ik ervaar het niet als afwijzing. Dat gevoel geeft hij me juist niet, maar ik vind dat we als aanstaande ouders overal eerlijk en open over moeten zijn, juist tegen elkaar. Ik zou echt geen vent willen die het doet omdat hij het moet doen. Dan gaat hij over zijn eigen grenzen heen.

Even simpel voorbeeld, want zo hypocriet zijn we wel op het Yes forum, als ik nu een topic had geopend: 'Mijn man wil CONSTANT seks maar ik ben 30 weken zwanger en ik voel me er niet goed bij, wat moet ik doen..?' zou 9 van de 10 reacties zijn: 'Hij moet het accepteren! Jouw lichaam blabalalablalala' en dan moest hij het vooral niet in zijn hoofd halen je met 1 vinger aan te raken en hij moest er maar respect voor tonen.

Snap je wat ik wil zeggen?


Nou ja, zo zou ik niet reageren hoor Laughing

Ik snap het probleem wel, ik snap alleen niet hoe je nou zo op uiterlijk gefixeerd kan zijn dat je blijkbaar niet meer opgewonden wordt van je vrouw als zij iets dikker is. Want je bent gewoon superslank zwanger, dat straalt van je foto's af. En ik vraag me af hoe dat dan gaat als jij ouder wordt en wat kilo's meer hebt.

Maar blijkbaar sta ik daar anders in. No problemo.



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Susan do 25 okt 2012 - 21:20

Ik snap het wel dat hij je dikke buik op zich niet seksueel aantrekkelijk vindt, maar ik mag hopen dat hij je op een andere manier wel heel mooi vindt nu. Ik voelde me niet zozeer sexy maar wel heel bijzonder en ik had het niet leuk gevonden als mijn man continu de nadruk had gelegd op het onaantrekkelijk ervan, in plaats van op het bijzondere en mooie ervan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Rush do 25 okt 2012 - 21:21

Ze is echt niet de enige zwangere vrouw met een man die geen seks meer wil. De meeste zullen het afschuiven op 'ik ben bang dat ik de baby beschadig' maar in the end zal een groot deel van de mannen er gewoon geen harde van krijgen.

Ik vind dat best begrijpelijk. En hij vindt haar prachtig, dat is toch genoeg? I love you

En ik vind dat je een zwangerschap (BUIK!) niet kan vergelijken met een vollere vrouw of een vrouw die in de loop der jaren wat kilo`s aangekomen is.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 21:23

Paper Crown schreef:
Luce schreef:Maar PC, serieuze vraag: hoe gaat dat dan als er na de zwangerschap wat kilo's blijven hangen die er niet meer af willen? Ik probeer je niet te bashen hoor, ik vraag me dit echt af. Jullie zullen vast een goede relatie hebben, maar dit is toch raar? (of ben ik raar?)

IK zou me zelf daar niet goed bij voelen en er zelf wat aan gaan doen. And if you must know: Ik mis mijn eigen lichaam ook, heel erg! Al is het alleen maar omdat ik niet eens kan shoppen lol! Van een uberstrak afgetraind mooi lichaam naar een lichaam dat niet als de mijne voelt. Ik vind zwanger zijn mooi, ben hartstikke trots op mijn buik en ik hou ontieglijk veel van mijn zoontje en ik kan niet wachten om zijn lieve koppie te mogen zien, maar ga zeker niet ontkennen dat ik het geen aanslag vind om mijn lichaam en voorkomen. Want dat is het wel gewoon.

Ja natuurlijk is dat een aanslag op je lichaam! Man, mijn lichaam is zo anders nu na 2 kinderen.. Bij de eerste plompte het zo weer terug in mijn figuur van voor de zwangerschap. Nu is dat een heel ander verhaal.

En for the record: ik probeer jou geen huwelijksprobleem aan te praten. Ik vind het ook heel raar dat mensen dat zeggen. Joh, jouw relatie lijkt me heel fijn. Het is gewoon iets wat ik vaker zie en waar ik verbaasd door ben.

Ditzelfde probleem zou door een andere forummer gepost moeten worden, dan waren de reacties heel anders denk ik.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 21:24

Misschien dat er nu wat mensen in je grap gaan trappen PC, nu je al drie pagina's aan reactie hebt Wink

Verder eens met Rush.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 21:32

Susan schreef:Ik snap het wel dat hij je dikke buik op zich niet seksueel aantrekkelijk vindt, maar ik mag hopen dat hij je op een andere manier wel heel mooi vindt nu. Ik voelde me niet zozeer sexy maar wel heel bijzonder en ik had het niet leuk gevonden als mijn man continu de nadruk had gelegd op het onaantrekkelijk ervan, in plaats van op het bijzondere en mooie ervan.

O, ja hoor.. hij heeft nog steeds dezelfde glundering in zijn ogen als hij me ziet en het is ook niet zo dat hij me elke keer verteld hoe onaantrekkelijk ik ben want zo steekt hij niet in elkaar, sterker nog dat is mijn benaming, hij zei juist na wat aarzelen: 'Schat, ik weet niet hoor voel me er niet helemaal OK bij, ofzo? De baby beweegt en ik ben bang dat ik je pijn doe of hem, nog erger..' En toen vroeg ik: 'Vind je het wel mooi, zo'n dikke buik?' En toen zei hij, ik vind het wel mooi maar het is niet zo dat ik denk: 'Zo vanavond maar eens hele nacht geile seks..'

En hij vind het bizar dat als we een echo hebben dat dat in mijn buik groeit en daar is hij dan dagen van slag van. Dan zegt ie: 'Hij heeft dus al haar? Zag je het ook, zijn voetjes zo klein nog?' Of dan zegt ie dingen als: 'Ik hoop dat hij jouw krullen heeft, maar mijn ogen..' En als we dan samen liggen en hij me gezicht vastpakt en dan zo mijn mondomgeving rondtrekt met zijn vinger en dan zegt hij: 'De baby heeft dit van jou he? Zag ik op de echo!'
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Susan do 25 okt 2012 - 21:38

Gelukkig maar Paper Crown!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 21:42

Zelfs na 3 pagina's reacties dacht ik: "wat voor geintje heeft haar man nu weer uitgehaald?" lol!

Het valt mij trouwens nog mee dat mijn man mijn voedingskussen nog niet gejat heeft hahaha!

Weet je wat trouwens wel hilarisch is...vorig jaar heb ik een electrische deken gekocht, want ik lag elke keer nog een uur in bed te bibberen en kon dan helemaal niet slapen omdat ik niet kon ontspannen. Mijn man was hartstikke jaloers, maar elke keer als ik vroeg of hij er niet ook eentje wilde riep hij heel hard nee. Dat vond ie echt belachelijk en onzin etc.

Nu waren de electrische dekens bij de Blokker in de aanbieding, dus ik heb er gewoon een voor 'm gekocht. Ik kon die jaloerse blikken niet meer aanzien.
Hahaha en nu gaat hij elke avond op zijn opgewarmde deken liggen en dan zegt ie: "Aaaaaaaaaaaaaah, wat is dit lekker, oooooh wat is dit fijn." om vervolgens rechtop te gaan zitten en te zeggen: "Maar het is wel net zo erg als een fiets met trapondersteuning, jemig ik lijk wel een oud wijf".

Dus nu pest ik hem met dat hij net een vrouw is, met z'n koude voeten en zijn electrische deken. Vind mijn macho NIET grappig! Laughing

Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 22:03

Hahahaha, jouw man is ook grappig Pompoen! lol! Lijk wel een wijf haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 22:05

Je mondomgeving! Wat ben je toch ook een lieverd Very Happy

Ik denk dat sommige mensen het te serieus nemen, zij en haar man maken er grappen over, niet dat hij nu van haar walgt ofzo.

De vriend van mijn vriendin die net zo ver is als PC wil ook liever geen seks. Mijn vriendin zegt "Carrie ik ben zo geil he, en hij wil gewoon niet! En als ik hem dan zo ver krijg is het heel rustig en zachtjes. Ik wil dat hij me uit elkaar trekt ik ben zo gefrustreerd!"

Kan me best voorstellen dat je niet opgewonden wordt van een bewegende baby tijdens de seks. Ik zou me dat ook niet persoonlijk aantrekken en ik weet dat mijn vriend me nog steeds mooi vindt, maar op een totaal andere manier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Caro do 25 okt 2012 - 22:12

Ik ben nog niet wakker dus ik dacht meer bij de topictitel 'huh'.. en meer niks..

Tot zover mijn zeer nuttige bijdrage aan dit topic!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Snoes do 25 okt 2012 - 22:15

Ik zag de topictitel en jouw naam eronder en dacht wel dat het een grap was. Je klinkt altijd zo lekker positief over jouw man en jouw relatie Wink

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 22:16

Hier ligt ook zo'n ding in bed. Soms leg ik hem op de andere helft met z'n 'hoofd' op het kussen, dekbed lekker omhoog en dan zet ik hem mijn bril op. En een lol dat ik dan heb laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Bazinga do 25 okt 2012 - 22:40

Ik dacht dat je weer gewinkeld had en teveel geld had uitgegeven of dat hij z'n sneakers weer bij de deur had laten liggen Very Happy

Verder vind ik 't nu al sneu, als je ooit wel (we hopen natuurlijk niet) huwelijksproblemen hebt; niemand gaat je geloven volgens mij..
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  mii_joyce do 25 okt 2012 - 23:45

Reva schreef:Hier ligt ook zo'n ding in bed. Soms leg ik hem op de andere helft met z'n 'hoofd' op het kussen, dekbed lekker omhoog en dan zet ik hem mijn bril op. En een lol dat ik dan heb Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 394967



whaha lol!
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:46

Waarom moet zo'n voedingskussen in je bed? Het is toch een VOEDINGSkussen? Moet 'ie jouw geur krijgen ofzo? Of moet 'ie voorgevormd worden? Ik ben een nitwit op dat gebied..

Succes met deze grote problemen PC. Sterkte.... Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 699888 Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  xxjojootjexx do 25 okt 2012 - 23:48

Youandi schreef:Waarom moet zo'n voedingskussen in je bed? Het is toch een VOEDINGSkussen? Moet 'ie jouw geur krijgen ofzo? Of moet 'ie voorgevormd worden? Ik ben een nitwit op dat gebied..

Succes met deze grote problemen PC. Sterkte.... Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 699888 Wink

Omdat het lekker ligt.. Kussen langs je leggen en dan met 1 been opgetrokken op het kussen.. of als steun in je rug.
Laughing

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  NoName88 do 25 okt 2012 - 23:52

Haha, zo'n topictipel van PaperCrown maakt mij wel nieuwsgierig inderdaad!

Het enige wat ik dacht was: 'hormonen'? Ik trapte er dus wel een klein beetje in Embarassed

Maar als ik het zo lees is jouw man gewoon een schat!

Verder deed mijn man ongeveer hetzelfde vannacht, wij hebben t kussen gedeeld Laughing Wat ik ook al meer las; eergisteren: 'wat is dat? wat moet je daar mee?'
en gisterenavond; 'geef mij ook eens een stukje'. En vervolgens (hij) 'lekker he schat, zo'n paal tussen je benen' Rolling Eyes
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 2 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum