Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

+30
Rumble
Parisienne
Atelier Madame
Elliot
Jade
Caroow
Guusje
Kreeftje
Bubbelicious
Minx
Aimee
Moon
SoGood
Mamsie
Arwyn
NoName88
xxjojootjexx
mii_joyce
Bazinga
Snoes
Caro
Susan
Sterre
Twellie
Pinkel
Marin
Rush
Shisha
RYW
Paper Crown
34 plaatsers

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 1:43

Rush schreef:Ik dacht al, maar dat vond ik zo`n apart lichaamsdeel. Rolling Eyes
Waarschijnlijk is Moon moslim. Da's dus heel vernederend voor PC. Twisted Evil


Laatst aangepast door Rood op vr 26 okt 2012 - 1:45; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Moon vr 26 okt 2012 - 1:45

Youandi schreef:Moon, ik begrijp je wel een beetje. Maar wanneer je verder kijkt, zie je wel dat PC heel tolerant, open en eerlijk is.

Je hebt soms van die meiden die veel te besteden hebben (voornamelijk van hun ouders) en behoorlijk pochen met wat ze hebben, die daarbij niet of nauwelijks werken, te lui zijn om iets uit te vreten en daarbij ontzettend zeiken en afgeven op hun omgeving.

PC is het omgekeerde. Daarom staan heel veel mensen achter haar en kunnen ze veel van haar hebben. Vandaar dat jij nu misschien het idee hebt van 'het halve forum komt over me heen'. Vandaar even een korte uitleg. Ik ben niet voor niets juf Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 827601

Ik herken idd wel de woorden, tolerant, open en eerlijk. Dat zie ik ook terug bij PC. En ik (denk) ook te weten dat ze het geld niet zo toegeschoven heeft gekregen en er zelf / samen wat voor doen. Maar ik begrijp zelf dan niet dat je ondanks dat perse je zo moet uitten.
Maar zoals iemand al later aangaf, sommige reacties of handelen van forumers blijf je niet begrijpen.
En het is niet erg als het halve forum het niet met me eens is, ik wist eigenlijk wel dat er een aantal het wel met me eens zou zijn. En dat blijkt wat later dan ook.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Moon vr 26 okt 2012 - 1:47

Rood schreef:
Rush schreef:Ik dacht al, maar dat vond ik zo`n apart lichaamsdeel. Rolling Eyes
Waarschijnlijk is Moon moslim. Da's dus heel vernederend voor PC. Twisted Evil

Haha had gekund maar nee. Ik heb voor teen gekozen omdat ik die zin überhaupt raar vindt, dacht ik, past teen er mooi bij.
Moon
Moon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Rush vr 26 okt 2012 - 1:49

Natuurlijk zijn mensen het wel met je eens Moon, er zijn altijd 2 kanten, maar die discussie is al eens eerder gevoerd, met een minder leuk einde destijds. Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown vr 26 okt 2012 - 1:52

Maar waarom vind je het zo irritant dan? Mijn huis? Waarom haal je mijn huis aan? Mag ik dan niet zoals ieder ander trots mijn huis showen? Omdat het anders is dan de meeste huizen hier? Als er een laatst gekocht topic is voor hetzij kinderen, hetzij mezelf - ja dan laat ik die dingen zien omdat ik, voor mijn gevoel, ook mag meedoen.

Even heel simpel voorbeeld, gisteren postte ik wat ik voor mijn kind heb gekocht. Nergens geen prijzen genoemd. Zelfs iets niet geplaatst omdat het alleen per link ging en dan krijg je weer commentaar op de prins. Dan reageert iemand daarop met: 'Leuk PC (en duur!!)' dus ik vraag heel normaal aan haar: 'Huh. ik heb toch helemaal geen prijzen genoemd?!' en toen zei zij: 'Ik weet dat al dat en dat al *hier noemde zij het bedrag* kost, daarom heb ik het nagemaakt..' Dus als dan iemand al niet zou weten dat het 'duur' was, dan weten ze dat wel via een ander. Ik kan daar toch niet veel aan doen? Ja.. niets meer laten zien, en niet meer reageren, en niet meer mijn huis laten zien maar waarom zou dat dan niet mogen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Kreeftje vr 26 okt 2012 - 2:02

Goed gezegd PC!
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Guusje vr 26 okt 2012 - 2:02

Ik kan er juist blij van worden (en misschien is dat wel gek Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 394967) als andere mensen hun huis met bepaalde dingen inrichten die ik zelf ook wel zou willen kopen. Dan kan ik nog beter visualiseren hoe m'n droomhuis er ooit uit komt te zien. Wink

Ik snap die 'jaloezie' of hoe je het ook moet noemen nooit zo.
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 2:07

Ik denk niet dat mensen goed voorbeelden kunnen noemen, PC. Van de afgelopen tijd kan ik me herinneren dat ik drie keer ofzo dacht: nou nou, moet je dat er expliciet bij vermelden? Maar ja, ik heb echt geen idee wanneer en waarover dat was. Het gevoel daarbij blijft dan een beetje hangen, niet echt de feiten, hoe lame dat ook klinkt. En omdat er al eerder een discussie over is geweest, let jij er waarschijnlijk juist heel erg op en onthoud jij vooral de keren dat je je inhield. Daarom moeten we er denk ik ook niet verder over doorgaan, heeft weinig zin. Moon mag zeggen dat ze je liever wat bescheidener (in haar ogen) zou zien en jij hoeft het daar niet mee eens te zijn. Fini.


Laatst aangepast door Rood op vr 26 okt 2012 - 2:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 2:09

Guusje schreef:Ik snap die 'jaloezie' of hoe je het ook moet noemen nooit zo.
Het is geen jaloezie. Het is een persoonlijke voorkeur voor meer bescheidenheid. Dat Moon dit vindt heeft alles met haarzelf te maken. Dat is met elke mening of voorkeur zo. Wat niet betekent dat PC daar vooral niets mee moet, omdat het maar een mening is. Ze zou ervan kunnen leren, mocht ze dat willen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Susan vr 26 okt 2012 - 2:10

Nou ja, eerlijk is eerlijk, we kunnen veel over je zeggen, ook een heleboel positiefs, maar bescheiden ben je niet, Paper Crown. Ik heb het dan niet alleen over je uitgavenpatroon, maar ook over uitspraken als 'een überstrak, afgetraind mooi lichaam', 'knapper dan gemiddeld', enzovoort. Prima als jij besluit om dat niet onder stoelen of banken te steken en de wereld te laten blijken dat je blij bent met jezelf, maar de consequentie is dan wel dat mensen je onbescheiden vinden en dat soms laten blijken omdat ze onbescheidenheid geen prettig trekje vinden. Het staat je compleet vrij om schijt te hebben aan de mening van anderen, maar leg het dan ook gewoon naast je neer. Je kunt niet én schijt hebben aan anderen, én verwachten dat anderen vervolgens nooit commentaar hebben.

En ik word er ook wel moe van dat alles de hele tijd op jaloezie wordt gegooid, dat vind ik zo simpel.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Caroow vr 26 okt 2012 - 2:13

Liever niet bescheiden maar wel heel grappig dan andersom smile

Mijn vriend lag toen ik net thuis kwam ook al met het voedingskussen in bed, volgens hem omdat het voelt alsof ik het ben maar dan zonder herrie.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Guusje vr 26 okt 2012 - 2:15

Rood schreef:
Guusje schreef:Ik snap die 'jaloezie' of hoe je het ook moet noemen nooit zo.
Het is geen jaloezie. Het is een persoonlijke voorkeur voor meer bescheidenheid. Dat Moon dit vindt heeft alles met haarzelf te maken. Dat is met elke mening of voorkeur zo. Wat niet betekent dat PC daar vooral niets mee moet, omdat het maar een mening is. Ze zou ervan kunnen leren, mocht ze dat willen.

Ik bedoel ook niet echt jaloezie maar weet niet precies welk woord ik ervoor moet gebruiken.(Eigenlijk moet ik dat zinnetje gewoon maar wissen want ik bedoel geen jaloezie.

Als ik iets lees, in welk topic dan ook, wat ik me niet zint of wat ik stom, raar, verwend of wat dan ook vind lees ik gewoon verder. Dat zou iedereen moeten doen Wink


Laatst aangepast door Guusje op vr 26 okt 2012 - 2:22; in totaal 1 keer bewerkt
Guusje
Guusje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 347
Punten : 386
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown vr 26 okt 2012 - 2:21

Jongens ik ga dit topic laten verwijderen. Ik word er moe van dat gewoon een grappig bedoeld topic weer herleidt wordt naar mij, het uitgavenpatroon en de onbescheidenheid dat daar aan hangt.

Misschien is het ook zo dat je een bepaalde stempel krijgt - of in een hokje gestopt wordt - en mensen je altijd zo blijven zien. Geeft ook niet. Dat doe ik namelijk ook zelf, of in ieder geval heb ik dat gedaan.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Rush vr 26 okt 2012 - 2:21

Volgens mij lees ik daar dan gewoon overheen ofzo. Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 2:23

Jeetje, wat zeuren mensen toch soms. Meiden mogen wel zeggen dat ze weinig geld hebben of 10 kilo te zwaar zijn met een blubberbuik, maar andersom zou niet mogen, omdat je dan niet bescheiden bent. Ik vind het vooral fijn als mensen realistisch zijn (en dat is PC, want ze is rijk en mooi), dan dat ik elke keer weer moet lezen dat meiden die 60 kilo zijn nog 10 kilo willen afvallen.

Maar on-topic; mijn vriend slaapt ook met een voedingskussen en we hebben niet eens een kind :O Hij heeft dat ding al langer dan dat ie mij heeft. Geen idee waar dat kussen vandaan komt, maar als hij moet kiezen tussen het kussen of mij, dan weet ik al wat ie gaat kiezen Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 1270000679

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 2:24

Paper Crown schreef:Jongens ik ga dit topic laten verwijderen. Ik word er moe van dat gewoon een grappig bedoeld topic weer herleidt wordt naar mij, het uitgavenpatroon en de onbescheidenheid dat daar aan hangt.

Misschien is het ook zo dat je een bepaalde stempel krijgt - of in een hokje gestopt wordt - en mensen je altijd zo blijven zien. Geeft ook niet. Dat doe ik namelijk ook zelf, of in ieder geval heb ik dat gedaan.

Nee joh, niet laten verwijderen. Trek je er gewoon niks van aan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 2:25

Huh, wie is Moon?

En een uitspraak valt me op in dit topic....iets van leven en laten leven! :cheering:




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 2:26

Er kán echt niet minder genuanceerd gepraat worden dan hier, en dan laat je het verwijderen? Snap ik echt niets van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 2:27

O, voordat iemand mij onder Jente's 'mensen' schaart: ik zeg er nooit wat van, laat iedereen lekker z'n ding doen, stoor me er ook totaal niet aan. Ik hoor niet in dat hokje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown vr 26 okt 2012 - 2:29

Haha Jente ik moest lachen om: 'Hij heeft dat ding langer dan hij mij heeft' hihi! Ik vind je reactie lief.

Ik laat het topic verwijderen omdat ik precies weet hoe het gaat - dit wordt dan een topic van 35 pagina's waarbij de een na de ander mij bekritiseerd en zegt dat het haar ook wel was opgevallen. En dan zijn er ook een boel meiden die zeggen dat het allemaal wel meevalt en dat het haar niet stoort and so on and on. Geen trek ik vandaag.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown vr 26 okt 2012 - 2:29

Rood schreef:Er kán echt niet minder genuanceerd gepraat worden dan hier, en dan laat je het verwijderen? Snap ik echt niets van.

Nee lees mijn laatste reactie.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 2:30

Paper Crown schreef:Ik laat het topic verwijderen omdat ik precies weet hoe het gaat - dit wordt dan een topic van 35 pagina's waarbij de een na de ander mij bekritiseerd en zegt dat het haar ook wel was opgevallen. En dan zijn er ook een boel meiden die zeggen dat het allemaal wel meevalt en dat het haar niet stoort and so on and on. Geen trek ik vandaag.
Hè? Bedoel je deze zin als in 'geen van die twee opties trek ik vandaag'?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast vr 26 okt 2012 - 2:30

Paper Crown schreef:Nee lees mijn laatste reactie.
Oké, die stond er toen nog niet :-).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Rush vr 26 okt 2012 - 2:31

Geen trek IN vandaag, denk ik. Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Susan vr 26 okt 2012 - 2:31

Rood schreef:
Paper Crown schreef:Ik laat het topic verwijderen omdat ik precies weet hoe het gaat - dit wordt dan een topic van 35 pagina's waarbij de een na de ander mij bekritiseerd en zegt dat het haar ook wel was opgevallen. En dan zijn er ook een boel meiden die zeggen dat het allemaal wel meevalt en dat het haar niet stoort and so on and on. Geen trek ik vandaag.
Hè? Bedoel je deze zin als in 'geen van die twee opties trek ik vandaag'?

Ik denk dat het moet zijn: geen trek IN vandaag.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed - Pagina 5 Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 7 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum