Het gaat minder goed..
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Het gaat minder goed..
--
Laatst aangepast door RioolSpook op ma 17 sep 2012 - 8:33; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Het gaat minder goed..
Ik zou juist om de reden dat je niet weet wat je met jezelf aanmoet, bij de huisarts aankloppen.
Gast- Gast
--
Laatst aangepast door RioolSpook op ma 17 sep 2012 - 8:34; in totaal 1 keer bewerkt
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Absoluut met je huisarts bespreken, dit is echt ernstig genoeg om actie te ondernemen. Je zit niet goed in je vel en naar mijn idee heb je professionele hulp nodig.
Dat is niks om je voor te schamen, het is juist heel goed en moedig om aan te kloppen bij je arts.
Dat is niks om je voor te schamen, het is juist heel goed en moedig om aan te kloppen bij je arts.
Gast- Gast
Eens met purple sparkle. Dat je net na een miskraam en het beeindigen van je relatie met veel mannen seks hebt in korte tijd, en dat je ongezond eet met een gastric bypass lijkt me niet goed en 'normaal'.
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Eens met bovenstaande, zoals je het omschijft heb je echt hulp nodig. En waarom moet het eerst erg zijn. Beter eerder aan de bel trekken dan dat het te laat is.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Maar kun je na zo'n gastric bypass nog zoveel eten dan? Ik heb ook ooit die brochure gekregen, en dan weerhield me juist dat je maag zo groot was als een ei en je feitelijk niks kon eten.
En ja, ik zou zeker het gesprek met de huisarts aangaan. Je geeft zelf al aan niet tevreden te zijn met hoe dingen lopen, nou, laat hem of haar dan eens kijken of hij een goede begeleiding weet te geven.
En ja, ik zou zeker het gesprek met de huisarts aangaan. Je geeft zelf al aan niet tevreden te zijn met hoe dingen lopen, nou, laat hem of haar dan eens kijken of hij een goede begeleiding weet te geven.
Kerel- Kletskop
- Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Eens met bovenstaande reacties. Een bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad toch? Een huisarts heeft vaak ook een goed zicht op psychische problemen en kan samen met jou een oplossing zoeken. Misschien verwijst hij je door,dan is het ook fijn hier samen naar te kijken.
Sterkte meid, het is niet niks wat je hebt meegemaakt!
Sterkte meid, het is niet niks wat je hebt meegemaakt!
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» nav Waar ben jij minder goed in?
» ziekjes hangerig en minder goed.....
» Het gaat niet zo goed met m'n oma.
» Gaat dit ooit nog goed komen?
» Het gaat niet goed met mijn opa
» ziekjes hangerig en minder goed.....
» Het gaat niet zo goed met m'n oma.
» Gaat dit ooit nog goed komen?
» Het gaat niet goed met mijn opa
Pagina 1 van 1