Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

+30
Rumble
Parisienne
Atelier Madame
Elliot
Jade
Caroow
Guusje
Kreeftje
Bubbelicious
Minx
Aimee
Moon
SoGood
Mamsie
Arwyn
NoName88
xxjojootjexx
mii_joyce
Bazinga
Snoes
Caro
Susan
Sterre
Twellie
Pinkel
Marin
Rush
Shisha
RYW
Paper Crown
34 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 20:19

Iemand advies? Ik ben ten einde raad. Mijn man slaapt met mijn voedingskussen. En hij weigert het af te geven.

lol!

Haha hoeveel van jullie dachten dat er echt iets speelde?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 20:23

Eerlijk? Ik dacht dat het een grapje was Wink je schrijft altijd heel liefhebbend en warm over hem en jullie relatie en dat is de laatste tijd niet veranderd. Plus, je bent de laatste tijd meer van de grapjes!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 20:25

RYW schreef:Eerlijk? Ik dacht dat het een grapje was Wink je schrijft altijd heel liefhebbend en warm over hem en jullie relatie en dat is de laatste tijd niet veranderd. Plus, je bent de laatste tijd meer van de grapjes!

Ah shit! Ik dacht iedereen trapt erin. Maar even serieus RYW. Hij noemt het ding zijn nieuwe slanke vrouw.. Rolling Eyes. Het baart me zorgen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 20:27

Dat viel me trouwens wel op, dat er wel wat te doen is over niet aantrekkelijk zijn met zwangere buik en geen seks willen en zo. Ik dacht dat jij dat niet zo erg vond, ik zou het zelf niet leuk vinden (maar ik was ook een enorm hormoonmonster). Gaat het daar echt zo vaak over of komt dat gewoon anders over op het forum?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Lejow do 25 okt 2012 - 20:27

Ach.. arme jij!
Ik zou gaan uitzoeken of er iets van praatgroepjes voor zijn ofzo?
Straks tekent hij er nog een gezichtje op en gaat hij er tegen praten... :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:31

haha nerd dit gelooft echt niemand.. Jullie zijn het opperstel van Nederland I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Shisha do 25 okt 2012 - 20:31

Haha dat zie ik mijn man ook nog wel doen. Die pakt altijd alles af 's nachts en grijpt het vast alsof zijn leven er vanaf hangt. Ik kan trekken wat ik wil maar krijg het niet terug. Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed 1270000679
Ik was gister chocola aan het eten en toen zei die van mij: Zou je dat wel doen? Want je krijgt wel een beetje een dikke buik hoor. Joh. Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed 394967
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Rush do 25 okt 2012 - 20:31

Paper Crown schreef:
RYW schreef:Eerlijk? Ik dacht dat het een grapje was Wink je schrijft altijd heel liefhebbend en warm over hem en jullie relatie en dat is de laatste tijd niet veranderd. Plus, je bent de laatste tijd meer van de grapjes!

Ah shit! Ik dacht iedereen trapt erin. Maar even serieus RYW. Hij noemt het ding zijn nieuwe slanke vrouw.. Rolling Eyes. Het baart me zorgen.
Jij bent straks weer zijn hernieuwde slanke vrouw, nog even doorzetten! Very Happy Gaat hij je straks ook MILF noemen? :O Hij heeft zoveel rare benamingen voor je! Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 20:35

Haha ja, ik zou dat dik-gedoe niet zo leuk vinden, maar als je het zelf oké vindt en erom kan lachen is het best toch? En ja, het is tijdelijk dik, er zit geen snoep op vet in die buik Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:37

Ik vind het best wel raar dat hij zo vaak (tenminste, het valt me op dat je het hier over hebt) dingen zegt over jou en je zwangerschap. Dat hij je niet zo aantrekkelijk vindt enz. Ik zou dat zelf echt niet tof vinden. Alsof je er wat aan kan doen.. Als hij dat al vindt , dan zeg je dat toch niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 20:38

RYW schreef:Dat viel me trouwens wel op, dat er wel wat te doen is over niet aantrekkelijk zijn met zwangere buik en geen seks willen en zo. Ik dacht dat jij dat niet zo erg vond, ik zou het zelf niet leuk vinden (maar ik was ook een enorm hormoonmonster). Gaat het daar echt zo vaak over of komt dat gewoon anders over op het forum?

Haha, ik vind het helemaal niet erg hoor. Sterker nog, ik zou ook geen seks willen met mezelf op dit moment. Hij vind me prachtig, maar hij raakt echt niet opgewonden van een zwangere vrouw. Snap ik ook. Kind beweegt de hele dag door, dus ook tijdens seks. Hij noemt me liefkozend teletubbie en we hebben nog evenveel lol als voorheen maar ik kan me echt voorstellen als je vrouw altijd maatje 34/36 had en geen gram vet teveel en nu zo'n basketbal.. mja!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Marin do 25 okt 2012 - 20:42

Luce schreef:Ik vind het best wel raar dat hij zo vaak (tenminste, het valt me op dat je het hier over hebt) dingen zegt over jou en je zwangerschap. Dat hij je niet zo aantrekkelijk vindt enz. Ik zou dat zelf echt niet tof vinden. Alsof je er wat aan kan doen.. Als hij dat al vindt , dan zeg je dat toch niet?

Dit valt me ook wel op. Ik hoop in elk geval niet dat je er te onzeker van wordt, want dat is echt nergens voor nodig.

Maar ik dacht ook nog steeds dat het een grapje was hoor, dit kán gewoon niet.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 20:42

Nou, als je het zelf niet erg vindt dan is het natuurlijk prima, toch? Ik kon zelf mijn ex zijn kop er wel afbijten als hij verkeerd naar me keek, maar dat heeft gelukkig niet iedereen smile volgens mij gaan jullie hele leuke, lieve, grappige ouders worden smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 20:44

Luce schreef:Ik vind het best wel raar dat hij zo vaak (tenminste, het valt me op dat je het hier over hebt) dingen zegt over jou en je zwangerschap. Dat hij je niet zo aantrekkelijk vindt enz. Ik zou dat zelf echt niet tof vinden. Alsof je er wat aan kan doen.. Als hij dat al vindt , dan zeg je dat toch niet?

Hmm, jawel dat zeggen wij wel tegen elkaar. Ik heb liever dat hij eerlijk is dan dat ik dingen uit hem moet trekken, of me af ga vragen wat er in hemelsnaam is. Hij heeft er gewoon een mening over. Wij hebben een hele leuke relatie en het is maar tijdelijk, dat weet hij ook. Juist omdat ik het niet zo'n big deal vind kan ik er om lachen. Hard ook want ik zie er ook belachelijk uit. Alles is hetzelfde gebleven, benen, armen.. van de achterkant zie je ook niets en dan zo'n buik haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Pinkel do 25 okt 2012 - 20:45

Mijn man steelt dus ook iedere keer mijn voedingskussen s'nachts en gebruikt het als kussen. Ik ben blij dat die van mij dus niet de enige is die dat doet.

lol! lol! lol!
Pinkel
Pinkel
Prater
Prater

Aantal berichten : 616
Punten : 627
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:45

Hij raakt niet opgewonden van een zwangere vrouw.. Die vrouw ben jij toch? Dus hij raakt niet opgewonden van jou omdat je iets dikker bent dan normaal?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 20:49

RYW schreef:Nou, als je het zelf niet erg vindt dan is het natuurlijk prima, toch? Ik kon zelf mijn ex zijn kop er wel afbijten als hij verkeerd naar me keek, maar dat heeft gelukkig niet iedereen Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed 561177 volgens mij gaan jullie hele leuke, lieve, grappige ouders worden Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed 561177

Ik heb, nu ik zwanger ben, zo'n rustig karakter gekregen. Normaal gesproken onder invloed van mijn eigen hormonen kon ik echt zo zwaar ontploffen.

Maar het is wel lief hoor, die blik in zijn ogen als de baby heel hard trapt tegen zijn hand.. :heart:en wij maken zo'n video opname wekelijks en dan vertellen we de baby wat er die week is gebeurd en hoe groot mijn buik is en dan laat ik dingen zien die ik voor hem gekocht en soms maakt hij er stiekem ook een dan zegt hij hele lieve dingen. Dingen als: 'Als jij straks 2 bent, gaat papa je leren fietsen..' of: 'Papa heeft vandaag stiekem naar je kleertjes gekeken die nog in dozen zitten omdat je kamertje er nog niet is..'
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 20:51

Awwww I love you Schattig!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 20:54

Luce schreef:Hij raakt niet opgewonden van een zwangere vrouw.. Die vrouw ben jij toch? Dus hij raakt niet opgewonden van jou omdat je iets dikker bent dan normaal?

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed 394967 blijkbaar.
Maar serieus Luce. Ik vind het niet erg. Er is niets veranderd, er moet wel iets heel, heel groots gebeuren willen wij ooit uitgekeken raken op elkaar. En juist omdat ik dat weet, en weet dat het tijdelijk is, kan ik er geen seconde wakker van liggen. Tenslotte, je kan iemand toch niet dwingen? Ik heb liever echte gemeende seks dan dat hij het maar doet omdat hij denkt dat hij het moet doen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 20:55

Pinkel schreef:Mijn man steelt dus ook iedere keer mijn voedingskussen s'nachts en gebruikt het als kussen. Ik ben blij dat die van mij dus niet de enige is die dat doet.

lol! lol! lol!

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed 281626781Nee! haha en eerst zeggen: 'Wtf is dat?' Een voedingskussen schat.. hij: 'Waarom ligt het in bed, de baby is er toch nog niet?!' Ik: 'Is om mee te slapen..' dan zie je hem denken.. Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed 253468018
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Marin do 25 okt 2012 - 20:59

Gelukkig vind je het niet erg. Maar ik vind wel dat ie je gewoon aantrekkelijk zou moeten vinden, hoewel ik z'n eerlijkheid ook wel kan waarderen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 21:02

Ik kan me bijna niet voorstellen dat je het niet erg vindt, het is voor mijn gevoel gewoon een afwijzing namelijk. Maar goed, ik ben jou niet. Hopelijk voel je dat heel anders.

Wel lief van die opnames trouwens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Paper Crown do 25 okt 2012 - 21:07

Marin schreef:Gelukkig vind je het niet erg. Maar ik vind wel dat ie je gewoon aantrekkelijk zou moeten vinden, hoewel ik z'n eerlijkheid ook wel kan waarderen.

Ik zal het hem zeggen: 'Schat, de meiden van het forum vinden dat je me zwanger ook aantrekkelijk moet vinden..'

Dat is toch een gevoel? Je kan dat toch niet afdwingen? Wat een onzin joh.
Ik durf wel te zeggen dat ik knapper ben dan de gemiddelde vrouw, immers, ik zie ook in de spiegel mijn eigen kop. Maar ik ben ook de eerste die een man begrijpt als hij niet opgewonden raakt van een vrouw die zwanger is. Ookal is dat zijn eigen vrouw. Juist dan is het voor mij juist wel begrijpelijk.

Laten we het alsjeblieft niet groter maken dan het is.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 21:10

Straks krijg je hier ter plekke nog een huwelijkscrisis aangesmeerd Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 21:11

Maar PC, serieuze vraag: hoe gaat dat dan als er na de zwangerschap wat kilo's blijven hangen die er niet meer af willen? Ik probeer je niet te bashen hoor, ik vraag me dit echt af. Jullie zullen vast een goede relatie hebben, maar dit is toch raar? (of ben ik raar?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed Empty Re: Huwelijkscrisis.. Het gaat niet goed

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum