Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou de persoon boven jou

+44
Toet
June
Antibes
Poubelle
Urban Naked
Kowalski
Zora
Bliss
Susan
Discordia
Pien
SuperGrover
Caroow
Tabbert
Burn
Stuiterbal
Bazinga
Truttebol
Arwyn
Guusje
Cow
Jade
SoGood
Lonely Goatherd
Jeanette
Lavendel
Snoes
Marin
Tania
Elliot
Bubbelicious
Rush
Lejow
Polly
RYW
Slakje
Blond
Paper Crown
Atelier Madame
Roza
Pompoen
Caresses
Lady4
Blair
48 plaatsers

Pagina 8 van 20 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Burn do 25 okt 2012 - 21:44

Ik denk wel dat ik met Pompoen vriendinnen zou kunnen zijn!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 21:51

Carrie schreef:
RYW schreef:
Marin schreef:
RYW schreef:Marin en ik zitten in hetzelfde vakgebied Wink en volgens mij hebben er meer dingen gemeen qua plannen, levensfase en zo. Volgens mij ben jij wel lief!

Volgens mij jij ook wel. Wink

Jij was vroeger altijd mijn voorbeeld voor wat ik ook wilde met m'n leven.

Haha, vroeger Wink nu is het dramatisch ontspoord, doe maar niet Wink wel een mooi compliment trouwens!

Carrie vind ik leuk, maar ik denk dat onze werelden ver uit elkaar liggen.

Oh! En waarom denk jij dat? Omdat ik minder hoog opgeleid ben dan jij? (Dat is niet sarcastisch, oprechte vraag)

Nee hoor, heeft niets met je opleiding te maken! Ik heb bij jou een beeld van wonen in de grote stad, veel op stap met vriendinnen, shoppen, beetje glamour, dat soort dingen. Ik woon in het dorp, vrij ver bij mijn vriendinnen uit de buurt, heb kinderen en kan niet makkelijk zomaar weg. Jij bent gelovig, ik niet. Jij hebt hele andere dingen meegemaakt in je jeugd en familie dan ik, we hebben denk ik heel andere zorgen en dingen die ons bezig houden. Dat soort dingen. Ik heb echt geen seconde aan opleiding gedacht hoor, ik vind jou juist een slimme dame!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 22:08

Ah op die manier!
Ik woon in een dorp Laughing Maar ik hou wel van stappen ja en een beetje glamour, maar heel vaak zit ik dus op de bank of in bed met een boek en een glas wijn, vind ik ook heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 22:09

тыквашка schreef:Carrie is veel te knap voor mij om mijn vriendin te kunnen zijn, zou me de hele dag een lompe koe voelen denk ik. Zou de persoon boven jou - Pagina 8 827601

Onzin! Ik vind het echt niet leuk dat steeds te moeten horen Cry En zo knap ben ik echt niet, ik heb goede make-up.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 22:12

Carrie schreef:
тыквашка schreef:Carrie is veel te knap voor mij om mijn vriendin te kunnen zijn, zou me de hele dag een lompe koe voelen denk ik. Zou de persoon boven jou - Pagina 8 827601

Onzin! Ik vind het echt niet leuk dat steeds te moeten horen Cry En zo knap ben ik echt niet, ik heb goede make-up.

Oh het was niet zó serieus bedoeld hoor! Ik voel me vaak vrij lomp naast mooie fijne meisjes, en sommige daarvan zijn gewoon vriendinnen van me hoor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Snoes do 25 okt 2012 - 22:13

Ik heb eigenlijk geen idee of ik vriendinnen zou kunnen zijn met Pompoen. Ik denk dat onze interesses niet echt bij elkaar aansluiten (voor zover ik haar van hier 'ken'), al lijkt ze mij wel een leuke meid.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 22:19

Snoes en ik zijn denk ik wel ongeveer dezelfde typjes, dus ik denk dat het best een vriendschap zou kunnen worden. Ze komt altijd geïnteresseerd over en denkt goed na over zaken, voordat ze iets doet. Dat trekt mij wel aan in een persoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  SuperGrover do 25 okt 2012 - 22:23

Ik denk wel dat ik het goed zou kunnen vinden met Youandi. Ik kan geen reden bedenken waarom niet, je komt over als een leuke meid Yes
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Marin do 25 okt 2012 - 22:24

Ja SG ik denk het wel! Lekkere mede nerd! Jammer dat we niet meer samen zouden kunnen studeren.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Snoes do 25 okt 2012 - 22:27

Youandi schreef:Snoes en ik zijn denk ik wel ongeveer dezelfde typjes, dus ik denk dat het best een vriendschap zou kunnen worden. Ze komt altijd geïnteresseerd over en denkt goed na over zaken, voordat ze iets doet. Dat trekt mij wel aan in een persoon.
Wat leuk om te lezen, ik denk inderdaad ook wel dat we ongeveer dezelfde types zijn. Alleszins, zo kom je hier op het forum toch over bij mij. smile


Marin - Ik denk niet dat zij echt een vriendin zou kunnen worden. Ze is een leuke meid en op meetings was het altijd wel gezellig, maar zij heeft echt totaal andere interesses dan ik.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Pompoen do 25 okt 2012 - 22:34

Ik weet ook niet of ik met Snoes vriendinnen zou kunnen zijn. Ik denk dat Snoes te lief is en ik te lomp. Maar het suffe is dat je dat eigenlijk nooit zo kunt zeggen, want soms blijk je ineens op een heel ander gebied wel enorme raakvlakken te hebben en tegenpolen trekken elkaar soms juist ook aan.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Snoes do 25 okt 2012 - 22:36

тыквашка schreef:Ik weet ook niet of ik met Snoes vriendinnen zou kunnen zijn. Ik denk dat Snoes te lief is en ik te lomp. Maar het suffe is dat je dat eigenlijk nooit zo kunt zeggen, want soms blijk je ineens op een heel ander gebied wel enorme raakvlakken te hebben en tegenpolen trekken elkaar soms juist ook aan.
Haha nou, ik zie jou niet als lomp hoor Wink. Maar het is wel zo dat, sinds jij in de zwangerschapspijler meepost, ik je meer 'volg' en je wel leuker begon te vinden. Voorheen vond ik je lange stukken tekst soms niet leuk om te lezen, maar nu neem ik er al vaker de moeite voor Embarassed

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 22:49

Carrie schreef:Ah op die manier!
Ik woon in een dorp Laughing Maar ik hou wel van stappen ja en een beetje glamour, maar heel vaak zit ik dus op de bank of in bed met een boek en een glas wijn, vind ik ook heerlijk!

Haha, zo zie je maar hoe je mis kan zitten Wink misschien heb ik het fout en matcht het hartstikke goed, haha!

Snoes ken ik eigenlijk niet zo goed, die zit in de zone 'neutraal/geen mening' bij mij. Sorry!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Lavendel do 25 okt 2012 - 22:51

RYW, ergens qua type denk ik wel, je bent slim en grappig etc maar aan de andere kant weet ik het ook niet. Ik heb het idee alsof ik je qua levenservaring 10 jaar ouder en wijzer bent doordat je al kinderen hebt, getrouwd bent geweest etc.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 22:58

тыквашка schreef:Carrie is veel te knap voor mij om mijn vriendin te kunnen zijn, zou me de hele dag een lompe koe voelen denk ik. Zou de persoon boven jou - Pagina 8 827601
Carrie is superlelijk hoor. Ze heeft gewoon altijd een model bij zich dat ze op de foto zet. Zou de persoon boven jou - Pagina 8 253468018

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:03

O, even de vraag beantwoorden natuurlijk.

Lavendel, ik vind het lastig inschatten of ik bevriend met je zou kunnen zijn. Naar mijn idee houd je je altijd een beetje op de vlakte én ik lees ook niet altijd alles. Volgens mij zouden we het best even kunnen vinden, hier kom je gewoon sympathiek over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:10

Rood, ik weet het niet. Qua humor denk ik het wel, maar misschien niet qua levensvisie. Aan de andere kant zouden we daar natuurlijk uitgebreid over kunnen discussieren en dat kan ook een band creeeren!

Ik vind je heel leuk overkomen iig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Jeanette do 25 okt 2012 - 23:14

Ik ken je niet zo heel goed, maar vind je altijd wel spontaan overkijken en je lijkt me een coole mama! Ja dus!
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Lonely Goatherd do 25 okt 2012 - 23:15

Ja hoor, Minneke is leuk (goede humor, intelligent) en haar kindjes zijn cute (al ken ik die alleen van foto's). En we zijn beide bad girl-turned-loving wife.Wink
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:22

Lonely Goatherd schreef:Ja hoor, Minneke is leuk (goede humor, intelligent) en haar kindjes zijn cute (al ken ik die alleen van foto's). En we zijn beide bad girl-turned-loving wife.Wink


Hey, dit klinkt als iemand die ik zou moeten kennen Laughing! Had je eerst een andere naam, want er gaat hier geen lampje branden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:23

Minneke, jaaaaa, ik denk dat wij goed klikken!

Minneke komt over als een nuchter persoon, die vooral sociaal en los is wanneer ze zich op haar gemak voelt en een echte denker. Daar herken ik mezelf in.


Laatst aangepast door Youandi op do 25 okt 2012 - 23:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:26

Youandi wel, denk ik. Mag ze me leren paardrijden, lijkt me heerlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:27

Rood schreef:
тыквашка schreef:Carrie is veel te knap voor mij om mijn vriendin te kunnen zijn, zou me de hele dag een lompe koe voelen denk ik. Zou de persoon boven jou - Pagina 8 827601
Carrie is superlelijk hoor. Ze heeft gewoon altijd een model bij zich dat ze op de foto zet. Zou de persoon boven jou - Pagina 8 253468018

Whaha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:27

Maple schreef:Youandi wel, denk ik. Mag ze me leren paardrijden, lijkt me heerlijk.

Dat kan! Lijkt me leuk Very Happy Dan wil ik een keer op jouw fantastische bank zitten en je tafel in real bewonderen Zou de persoon boven jou - Pagina 8 2474380249

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:29

Haha, Willem de bank heeft een zwaar leven hier, met een puberale kitten in huis laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 8 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 20 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum