Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zou de persoon boven jou

+44
Toet
June
Antibes
Poubelle
Urban Naked
Kowalski
Zora
Bliss
Susan
Discordia
Pien
SuperGrover
Caroow
Tabbert
Burn
Stuiterbal
Bazinga
Truttebol
Arwyn
Guusje
Cow
Jade
SoGood
Lonely Goatherd
Jeanette
Lavendel
Snoes
Marin
Tania
Elliot
Bubbelicious
Rush
Lejow
Polly
RYW
Slakje
Blond
Paper Crown
Atelier Madame
Roza
Pompoen
Caresses
Lady4
Blair
48 plaatsers

Pagina 6 van 20 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Lejow do 25 okt 2012 - 20:18

Punk'd schreef:Lejow.. Ik weet het niet.. Als forumster val je mij altijd wel heel erg op (dat moet ook wel met zoveel post haha).. maar qua persoonlijkheid/karakter weet ik niet of wij een goede match zouden zijn. Ik denk dat we te verschillend over bepaalde dingen zouden denken.

nerd
Dat denk ik ook! En toch weet ik niet of het dat meteen een mis match zou maken.. Tegenpolen trekken elkaar natuurlijk ook aan. Maar ik snap je punt inderdaad.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Bubbelicious do 25 okt 2012 - 20:18

Met Rush zou ik wel vriendinnen kunnen zijn. Ik vind jouw reacties hier altijd eruit springen. Je denkt over veel dingen hetzelfde, en volgens mij ben je vrij relaxed smile

Sla mij gerust over, ik denk dat de meeste mij niet kennen. Daar post ik te weinig voor...
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:18

Rush schreef:Nee ik denk dat ik met Punk'd teveel verschillen heb. Zeker op het gebied van mode enzo. Dat is laatste ook wel gebleken in het mannenkleding topic. Zou de persoon boven jou - Pagina 6 1578173417

haha ben ik het mee eens. Als is kleding voor mij niet alles hoor.. Ik durf gerust met iemand de straat op waarvan ik de kledingstijl afschuwelijk zou vinden. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Elliot do 25 okt 2012 - 20:18

Ja, ik denk weldat Rush en ik vriendinnen zouden kunnen zijn. We vinden volgens mij veel dezelfde dingen leuk, we zijn van dezelfde leeftijd en zitten allebei een beetje in dezelfde levensfase. Daarnaast lijkt Rush me gewoon een heel leuke meid!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Elliot do 25 okt 2012 - 20:19

Wow , gaat snel hier!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  RYW do 25 okt 2012 - 20:19

Lejow vind ik wel iemand waarmee ik met de kinderen naar een pannenkoekenhuis zou kunnen gaan en het dan enorm gezellig hebben, natuurlijk Wink dus ja hoor!

En Punkie heeft echt hele leuke humor, volgens mij ben jij wel een gek wijf. Dat vind ik leuk!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:20

Lejow schreef:
Punk'd schreef:Lejow.. Ik weet het niet.. Als forumster val je mij altijd wel heel erg op (dat moet ook wel met zoveel post haha).. maar qua persoonlijkheid/karakter weet ik niet of wij een goede match zouden zijn. Ik denk dat we te verschillend over bepaalde dingen zouden denken.

nerd
Dat denk ik ook! En toch weet ik niet of het dat meteen een mis match zou maken.. Tegenpolen trekken elkaar natuurlijk ook aan. Maar ik snap je punt inderdaad.

Ja daar heb je gelijk in.. Maar het moeten wel de goede vlakken zijn. Ik denk dat wij beide ontzettend extravert zijn en dat juist kan gaan irriteren op bepaalde momenten angel .. Of ga ik hier al de fout in haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Lejow do 25 okt 2012 - 20:22

Punk'd schreef:
Lejow schreef:
Punk'd schreef:Lejow.. Ik weet het niet.. Als forumster val je mij altijd wel heel erg op (dat moet ook wel met zoveel post haha).. maar qua persoonlijkheid/karakter weet ik niet of wij een goede match zouden zijn. Ik denk dat we te verschillend over bepaalde dingen zouden denken.

nerd
Dat denk ik ook! En toch weet ik niet of het dat meteen een mis match zou maken.. Tegenpolen trekken elkaar natuurlijk ook aan. Maar ik snap je punt inderdaad.

Ja daar heb je gelijk in.. Maar het moeten wel de goede vlakken zijn. Ik denk dat wij beide ontzettend extravert zijn en dat juist kan gaan irriteren op bepaalde momenten angel .. Of ga ik hier al de fout in haha.

Whahaha.. nee :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Lejow do 25 okt 2012 - 20:22

RYW schreef:Lejow vind ik wel iemand waarmee ik met de kinderen naar een pannenkoekenhuis zou kunnen gaan en het dan enorm gezellig hebben, natuurlijk Wink dus ja hoor!

En Punkie heeft echt hele leuke humor, volgens mij ben jij wel een gek wijf. Dat vind ik leuk!

Oeh!! I love you
Eens!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:23

RYW schreef:Lejow vind ik wel iemand waarmee ik met de kinderen naar een pannenkoekenhuis zou kunnen gaan en het dan enorm gezellig hebben, natuurlijk Wink dus ja hoor!

En Punkie heeft echt hele leuke humor, volgens mij ben jij wel een gek wijf. Dat vind ik leuk!

haha nee jij hebt leuke humor! Ik zou jou echt zien als mijn 'moeder'vriendin (en dan heb ik het niet alleen over je leeftijd haha excuses Wink ).. Ik vind jou zo'n doorzetter en je bent zo ambiteus daar ik daar gewoon ontzettend veel bewondering voor heb. Ik denk dat ik op dat vlak gewoon heel veel van jou kan leren en ik daar een voorbeeld aan kan nemen. En dan zorg ik voor de humor.. heb ik nog wat inbreng haha laughcry


Laatst aangepast door Punk'd op do 25 okt 2012 - 20:24; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Tania do 25 okt 2012 - 20:23

Punk'd lijkt me heel aardig maar net als Rush denk ik dat ze te hip is voor mij nerd . Lijkt me wel leuk om met haar te shoppen zodat ze me kan vertellen wat nou leuke kleding is voor mij.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:25

Ja, ik denk wel dat ik vriendinnen zou kunnen zijn met Lejow. Zij is wat extraverter dan ik, maar dat kan juist wel leuk aansluiten. En qua humor zou het wel klikken denk ik. Plus dat we allebei juf zijn (geweest), zo'n overeenkomst is vaak wel fijn.


edit: van Punk'd weet ik niet zo goed of we zouden matchen. Misschien wel, misschien niet. Ik zou in ieder geval graag modetips opdoen, haha.

Tania, jou ken ik niet zo goed. Maar volgens mij woon je wel heel dicht bij mij in de buurt, dus praktisch zou het wel zijn, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:27

Minneke schreef:
Dropdraakje schreef:Minneke lijkt mij een hele duidelijke meid die goed haar mening durft te geven. Op zich hou ik daar van maar ik zou me ook ongemakkelijk voelen bij haar. Ik denk dat je met haar goed een avondje uit zou kunnen gaan dus dan zou ik kiezen voor een toffe kroeg avond. Zou de persoon boven jou - Pagina 6 561177


Cry Waarom zou je je ongemakkelijk bij mij voelen? Daar ben ik wel heel benieuwd naar! Maar een avondje kroeg zou ik zo doen hoor Zou de persoon boven jou - Pagina 6 561177
Je komt over over een heel sterk persoon. En dat vind ik van mezelf niet zo vandaar het ongemakkelijke smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Tania do 25 okt 2012 - 20:28

Kenya schreef:
Tania, jou ken ik niet zo goed. Maar volgens mij woon je wel heel dicht bij mij in de buurt, dus praktisch zou het wel zijn, haha.

Waar woon je dan? Very Happy

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:28

Tania en Kenya.. Ik vind het heerlijk om met andere te shoppen en tips te geven I love you .. Daarna gezellig wat drinken.. Kan ook leuk zijn Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Rush do 25 okt 2012 - 20:30

Bubbelicious, als jij denkt met mij vriendinnen te kunnen zijn, dan geloof ik je op je woord haha. Ik 'ken' je inderdaad ook niet goed, maar je reacties komen wel relaxed over. Ben ik ook, dus dat zou vast klikken! Wink

Caroline, ik denk dat wij veel gelijkenissen hebben, maar ook wel verschillend zijn in sommige dingen. We zouden het wel gezellig hebben met een kop thee en een pak koekjes haha. Als we buren zouden zijn, dan kwam ik zeker langs!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Marin do 25 okt 2012 - 20:38

Ik denk het wel met Rush, in elk geval tegenwoordig, nu we allebei wat 'rust' hebben gevonden. Vroeger, héél vroeger, vond ik haar heel vervelend omdat ze me heel betweterig de les ging lezen over de liefde, maar dat is lang en lang vergeten. Alleen woont ze veel te ver weg Laughing
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Burn do 25 okt 2012 - 20:42

Ik weet niet als ik met marin vrienden zou kunnen zijn, zou wel een x met haar op reis willen!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Marin do 25 okt 2012 - 20:50

Ik ben een slechte vriendin hoor, dus denk ook niet dat iemand vriendinnen met mij wil zijn. Maar ik vind op reis gaan altijd leuk, dus dat mag sowieso smile Waar zou je met me naar toe willen? smile
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:50

Met Burn, denk het wel! Je lijkt me een echte lieverd. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:52

Ik denk dat ik het wel met Marin zou kunnen vinden. Ook omdat ik ook zo'n 'slechte' vriendin ben. Ik hoef geen dagelijks/wekelijks/maandelijks contact om te weten dat het goed zit, maar ik denk dat het wel zou kunnen klikken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Elliot do 25 okt 2012 - 20:53

Over dropdraakje twijfel ik. Je lijkt me een ontzettend lieve meid, maar volgens mij heb jij compleet andere interesses dan mij. (ik? als? hoe zit dat nou?) Een keertje meeten lijkt me zeker gezellig, maar echte vriendschap betwijfel ik!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 20:54

Caroline. schreef:Over dropdraakje twijfel ik. Je lijkt me een ontzettend lieve meid, maar volgens mij heb jij compleet andere interesses dan mij. (ik? als? hoe zit dat nou?) Een keertje meeten lijkt me zeker gezellig, maar echte vriendschap betwijfel ik!
nu ben ik wel benieuwd welke interesse jij hebt? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Elliot do 25 okt 2012 - 20:57

Haha nou ik doel er vooral op dat jij volgens mij heel erg van feesten/festivals en sporten houdt. Ik ben meer een huismus en sport het liefst zo min mogelijk. Ik hou wel heel erg van lezen, bakken en shoppen smile
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Marin do 25 okt 2012 - 20:57

It's me schreef:Ik denk dat ik het wel met Marin zou kunnen vinden. Ook omdat ik ook zo'n 'slechte' vriendin ben. Ik hoef geen dagelijks/wekelijks/maandelijks contact om te weten dat het goed zit, maar ik denk dat het wel zou kunnen klikken.

Haha dat is waar. En we hadden altijd leuke gesprekken samen! Tenminste, jij bent toch diegene die in Spanje heeft gezeten?

Met Caroline zou ik in elk geval wel willen proberen vriendinnen te worden en een keertje af te spreken. Ze lijkt me heel erg lief en gezellig en we wonen dicht bij elkaar. Of we echt een klik hebben qua interesses weet ik niet, maar lijkt me de moeite waard om tijdens een meeting uit te vogelen!

Dropdraakje lijkt me super leuk, maar weet niet of we elkaar echt liggen. Denk dat ze te stoer is voor mij Wink

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zou de persoon boven jou - Pagina 6 Empty Re: Zou de persoon boven jou

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 20 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 13 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum