Wat is echt jou (volgens anderen)?
+23
mzcharlotte
Elliot
Blond
Bisq
Lejow
Marin
RYW
Paper Crown
Flippin' Bitch
LaBird
Parel
Shy
Caresses
Poubelle
Lady4
Rush
Sushi
Ibbeltje
Kowalski
Blair
Toet
Pompoen
Bazinga
27 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Wat is echt jou (volgens anderen)?
Bisq schreef:Mijn liefde voor alles wat oud is. Toen wij ons huis kochten uit 1890 hoorde ik alleen maar, echt een huis voor jou/jullie. Ook de spulletjes die we in huis hebben staan, een telefoon uit 1910, twee oude radio's van rond 1920, een boekenkast vol oude (vaak kinder) boekjes, een koffergrammofoon etc. Als ik dan weer iets 'nieuws' gekocht heb hoor ik altijd, dat past echt bij jou/jullie.
En volgens mijn collega's mijn te veel aan anderen denken.
Ik las echt even; toen wij ons huis kochten IN 1890.. Haha
Anyway, typisch Caroline: Roze, Hello Kitty, flauwe ongepaste grapjes maken en een geheugen als een olifant als het gaat om mensen die in mijn ogen iets verkeerds hebben gedaan.. Hele slechte eigenschap, maar ik kom er maar niet vanaf. Zodra ik vind dat iemand mij onredelijk behandeld zet ik die persoon in mijn hoofd op een bepaalde black list, en kan die persoon in mijn ogen niets meer goed doen.. Erg lastig!
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Caroline. schreef:Bisq schreef:Mijn liefde voor alles wat oud is. Toen wij ons huis kochten uit 1890 hoorde ik alleen maar, echt een huis voor jou/jullie. Ook de spulletjes die we in huis hebben staan, een telefoon uit 1910, twee oude radio's van rond 1920, een boekenkast vol oude (vaak kinder) boekjes, een koffergrammofoon etc. Als ik dan weer iets 'nieuws' gekocht heb hoor ik altijd, dat past echt bij jou/jullie.
En volgens mijn collega's mijn te veel aan anderen denken.
Ik las echt even; toen wij ons huis kochten IN 1890.. Haha
Anyway, typisch Caroline: Roze, Hello Kitty, flauwe ongepaste grapjes maken en een geheugen als een olifant als het gaat om mensen die in mijn ogen iets verkeerds hebben gedaan.. Hele slechte eigenschap, maar ik kom er maar niet vanaf. Zodra ik vind dat iemand mij onredelijk behandeld zet ik die persoon in mijn hoofd op een bepaalde black list, en kan die persoon in mijn ogen niets meer goed doen.. Erg lastig!
Ik zie er in het echt eigenlijk zo uit
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Hahaha dan zie je er nog goed uit voor je leeftijd!
Elliot- Ratel
Caroline. schreef:Hahaha dan zie je er nog goed uit voor je leeftijd!
Dank je
Bisq- Prater
- Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12
Ik zou het eigenlijk echt niet weten.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Roze/Hello Kitty ook inderdaad. Bessen, ik word sowieso wel geassocieerd met drank (een aantal vriendinnen zijn principiële niet-drinkers, dus dan valt het wel op dat ik dat niet ben zeg maar), maar bessen vooral omdat niemand dat kende voordat ik ermee kwam. Verder heb ik een vrij typisch loopje, ik hoor heel vaak dat mensen mij daaraan al van heel veraf herkennen. Ik ben ook erg emotioneel, ik jank om praktisch elke film. Ik ben nogal onhandig. Ik ben bang voor veel dingen, vooral spinnen en hoogtevrees. En ik word geassocieerd met goed zijn in studiegerelateerde dingen, in het bijzonder statistiek/SPSS.
Ik ben geloof ik echt een karikatuur
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Haha Supergrover dat typische loopje heb ik schijnbaar ook; mensen vragen heel vaak of ik last heb van m'n enkel/knie/voet. Blijkbaar lijkt het alsof ik mank loop..
Elliot- Ratel
Dat ik lomp ben, ik maak altijd alles per ongeluk kapot (mijn vriend blijft steeds weer dingen maken). Of ik stoot ergens per ongeluk tegen aan. Ja dat typeert mij echt.
Lady Starstruck- Ratel
- Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11
Ik ben te netjes (in huis) en te onhandig (ik loop overal tegen aan en maak dingen perongeluk kapot)
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Over mijn kledingstijl en dat ik best veel durf volgens anderen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ooh dat is ook niet leuk. Ik schijn een heel dansend loopje te hebben, een overblijfsel van vroeger, toen ik altijd op mijn tenen liep. Ik zet eerst mijn tenen op de grond, daarna pas mijn hakken, en dat schijnt abnormaal te zijn ofzo.Caroline. schreef:Haha Supergrover dat typische loopje heb ik schijnbaar ook; mensen vragen heel vaak of ik last heb van m'n enkel/knie/voet. Blijkbaar lijkt het alsof ik mank loop..
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Roze/Hello Kitty ook inderdaad. Bessen, ik word sowieso wel geassocieerd met drank (een aantal vriendinnen zijn principiële niet-drinkers, dus dan valt het wel op dat ik dat niet ben zeg maar), maar bessen vooral omdat niemand dat kende voordat ik ermee kwam. Verder heb ik een vrij typisch loopje, ik hoor heel vaak dat mensen mij daaraan al van heel veraf herkennen. Ik ben ook erg emotioneel, ik jank om praktisch elke film. Ik ben nogal onhandig. Ik ben bang voor veel dingen, vooral spinnen en hoogtevrees. En ik word geassocieerd met goed zijn in studiegerelateerde dingen, in het bijzonder statistiek/SPSS.
Dat had ik dus écht niet bij jou verwacht!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Sportief, reislustig, rustig. Verder heb ik geen typische hobby of kledingstijl of wat dan ook.
Gast- Gast
Haha, hoezo niet? Ik heb zelfs Hello Kitty zakdoekjes en Hello Kitty bekers. Het leukste daaraan vind ik als iemand een zakdoekje nodig heeft, vooral een stoere man, dat je dan aankomt met een roze, geurend Hello Kitty zakdoekje. Of dat zo'n stoere man op je feestje vraagt of er nog schone bekers zijn, en dan uit een Hello Kitty beker moet drinken.Kowalski schreef:SuperGrover schreef:Roze/Hello Kitty ook inderdaad. Bessen, ik word sowieso wel geassocieerd met drank (een aantal vriendinnen zijn principiële niet-drinkers, dus dan valt het wel op dat ik dat niet ben zeg maar), maar bessen vooral omdat niemand dat kende voordat ik ermee kwam. Verder heb ik een vrij typisch loopje, ik hoor heel vaak dat mensen mij daaraan al van heel veraf herkennen. Ik ben ook erg emotioneel, ik jank om praktisch elke film. Ik ben nogal onhandig. Ik ben bang voor veel dingen, vooral spinnen en hoogtevrees. En ik word geassocieerd met goed zijn in studiegerelateerde dingen, in het bijzonder statistiek/SPSS.
Dat had ik dus écht niet bij jou verwacht!
SuperGrover- Ratel
Haha geweldig! Ik weet niet, ik ken je niet, dus ik denk vooral door je nickname en je avatar!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Dat ik altijd wel iets te vertellen heb. Als ik dan een keer stil ben vragen ze "is er iets?"
Gast- Gast
Ik kom redelijk vaak in hele aparte situaties terecht,die anderen niet, of bijna nooit lijken te hebben. Meestal wel dingen die heel grappig zijn haha, echt zovaak als ik een vriend of vriendin spreek dat ik dan begin van: wat ik nu weer meegemaakt heb.. En dan beginnen ze vaak al een beetje te lachen omdat ik daar ondertussen al om bekend sta haha
Gast- Gast
Lejow schreef:Kenya schreef:Ik ben 'juffig' geloof ik...
Oh en dit ook ja, hahaha
Risico van 't vak natuurlijk he, haha.
Ik merkte zojuist dat ik ook wordt gekenmerkt als wijndrinker
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Ben jij eerlijk (tegen anderen)?
» Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)
» Jij, je baby en anderen...
» Hoe zie jij jezelf / hoe zien anderen jou??
» Jouw baby & anderen
» Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)
» Jij, je baby en anderen...
» Hoe zie jij jezelf / hoe zien anderen jou??
» Jouw baby & anderen
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: