Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) Empty Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

Bericht  RiLiJu wo 12 sep 2012 - 11:51

Sinds drie dagen heb ik elke keer zo'n vieze geur in mijn neus. Een geur van ontlasting, maar dan net anders.

Ik heb het hele huis al van boven tot onder afgezocht, alle kleding uit de kasten in de was gedaan, twintig keer gedoucht, de kinderen uiteraard meegenomen, elke keer allemaal schone kleren aan, maar ik blijf die geur in mijn neus houden. Echt zo vies, maar ik ruik het ook overal. Thuis, in de supermarkt, bij vrienden, buiten.

Anderen ruiken alleen niets en ik snap gewoon echt niet waar het vandaan komt, dat ik het wel ruik. Iedereen vindt het geloof ik nogal grappig hier, maar ik word er echt helemaal gek van.

Is dit voor iemand herkenbaar? of weet iemand wat het is, hoe je hier aan komt en vooral hoe je hier weer af komt?
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) Empty Re: Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

Bericht  Caroow wo 12 sep 2012 - 11:53

Heb je misschien een beginnende ontsteking in je mond/kaak/een holte?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) Empty Re: Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

Bericht  RiLiJu wo 12 sep 2012 - 11:59

Caroow schreef:Heb je misschien een beginnende ontsteking in je mond/kaak/een holte?

Nu je het zegt, ik heb wel al een week kiespijn, zou het daarvan kunnen komen denk je?

Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap. Volgens mij had ik dat nog niet gedaan. Echt leuk:D
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) Empty Re: Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

Bericht  girli wo 12 sep 2012 - 12:01

Dat zou het best wel kunnen zijn. Ik heb een keer een tand laten trekken en in de wond was wat eten achter gebleven en stonk echt verschrikkelijk! Mijn vriend merkte er echter weinig van.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) Empty Re: Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

Bericht  RiLiJu wo 12 sep 2012 - 12:07

girli schreef:Dat zou het best wel kunnen zijn. Ik heb een keer een tand laten trekken en in de wond was wat eten achter gebleven en stonk echt verschrikkelijk! Mijn vriend merkte er echter weinig van.

Maar rook je toen ook zo'n vieze geur?

Ik heb trouwens niet het idee dat ik een ontsteking in mijn mond heb. Ik heb wel last dus van mijn verstandskies, maar daar is ook een stukje van afgebroken. Het doet verder niet zeer als ik er aan zit, druk is eigenlijk juist fijn. Of wijst dat juist wel op een ontsteking? Voel me erg dom nu, maar heb er weinig verstand van en nog nooit een ontsteking gehad, behalve een keer een blaasontsteking
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) Empty Re: Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

Bericht  Caroow wo 12 sep 2012 - 12:09

RiLiJu schreef:
Caroow schreef:Heb je misschien een beginnende ontsteking in je mond/kaak/een holte?

Nu je het zegt, ik heb wel al een week kiespijn, zou het daarvan kunnen komen denk je?

Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap. Volgens mij had ik dat nog niet gedaan. Echt leuk:D

Dankjewel!!

En het lijkt mij wel logisch ja, dat het door de kiespijn komt. Ik kan in ieder geval geen betere oorzaak bedenken.. Ik zou even langs de tandarts gaan!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) Empty Re: Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

Bericht  RiLiJu wo 12 sep 2012 - 12:15

Caroow schreef:
RiLiJu schreef:
Caroow schreef:Heb je misschien een beginnende ontsteking in je mond/kaak/een holte?

Nu je het zegt, ik heb wel al een week kiespijn, zou het daarvan kunnen komen denk je?

Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap. Volgens mij had ik dat nog niet gedaan. Echt leuk:D

Dankjewel!!

En het lijkt mij wel logisch ja, dat het door de kiespijn komt. Ik kan in ieder geval geen betere oorzaak bedenken.. Ik zou even langs de tandarts gaan!

Hij moest er eigenlijk al uit, 3 september. Ik heb toen afgebeld, met de reden, dat ik er geen last van had en hem dus toch nog maar even wilde laten zittenIk word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) 394967

Ze zien me aankomen, haha.

Maar goed, misschien toch maar bellen dan.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) Empty Re: Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

Bericht  Lolly's wo 12 sep 2012 - 19:57

Mijn man heeft het nog niet zo lang geleden gehad. Die ging bijna over zijn nek van die geur. Was inderdaad een ontsteking, bij hem in de neus en bijholte. Deze is gekomen na het trekken van een kies.

Lolly's
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 130
Punten : 136
Registratiedatum : 14-06-12
Woonplaats : Een mooi plekje in Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) Empty Re: Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

Bericht  girli wo 12 sep 2012 - 20:36

RiLiJu schreef:
girli schreef:Dat zou het best wel kunnen zijn. Ik heb een keer een tand laten trekken en in de wond was wat eten achter gebleven en stonk echt verschrikkelijk! Mijn vriend merkte er echter weinig van.
Maar rook je toen ook zo'n vieze geur?
Ja, ik rook die stank continue en als ik aan mijn vriend vroeg, rook hij amper wat. Ik rook het dus vooral zelf.
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) Empty Re: Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

Bericht  Rapunzel wo 12 sep 2012 - 21:59

Ik had dat ook met mijn verstandskiezen. Wat je eens zou kunnen proberen is om met je vinger over de pijnlijke plek te wrijven op je tandvlees en dan te ruiken. Ik kwam er zo achter dat mijn verstandskies ontstoken was. Zou maar snel een bezoekje brengen aan de tandarts!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) Empty Re: Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

Bericht  RiLiJu wo 12 sep 2012 - 23:21

Rapunzel schreef:Ik had dat ook met mijn verstandskiezen. Wat je eens zou kunnen proberen is om met je vinger over de pijnlijke plek te wrijven op je tandvlees en dan te ruiken. Ik kwam er zo achter dat mijn verstandskies ontstoken was. Zou maar snel een bezoekje brengen aan de tandarts!

Dan ruik ik helemaal niets. Het voelt ook niet ontstoken, het is alleen pijnlijk, omdat er een stukje af is gebroken en de zenuw misschien bloot ligt.

Het is ook een verstandskies onder in mijn kaak. Als ik op internet zoek, kan die geur in je neus alleen komen bij een ontsteking boven in de kaak, omdat die wortels bij de bijholte zitten, of iets dergelijks.

Mijn omgeving ruikt ook echt niets, ook niet uit mijn mond.

Maar ik kan inderdaad kijken of het beter word als die verstandskies eruit is.
RiLiJu
RiLiJu
Prater
Prater

Aantal berichten : 500
Punten : 623
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) Empty Re: Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

Bericht  Rapunzel wo 12 sep 2012 - 23:48

Vreemd. Ik heb even gezocht op internet en ik kwam deze link tegen:

http://www.dokter.nl/index.php/Keel-neus-oren/60526-vieze-geur-in-neus.html

Misschien heb je daar wat aan, het is wel erg vervelend!
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen) Empty Re: Ik word echt gek(vieze geur, niet waarneembaar voor anderen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum