Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stelling; Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug.

+4
M_as
Derpy
Ibbeltje
Caribbeanlover
8 plaatsers

Ga naar beneden

Stelling;  Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug. Empty Stelling; Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug.

Bericht  Caribbeanlover do 25 okt 2012 - 2:27

https://www.youtube.com/watch?v=ZHSFTrcJYmM&feature=branded

Zoals deze hier.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling;  Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug. Empty Re: Stelling; Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug.

Bericht  Ibbeltje do 25 okt 2012 - 2:31

Ze moeten het zelf weten. Mij maakt het niet uit. Waarom zouden ze niet meer terug bij elkaar moeten?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling;  Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug. Empty Re: Stelling; Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug.

Bericht  Derpy do 25 okt 2012 - 4:15

Zeker wel! Heb Refused dit jaar al twee keer gezien Stelling;  Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug. 281626781
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling;  Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug. Empty Re: Stelling; Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug.

Bericht  M_as do 25 okt 2012 - 4:20

Moeilijk. Het is leuk om er herinneringen aan te hebben en zo leuk als toen wordt het vaak niet. Maar de muziek blijft wel leuk. Ik heb dat bijv. met de Backstreet Boys. My God, wat was ik fan. Zo leuk als ik daaraan terug denk. Alleen nu lijkt de betovering verbroken en dat is wel jammer. Dat gevoel van toen krijg je niet terug.
M_as
M_as
Prater
Prater

Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling;  Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug. Empty Re: Stelling; Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug.

Bericht  Slakje do 25 okt 2012 - 5:16

Dat zijn nu eens echt dingen die mij niet boeien. Maar hé, je hebt toch ook vrienden die elkaar uit het oog verliezen en dan weer bij elkaar komen, dus waarom ook niet...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling;  Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug. Empty Re: Stelling; Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug.

Bericht  Caribbeanlover do 25 okt 2012 - 7:58

Soms kan het leuk zijn, maar over is over eigenlijk en ze zijn niet zonder reden gestopt. Waarom dan weer verder?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling;  Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug. Empty Re: Stelling; Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug.

Bericht  Jerry do 25 okt 2012 - 8:58

Omdat ze het missen, omdat fans ze missen, om geld te verdienen, omdat hun levens zijn veranderd...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling;  Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug. Empty Re: Stelling; Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug.

Bericht  Floor do 25 okt 2012 - 9:02

M_as schreef:Moeilijk. Het is leuk om er herinneringen aan te hebben en zo leuk als toen wordt het vaak niet. Maar de muziek blijft wel leuk. Ik heb dat bijv. met de Backstreet Boys. My God, wat was ik fan. Zo leuk als ik daaraan terug denk. Alleen nu lijkt de betovering verbroken en dat is wel jammer. Dat gevoel van toen krijg je niet terug.

Embarassed owjawel hoor Laughing ik sta met mijn 2 vriendinnen (die toen ook al mee gingen) op de concerten gewoon mega hard te gillen alsof we 16 zijn
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling;  Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug. Empty Re: Stelling; Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug.

Bericht  Flippin' Bitch do 25 okt 2012 - 9:11

Het maakt me niet echt uit. Ik ben wel blij dat ik System of a Down en Faithless nog net op het nippertje heb gezien.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling;  Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug. Empty Re: Stelling; Bands die uit elkaar zijn moeten niet weer terug.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum