Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kat is weer weg :( --> Terug!

+9
Lejow
Jerry
Sweety
Pompoen
smurfie
Aziraphale
Dikkie Dik
heartsdale
Jilke
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Jilke do 17 mei 2012 - 3:52

4 weken terug zijn we verhuisd, en sinds een weekje komt de poes lekker buiten. Bleef in de achtertuin, en als hij eruit ging was hij binnen een half uur/uurtje terug. Tot gisteren...

Rond 9 uur is hij vertrokken, en hij is nog steeds niet terug Cry Zit me hele dag al op te vreten, ben al paar keer een rondje gaan rijden/lopen maar geen spoor te bekennen.

Wie praat me even moed in?


Laatst aangepast door Jilke op zo 20 mei 2012 - 18:01; in totaal 1 keer bewerkt
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  heartsdale do 17 mei 2012 - 3:54

Nou ik kan je geen moed inpraten, vind het wel shit voor je.
Misschien is ie verdwaald..

Wat ik altijd doe als onze kat weg is gelopen, rammelen met een bakje van whiskas, en heel hard roepen dan komt ie er vaak wel aan.

Succes in ieder geval, ik hoop dat ie snel terecht isKat is weer weg :( --> Terug! 699888
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 3:58

Ik weet niet wat de afstand is naar jullie oude huis? Zou sowieso de mensen die er nu wonen even op de hoogte stellen over de verdwijning van je kat en dat het dus mogelijk is dat het beest daar komt aanlopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Jilke do 17 mei 2012 - 4:23

Dat is 23 km ... dat loopt hij zoiezo niet binnen 24 uur lijkt me? En er wonen nog geen nieuwe mensen, het staat nog leeg.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Dikkie Dik do 17 mei 2012 - 4:45

Oei dat is vervelend!

Heb je hem laten chippen? En nog belangrijker hebben je je oude adres veranderd in je nieuwe adres?

Daarom wil ik dus echt niet dat mijn poezen naar buiten gaat. Ze willen zo graag, maar ik ben zo bang ze kwijt te raken..

Eet jouw poes geen kattensnoepjes? Daar reageren ze hier altijd zo heftig op...Beetje rammelen met het doosje en ze staan voor mijn neus.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Aziraphale do 17 mei 2012 - 4:50

Kan je weinig moed inpraten, maar wil je wel sterkte wensen. Ik hoop dat hij/zij gauw terugkomt. De kat van een vriendin van me stond na 2 weken kwijt te zijn geweest ineens weer op de stoep smile Maar zij was niet verhuisd, haar kat had veel stress ivm de geboorte van haar tweeling. Ze woont nu bij familie.

Ik heb volgens mij je topic vorige week gelezen over je kat naar buiten laten gaan...ik vind na 3 weken echt erg vroeg en dat werd volgens mij ook wel genoemd. Maar de dierenarts zei dat het wel kon, na 3 weken, toch? Meestal wordt minstens 6 weken aangehouden om te hechten aan hun nieuwe plekje. Maar daar heb je nu natuurlijk weinig aan.
Ik hoop dat -ie er snel weer is! En dan zou ik 'm dus nog echt even binnen houden, hoe 'zielig' ook.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Jilke do 17 mei 2012 - 5:19

Hij is gechipt, en godzijdank heb ik het adres al gewijzigd.

Ik lees toch echt op verschillende plaatsen 3 weken, en hij is paar keer buiten geweest en kwam netjes terug
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  smurfie do 17 mei 2012 - 6:10

vervelend dat je kat weg is. Ik heb na mijn verhuizing mijn katten (met moeite) twee maanden binnen gehouden omdat de dierenarts mij dat toen aangeraden heeft.

Toen ze eenmaal weer naar buiten mochten is Ă©Ă©n van de twee ongeveer 24 uur weg geweest. ineens zat ze weer in de keuken.

ik hoop dat je kat snel uit zichzelf weer terug komt
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 6:18

Ik hoop dat je kat snel terug komt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Pompoen do 17 mei 2012 - 7:22

3 weken, 3 maanden, 't heeft allemaal voor en tegens. Mijn katten kropen echt tegen de muren op als we ze binnen hielden. De kat van mijn ouders gaat zelfs mee op vakantie (zeilen) en dan gewoon naar buiten.
Kortom, het hangt ook helemaal van je kat af.
Mijn katten gingen ook naar buiten toen we tijdelijk in een vakantiewoning zaten tussen twee huizen in, ze ontsnapten gewoon anders en ik had het liever gereguleerd. De poes ging echt lekker de hort op en kwam keurig voor het eten weer thuis, mijn kater durfde sowieso niet verder dan een straal van 5 meter rond het huis. Ik had er echt vertrouwen in dat het goed zou komen.
Mijn kater is toen uiteindelijk waarschijnlijk gewoon de weg kwijt geraakt (hij is niet zo snugger) en verdwenen. Ik was er al helemaal van overtuigd dat hij dood was, maar 3 weken later is hij broodmager gevonden in het bos waar hij waarschijnlijk rondgezworven heeft. De chip stond nog op een oud adres (niet eens ons laatste adres!) want we hadden nog niet echt een nieuw adres, maar mijn mobiele telefoonnummer is altijd hetzelfde gebleven en daar werd ik dus op gebeld.

In ons nieuwe huis is onze kater ook een keer zoek geweest, waarschijnlijk ook gewoon verdwaald ofzo. Toen stond er 's middags ineens een vrouw op de stoep met de vraag of ik mijn kat soms kwijt was (ja dus). Ze had 'm in haar achterbak gestopt want hij zat dus een wijk verderop onder haar auto héél hard en klagelijk te miauwen. Hij stopte pas toen hij mij weer zag!
Sindsdien gaat mijn kater eigenlijk de tuin niet meer uit...

Kortom, hoe lang je een kat binnen moet houden zegt niets over wegraken of niet. Het karakter van je kat meer, die van mij verdween volgens mij gewoon uit domheid, mijn andere kat is wel eens weggelopen toen ze ergens anders lekkerder voer kreeg.
Misschien is jouw kat op onderzoek uit in de buurt, is hij het zat om binnen te zitten of bang dat dat weer gebeurt.
Misschien is er iets anders gebeurt, je weet het niet... Helaas.

Ik hoop dat je kat snel gevonden word!!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Jilke do 17 mei 2012 - 7:28

Pff ik kan hier echt niet tegen, heb net weer de buurt langsgelopen. Een man die al hele dag aan het poetsen is aan zijn auto zei dat hij dacht hem gezien te hebben, maar had niet heel goed gekeken zei hij dus het kon ook best een andere zijn. Als hij het wel was, heeft hij hier rond drie uur in de buurt van de voortuin aan het dartelen geweest.

Heb met voerbak gerammeld net, en geroepen, maar geen enkel spoor van mijn kat. Vanavond als het donker is ga ik nog maar eens een ronde doen, wie weet komt hij dan tevoorschijn.

Moet morgen gewoon hele dag werken, zul je zien dat hij dan voor de deur zit (als hij uberhaupt nog terug komt Sad ) en dat ik dan niet thuis ben. Arme schat!

Tja en dat binnenhouden, hij brak het huis compleet af en werd enorm depri. En gezien dat hij al 3 weken binnen gezeten had, en al een week buiten was geweest en steeds binnen een uur max terug was, dacht ik dat het wel goed zat. Niet dus Sad
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Pompoen do 17 mei 2012 - 9:31

Misschien is hij gewoon de weg kwijt geraakt (zoals mijn rare kat). En katten willen ook nog wel eens gewoon een paar dagen de hort op gaan.
Hopelijk zit hij morgen gewoon weer voor de deur, of straks!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Jilke do 17 mei 2012 - 9:36

Maar als hij de weg kwijt is komt hij toch waarschijnlijk niet terug?

Dalijk loopt hij in paniek rond te zoeken...bij het idee breekt mijn hart al.

Zou een kat ook verdriet voelen?
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  heartsdale do 17 mei 2012 - 9:37

Pfff dit is echt niet leuk...
Sterkte ermee en ik hoop dat ie snel terug komt!Kat is weer weg :( --> Terug! 699888
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Gast do 17 mei 2012 - 9:46

Sterkte! Ik hoop dat je beestje gauw terug komt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Sweety do 17 mei 2012 - 11:53

Ik was er vandaag 1 kwijt. Had mijn balkondeur open gezet dan kon het luchten maar hij heeft mijn deur een beetje open gewaaid waardoor mijn beide poezen naar buiten zijn gegaan. 1 zat gelukkig nog op het balkon en schrok ban me dus ging terug maar de ander kon ik nergens vinden. Ze zijn eigenlijk allebei van mijn nichtje en zijn bij mij komen wonen omdat ze bij haar thuis werden gepest door de andere. Heb toen ook met een bakje rondgelopen en haar naam geroepen, tranen stonden in mijn ogen want ik was echt bang dat er iets was gebeurd. Loop ik langs het raam van 2 huizen verder, rent ze langs het raam en gooit ze een plant om! De buurman stond met een stok in zijn handen om haar weg te jagen, oude man, maar ik liep snel naar binnen en zei dat het mijn poes was. Beestje was echt bang geworden. Uiteindelijk nog opgeruimd bij die man thuis en gevraagd of ik het plantje plus potje kon vergoeden maar dat was niet nodig. Ze is nu wel erg bang om naar buiten te gaan en eerlijk gezegd, ben ik wel blij mee. Ik snap dus wel hoe je je nu voelt, hoop dan ook dat hij snel terug komt!
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  heartsdale vr 18 mei 2012 - 8:06

Is je kat al terug??Question
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Jilke vr 18 mei 2012 - 9:00

Nee! Pfff zoek me rot! We hebben in de omringende huizen hier geflyerd, en morgen ga ik bij superparkten ophangen.
We dachten al 3x toen we rondliepen dat we hem zagen, maar ze lijken allemaal zo op elkaar die zwarten.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  heartsdale vr 18 mei 2012 - 9:51

Jilke schreef:Nee! Pfff zoek me rot! We hebben in de omringende huizen hier geflyerd, en morgen ga ik bij superparkten ophangen.
We dachten al 3x toen we rondliepen dat we hem zagen, maar ze lijken allemaal zo op elkaar die zwarten.

Pfff vreselijk..
Waar woon je dan?
Anders wil ik wel helpen zoeken..
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Jilke vr 18 mei 2012 - 19:51

Etten-leur. Tja zoeken..ik weet niet eens waar ik ongeveer moet zoeken. In mijn vorige woonplaats wist ik dat ongeveer wel maar hier niet.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Gast vr 18 mei 2012 - 19:53

Oh wat vervelend zeg.. ik weet precies hoe je je voelt..
Ik hoop dat je katje snel terug komt! Sterkte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Jerry vr 18 mei 2012 - 21:47

ik zou de mogelijkheid dat hij naar jullie oude huis is gegaan, niet uitvlakken... Ben je daar al wezen kijken (of misschien bellen met je oude buren?)?
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Lejow vr 18 mei 2012 - 21:57

Jerry schreef:ik zou de mogelijkheid dat hij naar jullie oude huis is gegaan, niet uitvlakken... Ben je daar al wezen kijken (of misschien bellen met je oude buren?)?

Dit wilde ik net zeggen!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Jilke vr 18 mei 2012 - 22:04

Ik heb vanmorgen bij de buren van oude huis flyers afgegeven. En een rondje gelopen. Er wonen nog geen nieuwe mensen.
Jilke
Jilke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  heartsdale za 19 mei 2012 - 6:46

En is ie al terug?
Ik zou toch even in de buurt van je oude huis met een bakje whiskas snoepjes rammelen en roepen..

Het is toch niet goed dat ie zo lang van huis is?
heartsdale
heartsdale
Prater
Prater

Aantal berichten : 527
Punten : 672
Registratiedatum : 08-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kat is weer weg :( --> Terug! Empty Re: Kat is weer weg :( --> Terug!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum