Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

+2
Ibbeltje
xxDila
6 plaatsers

Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 6:52

Puur hypothetisch, maar hoe denk jij daar over?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 6:53

Lijkt me onzin, daar is sinds tien over half vier ook al niets gezegd.

Ik zeg: schors het mooie weer af en dan komt de levendigheid terug, maar dat doe ook maar niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 6:53

Ik denk deels wel, omdat mensen dan meer topics gaan openen ipv vragen daar te stellen, maar aan de andere kant denk ik ook totaal van niet. Omdat daar dingen besproken worden waar de meeste waarschijnlijk geen topic voor openen. Ook denk ik da t dagcafe meer een chatbox-achtig iets is... Wat niks uitmaakt aan lvendigheid van t forum.


Laatst aangepast door PrinsesBo op di 27 maa 2012 - 6:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  xxDila di 27 maa 2012 - 6:54

Eens.

Ik denk dat er dan wel meer topics worden geopend.

Oneens.

Het is niet helemaal eerlijk voor de mensen die er dagelijks actief zijn en ook over dingen praten waar ze mssn wel geen apart topic voor willen openen. Of voor vragen die men niet van belang vind voor het hele forum..
xxDila
xxDila
Prater
Prater

Aantal berichten : 976
Punten : 1204
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 6:55

Het hoeft van mij niet weg. Wat Zusje al aangaf, denk bij jezelf na of het een topicwaardig onderwerp is, zo ja maak er een topic voor aan. Dat systeem moet prima kunnen werken lijkt me.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Ibbeltje di 27 maa 2012 - 6:55

Nee idd het ligt niet aan het dagcafe denk ik. Sowieso zitten daar niet heel veel mensen naar mijn idee. Daar is wel eens aangeven dat men eerder een vraag in een topic kan openen ipv in dagcafe en volgens mij gebeurd dat ook wel.

Ik denk dat het levendig maken niets uithaalt door het topic weg te doen.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Marin di 27 maa 2012 - 6:57

Hoeft van mij niet weg, maar inderdaad wel slim om misschien wat bewuster echt topics te openen dan dingen te melden in het dagcafe. Gewoon lekker geklets kan daarin, maar echte issues bespreken waar je meer reacties op wilt, kan prima in een topic.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Bazinga di 27 maa 2012 - 6:58

Denk niet dat 't veel verschil maakt; in 't dagcafé wordt volgens mij veelal door dezelfde personen gereageerd en heel weinig door andere of nieuwe forummers. Denk niet dat 't veel verschil maakt..

Haha en waarschijnlijk gaan we ons anders juist ergeren aan al die onzintopics 'Ja eh een topic waar je prei koopt.. Lekker belangrijk....' Of '.. Serieus? Een topic over die goede grap die de tante van de buurvrouw van je oude klasgenoot haar stagebegeleider maakte?'
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 7:00

Jop: Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Monte di 27 maa 2012 - 7:03

Jop schreef:Denk niet dat 't veel verschil maakt; in 't dagcafé wordt volgens mij veelal door dezelfde personen gereageerd en heel weinig door andere of nieuwe forummers. Denk niet dat 't veel verschil maakt..

Haha en waarschijnlijk gaan we ons anders juist ergeren aan al die onzintopics 'Ja eh een topic waar je prei koopt.. Lekker belangrijk....' Of '.. Serieus? Een topic over die goede grap die de tante van de buurvrouw van je oude klasgenoot haar stagebegeleider maakte?'
+1 ik denk dat de levendigheid niets iets met het dagcafe heeft te maken, maar meer met het feit dat er geen echt nieuwe leden van buitenaf bijkomen. De nieuwe leden die komen zijn mensen van het oude forum die daar niet veel gepost hebben en het ook hier misschien niet veel gaan doen. Er komen nooit nieuwe mensen bij die niet met het oude forum bekend waren, dat is denk ik de oorzaak(als er al minder levendigheid is)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Bazinga di 27 maa 2012 - 7:06

Nouja ik weet verder ook niet, maar een forum hoeft toch ook niet 24/7 bubbly and alive te zijn? Ik heb een leven naast 't forum.. Ja, echt waar smile Ik brei en speel computerspelletjes en zo heeft iedereen 't wel 's te druk voor 't forum, toch? Ik denk niet dat 't forum minder 'levendig' is, dan anders, er is alleen minder drama gaande, 't valt niet zo erg op, maar ik denk niet dat de activiteit veel minder is of zo..

Oh en ik heb liever dit, dan van die wanhopige 'Reanimeer-het-forum-topics', want dan krijg je dus wel onzin en polls die 't even goed doen, maar dan gewoon weer wegzakken, omdat er blijkbaar geen behoefte aan is...
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 7:09

Neh, ik vind het dagcafe nogal een suffe uitstraling hebben dus denk niet dat de boel veranderd als die leegloopt. nerd


Ik heb niks tegen het dagcafe verder, kan ook niet echt zeggen dat het forum is ingekakt, maar andere forummers 'dwingen' om weer mee te doen is nooit echt een optie. Die zullen dan gewoon een ander topic gaan zoeken waar ze kunnen klieken. Mogen ze van mij ook lekker, dus nee... dat zou zinloos zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 7:27

Jop schreef:Nouja ik weet verder ook niet, maar een forum hoeft toch ook niet 24/7 bubbly and alive te zijn? Ik heb een leven naast 't forum.. Ja, echt waar smile Ik brei en speel computerspelletjes en zo heeft iedereen 't wel 's te druk voor 't forum, toch? Ik denk niet dat 't forum minder 'levendig' is, dan anders, er is alleen minder drama gaande, 't valt niet zo erg op, maar ik denk niet dat de activiteit veel minder is of zo..

Oh en ik heb liever dit, dan van die wanhopige 'Reanimeer-het-forum-topics', want dan krijg je dus wel onzin en polls die 't even goed doen, maar dan gewoon weer wegzakken, omdat er blijkbaar geen behoefte aan is...

Voor dit en je vorige reactie lol!

Ik ben het eens met wat je zegt. Ik denk niet dat er meer interessante topics worden geopend zonder Dagcafe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Polly di 27 maa 2012 - 7:29

Wat mij betreft hoeven er geen topics geopend te worden in plaats van het dagcafé. De keren dat ik het dagcafé heb geopend vond ik er werkelijk niets interessants in staan, dus dat hoeft voor mij verder niet gedeeld te worden.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 7:57

Die kun je nu wel schorsen, want er zit net zoveel levendigheid in als het hele forum.Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Gast di 27 maa 2012 - 8:12

We zijn met zijn allen een stel saaie dozen geworden Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. 394967

OF ons sociale leven is levendiger geworden 🐰

Het dagcafé schrappen lijkt me niet verstandig, aangezien er dan een belangrijke uitlaatklep wegvalt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug.. Empty Re: Stelling: Schors t dagcafé, dan komt de levendigheid terug..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum