Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

+8
Steep
Katrien
Coco
Minx
Happinaz
Japie
Marin
Julia
12 plaatsers

Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Julia vr 14 dec 2012 - 3:53

Mijn vriend is zaterdag jarig en we zouden het vrij klein vieren omdat veel mensen niet kunnen. Nou neem ik hem zaterdag als verrassing een nachtje mee weg. We gaan lekker luxe uit eten en leuke dingen doen. Nu kan het nog (ben 29 weken zwanger).

Nou heb ik zijn moeder gesmst en ze reageert daar niet zo prettig op. Is het nou zo raar dat ik hem een keer meeneem op zijn verjaardag?


Laatst aangepast door Julia op vr 14 dec 2012 - 10:34; in totaal 1 keer bewerkt
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Gast vr 14 dec 2012 - 3:55

Dan vier je het toch gewoon andere keer met familie? Ik snap jou heel goed hoor, gewoon lekker weggaan Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Marin vr 14 dec 2012 - 3:56

Je man, schat Wink

En nee, ik vind dat helemaal niet raar dat je 'm mee neemt, leuk toch? Dan weet ze het ook nog eens van te voren, dus staat ze niet zomaar op de stoep.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Japie vr 14 dec 2012 - 3:57

Nee hoor, ik vind dat niet raar. Je moet toch zelf weten wanneer en of je je verjaardag viert. Gewoon lekker weg gaan samen en ervan genieten!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Happinaz vr 14 dec 2012 - 3:57

Ik ga ook altijd weg op mijn verjaardag! Mijn verjaardag, mijn feestje, mijn plannen.
Mijn schoonmoeder zou daar waar het mijn vriend zijn verjaardag betreft ook moeite mee hebben omdat zij dat als een van de momenten ziet waarop we allemaal weer even samen zijn. Dus bij haar helpt het als we dan een voorstel doen voor een ander gezamenlijk moment!
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Minx vr 14 dec 2012 - 3:57

Waarschijnlijk omdat ze er rekening mee hadden gehouden om langs te komen. Ook niet helemaal goed maar snap het wel het is wel een beetje laat met melden zo.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Coco vr 14 dec 2012 - 3:59

Ik vind het zeker niet raar dat je hem die dag lekker mee wilt nemen. Maar ik kan mij wel voorstellen dat zijn moeder hem graag op de dag zelf persoonlijk wil feliciteren. Mijn moeder heeft dat iig wel heel erg bij ons.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Katrien vr 14 dec 2012 - 4:07

Wij zijn ook heel vaak weg op onze verjaardagen. Vaak vieren we het dan op een andere dag, of we vieren het niet. Inmiddels is dat algemeen bekend in de familie, dus er wordt ook niet met moeilijk over gedaan. Eerder vond mijn schoonzus het maar raar, maar ik ga niet speciaal voor haar mijn plannen wijzigen.
Katrien
Katrien
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 542
Registratiedatum : 14-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Julia vr 14 dec 2012 - 4:14

Haha, man idd, moet er nog een beetje aan wennen;)

Ik snap ergens ook wel dat ze misschien een beetje teleurgesteld is hoor, dat ze hem op de dag zelf niet kan zien. Maar of ze dat dan ook meteen zo moet laten merken is een tweede. Ik vond het erg vervelend en bel haar daar vanavond (na mijn werk) ook even over. Wil dit uit de lucht hebben.

Heb het overigens afgelopen woensdag al laten weten per sms (omdat ze veel werkt) en ze reageerde er ook al gewoon niet op. Ik begon een beetje aan mijn eigen plan te twijfelen, of het nou zo raar was. Maar niet dus:D
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Steep vr 14 dec 2012 - 5:26

Dat je het nog laat weten, dat zou niet eens in mij zijn opgekomen haha! Vaak wordt er wel gevraagd of we plannen hebben. Hebben we geen plannen dan komen ze meestal langs, hebben we wel plannen dan wordt er een andere datum gekozen.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Raindrop vr 14 dec 2012 - 6:45

Nee je mag toch zelf weten wat je op je verjaardag doet. Met familie kan je het altijd nog op een andere dag vieren.
Raindrop
Raindrop
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5054
Punten : 5284
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  SuzieQ vr 14 dec 2012 - 7:36

Nee hoor, helemaal niet raar. Als er mensen zijn die op bezoek zouden komen, dan die gewoon even laten weten dat ze dan niet kunnen komen (en wanneer ze dan evt wel kunnen komen).

SuzieQ
Prater
Prater

Aantal berichten : 779
Punten : 1197
Registratiedatum : 11-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Julia vr 14 dec 2012 - 10:33

Nou ik heb haar gebeld en ze bedoelde het smsje dus ook echt zo. Ze is teleurgesteld dat ze haar zoon niet op zijn verjaardag kan zien. En in plaats van dat ze dan gewoon belt en dat zegt ( al vind ik eigenlijk ook dat je dat niet hoort te doen) stuurt ze een rottige sms. Snap er niets van. Heb ook echt ontzettend zitten huilen aan de telefoon. Bedoelde het zo goed en dan krijg je dit. Ze is niet kwaad of iets, maar ze moest het wel even laten weten op zo'n manier. Neutral
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Jerry vr 14 dec 2012 - 11:14

Jeetje, daar kan ze toch over nadenken? Jij doet hartstikke je best om je vriend te verrassen en dan reageert zij zo, dat vind ik echt 'n beetje abnormaal en egoïstisch van dr...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Marin vr 14 dec 2012 - 11:20

Ik vind het ook wel een beetje een overtrokken reactie van haar. Het is een volwassen vent met een vrouw en gezin, logisch dat hij af en toe iets leuks met hen doet. Dat jij die moeite hebt genomen om een weekendje weg te plannen is toch alleen maar leuk. Volgende week is ie nog steeds haar lieve zoon en kan ze 'm ook zien.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Ella vr 14 dec 2012 - 22:02

He wat een flauw zeg van haar. Kan ze niet 's ochtend dan langs komen voor jullie weggaan?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update) Empty Re: Op verjaardag altijd thuis moeten zijn? (update)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum