Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag...

+23
Rizzo
Fiebje
Slakje
LDJ
Merai
Suus
Snoes
Roxi3
Arwyn
Marin
Paper Crown
Ibbeltje
Kaboutertje
RYW
Bliss
girli
Chocoholic
Lejow
Rebecca
Linnie1985
studiebol
Highway
Printje
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag... - Pagina 2 Empty Re: nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag...

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 6:17

Ik heb gelijk! Mijn vriend noemde als eerste "Ja, je praat soms misschien wat veel. Vooral als je in bed ligt!" pirat

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag... - Pagina 2 Empty Re: nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag...

Bericht  LDJ do 25 okt 2012 - 6:24

- Dat ik de stofzuiger nog wel eens in de kamer laat staan....
- Dat als we boodschappen gaan doen ik dan graag nog wel die, die en die winkel in wil...
- Dat als ik graag iets wil, dit dan meestal ook meteen moet gebeuren...
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 7:03

Dat ik zelden iets van hem aanneem (van niemand trouwens, ik moet eerst iets ervaren voordat ik een keer luister en zeg dat de persoon in kwestie misschien wel gelijk had), en dat ik een rommelkont ben en het huishouden de laatste tijd liever niet doe dan wel. Gelukkig doet hij superveel, maar de kleine dingetjes die ik best zou kunnen doen 's avonds, ben ik vaak te moe voor.

Gast
Gast

Bericht  Slakje do 25 okt 2012 - 8:11

Linnie1985 schreef:
girli schreef:Heb je ff?

Ik stofzuig niet genoeg, ik moet meer doen dan alleen wassen, ik moet netter zijn, geen troep maken, mijn spullen direct opruimen, meer koken. Samen zijn we goed in de verantwoordelijkheid op elkaar afschuiven.

Heel erg +1.

Hier ook +1

En ik heb veel te veel last van stemmingswisselingen, ik word snel boos, ik moet meer tolereren van mensen, mijn stem tegenover Louise, mijn desorganisatie, ...
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  Fiebje do 25 okt 2012 - 9:47

- ik zodra hij uit bed stapt gelijk op zijn kant ga liggen.
- ik praat teveel
- als hij op mij iets van kritiek levert hij binnen no time iets van mij moet doen ( huishoudelijke klus ofzo)

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rizzo do 25 okt 2012 - 10:47

- Dat ik AL-TIJD te laat kom. Kan me voorstellen dat het superirritant is, maar het lukt me niet om het te veranderen. Op het laatste moment moet ik altijd nog van alles pakken of vergeet ik iets.

- Dat ik lui ben.

- Dat ik nogal eigenwijs kan zijn.
Rizzo
Rizzo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 209
Punten : 241
Registratiedatum : 17-09-11

Bericht  Suus do 25 okt 2012 - 19:03

Suus schreef:Dat ik een slechte huisvrouw ben en dat ik altijd gelijk heb Laughing
Ohja, en dat ik altijd zoveel ruimte van het bed inneem Wink
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow do 25 okt 2012 - 19:28

Paper Crown schreef:Mijn man zou dan zeggen:

- Dat ik teveel praat
- Nooit weet hoe ik moet rijden
- Te sloom loop
- Teveel E entertainment kijk
- Veel te veel shop
- Dat ik altijd zeik als hij met zijn hoofd/lichaam in bed over MIJN helft komt (ja we hebben een denkbeeldige lijn, maar hij kan niet denken als ie slaapt, zegt ie)
- Dat ik altijd iets vraag als hij net met iets bezig is

Deze is herkenbaar, maar dat geldt dan ook voor bijv boodschappen doen. Ik doe echt op mn gemak boodschappen, kijk wat we nodig hebben, wat in de aanbieding is, wat ik kan combineren, denk na of ik alles heb enz. Terwijl als ik met hem boodschappen doe hij vindt dat ik veel te sloom ben, en ik regelmatig 'schiet nou is op... Hebben we nou al alles?' Naar mijn kop krijg. Met als gevolg dat ik ga haasten en geïrriteerd raak, en we er thuis achterkomen dat we dingen vergeten zijn... Razz
Deze irritatie geldt dus ook andersom
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Twellie do 25 okt 2012 - 20:07

- Dat ik slordig ben

- Dat ik alles vergeet

- Algehele chaos
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Lady Starstruck do 25 okt 2012 - 23:13

Vast dat ik altijd alles stuk maak. En dat ik zo nu en dan zo driftig kan zijn dat ik alles bij elkaar foeter. Maar volgens mij vind hij dat ook wel weer schattig.
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Bericht  Lonely Goatherd do 25 okt 2012 - 23:16

- dat ik veel te vaak dingen uitstel
- dat ik hem soms niet uit laat praten
- dat ik altijd moet haasten omdat ik te laat vertrek
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 23:29

Dat ik een enorme rommelkont ben ...

Gast
Gast

Bericht  SoGood do 25 okt 2012 - 23:34

Mijn vriend wordt gek van mijn schoenen, verder vindt hij het heel vervelend dat ik zijn laptop vlekkerig maak en dat ik eet achter de computer (as we speak trouwens, haha).. Ook vind hij het super irritant dat ik de deur al-tijd open laat staan (guilty) en dat ik het deurtje van de openstaande droger gebruik als kledingrek.

Oja, en hij vindt dat ik in een bepaalde situatie niet genoeg op kom voor mezelf en dat ik te vaak bezig ben met gezond eten i.p.v. te genieten.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: