Wat zouden jullie zeggen?
+11
Antibes
Jasmine
Snoes
Ibbeltje
Jeanette
bolus26
Happinaz
Char1
Star007
Blair
Caribbeanlover
15 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Wat zouden jullie zeggen?
Zouden jullie wel iets zeggen?
Ik ga zo naar m'n ex werk (wat klinkt dat stom) om wat in te leveren. Nog niet zolang geleden kreeg iedereen een 1 op 1 gesprek ivm of je wel of geen reiskosten kreeg. M'n collega zei dat ze het toen waarschijnlijk al wisten dat m'n contract niet werd verlengd.
Zou ik dat nu zeggen?
Bellen en smsen ed mocht niet wat logisch is. Er was een jongen die gewoon doodleuk zijn telefoon regelmatig opnam en dan niet zoiets zei als ''ik bel je later terug, ik ben aan het werk''. Nee, hij ging gewoon het gesprek aan.
De radio stond altijd aan en er was een andere jongen die dan zijn muziek op zijn telefoon vrij hard aan deed zodat je dus 2 soorten hoorde wat heel irritant was.
Ik heb daar tegen de leidinggevende wat van gezegd en ook anderen zeiden dat wel eens. Ondanks dat het hem is verteld ging hij er gewoon mee door en werd er niks van gezegd.
De leidinggevende zei zelfs een keer toen ze langs hem liep ''leuk zo die muziek'' oid.
Dus het nogmaals melden had toch geen zin.
Ik heb dus de neiging om zo iets te zeggen als '' jammer dat jullie mij geen kans willen geven en dat jullie jongens die gewoon bellen en muziek luisteren belangrijker vinden dan iemand die wat langzamer is dan de gemiddelde ''.
Ik ga zo naar m'n ex werk (wat klinkt dat stom) om wat in te leveren. Nog niet zolang geleden kreeg iedereen een 1 op 1 gesprek ivm of je wel of geen reiskosten kreeg. M'n collega zei dat ze het toen waarschijnlijk al wisten dat m'n contract niet werd verlengd.
Zou ik dat nu zeggen?
Bellen en smsen ed mocht niet wat logisch is. Er was een jongen die gewoon doodleuk zijn telefoon regelmatig opnam en dan niet zoiets zei als ''ik bel je later terug, ik ben aan het werk''. Nee, hij ging gewoon het gesprek aan.
De radio stond altijd aan en er was een andere jongen die dan zijn muziek op zijn telefoon vrij hard aan deed zodat je dus 2 soorten hoorde wat heel irritant was.
Ik heb daar tegen de leidinggevende wat van gezegd en ook anderen zeiden dat wel eens. Ondanks dat het hem is verteld ging hij er gewoon mee door en werd er niks van gezegd.
De leidinggevende zei zelfs een keer toen ze langs hem liep ''leuk zo die muziek'' oid.
Dus het nogmaals melden had toch geen zin.
Ik heb dus de neiging om zo iets te zeggen als '' jammer dat jullie mij geen kans willen geven en dat jullie jongens die gewoon bellen en muziek luisteren belangrijker vinden dan iemand die wat langzamer is dan de gemiddelde ''.
Caribbeanlover- Ratel
- Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11
Re: Wat zouden jullie zeggen?
Klikspaan. (ik vind dat zo triest als je je collegas gaat lopen verklikken door; "ja maar hij deed dat óók!" opmerkingen.)
Nee, ik zou niets zeggen, hooguit vrágen of het waar is, ik neem zo'n informatie nooit aan van collega's, ik ga ermee naar degene die mijn contract verlengt.
Nee, ik zou niets zeggen, hooguit vrágen of het waar is, ik neem zo'n informatie nooit aan van collega's, ik ga ermee naar degene die mijn contract verlengt.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Ìk zou de eer aan mezelf houden en die dingen niet zeggen.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik zou het niet zeggen. Ik snap je frustratie, maar wat levert het op om er iets van te zeggen? Kleine kans dat er echt iets mee gebeurt. Ik zou de eer aan mezelf houden als ik jou was.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Ik zou volledig de eer aan mezelf houden, dus niks zeggen, niks ter sprake brengen. Je werkt er nu toch niet meer.
Gast- Gast
Nee, ik zou dat absoluut niet zeggen.
Ik kan me wel voorstellen dat ik nog eens navraag doe over de keuze die gemaakt is en welke feedback zij mij daarover willen geven, zodat ik het eventueel zou kunnen weerleggen.
Al is het naar mijn mening beter om feedback gewoon aan te nemen en mee te nemen naar een nieuwe uitdaging.
Verder, eens met mijn voorganger!
Ik kan me wel voorstellen dat ik nog eens navraag doe over de keuze die gemaakt is en welke feedback zij mij daarover willen geven, zodat ik het eventueel zou kunnen weerleggen.
Al is het naar mijn mening beter om feedback gewoon aan te nemen en mee te nemen naar een nieuwe uitdaging.
Happinaz- Kletskop
- Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10
ik zou gewoon m`n mond dichthouden. Je gaat je dan verlagen tot een bepaald niveau en daar zou ik me te goed voor voelen. (ook al zou ik me k*t voelen en balen omdat m`n contract niet verlengd is)
Gast- Gast
Babydoll schreef:Klikspaan. (ik vind dat zo triest als je je collegas gaat lopen verklikken door; "ja maar hij deed dat óók!" opmerkingen.)
Er was gezegd tegen iedereen dat je niet mocht bellen ed en dat als je iemand het wel zag doen dat ze dat graag hoorde.
Dat van de muziek is gewoon irritant, leidt anderen af en mocht dus niet.
Caribbeanlover- Ratel
Happinaz schreef:Nee, ik zou dat absoluut niet zeggen.
Ik ga niet vragen om feedback aangezien ik de reden weet.
Caribbeanlover- Ratel
Caribbeanlover schreef:Babydoll schreef:Klikspaan. (ik vind dat zo triest als je je collegas gaat lopen verklikken door; "ja maar hij deed dat óók!" opmerkingen.)
Er was gezegd tegen iedereen dat je niet mocht bellen ed en dat als je iemand het wel zag doen dat ze dat graag hoorde.
Dat van de muziek is gewoon irritant, leidt anderen af en mocht dus niet.
Ik snap dat het verleidelijk is om dit nog even aan te kaarten, maar ik ben daar zelf altijd wat huiverig voor. Nooit bruggen achter je verbranden..
Gast- Gast
niet doen!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Helemaal eens met de rest! Ik zou ook niks zeggen, daar haal je jezelf alleen mee naar beneden. Je kunt nog wel vragen waarom je contract niet verlengd is. De feedback die je krijgt is waardevol, daar kun je aan gaan werken bij je volgende baan.
Gast- Gast
Peachy schreef:Helemaal eens met de rest! Ik zou ook niks zeggen, daar haal je jezelf alleen mee naar beneden. Je kunt nog wel vragen waarom je contract niet verlengd is. De feedback die je krijgt is waardevol, daar kun je aan gaan werken bij je volgende baan.
Ik zeg niks, maar kook nog altijd. De reden weet ik al, zei ik hierboven ook al;)
Caribbeanlover- Ratel
maar omdat je nu nog zo boos bent ga je misschien dingen zeggen/doen die niet slim zijn. Ik zou `m`n mond daar gewoon over dichthouden. Als je zulke dingen wil aankaarten zou ik dat gewoon doen tijdens het jaarlijkse functioneringsgesprek en niet nu je daar toch al weggaat en ze het liefst nog een schop nageeft (bij wijze van)
Gast- Gast
Maar ik vind best dat ik kan zeggen dat ze het al eerder wisten en dat ze het dus toen al hadden kunnen zeggen zodat ik toen al weg kon en nieuw werk zoeken.
Caribbeanlover- Ratel
Lily schreef:maar omdat je nu nog zo boos bent ga je misschien dingen zeggen/doen die niet slim zijn. Ik zou `m`n mond daar gewoon over dichthouden. Als je zulke dingen wil aankaarten zou ik dat gewoon doen tijdens het jaarlijkse functioneringsgesprek en niet nu je daar toch al weggaat en ze het liefst nog een schop nageeft (bij wijze van)
Aan de andere kant waarom niet? Zij zijn mij niet tegemoet gekomen.
Caribbeanlover- Ratel
weet je wat, iedereen tot nu toe zegt dat je de eer aan jezelf moet houden en gewoon je mond dicht moet houden. Maar als jij het zo graag wilt zeggen zeg je het toch ...
Gast- Gast
Dat van die jongens zeg ik niet, maar het is gewoon raar dat ze het al eerder wisten en vervolgens een of ander lulverhaal gaan houden of je wel of geen reiskosten kreeg (wat ik zelf al wist).
Vind het niet zo raar dat ik daar naar zou kunnen vragen, want dat had wellicht de pijn wat verzacht.
Vind het niet zo raar dat ik daar naar zou kunnen vragen, want dat had wellicht de pijn wat verzacht.
Caribbeanlover- Ratel
Je gaat wel erg van de hak op de tak. Waar wil je nu precies advies over? Over het feit dat iemand al aangeeft dat je contract niet wordt verlengd of dat de jongens zo luid aanwezig moeten zijn met hun muziek? Sorry, maar ik zie die combi niet erg. Het zou kinderachtig zijn om dit op elkaar te betrekken, aangezien het beiden aparte problemen zijn en niks met elkaar te maken hebben.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Waarom zou je er wat van zeggen als het je ex werk is??
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ibbeltje schreef:Waarom zou je er wat van zeggen als het je ex werk is??
Om nog een trap na te geven zoals iemand al eerder zei, althans, daar lijkt het wel sterk op.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Babydoll schreef:Ibbeltje schreef:Waarom zou je er wat van zeggen als het je ex werk is??
Om nog een trap na te geven zoals iemand al eerder zei, althans, daar lijkt het wel sterk op.
En wat schiet je daar mee op? Ik zou daar geen energie meer insteken door zoiets te zeggen iig.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Ik zou het zeker niet zeggen. Wat bereik je er mee? Ze gaan je heus niet terug aannemen omdat je zoiets gezegd hebt hoor. Laat het lekker rusten.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat betreft dat eerste: lekker zo laten. Vaak weten bedrijven al lang van te voren of ze een contract wel of niet gaan verlengen. Sterker nog, er zijn bedrijven genoeg die op het moment dat ze je aannemen al weten dat je er met een jaar weer weg bent. Die bedrijven leven op tijdelijke contracten. Dat gaan ze jou uiteraard niet vertellen, maar zo werken ze wel.
Wat betreft dat tweede. Wat wil je ermee bereiken? Dat hij ook zijn baan verliest, maakt dat het voor jou minder erg? Wie weet heeft hij daar al wel een waarschuwing voor gekregen. Hou het liever bij jezelf. Ik kan me herinneren dat dit niet de eerste keer is, dat je de feedback krijgt dat je niet snel genoeg bent. Misschien kun je daar wat mee? Werk zoeken waarin dit minder van toepassing is bijvoorbeeld. Echt, ik zou de eer aan mijzelf houden en er niks over zeggen. Je hebt er niks aan, krijgt je contract er echt niet mee terug.
Hoop wel dat je snel wat anders vindt
Wat betreft dat tweede. Wat wil je ermee bereiken? Dat hij ook zijn baan verliest, maakt dat het voor jou minder erg? Wie weet heeft hij daar al wel een waarschuwing voor gekregen. Hou het liever bij jezelf. Ik kan me herinneren dat dit niet de eerste keer is, dat je de feedback krijgt dat je niet snel genoeg bent. Misschien kun je daar wat mee? Werk zoeken waarin dit minder van toepassing is bijvoorbeeld. Echt, ik zou de eer aan mijzelf houden en er niks over zeggen. Je hebt er niks aan, krijgt je contract er echt niet mee terug.
Hoop wel dat je snel wat anders vindt
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Maar aan de andere kant he, jij was postbezorger die andere personen ook? Waarom zou je als je post bezorgt tussendoor niet mogen smsen/bellen of muziek mogen luisteren op een MP3 ofzo? Zolang de post die dag maar bezorgd is is het toch goed?!
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Zouden jullie hier iets van zeggen?
» nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag...
» Wat zeggen jullie als...
» wanneer gingen jullie kindjes papa zeggen?
» Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?
» nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag...
» Wat zeggen jullie als...
» wanneer gingen jullie kindjes papa zeggen?
» Slecht eten in restaurant, zeggen jullie er iets van?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: