Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag...

+23
Rizzo
Fiebje
Slakje
LDJ
Merai
Suus
Snoes
Roxi3
Arwyn
Marin
Paper Crown
Ibbeltje
Kaboutertje
RYW
Bliss
girli
Chocoholic
Lejow
Rebecca
Linnie1985
studiebol
Highway
Printje
27 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag... Empty nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag...

Bericht  Printje wo 24 okt 2012 - 8:53

Ik ben benieuwd wat, als je het aan jullie man zou vragen (waar hij zich dus bij jou aan irriteert) wat dan zijn antwoord zou zijn...

Ik denk zo dat manlief zou zeggen dat ik:
- als ik hem iets vraag wil dat hij het meteen doet, en anders blijf ik het vragen
- dat ik alles zelf wil doen..

Voor de rest kan ik niets bedenken angel
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag... Empty Re: nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag...

Bericht  Highway wo 24 okt 2012 - 8:55

-dat ik altijd gelijk denk te hebben
- dat ik kan zeuren en doordrammen
- dat ik me overal mee bemoei

In ieder geval deze drie punten heb ik weleens horen langskomen
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag... Empty Re: nav wat zouden onze mannen zeggen op de 'irritant' vraag...

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 8:55

Hij vindt dat ik teveel praat. Vooral als we in bed liggen en hij half in slaap valt, want dan begin ik nog hele verhalen en bespreek ik het liefste de dag... Yes

Gast
Gast

Bericht  Printje wo 24 okt 2012 - 8:55

Ow dat praten kan ik ook nog wel toevoegen hahaha.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  studiebol wo 24 okt 2012 - 8:57

Dat ik toch vaak door dram......
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Linnie1985 wo 24 okt 2012 - 8:57

Het enige wat ik me nu kan bedenken, is dat hij zich ergert aan dat ik zo ontzettend vergeetachtig ben...
Ow ja en een rommelkont, al ben ik daar wel erg in verminderd smile.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 8:58

O ja en volgens hem zorg ik ervoor dat zijn overhemden gekreukt uit de was komen, want toen hij nog alleen woonde hoefde hij het nooit te strijken, en nu wel laughcry

En in de ochtend hoor ik hem regelmatig mopperen dat hij zijn spullen niet kan vinden (vanmorgen zaten er geen sokken meer in zijn mand, nee dat klopt, die lagen schoon in de wasmand te wachten.. dan maakt hij me wakker (!) omdat hij geen sokken kan vinden) dat ik alles verplaatst heb (tja, moet je het opruimen!) & dat ik iets niet gehaald heb (bv. kaas is dan op, of brood is 1 dag oud).... Hij spreekt het nooit hardop uit, maar ik hoor het wel altijd Laughing

Gast
Gast

Bericht  Rebecca wo 24 okt 2012 - 9:41

- Zeuren/drammen
- Ook hier het (te lang) kletsen 's avonds in bed (dat heb ik trouwens vooral op avonden dat hij laat thuis is van studie, dan moet ik mijn ei nog ff kwijt)
- dat ik ga 'rommelen' terwijl hij rustig op de bank wil zitten
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340

http://www.cakesbyrebecca.nl

Bericht  Lejow wo 24 okt 2012 - 9:44

Dat als ik iets wil doen en hij geen zin heeft, ik net zolang door dram tot hij toch uiteindelijk meegaat (uiteraard vind ik zelf dat ik met zeer goede argumenten kom waarom hij het wel moet doen en snap ik niet waarom hij niet wil...)

Dat ik altijd gelijk wil hebben (wat 9.5 vd 10 keer ook echt zo is haha)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Chocoholic wo 24 okt 2012 - 9:47

Volgens mij vind mijn vriend mij niet zo snel irritant, maar ik weet wel dat met stip op nummer 1 staat: Mijn koppigheid. But I can't help it, is mijn papa's schuld; heb het van hem meegekregen. laughcry

Edit: Oh ja, zoals anderen al zeggen: Als ik iets gedaan wil hebben, dat het ook stante pede gedaan moet worden. En dat doet hij bijna nooit, dus dat is dan weer een irritatiepuntje die ik heb met hem, haha.
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  girli wo 24 okt 2012 - 10:18

Heb je ff?

Ik stofzuig niet genoeg, ik moet meer doen dan alleen wassen, ik moet netter zijn, geen troep maken, mijn spullen direct opruimen, meer koken. Samen zijn we goed in de verantwoordelijkheid op elkaar afschuiven.

Oh, en hij vindt het irritant dat ik altijd gelijk heb. Kan ik het helpen?!
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Bericht  Linnie1985 wo 24 okt 2012 - 10:20

girli schreef:Heb je ff?

Ik stofzuig niet genoeg, ik moet meer doen dan alleen wassen, ik moet netter zijn, geen troep maken, mijn spullen direct opruimen, meer koken. Samen zijn we goed in de verantwoordelijkheid op elkaar afschuiven.

Heel erg +1.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Bliss wo 24 okt 2012 - 10:24

- ik ben een controlfreak
- ik huil te snel en te veel (klopt en ik wou dat ik er wat aan kon doen, héél irritant!)
- ik bemoei me soms te veel met hem

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  RYW wo 24 okt 2012 - 10:30

Ik vermoed iets over mijn gekwebbel angel

Oh, en ik heb ook nogal de neiging om heel snel door te pakken. Dan heb ik een plan, en dat vertel ik dan, en het liefst wil ik er ook direct aan beginnen. Hij moet er juist altijd even over pruttelen en nadenken voor hij actie kan ondernemen. Soms ga ik hem dan veel te snel.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076

Bericht  Kaboutertje wo 24 okt 2012 - 10:48

Dat ik mijn hond teveel kusjes geef :P soms is hij wat jaloers haha!
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10

Bericht  Ibbeltje wo 24 okt 2012 - 20:20

- teveel op wil ruimen en dat ik gewoon eens rustig moet gaan zitten
- teveel klets als hij bezig is met een spel op de pc
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 20:27

Mijn man zou dan zeggen:

- Dat ik teveel praat
- Nooit weet hoe ik moet rijden
- Te sloom loop
- Teveel E entertainment kijk
- Veel te veel shop
- Dat ik altijd zeik als hij met zijn hoofd/lichaam in bed over MIJN helft komt (ja we hebben een denkbeeldige lijn, maar hij kan niet denken als ie slaapt, zegt ie)
- Dat ik altijd iets vraag als hij net met iets bezig is
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Bericht  Marin wo 24 okt 2012 - 20:30

Hij ergert zich altijd aan m'n onhandigheid, of eigenlijk nog meer t feit dat ik zo onvoorzichtig met m'n spullen om ga. Hij vindt dat ik veel netter met dure spullen moet omgaan. Ik probeer er op te letten want hij heeft natuurlijk gelijk maar ik vergeet dat gewoon.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 20:32

- Dat ik niks zeg als de wasmachine heeft gelekt (doet ie namelijk altijd...moet ik dat nog zeggen?).
- Dat ik als ik de was ophang de mouwen van zijn overhemden soms de grond raken.
- Dat ik niet genoeg interesse toon in zijn werkverhalen.
- Dat ik geen excel-schema heb met daarop inkomsten en uitgaven.
- Dat ik teveel dure boodschappen haal (die hij vervolgens opeet...ik vertik het compleet op eten bezuinigen).

Gast
Gast

Bericht  Arwyn wo 24 okt 2012 - 20:33

Dat ik koppig ben en altijd het dekbed jat.

Hetzelfde zou ik over hem kunnen zeggen, haha Laughing
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Roxi3 wo 24 okt 2012 - 20:54

Dat ik altijd aan het schoonmaken ben en dat ik ieder weekend weg wil. Mijn man ligt het liefst het hele weekend op de bank.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Snoes wo 24 okt 2012 - 23:36

Dat ik altijd nog heel lang praat in bed. Hij vindt dat niet altijd erg, maar wel als we de volgende dag vroeg op moeten staan.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 2:07

Dat ik rommelig ben.

Gast
Gast

Bericht  Suus do 25 okt 2012 - 3:15

Dat ik een slechte huisvrouw ben en dat ik altijd gelijk heb Laughing
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Merai do 25 okt 2012 - 6:16

Ik heb het eens aan hem gevraagd toen dit topic eerder voorbij kwam. Het enige dat hij kon bedenken is dat er altijd overal schoenen van mij liggen smile Dat is ook wel een beetje zo maar sinds ik mijn legendarische schoenenboom heb is het een stuk minder én weet hij waar ze naartoe moeten als hij er toch last van heeft angel
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: