Irritant
+7
Kaboutertje
Zonneschijn
Sushi
Bliss
Sanne
Dora
claudiaveronique
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Irritant
Ik had festival kaartjes op marktplaats gezet en gister met iemand overeen gekomen tot een prijs. Hij zou ze vanavond om 20 uur ophalen maar hij is nog steeds niet geweest. Ik baal een beetje want ik heb wel mijn adres al gestuurd. Ik word soms zooooo gek van marktplaats...
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Irritant
Dat is inderdaad wel balen.
Kun je geen telefoonnummer achterhalen?
Kun je geen telefoonnummer achterhalen?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Dat is niet leuk nee. Hij is nog steeds niet geweest?
Ik zou er wel even een mailtje aan wagen.
Ik zou er wel even een mailtje aan wagen.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb inmiddels zijn nummer kunnen vinden in zijn eerste mail, gewoon onder zijn naam maar inmiddels ben ik echt geïrriteerd dat ik nog liever mijn kaarten opeet dan ze aan hem te verkopen
claudiaveronique- Prater
- Aantal berichten : 536
Punten : 986
Ooh ik word ook schijtziek van MP! Krijg steeds biedingen en als ik dan mail dat ik akkoord ga, hoor ik er niks meer van! Baahhh word er echt chagrijnig van.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dat lijkt me inderdaad irritant. Zeker als je al je adres hebt gegeven en zo.
Heb je diegene nog opgebeld en gevraagd waarom hij niet is gekomen?
Heb je diegene nog opgebeld en gevraagd waarom hij niet is gekomen?
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Dat herken ik ja, zooooooo vervelendBliss schreef:Ooh ik word ook schijtziek van MP! Krijg steeds biedingen en als ik dan mail dat ik akkoord ga, hoor ik er niks meer van! Baahhh word er echt chagrijnig van.
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
En nam hij zijn telefoon op?
Dora- Kletskop
- Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Dat vind ik zo vervelend aan marktplaats! en dat lijkt steeds erger te worden.
Soms dan heb ik wat erop staan en zelfs al mijn rekeninggegevens gemaild, en dan toch geen reactie meer. Vind het totaal niet prettig dat willekeurige personen dan gewoon mijn bankgegegevens hebben... Zeg dan gewoon dat je je bedacht hebt, of van de koop afziet! Grrr...
Soms dan heb ik wat erop staan en zelfs al mijn rekeninggegevens gemaild, en dan toch geen reactie meer. Vind het totaal niet prettig dat willekeurige personen dan gewoon mijn bankgegegevens hebben... Zeg dan gewoon dat je je bedacht hebt, of van de koop afziet! Grrr...
Kaboutertje- Kletskop
- Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Ik had 't wiegje van Julian compleet met toebehoren op MP gezet, krijg ik een mail van een
vrouw dat ze t wiegje met een uurtje zou kunnen halen. Dat pas prima we
waren nog aan 't eten en mijn man zijn bordje laten staan de wieg gelijk uitelkaar gehaald wij keurig verpakt en gewacht en gewacht. Op een gegeven moment kreeg ik een smsje dat ze er 'zo' aankwam. Rond 23:00 gingen wij naar bed, we dachten die komt niet meer (keer of 10 gebeld maar ze nam niet op) stond ze om 23:50 aan de deur! Kan je nagaan. We hebben de wieg niet aan dr verkocht. Mijn man zei dat ie nog liever de
wieg weg zou gooien. Is niet normaal dat je bij een huis met kind om 23:50 even aanbelt terwijl je om 18:30 zegt; ben er met een uur. Doei!
vrouw dat ze t wiegje met een uurtje zou kunnen halen. Dat pas prima we
waren nog aan 't eten en mijn man zijn bordje laten staan de wieg gelijk uitelkaar gehaald wij keurig verpakt en gewacht en gewacht. Op een gegeven moment kreeg ik een smsje dat ze er 'zo' aankwam. Rond 23:00 gingen wij naar bed, we dachten die komt niet meer (keer of 10 gebeld maar ze nam niet op) stond ze om 23:50 aan de deur! Kan je nagaan. We hebben de wieg niet aan dr verkocht. Mijn man zei dat ie nog liever de
wieg weg zou gooien. Is niet normaal dat je bij een huis met kind om 23:50 even aanbelt terwijl je om 18:30 zegt; ben er met een uur. Doei!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hier ook flink wat marktplaatsirritaties. Ik heb er 2 kasten, een bank en een tafel opstaan en krijg geregeld mailtjes waarna ik terugstuur dat ze het mogen komen halen maar komen opdagen, ho maar!
En ik kreeg van de week de vraag wat ik voor de massief eikenhouten vitrinekast vroeg inc verzenden.
En ik kreeg van de week de vraag wat ik voor de massief eikenhouten vitrinekast vroeg inc verzenden.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Heeeeel irritant inderdaad!
PC; Zo, dat mens had lef zeg om alsnog zo laat aan te komen kakken. Wat zei ze zelf dat ze zo laat was?
PC; Zo, dat mens had lef zeg om alsnog zo laat aan te komen kakken. Wat zei ze zelf dat ze zo laat was?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Zo PC dat is niet normaal nee, sommige mensen snappen het ook gewoon niet!
Zonneschijn- Prater
- Aantal berichten : 830
Punten : 800
Registratiedatum : 29-03-13
Hahah shisha wat zei je, even kijken of door de brievenbus kan, anders wordt het een pakketje
Japie- Kletskop
- Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Japie schreef:Hahah shisha wat zei je, even kijken of door de brievenbus kan, anders wordt het een pakketje
Haha nee heb gezegt dat versturen helaas niet mogelijk is.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: