Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

n.a.v. gelukkig in relatie

+15
Bliss
Pompoen
Coco
Shisha
RYW
mzcharlotte
Highway
Paper Crown
Rush
Guus
Elliot
_Femme
Discordia
Marin
Derpy
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 23:55

Rood schreef:Schijnt? n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 253468018

Haha ja vind jij dat ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Rush di 23 okt 2012 - 23:55

Marin schreef:

(heb nu beetje het gevoel me te moeten verantwoorden over 't feit dat we nooit ruzie hebben. Maar ach, we zijn ook pas 1,5 jaar samen. Maar het ligt met name gewoon echt aan de karakters denk ik. Bovendien die ene keer dat ie boos werd, ging ik keihard huilen. Dan is de lol er ook gauw vanaf n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 394967 )
Dat hoeft toch niet? Wij hebben ook nooit ruzie. Ik zou ook niet weten waar we ruzie over moeten maken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Highway di 23 okt 2012 - 23:55

Hier hetzelfde als bij jou hoor Charlie, ik noem mezelf nu weleens dolgelukkig maar dat zullen de hormonen misschien zijn haha, hier knallen de deuren ook heel regelmatig en er is altijd wel iets waar we het oneens over zijn, neemt niet weg dat onze relatie zeer goed is en we erg blij me elkaar zijn! Bij ons moet het ook wel knallen denk ik, zulke types zijn we gewoon en anders wordt het te saai.. dan ga ik zoeken naar ' iets' om woorden over te kunnen maken haha
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 23:56

Pippa schreef:O, ik heb er een hekel aan als mijn vriend zegt dat ik zachter moet praten op zo'n moment. Ik heb dan echt zin om te gaan schreeuwen tegen hem, gewoon uit frustratie.

Precies!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Gast di 23 okt 2012 - 23:56

Carrie schreef:
Paper Crown schreef:Mag van J ook niet schreeuwen. Maar als ik echt pissed ben. Dan hoort ie van me hoor. En luid ook.

Echt supersuf dat jij ook niet mag schreeuwen. Ja jij schreeuwt dan gewoon? Ik word dan meteen gewezen op dat ik schreeuw en dat ik moet ophouden.

Mannen hebben wat dat betreft een extra troef in handen. Ze kunnen vrouwen namelijk betitelen als hysterisch of als viswijf, en dat willen we natuurlijk écht niet zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 0:00

Carrie schreef:Haha ja vind jij dat ook?
You're fierce babay, uhuh.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Elliot wo 24 okt 2012 - 0:02

Tja maar je hebt ruzie en ruzie natuurlijk. Ik noem het ruzie als mijn vriend en ik een meningsverschil hebben, en allebei niet toe willen geven. De eeuwige huishoud-discussie bijvoorbeeld:

Ik: S., wil je alsjeblieft voortaan je sokken in de wasmand gooien in plaats van onder het bed?

Hij: Oeps sorry, ik ga er op letten.

Een week later:

Hij: Weet jij of ik nog ergens sokken heb?

Ik: Misschien moet je even onder het bed kijken, want er zaten geen sokken in de wasmand.

Hij: Je ziet toch dat die sokken onder het bed vies zijn, had je ze niet even mee kunnen wassen?

Ik: Nee, ik heb je al 100 x gevraagd om die sokken in de wasmand te gooien. Als jij het niet doet ga ik ze ook niet achter je kont oprapen.

Enzovoorts... En dat dan wekelijks Wink En niet alleen over sokken. En dat gaat echt tot schreeuwens toe. Vooral 's avonds voordat we gaan slapen. En dan zeg ik nog 4 x dat ik op de bank ga slapen maar uiteindelijk komt ie me altijd weer ophalen om mee naar bed te gaan. Dat noem ik ruzie, maar eigenlijk ben ik niet echt boos, ik vind het gewoon irritant.

Echt ruzie over iets hebben wij denk ik ook niet echt gehad.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 0:08

Marin schreef:
Paper Crown schreef:Ik vind het altijd zo'n boring iets als relaties altijd maar rustig ronddobberen en dat die stellen het OVERAL mee eens zijn met elkaar. Kan toch niet?! Hoe kan je nou over alles hetzelfde denken?

Maar bijv in ons geval kunnen we echt wel kibbelen over kleine dingen en ook best chagrijnig zijn. Maar als hij chagrijnig is, word ik direct heel rustig en behulpzaam. Kan er niets aan doen. Ik kán gewoon niet terug lopen kutten.

(heb nu beetje het gevoel me te moeten verantwoorden over 't feit dat we nooit ruzie hebben. Maar ach, we zijn ook pas 1,5 jaar samen. Maar het ligt met name gewoon echt aan de karakters denk ik. Bovendien die ene keer dat ie boos werd, ging ik keihard huilen. Dan is de lol er ook gauw vanaf n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 394967 )

Nee joh, waarom zou je? Als het voor jou werkt is het toch goed?!

Als mijn man, zoals gisteren, zomaar chagrijnig tegen mij is, dan ga ik echt niet rustig en behulpzaam zijn hoor.
Voorbeeld: Gisteren vraag ik hem wat maar hij is bezig, en dat wilde niet lukken geloof ik. In plaats van dat hij gewoon zegt: 'Wacht even' zegt hij: 'Jaaahaa, zeik even niet zo!' (ik zeek niet, ik wilde iets weten..) Nou dan ga ik echt niet rustig blijven hoor. Dus ik zei: 'Nou, maar ik moet het weten!' Hij: 'Zucht' Ik: 'Wat een zak ben je ook soms, je kan toch gewoon even normaal antwoord geven?!?!?!?'
Hij: 'Je zeikt al sinds je binnen bent.. hou even op!' Ik: 'Niet!! Ik ging meteen rustig een knakworst eten weet je nog?' En dan haal ik 70tig oude koeien uit de sloot, en dan is 't gebeurd. Dan negeert hij me met: 'Sjonge jonge jonge..' n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 253468018
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  mzcharlotte wo 24 okt 2012 - 0:14

Maar het hoeft toch allemaal niet perfect te zijn of van een leien dakje te gaan om zielsgelukkig in je relatie te zijn?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Marin wo 24 okt 2012 - 0:15

Hahaha ik moet er wel om lachen PC!

Laatst was m'n vriend ook gehaast en gestressed en liep ie te schelden omdat ie van alles kwijt was voordat ie moest vliegen. Dan zeg ik gewoon: WAT heb je nodig, WAAR ligt dat en wat kan IK voor je doen? Als ie dan nog blijft chagrijnen, geef ik 'm ruimte, en als ie met iets concreets komt, kan ik 'm helpen. Met inpakken en opruimen is ie gewoon onhandig en dan gaat ie al gauw mopperen en schelden, dan is de chaos te groot en dan geef ik 'm structuur.
Maar m'n vriend is net zo als ik, rustig blijven en vragen .. Als er iets is, als ik pijn heb, verdrietig ben, boos ben op iets ofzo, dan zegt ie direct: "Kan ik iets voor je doen?" Haha maar dat vind ik juist soms ook irritant, dan erger ik me haast dáár aan, omdat ik dan denk van neeeeeee je kan niks voor me doen, laaat me nou, ik stootte gewoon m'n teen ofzo. Maar die rustige, behulpzame basis vind ik gewoon heel erg fijn. Ik hou niet van stampvoeten en zal niet snel deuren dichtslaan. Volgens mij schrik ik mezelf echt rot als ik dat eens doe.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 0:20

Ik heb in 9.5 jaar tijd misschien 2x tegen mijn vriend geschreeuwt.. Wij hebben echt nooit ruzie.. Ik vraag me ook af waar jullie ruzie om maken? Meningsverschillen ja, die zijn er wel want we zijn beide zo koppig dat we ons gelijk willen hebben :P .. maar ruzie? (schelden? slaan?)

Ik kan volmondig zeggen dat wij in 9.5 jaar tijd 0x ruzie hebben gehad. Ik ben 1x echt heel boos/teleurgesteld op/in hem geweest maar hij niet op mij haha.. dat vind ik dus al geen ruzie.

Verder heeft onze relatie ook aan een zijde draadje gehangen, het is echt niet altijd koek en ei geweest (nog een leuk spreekwoord laughcry )..maar bij een meningsverschil of een kloot opmerking ga ik gewoon even naar een andere kamer ofzo.. even zielig doen.. en daarna zeg ik wat ik ervan vond - hij snapt het dan meestal niet haha maar goed daar kan ik niets aan doen - en dan is het klaar. (of die dag misschien nog niet helemaal maar de dag erop ben ik het gewoon vergeten).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 0:22

Hahaha Marin, als mijn man chagrijnig is word ik dat ook automatisch omdat ik meestal vindt dat hij zich aanstelt. Dan gaat dat echt preciés zoals bij PC hahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 0:27

Charlie schreef:Hahaha Marin, als mijn man chagrijnig is word ik dat ook automatisch omdat ik meestal vindt dat hij zich aanstelt. Dan gaat dat echt preciés zoals bij PC hahaha.

Ze zijn broers. Weet ik zeker.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  RYW wo 24 okt 2012 - 0:27

Ik vind dat er verschil zit in 'ruzie hebben' en 'zware tijden gekend hebben'. Mijn vriend en ik hebben echt vrijwel nooit ruzie, is op één hand te tellen na 4 jaar. Maar zware tijden hebben we wel degelijk meegemaakt, en dan voornamelijk zaken die buiten onze relatie lagen. In zo'n crisis kan het 'fout' vallen waardoor je uit elkaar groeit, het tussen je in gaat staan, en het kan 'goed' vallen, waardoor je merkt dat je het samen het hoofd kan bieden. Dat maakt zo'n relatie voor mij hechter dan eentje waarbij je nog niet weet of je een eventuele crisis aankan, samen. Ik vind niet dat een relatie zonder ruzie niet goed zit, maar ik denk wel dat een relatie die alleen nog maar makkelijk geweest is eigenlijk nog ongetest is.

Het is in goeie tijden echt veel makkelijker een leuke relatie te hebben en een goeie partner te zijn. In zware tijden kom je er, als je het mij vraagt, pas echt achter hoe goed en hecht het is als het even niet makkelijk is.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 0:29

Maar ik denk dat iedereen ruzie anders definieert (schrijf ik dat goed?). Want ik vind dat van gisteren al ruzie. Als we echt staan te schelden en tieren dan noem ik dat oorlog.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Marin wo 24 okt 2012 - 0:30

Maar liever heb je die zware tijden natuurlijk niet, neem ik aan.. Het is wel goed om te weten wat je aan elkaar hebt dan en dat je samen dat soort dingen kunt doorstaan, maar nog liever heb ik gewoon géén zware tijden natuurlijk. Hoewel dat op een heel mensenleven vrij onmogelijk lijkt, maar dan zo min mogelijk zware tijden natuurlijk. Als het even kan, zou ik liever niet m'n relatie op de proef stellen daardoor, niemand niet natuurlijk, hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat je er echt met trots op kan terugkijken daarna en heel goed weet wat je aan elkaar hebt. Maar het lijkt me allesbehalve een 'eis' voor een goede relatie. Ik gun iedereen een goede relatie en niemand zware tijden.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 0:30

Paper Crown schreef:
Charlie schreef:Hahaha Marin, als mijn man chagrijnig is word ik dat ook automatisch omdat ik meestal vindt dat hij zich aanstelt. Dan gaat dat echt preciés zoals bij PC hahaha.

Ze zijn broers. Weet ik zeker.

Ook wat betreft schoonmoeder-leukheid zou dat zomaar kunnen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Guus wo 24 okt 2012 - 0:31

wij hadden laatst ruzie over de whatsapp,

echt een half uur later zeg ik 'Aarg ik kan hier niet tegen, ruzie over de whatsapp'
krijg ik terug: 'Ruzie? echt? ik dacht dat we een goed gesprek hadden... wacht even hoor dan moet ik me even boos gaan maken' laughcry


Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Shisha wo 24 okt 2012 - 0:32

Echt knallende ruzie hebben mijn man en ik nog nooit gehad maar af en toe hebben we wel een meningsverschil en we kibbelen ook wel. En ondanks dat ik hem niet altijd even lief vind en hem soms wel kan wurgen hou ik toch heel veel van hem.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 0:32

Paper Crown schreef:Maar ik denk dat iedereen ruzie anders definieert (schrijf ik dat goed?). Want ik vind dat van gisteren al ruzie. Als we echt staan te schelden en tieren dan noem ik dat oorlog.

haha wat jij net beschreef kan ik ook niet tegen. Ik ben eigenlijk vrij vaak vrolijk :P .. Als mijn vriend dan ergens chaggo over is dan vind ik dat wel zooo irritant want dan gaat hij dat op mij afreageren (of zo voelt dat voor mij omdat hij bijv. kortaf is).. Whaa dan komen er wel irritaties.. Maar ik weet wel dat ik voor 12 uur 's middags niet teveel aan hem moet vragen. Of voordat hij gegeten is.. Na het eten kan ik alles vragen wat ik wil Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  RYW wo 24 okt 2012 - 0:49

Marin schreef:Maar liever heb je die zware tijden natuurlijk niet, neem ik aan.. Het is wel goed om te weten wat je aan elkaar hebt dan en dat je samen dat soort dingen kunt doorstaan, maar nog liever heb ik gewoon géén zware tijden natuurlijk. Hoewel dat op een heel mensenleven vrij onmogelijk lijkt, maar dan zo min mogelijk zware tijden natuurlijk. Als het even kan, zou ik liever niet m'n relatie op de proef stellen daardoor, niemand niet natuurlijk, hoewel ik me heel goed kan voorstellen dat je er echt met trots op kan terugkijken daarna en heel goed weet wat je aan elkaar hebt. Maar het lijkt me allesbehalve een 'eis' voor een goede relatie. Ik gun iedereen een goede relatie en niemand zware tijden.

Uiteraard heb je liever geen zware tijden! De kans is alleen groot dat je, als je nog 50 jaar bij elkaar blijft, die tijden wel zal gaan meemaken. En als je dan al van te voren weet dat je dat kan, samen, dan geeft dat mij persoonlijk meer vertrouwen voor een goeie doorkomst dan als je dat dus niet blijkt te kunnen en erop uit elkaar gaat met een huwelijk, drie kinderen en een hypotheek.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 0:54

Goochempie schreef:wij hadden laatst ruzie over de whatsapp,

echt een half uur later zeg ik 'Aarg ik kan hier niet tegen, ruzie over de whatsapp'
krijg ik terug: 'Ruzie? echt? ik dacht dat we een goed gesprek hadden... wacht even hoor dan moet ik me even boos gaan maken' n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 394967
Jouw man is echt mijn ideale vent, zo te lezen (en zien!). Heeft 'ie ergens nog een christelijke vriend of broer rondlopen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 0:58

Charlie schreef:
Paper Crown schreef:
Charlie schreef:Hahaha Marin, als mijn man chagrijnig is word ik dat ook automatisch omdat ik meestal vindt dat hij zich aanstelt. Dan gaat dat echt preciés zoals bij PC hahaha.

Ze zijn broers. Weet ik zeker.

Ook wat betreft schoonmoeder-leukheid zou dat zomaar kunnen!

Nou dan zijn ze toch zeker drieling met mijn vriend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 1:01

RYW schreef:Ik vind dat er verschil zit in 'ruzie hebben' en 'zware tijden gekend hebben'. Mijn vriend en ik hebben echt vrijwel nooit ruzie, is op één hand te tellen na 4 jaar. Maar zware tijden hebben we wel degelijk meegemaakt, en dan voornamelijk zaken die buiten onze relatie lagen. In zo'n crisis kan het 'fout' vallen waardoor je uit elkaar groeit, het tussen je in gaat staan, en het kan 'goed' vallen, waardoor je merkt dat je het samen het hoofd kan bieden. Dat maakt zo'n relatie voor mij hechter dan eentje waarbij je nog niet weet of je een eventuele crisis aankan, samen. Ik vind niet dat een relatie zonder ruzie niet goed zit, maar ik denk wel dat een relatie die alleen nog maar makkelijk geweest is eigenlijk nog ongetest is.

Het is in goeie tijden echt veel makkelijker een leuke relatie te hebben en een goeie partner te zijn. In zware tijden kom je er, als je het mij vraagt, pas echt achter hoe goed en hecht het is als het even niet makkelijk is.

Hier kan ik me wel bij aansluiten. Wij zijn bijna 12 jaar samen, en hebben eigenlijk nog nooit echt ruzie gehad. Uiteraard wel meningsverschillen, dat is ook normaal, maar nog nooit met iets gooien, stem verheffen oid. Wij zijn allebei heel rustig van aard, hij zeker, en dat is dan juist soms wel eens irritant. Iets meer tegengas zou voor mij niet zo verkeerd zijn.

Maar zware tijden hebben we zeker wel meegemaakt, buiten onze relatie om. En gelukkig weten we er ons tot nu toe heel goed doorheen te slaan. Wat dat betreft is hij echt mijn rots in de branding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Paper Crown wo 24 okt 2012 - 1:03

Carrie schreef:
Charlie schreef:
Paper Crown schreef:
Charlie schreef:Hahaha Marin, als mijn man chagrijnig is word ik dat ook automatisch omdat ik meestal vindt dat hij zich aanstelt. Dan gaat dat echt preciés zoals bij PC hahaha.

Ze zijn broers. Weet ik zeker.

Ook wat betreft schoonmoeder-leukheid zou dat zomaar kunnen!

Nou dan zijn ze toch zeker drieling met mijn vriend!

Klopt. Alle twee van die ubervreemde schoonmoeders.

De Bimbo, de Slons en de Weirdo.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

n.a.v. gelukkig in relatie - Pagina 2 Empty Re: n.a.v. gelukkig in relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum