Hoe neem jij pillen?
+28
Pannetoet
me-girl
lieke89
Verde
Caroow
Sterre
Roze Roos
Monte
Pien
May
Mamsie
Lady4
Kabouter
Dennenappel
Blond
Sjors
minoessepoes
Bliss
Toet
Belle1985
Zininzon
aniet
Frappuccino
Chocolate Cookie
Arwyn
Joontjuh
Lotus
Try
32 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe neem jij pillen?
Dat werkt volgens mij ook het beste, pil in je mond en gewoon gaan drinken..Caresses schreef:Eerst wat drinken in mn mond, dan pil erbij, en nog meer drinken erbij en dan snel doorslikken en vervolgens nog veel slokken drinken erna.
Ik let er niet op wat wel of niet mag, ben al lang blij dat ik het weg krijg.
Gast- Gast
Rapunzel schreef:Birgit schreef:Rapunzel schreef:
Mijn moeder slikt de pil, schudt met haar hoofd van links naar rechts en de pil is verdwenen. Vind ik zo gek!
Ik schud ook regelmatig met m'n hoofd
Doe je dat ook als je iets door slikt als je eet? Ik vraag me af of het echt helpt. :-)
Nee, ik doe dat niet als ik aan het eten ben. Ik merk wel dat ik het doe als ik de pil in neem.
Mijn vriend staat er weleens naast en die staat me dan heel vreemd aan te kijken
Gast- Gast
Birgit schreef:Rapunzel schreef:Birgit schreef:Rapunzel schreef:
Mijn moeder slikt de pil, schudt met haar hoofd van links naar rechts en de pil is verdwenen. Vind ik zo gek!
Ik schud ook regelmatig met m'n hoofd
Doe je dat ook als je iets door slikt als je eet? Ik vraag me af of het echt helpt. :-)
Nee, ik doe dat niet als ik aan het eten ben. Ik merk wel dat ik het doe als ik de pil in neem.
Mijn vriend staat er weleens naast en die staat me dan heel vreemd aan te kijken
haha, ja ik sta mijn moeder ook altijd heel vreemd aan te kijken! Zou niet eens met mijn hoofd willen schudden, dalijk schiet de pil in het verkeerde keelgat
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Ik leg de pil altijd op mijn tong en neem een slok water en slik het zo door. Ook ik schud mijn hoofd een keer, maar kijk daarna wel naar beneden als ik aan het slikken ben. Dan is je keelopening het grootste.
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Ik leg de pil op mijn tong, neem een slok water (of soms iets anders) uit een glas of een flesje en slik de pil door. Ik hou trouwens wel altijd mijn hoofd achterover tijdens het doorslikken. Daarna neem ik nog een paar slokken water.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vitamine pillen
» Malaria pillen
» curettage of pillen
» Pillen per post
» Obesimed pillen om af te slanken
» Malaria pillen