Pillen per post
+4
Jerry
Angela_1986
rianne287
girli
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pillen per post
Ik heb een abbo op psychologie magazine en vandaag kreeg ik er weer één. Daarbij zit een proefverpakking van A. Vogel: passiflora rustgevend - extra sterk. Dosering en gebruik: 2x daags 1 tablet met wat water innemen in periodes van stress en spanning.
WTF
WTF
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Re: Pillen per post
girli schreef:Ik heb een abbo op psychologie magazine en vandaag kreeg ik er weer één. Daarbij zit een proefverpakking van A. Vogel: passiflora rustgevend - extra sterk. Dosering en gebruik: 2x daags 1 tablet met wat water innemen in periodes van stress en spanning.
WTF
Ja klopt zie je wel vaker. Die proefpakketjes krijgen wij ook bij de apotheek om gratis te verstrekken.
Het is niet zo sterk en gewoon een natuurlijk middel, maar toch niet handig als het op de deurmat ligt en een kind zou het pakken..
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
Dat weet ik. '100% natuurlijk', staat erop.mozzarella schreef:Da's gewoon homeopatisch kruidenspul hoor.
Dan nog vind ik dat niet normaal.
girli- Ratel
girli schreef:Dat weet ik. '100% natuurlijk', staat erop.mozzarella schreef:Da's gewoon homeopatisch kruidenspul hoor.
Waarom niet dan?
Gast- Gast
mozzarella schreef:girli schreef:Dat weet ik. '100% natuurlijk', staat erop.mozzarella schreef:Da's gewoon homeopatisch kruidenspul hoor.
Waarom niet dan?
Mijn eerste reactie was 'omdat je niet weet wat iemand er mee uitgespookt heeft tijdens het verzendproces' maar aan de andere kant, dat weet je ook niet als je medicijnen bij de drogist of de apotheek koopt...
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
rianne287 schreef:girli schreef:Ik heb een abbo op psychologie magazine en vandaag kreeg ik er weer één. Daarbij zit een proefverpakking van A. Vogel: passiflora rustgevend - extra sterk. Dosering en gebruik: 2x daags 1 tablet met wat water innemen in periodes van stress en spanning.
WTF
Ja klopt zie je wel vaker. Die proefpakketjes krijgen wij ook bij de apotheek om gratis te verstrekken.
Het is niet zo sterk en gewoon een natuurlijk middel, maar toch niet handig als het op de deurmat ligt en een kind zou het pakken..
waarom quote jij de openingspost?
Heb de PM ook, maar nog geen pillen ontdekt...
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vind het gewoon raar. Wat als een kind dat slikt. Mensen die het gewoon zomaar slikken, omdat het kan. 100% natuurlijk of niet, er is altijd een risico van bijwerkingen.
Mensen die vinden dat ze pillen nodig hebben, gaan zelf wel zoeken. Waarom reclame maken voor pillen?
Mensen die vinden dat ze pillen nodig hebben, gaan zelf wel zoeken. Waarom reclame maken voor pillen?
girli- Ratel
Ik vind je reactie nogal overdreven eigenlijk. Waarom geen reclame maken voor deze pillen? Er zit toch ook zo vaak een tester voor shampoo of iets dergelijks in een tijdschrift.
Het is niet dat dit hele zware medicijnen zijn ofzo..
Het is niet dat dit hele zware medicijnen zijn ofzo..
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Hahaha, het is homeopathisch.. Als een kind het slikt donderd ie hoogstens in slaap..
Gast- Gast
Pff, haha, ik vind 100% natuurlijk echt zo'n onzin altijd. De meest giftige en schadelijke stoffen komen gewoon uit de natuur hoor, net alsof "natuurlijk" goed is en niet-natuurlijk slecht...
Verder weet ik niet of en wat voor "werkzame" stoffen erin zitten, als het maar niet mogelijk kan interfereren met medicatie van nietsvermoedende lezers...
Verder weet ik niet of en wat voor "werkzame" stoffen erin zitten, als het maar niet mogelijk kan interfereren met medicatie van nietsvermoedende lezers...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Het lijkt me dat je niet alles zomaar gaat slikken, laat staan als je al medicatie hebt..
Gast- Gast
Joh als een kind een fles shampoo leegdrinkt of een tube creme is dat volgens mij gevaarlijker dan een homepatisch pilletje, dokter vogel is écht heel onschuldig...die doet niet eens aan melatonine.
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Het lijkt me dat je niet alles zomaar gaat slikken, laat staan als je al medicatie hebt..
Denk dat het je zou verbazen...
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Eens, medicatie wat op recept verkrijgbaar is stoppen ze echt niet bij een folder/ tijdschrift.mozzarella schreef:Joh als een kind een fles shampoo leegdrinkt of een tube creme is dat volgens mij gevaarlijker dan een homepatisch pilletje, dokter vogel is écht heel onschuldig...die doet niet eens aan melatonine.
Dus kwaad zal het niet kunnen, maar of het nou echt slim is, is weer een ander verhaal...
Laatst aangepast door ProudMama op do 19 mei 2011 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
100% is volgens mij al het eerste leugen. Er zit namelijk ook in: glansmiddel (magnesiumstearaat), het lijkt me niet dat dat natuurlijk is. Bovendien ben ik het eens met Antibes, niet alles wat in de natuur groeit is gezond.
@ Donnaa zou jij het risico willen nemen met een kind dan? één van de bijwerkingen is dat het een laxerend effect kan hebben als je het te veel inneemt. Mogelijk is degene die het neemt overgevoelig voor één van de stoffen met alle gevolgen van dien. Bovendien zijn er genoeg domme mensen op deze aarde die niet nadenken.
Ik denk heus niet dat als iemand die pilletjes neemt, hij/zij spontaan dood neervalt o.i.d. Ik vind het gewoon raar om zomaar pillen te gaan verspreiden.
@ degene die ook psych magazine heeft. Ze zaten bij mij niet in het blad zelf, maar in het plastic wat er altijd omheen zit. Het is een vrij klein zakje.
@ Donnaa zou jij het risico willen nemen met een kind dan? één van de bijwerkingen is dat het een laxerend effect kan hebben als je het te veel inneemt. Mogelijk is degene die het neemt overgevoelig voor één van de stoffen met alle gevolgen van dien. Bovendien zijn er genoeg domme mensen op deze aarde die niet nadenken.
Ik denk heus niet dat als iemand die pilletjes neemt, hij/zij spontaan dood neervalt o.i.d. Ik vind het gewoon raar om zomaar pillen te gaan verspreiden.
@ degene die ook psych magazine heeft. Ze zaten bij mij niet in het blad zelf, maar in het plastic wat er altijd omheen zit. Het is een vrij klein zakje.
girli- Ratel
Waarom mail je niet gewoon eens naar het blad zelf met jouw idee/ verhaal/ mening? Ben best wel benieuwd wat hun er op te zeggen hebben eigenlijk...
Laxerend effect staat ook op een pakje kauwgom. En ook op sommige verpakkingen drop als ik het goed heb hoor.
Ik denk eigenlijk dat een blikje RedBull 'gevaarlijker' is als dat soort pilletjes, daar staan zelfs waarschuwingen op als: niet voor kinderen/ diabeten/ zwangeren. Maar ik ben geen prof hoor, dus knoop me er niet aan op
Laxerend effect staat ook op een pakje kauwgom. En ook op sommige verpakkingen drop als ik het goed heb hoor.
Ik denk eigenlijk dat een blikje RedBull 'gevaarlijker' is als dat soort pilletjes, daar staan zelfs waarschuwingen op als: niet voor kinderen/ diabeten/ zwangeren. Maar ik ben geen prof hoor, dus knoop me er niet aan op
Gast- Gast
Daar zat ik inderdaad ook over te denken, om ze te mailen o.i.d. Tijdschrift zal het wel gedaan hebben uit commerciële overwegingen.
Hier staat alleen op dat je ze buiten bereik van kinderen moet houden. Maar inderdaad, wie weet wat voor effect het heeft op zwangere vrouwen of mensen met een ziekte.
*edit* de kans dat je diarree krijgt is vast klein, maar het zou toch mooi rot zijn als jij net die ene bent.
Hier staat alleen op dat je ze buiten bereik van kinderen moet houden. Maar inderdaad, wie weet wat voor effect het heeft op zwangere vrouwen of mensen met een ziekte.
*edit* de kans dat je diarree krijgt is vast klein, maar het zou toch mooi rot zijn als jij net die ene bent.
Laatst aangepast door girli op do 19 mei 2011 - 10:28; in totaal 1 keer bewerkt
girli- Ratel
Wat zou iemand ermee uitgespookt moeten hebben dan? Ik bedoel, ik heb die pillen natuurlijk niet gezien, maar ik heb zelf net visoliecapsules besteld via internet en die zitten in een doordrukstrip met folie met daarop weer de merknaam, het is niet dat het niet opvalt als ze de pillen eruit halen en er andere pillen voor in de plaats stoppen of zo.
Overigens zat daar ook een gratis potje vitaminepillen bij, dus dat gebeurt wel vaker.
Overigens zat daar ook een gratis potje vitaminepillen bij, dus dat gebeurt wel vaker.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
Dat soort pilletjes mag ik slikken, maar een blikje Redbull mag ik nietgirli schreef:Daar zat ik inderdaad ook over te denken, om ze te mailen o.i.d. Tijdschrift zal het wel gedaan hebben uit commerciële overwegingen.
Gast- Gast
@ Susan ik bedoel niet dat ze ermee geknoeid hebben en dat er nu drugs in zitten o.i.d. Ik vind het gewoon raar dat ik zomaar pillen per post krijg waar ik niet om gevraagd heb. Het is alleen maar reclame.
girli- Ratel
mozzarella schreef:Joh als een kind een fles shampoo leegdrinkt of een tube creme is dat volgens mij gevaarlijker dan een homepatisch pilletje, dokter vogel is écht heel onschuldig...die doet niet eens aan melatonine.
Tss, wat een brave Hendrik.
Gast- Gast
Dijn82 schreef:mozzarella schreef:Joh als een kind een fles shampoo leegdrinkt of een tube creme is dat volgens mij gevaarlijker dan een homepatisch pilletje, dokter vogel is écht heel onschuldig...die doet niet eens aan melatonine.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Dijn82 schreef:mozzarella schreef:Joh als een kind een fles shampoo leegdrinkt of een tube creme is dat volgens mij gevaarlijker dan een homepatisch pilletje, dokter vogel is écht heel onschuldig...die doet niet eens aan melatonine.
Egwel...pussy!
Gast- Gast
mozzarella schreef:ProudMama schreef:Dijn82 schreef:mozzarella schreef:Joh als een kind een fles shampoo leegdrinkt of een tube creme is dat volgens mij gevaarlijker dan een homepatisch pilletje, dokter vogel is écht heel onschuldig...die doet niet eens aan melatonine.
Egwel...pussy!
Met z'n kruidentuintje.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Malaria pillen
» curettage of pillen
» afrcian mango dieet pillen, fabel of wondermiddel?
» Hoe neem jij pillen?
» Obesimed pillen om af te slanken
» curettage of pillen
» afrcian mango dieet pillen, fabel of wondermiddel?
» Hoe neem jij pillen?
» Obesimed pillen om af te slanken
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: