Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

mijn kindje is de knapste!

+16
Ugly Betty
Minx
PapillonRose
Parisienne
Printje
Flip Fluitketel
Susan
missmarm
MamaCa
Pien
Mamsie
Pussycat
pantuf
mauwmauw
Nana
Teddyaapje
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

mijn kindje is de knapste! - Pagina 3 Empty Re: mijn kindje is de knapste!

Bericht  Teddyaapje za 5 feb 2011 - 12:09

PapillonRose schreef:Ik vind een kindje niet snel echt lelijk. En ik vind het niet erg beleefd om ronduit tegen iemand te zeggen dat je het kindje in kwestie lelijk zou vinden.

Zelf zeg ik dan of niets (wel zo netjes vind ik), of ik zou iets zeggen over een pluspunt van het kindje (is altijd wel iets leuks toch?). Maar dit heb ik eigenlijk nog niet gehad hoor, tot nu toe echt alleen leuke kinderen voorbij zien komen. Dus dan zeg ik ook dat ik het een mooi kindje vind en ben dan ook echt eerlijk.

Kan me in elk geval voorstellen dat niemand snel zegt dat een kindje lelijk is, want dat zou ik best lullig vinden tegenover de moeder / het kindje. Maar zeggen dat het een prachtkind is en dat eigenlijk niet vinden is ook weer zo schijnheilig.. Niets zeggen of een pluspunt wat je wel kunt vinden benoemen lijkt me dan een betere optie.

Dr is een cabaretier (volgens mij Herman Finkers?) die heeft het over lelijke baby's. Dat mensen dan niet zeggen wat een mooi/ knap kindje, maar wat een LIEF kindje...vervolgens gaat hij bij de buren op kraamvisite en zegt tegen de buurvrouw "ik heb nog nooit zoooooooon lief kindje gezien" hahaha

Ik zou idd ook iets anders positiefs over het kindje zeggen als ik het niet zo mooi vind of op een foto bijv. niet reageren. Ik reageer trouwens ook lang niet altijd op foto's van kindjes/ mensen die ik wel mooi vind hoor...niet dat iemand zich beledigd voelt haha
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 21:33

Dus hoe meer reacties je krijgt, hoe mooier je kindje is!

Ik troost me maar met deze gedachte: Lelijk in de luier is mooi in de sluier Wink

Gast
Gast

Bericht  Tazz za 5 feb 2011 - 23:09

Ik vond mijn dochter echt de mooiste baby die er was vanaf het begin al. Nu ik terug kijk zie ik wel dat ze niet altijd prachtig was maar ik vind haar nog steeds een ontzettend knap meisje. Dit wordt ook wel altijd bevestigd door buitenstaanders. Ze krijgt standaard als we naar buiten gaan wel een reactie van een onbekende dat ze zo mooi is.

Bij mijn zoontje had ik dat niet, ik vond hem niet enorm knap maar nu begint hij al aardig bij te trekken en vind ik hem steeds knapper worden. Kan ook wel zeggen dat ik hem nu wel echt mooi vind.

Over reageren, ik reageer ook alleen als ik een kindje echt mooi/knap vind en als ik dat niet vind dan reageer ik niet. Ik kan wel sommige kinderen/baby's echt lelijk vinden.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 5 feb 2011 - 23:16

Flemy schreef:
Dromertje schreef:
Ugly Betty schreef:
Fairytale schreef:Ok ik ga hier misschien een hele rel mee openen. Maar ik merk hier vaak ook dat moeders een beetje standaard zeggen over elke foto van een kind dat het een mooi kind is. Ik vraag me dan wel eens af meen je dat nou echt of wil je geen ruzie. Ik heb namelijk wel eens dat ik denk waarom zetten ze dat erbij? Is dat iets wat ik niet snap omdat ik zelf geen kinderen heb of is het wel eerlijk.

Maar dat is in andere foto topics ook, met foto's van forummers zelf. Dan wordt er regelmatig gezegd 'Wat ben jij een mooie meid!' Terwijl er ook wel eens wat minder mooie meiden tussen zitten....

maar schoonheid is volgens mij ook iets relatiefs, wat jij mooi vindt, hoef ik nog niet mooi te vinden.

Maar als je iemand (een kind of een forummer) niet mooi vindt, dan zeg je neem ik aan toch gewoon niets over die foto? Ik reageer niet op ale foto's die ik zie, maar als ik een kindje bijvoorbeeld echt mooi vind dan zeg ik dat.

Dan weten wij nu wanneer jij een kindje (of forummer) wel of niet mooi vind :P

Nee, je hebt gelijk. Ik reageer dan ook niet eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 5:26

Bazyle schreef:Dus hoe meer reacties je krijgt, hoe mooier je kindje is!

Ik troost me maar met deze gedachte: Lelijk in de luier is mooi in de sluier Wink

En dat hoeft nog niet eens in de luiers te zijn haha. Ik had een meisje in mijn klas toen ik een jaar of 14 was, die echt een raar hoofd had, en een apart lichaam.

Ik kwam haar laatst tegen en ik moest serieus 10x mijn ogen knipperen om te kijken of zij het echt was. Ze was echt zo'n aparte schoonheid.

Wat de pubertijd wel niet met je kan doen zeg haha

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 6:23

Storm schreef:
Ja ik durf voluit te beweren dat ik mijn zoon het allerknapste kindje vindt.

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 feb 2011 - 7:02

Flemy schreef:
Dromertje schreef:
Ugly Betty schreef:
Fairytale schreef:Ok ik ga hier misschien een hele rel mee openen. Maar ik merk hier vaak ook dat moeders een beetje standaard zeggen over elke foto van een kind dat het een mooi kind is. Ik vraag me dan wel eens af meen je dat nou echt of wil je geen ruzie. Ik heb namelijk wel eens dat ik denk waarom zetten ze dat erbij? Is dat iets wat ik niet snap omdat ik zelf geen kinderen heb of is het wel eerlijk.

Maar dat is in andere foto topics ook, met foto's van forummers zelf. Dan wordt er regelmatig gezegd 'Wat ben jij een mooie meid!' Terwijl er ook wel eens wat minder mooie meiden tussen zitten....

maar schoonheid is volgens mij ook iets relatiefs, wat jij mooi vindt, hoef ik nog niet mooi te vinden.

Maar als je iemand (een kind of een forummer) niet mooi vindt, dan zeg je neem ik aan toch gewoon niets over die foto? Ik reageer niet op ale foto's die ik zie, maar als ik een kindje bijvoorbeeld echt mooi vind dan zeg ik dat.

Ik doelde met mijn reactie vooral op de zin die ik blauw heb gemaakt! Wat andere moeders mooi vinden, hoef ik nog niet per se mooi te vinden. Ik zie soms ook wel kindjes tegenkomen waarop enorm veel reacties zijn dat het een mooi kindje is, terwijl ik het eigenlijk helemaal niet zo'n mooi kindje vind, terwijl anderen daar dus blijkbaar anders over denken. Meestal reageer ik dan ook niet op een foto.

Ik vind mijn dochter meestal in het echt mooier dan op een foto, als ze het fototoestel ziet gaat ze al heel verschrikt kijken (vast eens geschrokken door de flits) en komt haar fijne gezichtje helemaal niet goed tot z'n recht :P

Gast
Gast

Bericht  nillis ma 7 feb 2011 - 2:49

Mijn meisje is absoluut de allermooiste baby. Ik vind niet alle kindjes mooi, maar T wel. Zal ook wel komen dat het eigen is. Ben in ieder geval erg trots en blij met haar.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: