mijn kindje is de knapste!
+16
Ugly Betty
Minx
PapillonRose
Parisienne
Printje
Flip Fluitketel
Susan
missmarm
MamaCa
Pien
Mamsie
Pussycat
pantuf
mauwmauw
Nana
Teddyaapje
20 plaatsers
Pagina 2 van 3
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Re: mijn kindje is de knapste!
Onze eerste vond ik de knapste maar als ik zijn pasgeboren foto's zie denk ik uhm dat was vast een hormonen ding. Hij is nu een leuke kleuter! 2e vond ik ook meteen schattig maar niet knap klinkt heel gek maar hij heeft laagstaande oren en wat kleine oogjes. Ook al is hij geen fotomodel het is wel mijn kleine knuffelkontje.
missmarm- Fluisteraar
- Aantal berichten : 191
Punten : 238
Registratiedatum : 18-11-10
Ezra was als pasgeborene al puntgaaf en ik heb hem ook altijd een mooi kind gevonden, als ik de foto's terugkijk vind ik dat nog steeds. Yrsa was toen ze net geboren was enorm bol, had de eerste weken heel veel pukkeltjes en was behoorlijk geel, bij haar zag ik wel dat ze in het begin minder mooi was dan Ezra. Met een maand of twee was dat helemaal bijgetrokken, toen waren haar ogen ook al heel mooi donkerbruin met lange zwarte wimpers, ik weet nog dat het me toen opviel dat ze zo knap aan het worden was.
Nu vind ik ze alletwee heel erg mooi.
Nu vind ik ze alletwee heel erg mooi.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Ik vind mijn meisje vanaf haar geboorte al de mooiste, de knapste en de liefste. En als iemand daar anders over denkt hebben ze pech.........
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Hazeltje schreef:Hahahaha.
Ok, als ik jongetjes moet gaan noemen....
R van Printje en natuurlijk S!
R en S lijken wel een beetje op elkaar trouwens!
Ik wilde net zeggen hahahaha waar blijft je schoonzoon
Als H en R kindjes krijgen dan worden ze nog knapper, al kan dat bijna niet natuurlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Dromertje schreef:Arden schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat je R.uben voluit hebt geschreven.
Dat bedoelde ik inderdaad! Omdat je in je andere zinnen alleen de eerste letter schrijft!
Vind ik niet erg hoor, ik ken Hazeltje goed dus geeft niets. (ik ben de mama van R mocht dat nog niet duidelijk zijn hahaha)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik vind mijn dochter ook de mooiste! Vanaf het moment dat ze geboren was, was ze heel mooi roze en was haar huidje heel mooi gaaf, geen oneffenheden o.i.d. Ze is nu alleen maar mooier geworden in mijn ogen. Ben ook heeeeel erg benieuwd hoe ze eruit ziet over bijvoorbeeld twee jaar!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel het verschil opmerk tussen echt mooie baby's en minder mooie baby's. Ik kan wel zeggen welk kindje/welke baby ik mooi vind en welke niet of minder mooi. Pas was ik met N. op het CB en er kwam daar een vrouw binnen met een babytje (6 maanden ongeveer). Toen ik keek schrok ik gewoon.. vond het absoluut geen mooi kindje. Ik vind weinig baby's of kinderen lelijk, maar dit vond ik wel echt een lelijk kindje. Ik vond het heel erg van mezelf dat ik dit dacht, maar kon er deze keer echt niks aan doen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel het verschil opmerk tussen echt mooie baby's en minder mooie baby's. Ik kan wel zeggen welk kindje/welke baby ik mooi vind en welke niet of minder mooi. Pas was ik met N. op het CB en er kwam daar een vrouw binnen met een babytje (6 maanden ongeveer). Toen ik keek schrok ik gewoon.. vond het absoluut geen mooi kindje. Ik vind weinig baby's of kinderen lelijk, maar dit vond ik wel echt een lelijk kindje. Ik vond het heel erg van mezelf dat ik dit dacht, maar kon er deze keer echt niks aan doen.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Ik vind mijn meisje ook de knapste die er is. Sinds haar geboorte al! Ze was helemaal schoon toen ze geboren werd, en mooi roze. En die ogen! Toen ze net geboren was zijn er al wat foto's gemaakt en als je een foto ziet waarop ze ongeveer een half uurtje oud is zou je dat niet zeggen. Grote ogen, wijd open en wijs kijken dat ze deed! Vind haar nog steeds mooi, en ze wordt steeds knapper vind ik. Ze heeft echt hele mooie grote ogen en lange wimpers en ze ziet er zo lief uit Voor mij is ze de knapste en de liefste!
Ik vind trouwens ook wel verschil zitten tussen baby's. Kan toch wel zeggen dat ik de ene knapper vind dan de andere, maar vind wel dat elke baby iets leuks heeft over het algemeen. Heb nog weinig echt lelijke baby's gezien, maar heb op het CB wel een paar keer kindjes gezien die ik tot mijn grote schaamte niet echt moeders mooiste vond
Volgens mij is het echt iets natuurlijks ofzo, dat vrijwel elke moeder haar kindje(s) het mooist vind.
Ik vind trouwens ook wel verschil zitten tussen baby's. Kan toch wel zeggen dat ik de ene knapper vind dan de andere, maar vind wel dat elke baby iets leuks heeft over het algemeen. Heb nog weinig echt lelijke baby's gezien, maar heb op het CB wel een paar keer kindjes gezien die ik tot mijn grote schaamte niet echt moeders mooiste vond
Volgens mij is het echt iets natuurlijks ofzo, dat vrijwel elke moeder haar kindje(s) het mooist vind.
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Ok ik ga hier misschien een hele rel mee openen. Maar ik merk hier vaak ook dat moeders een beetje standaard zeggen over elke foto van een kind dat het een mooi kind is. Ik vraag me dan wel eens af meen je dat nou echt of wil je geen ruzie. Ik heb namelijk wel eens dat ik denk waarom zetten ze dat erbij? Is dat iets wat ik niet snap omdat ik zelf geen kinderen heb of is het wel eerlijk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Dus je wil zeggen dat jij wel lelijke kinderen voorbij ziet komenFairytale schreef:Ok ik ga hier misschien een hele rel mee openen. Maar ik merk hier vaak ook dat moeders een beetje standaard zeggen over elke foto van een kind dat het een mooi kind is. Ik vraag me dan wel eens af meen je dat nou echt of wil je geen ruzie. Ik heb namelijk wel eens dat ik denk waarom zetten ze dat erbij? Is dat iets wat ik niet snap omdat ik zelf geen kinderen heb of is het wel eerlijk.
Gast- Gast
Ik vind een kindje niet snel echt lelijk. En ik vind het niet erg beleefd om ronduit tegen iemand te zeggen dat je het kindje in kwestie lelijk zou vinden.
Zelf zeg ik dan of niets (wel zo netjes vind ik), of ik zou iets zeggen over een pluspunt van het kindje (is altijd wel iets leuks toch?). Maar dit heb ik eigenlijk nog niet gehad hoor, tot nu toe echt alleen leuke kinderen voorbij zien komen. Dus dan zeg ik ook dat ik het een mooi kindje vind en ben dan ook echt eerlijk.
Kan me in elk geval voorstellen dat niemand snel zegt dat een kindje lelijk is, want dat zou ik best lullig vinden tegenover de moeder / het kindje. Maar zeggen dat het een prachtkind is en dat eigenlijk niet vinden is ook weer zo schijnheilig.. Niets zeggen of een pluspunt wat je wel kunt vinden benoemen lijkt me dan een betere optie.
Zelf zeg ik dan of niets (wel zo netjes vind ik), of ik zou iets zeggen over een pluspunt van het kindje (is altijd wel iets leuks toch?). Maar dit heb ik eigenlijk nog niet gehad hoor, tot nu toe echt alleen leuke kinderen voorbij zien komen. Dus dan zeg ik ook dat ik het een mooi kindje vind en ben dan ook echt eerlijk.
Kan me in elk geval voorstellen dat niemand snel zegt dat een kindje lelijk is, want dat zou ik best lullig vinden tegenover de moeder / het kindje. Maar zeggen dat het een prachtkind is en dat eigenlijk niet vinden is ook weer zo schijnheilig.. Niets zeggen of een pluspunt wat je wel kunt vinden benoemen lijkt me dan een betere optie.
PapillonRose- Ratel
Nou ja ik zie het met name op hyves regelmatig dat er echt een lelijk kind voorbij komt en er dan een hele lijst met reacties onder staat van wat een prachtig kind enz enz. En dan vraag ik me echt af ok ben ik blind of zien jullie heel wat anders
Minx- Lady Post-a-lot
Fairytale schreef:Nou ja ik zie het met name op hyves regelmatig dat er echt een lelijk kind voorbij komt en er dan een hele lijst met reacties onder staat van wat een prachtig kind enz enz. En dan vraag ik me echt af ok ben ik blind of zien jullie heel wat anders
wie weet heb jij de roze moederbril niet en zij wel
PapillonRose- Ratel
haha ik heb geen kinderen dus die roze moederbril heb ik inderdaad niet haha.
Minx- Lady Post-a-lot
Hmm, op de een of andere manier had ik dit topic gisteren opgevat alsof het alleen over baby's ging. En ik vind dat mijn man en ik niet zulke héle mooie baby's maken haha. Maar dat kan nog helemaal bijtrekken. Want ik vind onze dochter nu wél heel erg mooi. Vooral als haar haren in een staartje zitten, dan heeft ze echt een mooi koppie.
Ik ben benieuwd of de jongste ook zo leuk opdroogt! (Ik bedoel niet dat ik hem lelijk vind hoor, maar ik ken wel baby's die mooier zijn. Ik vind daar ook niks mis mee. Er is nog zoveel meer dan schoonheid in het leven!).
En als ik een foto zie van een kindje dat ik niet mooi vind, dan zeg ik daar helemaal niks over. Sowieso zeg ik niet zo vaak iets over het uiterlijk van andere kindjes. Ik vind dat gewoonweg niet zo belangrijk. Een kindje kan heel knap zijn, maar als het een irritant kindje is, dan zie ik dat niet meer. En andersom; als een kind heel leuk is, dan vind ik het gewoon mooi. Het mooiste vind ik kindjes die er gelukkig uitzien, kindjes die stralen van levensplezier. (Oh my, dit klinkt allemaal wel erg zoetsappig he... maar zo werkt het wel bij mij.)
Ik ben benieuwd of de jongste ook zo leuk opdroogt! (Ik bedoel niet dat ik hem lelijk vind hoor, maar ik ken wel baby's die mooier zijn. Ik vind daar ook niks mis mee. Er is nog zoveel meer dan schoonheid in het leven!).
En als ik een foto zie van een kindje dat ik niet mooi vind, dan zeg ik daar helemaal niks over. Sowieso zeg ik niet zo vaak iets over het uiterlijk van andere kindjes. Ik vind dat gewoonweg niet zo belangrijk. Een kindje kan heel knap zijn, maar als het een irritant kindje is, dan zie ik dat niet meer. En andersom; als een kind heel leuk is, dan vind ik het gewoon mooi. Het mooiste vind ik kindjes die er gelukkig uitzien, kindjes die stralen van levensplezier. (Oh my, dit klinkt allemaal wel erg zoetsappig he... maar zo werkt het wel bij mij.)
Laatst aangepast door Minneke op do 3 feb 2011 - 21:10; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dromertje schreef:Arden schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat je R.uben voluit hebt geschreven.
Dat bedoelde ik inderdaad! Omdat je in je andere zinnen alleen de eerste letter schrijft!
Dat klopt inderdaad.
Heb het aangepast!!
Gast- Gast
Ik zie ook wel eens kinderen of baby's voorbij komen die ik minder mooi vind. Toch zal ik dat nooit zeggen, dat zijn van die dingen die doe je gewoon niet. Dat is zo'n ongeschreven regel. Ik reageer dan trouwens ook gewoon niet.Fairytale schreef:haha ik heb geen kinderen dus die roze moederbril heb ik inderdaad niet haha.
Gast- Gast
Nana, jouw zoon is inderdaad een mooi ventje, maar goed hij lijkt op mijn eigen zoon vind ik zelf haha.
Ja ik durf voluit te beweren dat ik mijn zoon het allerknapste kindje vindt.
Ik vind het wel gigantisch onbeleefd om tegen iemand te zeggen dat je zijn/haar kind niet knap vindt, dan is er echt iets mis met je.
Ja ik durf voluit te beweren dat ik mijn zoon het allerknapste kindje vindt.
Ik vind het wel gigantisch onbeleefd om tegen iemand te zeggen dat je zijn/haar kind niet knap vindt, dan is er echt iets mis met je.
Gast- Gast
Haha, ik was een hele mooie baby zegt mijn moeder altijd. Was helemaal roze en gewoon mooi..
Toen mijn broertje geboren werd, schrol mijn moeder zich helemaal dood. Ze heeft ook gezegd toen, dit is mijn kind niet. PUNT. Breng mijn kind.. haha.. ze ging van mij uit, dat ik zo mooi was en hij dus niet..
Mijn zusje was ook geen mooie baby, maar die was heel mager.. na een paar weekjes was ze helemaal vol en werd ze supermooi. Zo mooi, dat iedereen eventjes stilstond om naar haar te kijken!
Er staat smorgens bij de tramhalte op Leidseplein een meisje van een jaar of 3 samen met haar moeder. Ze zijn turks.. maar het kind lijkt op een duivel. Ik maak geen grapje, ze is eng!! Heel plat breed hoofd.. met een haakneus en hele rare ogen. Eng! Ik schrik ervan als ze naar me kijkt!
Toen mijn broertje geboren werd, schrol mijn moeder zich helemaal dood. Ze heeft ook gezegd toen, dit is mijn kind niet. PUNT. Breng mijn kind.. haha.. ze ging van mij uit, dat ik zo mooi was en hij dus niet..
Mijn zusje was ook geen mooie baby, maar die was heel mager.. na een paar weekjes was ze helemaal vol en werd ze supermooi. Zo mooi, dat iedereen eventjes stilstond om naar haar te kijken!
Er staat smorgens bij de tramhalte op Leidseplein een meisje van een jaar of 3 samen met haar moeder. Ze zijn turks.. maar het kind lijkt op een duivel. Ik maak geen grapje, ze is eng!! Heel plat breed hoofd.. met een haakneus en hele rare ogen. Eng! Ik schrik ervan als ze naar me kijkt!
Gast- Gast
Fairytale schreef:Ok ik ga hier misschien een hele rel mee openen. Maar ik merk hier vaak ook dat moeders een beetje standaard zeggen over elke foto van een kind dat het een mooi kind is. Ik vraag me dan wel eens af meen je dat nou echt of wil je geen ruzie. Ik heb namelijk wel eens dat ik denk waarom zetten ze dat erbij? Is dat iets wat ik niet snap omdat ik zelf geen kinderen heb of is het wel eerlijk.
Maar dat is in andere foto topics ook, met foto's van forummers zelf. Dan wordt er regelmatig gezegd 'Wat ben jij een mooie meid!' Terwijl er ook wel eens wat minder mooie meiden tussen zitten....
Ugly Betty- Kletskop
- Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10
CKC schreef:Er staat smorgens bij de tramhalte op Leidseplein een meisje van een jaar of 3 samen met haar moeder. Ze zijn turks.. maar het kind lijkt op een duivel. Ik maak geen grapje, ze is eng!! Heel plat breed hoofd.. met een haakneus en hele rare ogen. Eng! Ik schrik ervan als ze naar me kijkt!
Gast- Gast
Storm schreef:Nana, jouw zoon is inderdaad een mooi ventje, maar goed hij lijkt op mijn eigen zoon vind ik zelf haha.
Thnx!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ik vond mijn dochter na de geboorte een prachtig meisje en dat vind ik nog steeds. Later kreeg ze uitslag in
haar gezichtje enz en vond ik haar minder mooi. Ook rond de 6 mnd vond ik haar niet zo mooi. Ik vindt trouwens dat de meeste baby's niet erg mooi zijn rond de 6 maanden. Ik vind haar nu wel weer een prachtig meisje, vooral als haar haren mooi in staartjes zitten enz.
haar gezichtje enz en vond ik haar minder mooi. Ook rond de 6 mnd vond ik haar niet zo mooi. Ik vindt trouwens dat de meeste baby's niet erg mooi zijn rond de 6 maanden. Ik vind haar nu wel weer een prachtig meisje, vooral als haar haren mooi in staartjes zitten enz.
vlinder19- Fluisteraar
- Aantal berichten : 180
Punten : 331
Ik vind mijn kinderen niet altijd de mooiste.
Beide vond ik werkelijk práchtig toen ze net geboren waren, maar ik vind bijvoorbeeld Fleur nu echt niet het knapste meisje die ik ooit gezien heb
En, weet even niet meer wie, iemand zei nog dat ze baby's rond 6 maanden niet mooi vindt. Dat vind ik dus ook.
Wel de allerleukste en liefste natuurlijk, ik denk dat iedere moeder dát wel vindt.
Beide vond ik werkelijk práchtig toen ze net geboren waren, maar ik vind bijvoorbeeld Fleur nu echt niet het knapste meisje die ik ooit gezien heb
En, weet even niet meer wie, iemand zei nog dat ze baby's rond 6 maanden niet mooi vindt. Dat vind ik dus ook.
Wel de allerleukste en liefste natuurlijk, ik denk dat iedere moeder dát wel vindt.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Ugly Betty schreef:Fairytale schreef:Ok ik ga hier misschien een hele rel mee openen. Maar ik merk hier vaak ook dat moeders een beetje standaard zeggen over elke foto van een kind dat het een mooi kind is. Ik vraag me dan wel eens af meen je dat nou echt of wil je geen ruzie. Ik heb namelijk wel eens dat ik denk waarom zetten ze dat erbij? Is dat iets wat ik niet snap omdat ik zelf geen kinderen heb of is het wel eerlijk.
Maar dat is in andere foto topics ook, met foto's van forummers zelf. Dan wordt er regelmatig gezegd 'Wat ben jij een mooie meid!' Terwijl er ook wel eens wat minder mooie meiden tussen zitten....
maar schoonheid is volgens mij ook iets relatiefs, wat jij mooi vindt, hoef ik nog niet mooi te vinden.
Gast- Gast
Dromertje schreef:Ugly Betty schreef:Fairytale schreef:Ok ik ga hier misschien een hele rel mee openen. Maar ik merk hier vaak ook dat moeders een beetje standaard zeggen over elke foto van een kind dat het een mooi kind is. Ik vraag me dan wel eens af meen je dat nou echt of wil je geen ruzie. Ik heb namelijk wel eens dat ik denk waarom zetten ze dat erbij? Is dat iets wat ik niet snap omdat ik zelf geen kinderen heb of is het wel eerlijk.
maar schoonheid is volgens mij ook iets relatiefs, wat jij mooi vindt, hoef ik nog niet mooi te vinden.
Maar als je iemand (een kind of een forummer) niet mooi vindt, dan zeg je neem ik aan toch gewoon niets over die foto? Ik reageer niet op ale foto's die ik zie, maar als ik een kindje bijvoorbeeld echt mooi vind dan zeg ik dat.
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Pagina 2 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's gemaakt door Oreo, van mijn kindje en man
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
Pagina 2 van 3
Permissies van dit forum: