mijn kindje is de knapste!
+16
Ugly Betty
Minx
PapillonRose
Parisienne
Printje
Flip Fluitketel
Susan
missmarm
MamaCa
Pien
Mamsie
Pussycat
pantuf
mauwmauw
Nana
Teddyaapje
20 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
mijn kindje is de knapste!
Vinden jullie dat ook? Niet die van mij, maar vinden jullie dat jullie eigen kindje het knapste is?
Ik was gistere bij het cb en ik vond ons kleine mannetje echt de allerknapste van alle andere baby's die daar waren, maar toen bedacht ik me dat die andere moeders dat waarschijnlijk ook allemaal van hun eigen kindje vonden...
Ik was gistere bij het cb en ik vond ons kleine mannetje echt de allerknapste van alle andere baby's die daar waren, maar toen bedacht ik me dat die andere moeders dat waarschijnlijk ook allemaal van hun eigen kindje vonden...
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Re: mijn kindje is de knapste!
Ben ik ontaard als ik mijn baby níet het mooiste vind ?
(Wel het liefst, slimst en leukst trouwens)
(Wel het liefst, slimst en leukst trouwens)
Gast- Gast
Ik vind mijn zoontje nu en ook toen hij baby was echt de allerknapste! Als ik nu weleens foto's terugzie kan ik het soms wel relativeren
Toen hij geboren was was hij echt helemaal puntgaaf en prachtig, zie hier (niet quoten ok):
*weg*
Toen werd hij een dikke baby met sprietenhaar (maar vond ik hem toen evengoed de allermooiste):
*weg*
En daarna werd hij weer knapper (vind ik nu):
*weg*
Toen hij geboren was was hij echt helemaal puntgaaf en prachtig, zie hier (niet quoten ok):
*weg*
Toen werd hij een dikke baby met sprietenhaar (maar vond ik hem toen evengoed de allermooiste):
*weg*
En daarna werd hij weer knapper (vind ik nu):
*weg*
Laatst aangepast door Nana op do 3 feb 2011 - 21:56; in totaal 1 keer bewerkt
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
@nana,je zoontje is idd een knapperd hoor.
@teddy,gelijk heb je T is ook een super knap ventje
en ja ik vind V ook de knapste.
@teddy,gelijk heb je T is ook een super knap ventje
en ja ik vind V ook de knapste.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Ik vind mijn eigen kind het aller leukste, maar ik ken zeker kindjes die 'mooier' zijn.
pantuf- Fluisteraar
- Aantal berichten : 227
Punten : 233
Registratiedatum : 27-01-11
''vroeger'' vond ik sommige baby echt heel erg mooi en veel baby gewoon lelijk.
En nu ik een eigen kindje heb vind ik die van mij het knapst.
Pas ben ik bij iemand anders op kraambezoek geweest en ik heb meerdere baby's gezien de laatste tijd, maar nee geen 1 baby is zo mooi als die van mij.
En nu ik een eigen kindje heb vind ik die van mij het knapst.
Pas ben ik bij iemand anders op kraambezoek geweest en ik heb meerdere baby's gezien de laatste tijd, maar nee geen 1 baby is zo mooi als die van mij.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik vond mijn dochter de eerste dagen echt niet mooi, zij was heel verfrommeld en heel dik (dat was eigenlijk alleen de uren na de bevalling), hele dikke wangen. En dat zag ik toen wel, viel me ook op misschien omdat mijn zoontje helemaal gaaf was na de geboorte, gelijk een hele mooie baby.
Ik vind mijn kinderen altijd erg mooi en erg lief en erg leuk etc maar ik zie soms ook wel dat er objectief gezien een ander kindje knapper is. Niet leuker en liever maar knapper wel. Niet dat ik mijn kinderen dan níet knap vind.
Ik vind mijn kinderen altijd erg mooi en erg lief en erg leuk etc maar ik zie soms ook wel dat er objectief gezien een ander kindje knapper is. Niet leuker en liever maar knapper wel. Niet dat ik mijn kinderen dan níet knap vind.
Gast- Gast
Ik vind de kindjes van Lolifant en Kletskousje (beide oude forum) ook heel knap en mooi.
Maar het zijn 3 (inclusief Hayley) zoooo totaal verschillende kindjes!
Ik vind het altijd moeilijk om te zeggen of een kindje wel of "niet" knap is.
En ik vind maar weinig kindjes echt "lelijk".
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Ik vind de kindjes van Lolifant en Kletskousje (beide oude forum) ook heel knap en mooi.
Bedankt he Nee grapje
Ik vind mijn mannetje ook de knapste !
Gast- Gast
Hahahaha.
Ok, als ik jongetjes moet gaan noemen....
R van Printje en natuurlijk S!
R en S lijken wel een beetje op elkaar trouwens!
Ok, als ik jongetjes moet gaan noemen....
R van Printje en natuurlijk S!
R en S lijken wel een beetje op elkaar trouwens!
Gast- Gast
Ja, alleen heeft R al heel veel en lang haar.
Maar ze hebben onder andere dezelfde grote donkere ogen!
En zo'n guitige uitstraling.
Op mijn hyves, op de 2e pagina staat een foto met allemaal zittende kindjes op een rij.
De 3e van links is R. (Zit naast Hayley)
En op pagina 5 liggen ze met zijn alle in een cirkeltje. Daar zijn ze iets ouder dan dat S nu is.
Maar ze hebben onder andere dezelfde grote donkere ogen!
En zo'n guitige uitstraling.
Op mijn hyves, op de 2e pagina staat een foto met allemaal zittende kindjes op een rij.
De 3e van links is R. (Zit naast Hayley)
En op pagina 5 liggen ze met zijn alle in een cirkeltje. Daar zijn ze iets ouder dan dat S nu is.
Laatst aangepast door Hazeltje op do 3 feb 2011 - 20:54; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
hazeltje: ik zie dat je in je bericht de naam voluit hebt geschreven, is dat de bedoeling of was dat per ongeluk?
En ik vind mijn meisje de liefste en de mooiste, maar ik heb niet de illusie dat iedereen dat vindt
En ik vind mijn meisje de liefste en de mooiste, maar ik heb niet de illusie dat iedereen dat vindt
Gast- Gast
Neuh, is wel goed zo
CKC had de naam laatst ook al voluit geschreven.
Ik plaatst hier gewoon niet meer zo heel veel prive dingen. Daar heb ik nu een ander forum voor
Dit is wel ok.
Maar lief dat je er aan denkt!
CKC had de naam laatst ook al voluit geschreven.
Ik plaatst hier gewoon niet meer zo heel veel prive dingen. Daar heb ik nu een ander forum voor
Dit is wel ok.
Maar lief dat je er aan denkt!
Gast- Gast
Ja natuurlijk vind ik mijn kind het mooiste. Maar niet alleen van buiten, maar ook van binnen. Maar dat is puur omdat ik hem zo goed ken. Hetzelfde met mijn vriend
Gast- Gast
Ik vind mijn kinderen ook de knapste. Maar ik kan wel zeggen welke van mijn kinderen de mooiste baby was bijv. Welke nu het knapste is en welke bijv even in een mindere periode zit haha.
Ik zelf vind kinderen niet snel knap, als ik bijv kijk naar klas genootjes van mijn oudste dan kan ik zo zeggen welke ik wel en niet knap vind. Maarja dat is gewoon smaak verschillend he.
Ik zelf vind kinderen niet snel knap, als ik bijv kijk naar klas genootjes van mijn oudste dan kan ik zo zeggen welke ik wel en niet knap vind. Maarja dat is gewoon smaak verschillend he.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Arden schreef:Ik denk dat ze bedoelt dat je R.uben voluit hebt geschreven.
Dat bedoelde ik inderdaad! Omdat je in je andere zinnen alleen de eerste letter schrijft!
Gast- Gast
Ik vind mijn kinderen allebei behoorlijk mooi. Alleen als ik nu terugkijk naar foto's van (bijv.) Jens toen hij baby was dan denk ik er nu anders over dan destijds haha. Onze Jens was echt een ongelofelijke dikkop, gelukkig is dat nu niet meer zo en vind ik het een knappe vent om te zien.
Om even het verschil te laten zien:
Om even het verschil te laten zien:
Gast- Gast
en juist dat koppie vind ik zo guitig en geweldig!!!Lieskuh schreef: Onze Jens was echt een ongelofelijke dikkop
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Begrijp me niet verkeerd want ik hou er ook van, maar om nu te zeggen dat hij toen de knapste was.....neeuj haha. Alhoewel ik toen gewoon vond van wel.
Zo werkt het volgens mij ook gewoon. Je krijgt zo'n sterke gevoelens voor je kinderen dat je je kinderen altijd de mooist vind.
Zo werkt het volgens mij ook gewoon. Je krijgt zo'n sterke gevoelens voor je kinderen dat je je kinderen altijd de mooist vind.
Gast- Gast
ik vind ons zoontje ook altijd de mooiste en de leukste de liefste niet altijd, hij kan behoorlijk ondeugend zijn maar eigenlijk vind ik dat juist ook wel weer lief.
Vooral 's zomers vind ik hem heel mooi:) dan is hij heel blond en n lekker bruin gezichtje en dan vallen zn mooie blauwe ogen zo op.. maar denk idd dat de meeste moeders hun eigen kindje extra mooi vinden.
Vooral 's zomers vind ik hem heel mooi:) dan is hij heel blond en n lekker bruin gezichtje en dan vallen zn mooie blauwe ogen zo op.. maar denk idd dat de meeste moeders hun eigen kindje extra mooi vinden.
MamaCa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 264
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet dat mijn schoonmoeder zich vroeger schaamde voor mn schoonzusje...ze wilde liever geen visite ontvangen want ze hadden toch zo'n lelijk kindje gekregen! haha
Toen T net geboren was was hij behoorlijk verschrompeld (was de volgende dag weer weg) dus ik vond hem nog niet meteen knap. Na 3 dagen kon ik echt zeggen dat ik hem een knap mannetje vond en dat vind ik nu nog steeds. Alleen jammer dat hij kaal aant worden is...hij had zo'n mooie bos haar bij de geboorte!
Toen T net geboren was was hij behoorlijk verschrompeld (was de volgende dag weer weg) dus ik vond hem nog niet meteen knap. Na 3 dagen kon ik echt zeggen dat ik hem een knap mannetje vond en dat vind ik nu nog steeds. Alleen jammer dat hij kaal aant worden is...hij had zo'n mooie bos haar bij de geboorte!
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's gemaakt door Oreo, van mijn kindje en man
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
» Op kraamvisite bij tweede kindje..ook kado oudste kindje?
» naast je kindje slapen of kindje in bed nemen?
» Ik wil morgen mijn tuin kergeren gaan mijn buren schilderen
» Ineens veel zweten op mijn hoofd en in mijn haar..
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: