Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat draagt jouw vriend qua kleding?

+11
Sterre
Minx
aniet
Flippin' Bitch
Arwyn
Joontjuh
Xanna
Susan
Lavendel
Polly
Caroow
15 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  aniet do 3 feb 2011 - 8:25

ik heb geen vriend,maar wilde zeggen dat ik genoeg leuke mannenkleding voorbij zie komen! :P
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 8:47

Zoiets, maar ook gerust een paar gympen

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 111183r


Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 DXLA01_79146_75000_99_9999

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 DXLA01_74822_88039_08_8587

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 DXLA01_81233_78014_57_3268

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 DXLA01_91191_38030_26_6866

und so weiter

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Minx do 3 feb 2011 - 9:56

spijkerbroek met blouse soms een trui er over. Soms een gewone trui. Alleen heeft ie ook een paar verschrikkelijk lelijke truien er tussen zitten. Dat weet hij ook dat ik die niet mooi vind. Maar hij zegt ook rustig als hij bij mij iets niet leuk vind.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 11:13

Jen_ schreef:
Haha precies mijn vriend! Maar dan zonder grote merken op zijn shirts, daar houdt ie niet van. Ook is ie dol op de truien van Jack&Jones. En al die nikes, nikes, nikes! Vind het nu wel genoeg geweest, en hij ziet het ook steeds meer in. Gaat nu meer volwassener kleding dragen (no offence naar jouw lover overigens) maar persoonlijk vind ik dat wanneer je serieus genomen wilt worden, je niet meer met die eeuwige nike air max classic aan kunt komen. Bij hem wel van toepassing want hij werkt op kantoor.

Nu draagt hij steeds meer mooie getailleerde overhemden en nettere schoenen.
Ohh daar ben ik het helemaal mee eens hoor.. Scheelt dat mijn vriend de leeftijd nog heeft, whaha :P

Hij hoeft zich alleen geen zorgen te maken hoe die op het werk verschijnt, want daar draagt hij toch uhh zoiets;

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Lasser%20gezocht

:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 20:30

_Donnaa schreef:
Jen_ schreef:
Haha precies mijn vriend! Maar dan zonder grote merken op zijn shirts, daar houdt ie niet van. Ook is ie dol op de truien van Jack&Jones. En al die nikes, nikes, nikes! Vind het nu wel genoeg geweest, en hij ziet het ook steeds meer in. Gaat nu meer volwassener kleding dragen (no offence naar jouw lover overigens) maar persoonlijk vind ik dat wanneer je serieus genomen wilt worden, je niet meer met die eeuwige nike air max classic aan kunt komen. Bij hem wel van toepassing want hij werkt op kantoor.

Nu draagt hij steeds meer mooie getailleerde overhemden en nettere schoenen.
[i]Ohh daar ben ik het helemaal mee eens hoor.. Scheelt dat mijn vriend de leeftijd nog heeft, whaha :P

Hij hoeft zich alleen geen zorgen te maken hoe die op het werk verschijnt, want daar draagt hij toch uhh zoiets;



:P
Haha kijk, ja dan maakt het meer zoveel uit nee. Mijn vriend doet de financiele administratie op kantoor, kan toch niet in je nikes? Very Happy Hij is 2 weken geleden 27 geworden, dus vind het wel tijd angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 21:10

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Images?q=tbn:ANd9GcSFA9X8YgenZih3woR0PjBaRzkOfvYeGw58B4t0sAI159SD7CUNRA&t=1


Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 4124707-jonge-man-gekleed-pak-met-stropdas


Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Gstar%20radar%20jeans%201


Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 F_Chasin1m_a3c3506


Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 3112187015-gme_truien-chasin-century


Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Mannen-overhemd-01



Naar zijn werk draagt hij zakelijke kleding, zoals een pak en nette schoenen. Prive draagt hij truien, jeans en vesten. Zijn favoriete merken zijn Setpoint, Chasin, G-star en H&M

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 21:18

Jen_ schreef: Haha kijk, ja dan maakt het meer zoveel uit nee. Mijn vriend doet de financiele administratie op kantoor, kan toch niet in je nikes? Very Happy Hij is 2 weken geleden 27 geworden, dus vind het wel tijd angel
Neee, dat is echt not done haha.. Ik ga ook niet op nikes naar kantoor, ook al zijn we heel casual hier.. :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Sterre do 3 feb 2011 - 22:37

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 1

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 K-Swiss_Grande_Court_52

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Jeans-221006_pb_01

Overhemden, maar dan nonchalant over z'n broek. Zoiets:

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 7545410800_1_1_3

En soms ook nettere schoenen:
Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 117025r

Zoiets als dit dus! En dan is dit toevallig best grijs, hij draagt ook best wat kleur. Maar wel in deze stijl!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Niekske do 3 feb 2011 - 22:44

jeans met een t-shirt met print of een bloes en meestal een trui/vest erover. Hij heeft veel van zulke dingen:
Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 DXLA01_91066_06020_34_2773

als ik die in de winkel zag, vond ik ze altijd lelijk, maar ze staan hem wel smile verder heeft hij een all stars tic, hij heeft ze in ongeveer alle kleuren en modellen. Ik vind het leuk smile

Hij sport overigens ontzettend veel, dus ik zie hem misschien wel vaker in zijn joggingbroek met een fleece vest bedenk ik me nu.. Rolling Eyes maar ik hou van sportieve mannen!
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast do 3 feb 2011 - 22:46

Ik plaats wat foto's van mijn man..

*WEG!*
En, zien jullie een patroon????


Laatst aangepast door CKC op vr 4 feb 2011 - 0:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  SoGood do 3 feb 2011 - 22:52

M.u.v. het vest heeft mijn vriend precies dezelfde style als CKC's man.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  smooch do 3 feb 2011 - 22:59

Jen_ schreef:
_Donnaa schreef:

Haha precies mijn vriend! Maar dan zonder grote merken op zijn shirts, daar houdt ie niet van. Ook is ie dol op de truien van Jack&Jones. En al die nikes, nikes, nikes! Vind het nu wel genoeg geweest, en hij ziet het ook steeds meer in. Gaat nu meer volwassener kleding dragen (no offence naar jouw lover overigens) maar persoonlijk vind ik dat wanneer je serieus genomen wilt worden, je niet meer met die eeuwige nike air max classic aan kunt komen. Bij hem wel van toepassing want hij werkt op kantoor.Nu draagt hij steeds meer mooie getailleerde overhemden en nettere schoenen.

Mijn vriend heeft ook heel veel nikes, maar begint ze steeds minder vaak te dragen. Hij heeft van die stoere boots en ook meerdere nette schoenen.
Hij kleed zich ook steeds volwassener. Vroeger had hij vaak shirtjes met drukke prints en dat wordt ook minder.Ook omdat hij op zijn werk netjes moet kleden.
Hij draagt vaak van die loose fit jeans, shirts met een vhals, blouses, truie.

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 B4i_7280

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 DXLA01_81235_99004_99_9999

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 DXLA01_91115_10103_34_2770
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  loura vr 4 feb 2011 - 0:25

Mijn vriend lijkt erg op die van CKC ook zelfde stijl kleding smile Beetje stoer, soms wat netter, hij draagt spijkerbroeken die aan de bovenkant beetje baggie zit en aan de onderkant meer skinny met vansjes meestal of sneakers. Hij heeft ook wel veel van die stoere geruite overhemden. Ik vind zijn kleding stijl leuk! Hij houdt ook van shoppen dus ik ga regelmatig met hem de stad in Very Happy
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 0:28

Ik zou trouwens heel graag willen dat mijn vriend Allstars ging dragen, dat vind ik sexy I love you maar ja...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  loura vr 4 feb 2011 - 0:32

Storm schreef:Ik zou trouwens heel graag willen dat mijn vriend Allstars ging dragen, dat vind ik sexy I love you maar ja...

Ja die krijg ik mijn vriend dan ook weer niet aan.. Das wel een beetje jammer Wink
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  SoGood vr 4 feb 2011 - 0:46

Storm schreef:Ik zou trouwens heel graag willen dat mijn vriend Allstars ging dragen, dat vind ik sexy I love you maar ja...

Nee, dat wil ik dan weer niet. Mijn vriend is boven de 30, vind het een beetje jongensachtig!
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:11

Sogood schreef:
Storm schreef:Ik zou trouwens heel graag willen dat mijn vriend Allstars ging dragen, dat vind ik sexy I love you maar ja...

Nee, dat wil ik dan weer niet. Mijn vriend is boven de 30, vind het een beetje jongensachtig!

Wat vindt iedereen zo sexy aan allstars? Ik vind dat niet Very Happy

@Smootch die bovenste blauwe trui die je plaatst vind ik echt heel erg mooi!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 1:14

Leuk om te zien wat jullie mannen allemaal dragen:).

Je zou bij mijn vriend bijna zeggen dat hij gesponsord wordt door scotch&soda want hij loopt bijna alleen maar daar in haha. Tenzij ik iets voor hem koop of we samen gaan winkelen. Dingen die hij draagt zijn:

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 49936
spijkerbroeken heeft hij vooral donkerblauw en dan 10 verschillende kleuren donkerblauw haha.

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Lance_Gross_Scotch__Soda_Check_Shirt
zulke overhemden heeft hij veeeell, maar ook mooie witte. En veel t-shirtjes, effen en met teksten. Ik ben zelf niet heel erg van de teksten op t-shirts maar het staat wel leuk.

allstars in de zomer, red wings en nette schoenen in de winter.

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 164626_10150128183558793_515243792_7658334_8282002_n
en zulke truien draagt hij ook wel veel.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  smooch vr 4 feb 2011 - 1:56

Jen_ schreef:
Sogood schreef:
Storm schreef:Ik zou trouwens heel graag willen dat mijn vriend Allstars ging dragen, dat vind ik sexy I love you maar ja...

Nee, dat wil ik dan weer niet. Mijn vriend is boven de 30, vind het een beetje jongensachtig!

Wat vindt iedereen zo sexy aan allstars? Ik vind dat niet Very Happy

@Smootch die bovenste blauwe trui die je plaatst vind ik echt heel erg mooi!

Ik weet niet van waar die is smile, hij heeft wel zo'n soort trui in die kleur van de H&M.
Die kleur blauw staat mijn vriend heel mooi!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:03

Jen_ schreef:
Sogood schreef:
Storm schreef:Ik zou trouwens heel graag willen dat mijn vriend Allstars ging dragen, dat vind ik sexy I love you maar ja...

Nee, dat wil ik dan weer niet. Mijn vriend is boven de 30, vind het een beetje jongensachtig!

Wat vindt iedereen zo sexy aan allstars? Ik vind dat niet Very Happy
Ik vind ze ook verschrikkelijk..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:24

Mijn vriend draagt het grootste gedeelte van de dag zijn werkkleding die er niet uit zien :P
Veel vet, polyester etc. zit erin. Ook zijn alle broeken stuk:P

Als hij thuis komt doet hij voor een paar uurtjes een spijkerbroek, polo of trui aan. Mijn vriend houdt niet van die al te nette schoenen die mooi onder een pak staan. Voor een pak is hij geen typ, en ook niet voor zulke schoenen. Hij draagt het liefst sneakers.
Een overhemd krijg je hem niet in, 1 beweging en hij ligt in 2en. Mijn vriend is nu eenmaal breed bij schouders en vooral zijn armen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:31

Jen_ schreef:
Sogood schreef:
Storm schreef:Ik zou trouwens heel graag willen dat mijn vriend Allstars ging dragen, dat vind ik sexy I love you maar ja...

Nee, dat wil ik dan weer niet. Mijn vriend is boven de 30, vind het een beetje jongensachtig!

Wat vindt iedereen zo sexy aan allstars? Ik vind dat niet Very Happy
Weet ik niet eigenlijk, ik vind het stoer en sexy tegelijk. Ik heb zelf ook All-stars. Kwestie van smaak Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:34

plumke schreef:Mijn vriend draagt het grootste gedeelte van de dag zijn werkkleding die er niet uit zien :P
Veel vet, polyester etc. zit erin. Ook zijn alle broeken stuk:P

Een overhemd krijg je hem niet in, 1 beweging en hij ligt in 2en. Mijn vriend is nu eenmaal breed bij schouders en vooral zijn armen.
Hahaha, same here.. M`n vriend is een beetje uit verhouding.. Hij heeft korte benen en een lang en breed bovenlichaam. Het valt niet echt op hoor, totdat je kleding met hem moet kopen :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 2:48

_Donnaa schreef:
plumke schreef:Mijn vriend draagt het grootste gedeelte van de dag zijn werkkleding die er niet uit zien :P
Veel vet, polyester etc. zit erin. Ook zijn alle broeken stuk:P

Een overhemd krijg je hem niet in, 1 beweging en hij ligt in 2en. Mijn vriend is nu eenmaal breed bij schouders en vooral zijn armen.
Hahaha, same here.. M`n vriend is een beetje uit verhouding.. Hij heeft korte benen en een lang en breed bovenlichaam. Het valt niet echt op hoor, totdat je kleding met hem moet kopen :shock:

Mijn vriend heeft dat ook wel een beetje, bovenlichaam is langer dan zijn benen haha..
En dat zie je idd het beste wanneer je kleren met hem koopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gast vr 4 feb 2011 - 4:34

Ik vind all-stars ook sexy! Ik weet ook niet precies waarom Very Happy Gewoon stoer en sexy nonchalant inderdaad denk ik

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat draagt jouw vriend qua kleding? - Pagina 2 Empty Re: Wat draagt jouw vriend qua kleding?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum