Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

+24
vlinder-2011
luisa
kippiee
Middleme
_Lana_
tienie31
teletascha
SoGood
Aziraphale
Tania
Rouxxxe
Schaapke
Bliss
Dikkie Dik
Elliot
Sarah1985
Bisq
Ella
Atelier Madame
Mizz_S
Marin
Lien
Blueschick
Rush
28 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 1:50

Die van mij draagt echt al jaren spijkerbroeken van Pall Mall. En dus ook naar het werk en ze verslijten dan als een gek. Nu ben ik eigenlijk samen met hem op zoek naar een wat goedkopere maar goede spijkerbroek. Die hij nu draagt zijn namelijk 110 euro per stuk en die gaan dan 4 maanden mee silent

Wat voor merk draagt jou vriend of man?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Rush ma 1 okt 2012 - 1:52

Mijn vriend heeft Jeans van Diesel, Jack and Jones, Cars en Jeans Centre.

Oh en ook 1 van C&A van Jan Smit. Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man 3079029344
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Blueschick ma 1 okt 2012 - 1:56

G-Star RAW,PME,LTB. Dure broekjes dus...Gelukkig draagt ie werkkleding en niet zijn jeans naar zijn werk.
Blueschick
Blueschick
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 307
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Lien ma 1 okt 2012 - 1:58

Replay en Hugo Boss en omdat hij in zijn werk werkbroeken heeft doet hij er erg lang mee! Heeft ze alleen in de avond en in het weekend aan.
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Marin ma 1 okt 2012 - 1:59

Tommy Hilfiger, Pierre Cardin en Gardeur met name.

Edit: Oh, die vallen dus niet onder goedkoop. Gaan wel lang mee! Wink


Laatst aangepast door Marin op ma 1 okt 2012 - 2:00; in totaal 1 keer bewerkt
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 1:59

Mijn man heeft vanalles en nog wat. Hij heeft nogal een moeilijke maat, dus het ligt er maar net aan waar we wat kunnen vinden wat qua model een beetje zit. Voor zijn werk draagt hij pantalons, dus hij heeft ook niet zoveel spijkerbroeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Mizz_S ma 1 okt 2012 - 2:00

Meestal van de WE en van de Jack and Jones, en een enkele keer van de H&M. Die zijn iig niet te duur (allemaal rond de 50 euro geloof ik) maar toch wel mooi en dus ook geschikt voor naar het werk denk ik (al weet ik niet wat voor werk je man doet?).
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Rush ma 1 okt 2012 - 2:01

Mijn vriend heeft altijd z`n oude broeken aan in het werk (inclusief gaten) en z`n nette broeken in het weekend.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Atelier Madame ma 1 okt 2012 - 2:04

Jack en Jones draagt mijn vriend, alleen haalt hij ze meest in de uitverkoop 2 halen 1 betalen. Dan zijn ze wel betaalbaar.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Ella ma 1 okt 2012 - 2:06

Mijn man draagt ze van Jack and Jones, esprit en WE
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Bisq ma 1 okt 2012 - 2:14

Meestal van de Jeans Centre
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Lien ma 1 okt 2012 - 2:35

Mijn broertje heeft vaak broeken van H&M en die gaan ook best lang mee, die heeft ze ook altijd aan zeg maar. Voor weinig geld best een goede broek. Dan is het ook niet zo erg als ze na een half jaar versleten zijn.
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 2:39

Jack & Jones, H&M, Lee, G-star.. Die Lee broek heeft hij al vrij lang, geen idee wat hij kost eigenlijk.. Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man 827601

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Sarah1985 ma 1 okt 2012 - 2:42

cars c&a merk. En voor zijn werk goedkope van de schoenenreus
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 2:44

LTB, Scotch&Soda, H&M, Cars, van alles eigenlijk wel hoor. LTB, Cars en Scotch omdat zijn moeder die verkoopt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 2:55

Eerst droeg hij nog wel jeans van Pall Mall, tegenwoordig altijd van Cars. Hij heeft ooit een model gepast in de winkel en dat model bestelt hij nu altijd, meestal met 2 of 3 tegelijk, in een webwinkel, hoeft hij er ook niet meer voor de stad in Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 3:40

van de SOHO van de V&D (2 voor €50) of van de C&A zitten hem het fijnst. (Ja buiten de dure om haha)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Elliot ma 1 okt 2012 - 3:43

Mijn vriend heeft vaak jeans van Jack & Jones aan, die blijven best lang mooi en ze zijn goed betaalbaar!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Dikkie Dik ma 1 okt 2012 - 3:44

Eerst Levi's, toen Bershka, toen Jack and Jones en nu Shoeby. Mijn man is een beetje een mutsje op het gebied van broeken. Hij heeft er ook echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dan ik.
Dikkie Dik
Dikkie Dik
Prater
Prater

Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Bliss ma 1 okt 2012 - 3:47

De mijne draagt meestal broeken van Diesel, dat zijn ook de mooiste die hij heeft. Broeken van H&M vind ik er trouwens ook prima uitzien, dus daar zal ik hem de volgende keer eens mee naar toe nemen Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Schaapke ma 1 okt 2012 - 3:48

Voornamelijk dus ook Pall Mall, maar dat valt niet echt onder goedkoop.
Laatste keer kocht hij zijn jeans bij WE en Mexx, die vallen qua prijs net iets onder de €100-,

Meiden, hoe zijn de spijkerbroeken van C&A?

Schaapke
Prater
Prater

Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Rouxxxe ma 1 okt 2012 - 4:44

G-star, Tommy Hilfiger, Diesel en Jack & Jones.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Tania ma 1 okt 2012 - 4:46

Meestal C&A of WE. Zijn niet duur en gaan redelijk lang mee.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 5:09

Tommy Hilfiger en Pall Mall.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Gast ma 1 okt 2012 - 5:14

Schaapke schreef:
Meiden, hoe zijn de spijkerbroeken van C&A?

Die zijn mooi, maar ligt er wel aan welke je koopt. Sommige zijn qua kwaliteit wel slechter dan de andere. Je hebt ze 2 voor €60 dacht ik, en die vind ik echt mooi, die blijven ook goed in de was. Maar dan zou ik een keer bij de V&D gaan kijken bij LIV of SOHO, die zijn mooier (en net zo duur).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man Empty Re: Wat voor merk spijkerbroeken draagt je vriend/man

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum