Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

+8
vlinder-2011
Atelier Madame
Silver
Rush
Lavendel
SoGood
Antibes
Mamsie
12 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Mamsie do 28 jul 2011 - 0:34

Welke kleding style draagt jouw moeder en vind jij die ook bij haar passen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Antibes do 28 jul 2011 - 0:35

Casual, passend bij haar leeftijd en heeeeeeeeeeel veel Tommy, haha! En het past heel goed bij haar. Mijn mams is geen tut-vrouw, heeft nooit (veel) make-up gedragen en het past ook niet echt bij haar. Je zult haar dus ook niet snel in rokjes/jurkjes of op hoge hakken zien.

Een beetje klassiek casual. Denk als ik de standaard-outfit zou moeten beschrijven dat het een mooie rosner jeans zou zijn met een tommy blouse/polo en een leren riem en platte leuke, redelijk nette schoenen. De meeste kleding die in huis draagt, kan ze ook naar de golfbaan dragen en andersom denk ik haha!

Edit: mijn mam is trouwens net 60 geworden!


Laatst aangepast door Antibes op do 28 jul 2011 - 0:41; in totaal 4 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:36

Mijn moeder is best hip. Ze draagt veel wit en ook altijd hoge hakken. Ze houdt van felle tuniekjes. Ze is 50 en koopt veel bij Miss Etam, maar dan alleen de hippe dingen (voor zover je dat hip noemt). Kan ff geen plaatjes vinden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  SoGood do 28 jul 2011 - 0:40

Ik heb ook een hippe, stijlvolle moeder die zich naar haar leeftijd kleedt. Mijn moeder koopt meer bij de Mexx, Esprit, SPS enz.

Ze draagt wel make-up, jurkjes, hakken maar ook mooie broeken.. Eigenlijk vanalles.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:43

Mijn moeder is heel hip. Ze wordt morgen 51, maar veel mensen denken dat ze mijn oudere zus is. Ze ziet er jong uit, ze draagt Uggs en Shabbies en koopt haar kleren waar ik ze ook koop. Ze ziet er niet te jong uit, maar gewoon hip. Ze is gek op Ibiza en dat kledingstijltje dus dat draagt ze veel en vaak. Veel zilveren sieraden, grote ringen, grote kettingen...

Heel leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:43

Mijn moeder is goed gekleed vind ikzelf. Ze kijkt goed naar wat ze wel of niet kan hebben kwa kleding en gaat met haar tijd mee.
Ze draagt graag jurkjes en rokken en dan met veel kleur wat goed past bij haar omdat haar huidskleur wat donkerder is en ze heeft ook een uitgesproken karakter dus daar passen de kleuren ook goed bij haha!

Ze houdt rekening met haar leeftijd en zal dus alleen een minirok aandoen (wat ze goed kan hebben, ze heeft een beter figuur dan ik) in de winter als ze er een dikke panty onder kan doen.

Ik denk dat je haar kledingstijl kan omschrijven als vrouwelijk, caribisch, tijdloos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:45

Mijn moeder draagt veel van Expresso, Sandwich, Jackpot. Favoriete winkels zijn Arthur&Willemijn en Anna van Toor.
De kleuren zijn voornamelijk grijs, donkerblauw, donkerrood en cremewit.
Ze heeft vaak vesten die wat langer zijn, shirts ook wat langer, met een smalle broek en laarzen. Ook vaak jurken en rokken met een dikke legging. Meestal geen printjes, maar als er een printje op zit zijn het bloemen. Wel vaak accesoires, een ketting, armband, riem, sjaaltje ofzo.
Ik vind de kleding over het algemeen erg leuk en passend bij haar figuur en leeftijd. Ze krijgt ook best vaak complimentjes, al gelooft ze het zelf niet zo.
Missers die ze ook heeft hangen (en draagt!): Gebreid vestje met tijgerprint, 'flodder'jasje (niet getailleerd, met roesjes), kleding die twee maten te groot is (maar zonde om weg te gooien).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:46

Mijn moeder is best chique van tijd tot tijd. Ze verzorgt haar lichaam erg goed en ziet er goed uit voor haar leeftijd. Soms roept ze wel eens dat ze haar haar niet meer gaat verven (lichtbruin) en dat ze het grijs laat uitgroeien, maar dat gebeurt nooit :P ..

Ze draagt veel van Dept, H&M en WE. Ook vind ze de Esprit helemaal leuk. (ze komt nooit bij de miss etam of de didi). Qua schoenen draagt ze Gabor, hushpuppie en lederen laarzen van Manfield. Ze draagt veel 'zwierrokken' tot op haar knie met bijna altijd bruine sandaaltjes (met dames hakje Wink ) of in de winter met zwarte laarzen tot onder haar knie. Ze was altijd helemaal fan van Mexx maar de laatste tijd niet meer zo. Verder koopt ze haar basics veel bij HEMA en heeft ze een hele leuke winterjas van ZARA.

Soms draagt ze naar mijn mening dingen te lang.. Dan heeft ze geen zin om te shoppen (heeft ze een hekel aan) en draagt ze haar zomerjas gerust 3 seizoenen.. (ze is wel heel voorzichtig met haar kleding.. maar soms is het gewoon tijd voor iets nieuws :P ). Ze shopt ook echt 1x per jaar en dan doet ze het goed en ga ik met haar mee.

Ze heeft trouwens in haar vrije tijd een beetje de stijl van H&M Logg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Lavendel do 28 jul 2011 - 0:53

Mijn moeder is ook wel hip! (Met af en toe een beetje hulp van mij en mn zussen als iets echt niet kan Wink) Ze draagt veel skinny's met lange blousen en vesten en mooie laarzen of ballerina's. Ze is trouwens 60 maar heeft wel maat 36/38 dus dat helpt wel.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Mamsie do 28 jul 2011 - 0:55

Mijn moeder kleed zich of stoer of heel vrouwelijk. Maar wel altijd apart.

Bijv een jeans met laarzen eronder en een apart shirt met een leren jasje en een hoedje op.
N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Art-laarzen-groen-17474536
N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Hoedje
en dan met een tas van gerecycled rubber.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Mamsie do 28 jul 2011 - 0:56

Verder draagt ze geen make-up of veel sieraden. Wel heeft ze een bos rode krullen.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Rush do 28 jul 2011 - 0:57

Jada schreef:Mijn moeder is best hip. Ze draagt veel wit en ook altijd hoge hakken. Ze houdt van felle tuniekjes. Ze is 50 en koopt veel bij Miss Etam, maar dan alleen de hippe dingen (voor zover je dat hip noemt). Kan ff geen plaatjes vinden.
Zoiets, maar dan zonder de hoge hakken.

Je ziet haar ook vaak in een jeans met een mooi gekleurd tuniekje en ze heeft altijd passende kettingen om smile
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Silver do 28 jul 2011 - 1:01

Mijn moeder is euhm behoorlijk ouderwets, de laatste tijd kleed ze zich wel wat hipper maar een gehele kast metarmofose zou niet verkeerd zijn. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Wil haar maar al te graag daarmee helpen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:01

Hier een paar dingen die mijn moeder zou kunnen kopen (ze is trouwens 60)

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Paul-green-dames-schoen-tp_4759728976612115093b

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Gabor-ballerina-s-en-instapschoenen

Mijn moeder draagt geen hakken

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? S_2895

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? S_1896

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? S_547

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? S_2806

Broeken en rokken meestal spijkerstof.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Atelier Madame do 28 jul 2011 - 1:08

Die is hier klant aan huis Very Happy
N.a.v. Wat draagt jouw moeder? 157_fkthvmaos2a
N.a.v. Wat draagt jouw moeder? 157_r3phusxj535
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:10

Ik vind het af en toe best irritant dat ze mij dezelfde kleren aan probeert te smeren.
Vraagt ze af toe 'wat vind je hiervan?' Mijn antwoord is dan standaard 'voor mezelf niet leuk, voor jou wel' :-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Lavendel do 28 jul 2011 - 1:16

FryskeFlinter schreef:Mijn moeder is euhm behoorlijk ouderwets, de laatste tijd kleed ze zich wel wat hipper maar een gehele kast metarmofose zou niet verkeerd zijn. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Wil haar maar al te graag daarmee helpen.

Je kunt toch gewoon een keer met haar gaan winkelen en dan zeggen wat jij wel of niet leuk vind? Mijn moeder trekt zich echt wel wat van ons advies aan altijd.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Rush do 28 jul 2011 - 1:22

Birgit schreef:Ik vind het af en toe best irritant dat ze mij dezelfde kleren aan probeert te smeren.
Vraagt ze af toe 'wat vind je hiervan?' Mijn antwoord is dan standaard 'voor mezelf niet leuk, voor jou wel' :-)
Hahaha, dat heeft mijn moeder ook wel eens.

Dan trekt ze iets uit het rek en dan zegt ze; leuk he?! En dan zeg ik Ja hoor. En dan zei; pas aan dan.

Uh ja hallo, voor jezelf, niet voor mij :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:23

Lavendel schreef:
FryskeFlinter schreef:Mijn moeder is euhm behoorlijk ouderwets, de laatste tijd kleed ze zich wel wat hipper maar een gehele kast metarmofose zou niet verkeerd zijn. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Wil haar maar al te graag daarmee helpen.

Je kunt toch gewoon een keer met haar gaan winkelen en dan zeggen wat jij wel of niet leuk vind? Mijn moeder trekt zich echt wel wat van ons advies aan altijd.

Ik liep laatst met mijn moeder door de H&M en alles wat ik dacht dat leuk was voor haar gooide ik op haar arm.. Dat moest ze sowieso ook passen.. Uiteindelijk heeft ze bijna alles gekocht :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  vlinder-2011 do 28 jul 2011 - 1:26

expresso, expresso en owja expresso.. angel

Ze is vrij lang en expresso heeft altijd goede lengtematen..

Haar kledingsmaak en de mijne verschillen niet zoveel en we gaan dan ook graag samen winkelen hug
vlinder-2011
vlinder-2011
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 472
Registratiedatum : 19-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Lavendel do 28 jul 2011 - 1:34

Punk'd schreef:
Lavendel schreef:
FryskeFlinter schreef:Mijn moeder is euhm behoorlijk ouderwets, de laatste tijd kleed ze zich wel wat hipper maar een gehele kast metarmofose zou niet verkeerd zijn. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Wil haar maar al te graag daarmee helpen.

Je kunt toch gewoon een keer met haar gaan winkelen en dan zeggen wat jij wel of niet leuk vind? Mijn moeder trekt zich echt wel wat van ons advies aan altijd.

Ik liep laatst met mijn moeder door de H&M en alles wat ik dacht dat leuk was voor haar gooide ik op haar arm.. Dat moest ze sowieso ook passen.. Uiteindelijk heeft ze bijna alles gekocht :P

Haha ja precies, zo gaat dat hier ook. Overigens ga ik ook wel graag met mijn moeder winkelen ze weet wel precies wat ik zoek en kan goed eerlijk advies geven.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:45

Mijn moeder kleedt zich vrij klassiek, altijd al gedaan. Veel rokken/jurken tot net onder de knie, getailleerde bloesjes en blazertjes. Meestal hakjes erbij. Qua sieraden ook klassiek en ingetogen. Ze looopt er altijd heel verzorgd en tijdloos bij, maar niet te tuttig. Ik vind het een leuke stijl, dit past gewoon het beste bij haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Silver do 28 jul 2011 - 2:55

Lavendel schreef:
Punk'd schreef:
Lavendel schreef:
FryskeFlinter schreef:Mijn moeder is euhm behoorlijk ouderwets, de laatste tijd kleed ze zich wel wat hipper maar een gehele kast metarmofose zou niet verkeerd zijn. Ik weet alleen niet waar ik moet beginnen. Wil haar maar al te graag daarmee helpen.

Je kunt toch gewoon een keer met haar gaan winkelen en dan zeggen wat jij wel of niet leuk vind? Mijn moeder trekt zich echt wel wat van ons advies aan altijd.

Ik liep laatst met mijn moeder door de H&M en alles wat ik dacht dat leuk was voor haar gooide ik op haar arm.. Dat moest ze sowieso ook passen.. Uiteindelijk heeft ze bijna alles gekocht :P

Haha ja precies, zo gaat dat hier ook. Overigens ga ik ook wel graag met mijn moeder winkelen ze weet wel precies wat ik zoek en kan goed eerlijk advies geven.



Wat dat betreft kan mijn moeder mij ook heel erg goed advies geven. Maar andersom gaat er wel eens iets mis. plus daarbij heeft ze speciale steunzolen waardoor ze (helaas) niet alle soorten schoenen aan kan hebben. Ik zal haar binnenkort eens meenemen naar de h&m zal mij benieuwen. Rolling Eyes
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  patjuhhh do 28 jul 2011 - 2:56

Mijn moeder koopt ook heel veel bij Miss etam en ik vind dat ze zich heel mooi kleed altijd, en ze draagt bijna elke dag make up.
patjuhhh
patjuhhh
Prater
Prater

Aantal berichten : 1070
Punten : 1103
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Antibes do 28 jul 2011 - 3:13

vlinder-2011 schreef:expresso, expresso en owja expresso.. angel

Ze is vrij lang en expresso heeft altijd goede lengtematen..

Haar kledingsmaak en de mijne verschillen niet zoveel en we gaan dan ook graag samen winkelen hug

Lengtematen, wie wat waar? Expresso? Nooit van gehoord?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

N.a.v. Wat draagt jouw moeder? Empty Re: N.a.v. Wat draagt jouw moeder?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum