Nu we het toch over veranderingen hebben..
+13
Monte
Poubelle
Flippin' Bitch
SuperGrover
Ella
Lady4
Antibes
Bazinga
rapa nui
Bliss
Susan
Marin
Roza
17 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Nu we het toch over veranderingen hebben..
Susan schreef:Lejow schreef:Troetelberen.. SCHIJN!!!
Het was toch 'Troetelberen, STRAAL'?
Dat zou zomaar kunnen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Ja, die staan dan heel suggestief met de buikjes naar voren te stralen.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Bazinga schreef:Ja, die staan dan heel suggestief met de buikjes naar voren te stralen.
Is toch cuuuutie
Lejow- Lady Post-a-lot
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Bwhahaha de troetelpensioenbeer?
Lejow- Lady Post-a-lot
Monte schreef:Ik denk inderdaad ook dat het komt omdat er niet echt nieuwe mensen komen, op het oude forum kwamen er elke dag wel weer nieuwe mensen. Nu is het veel hechter en dan ontstaan er ook irritaties. Misschien dat er soms ook wat jaloezie bij komt kijken, ik weet het niet.Pixie schreef:Pippa schreef:Toch vind ik het forum wel veranderd sinds een aantal jaren. Voor mijn gevoel wordt er veel meer gezeurd over opmerkingen van mensen en zijn mensen er echt op uit om anderen te kwetsen/neer te halen. Dit idee had ik vroeger minder. Ligt misschien ook aan mij, dat kan, maar ik stoor me daar de laatste tijd wel enorm aan, en heb zo ook minder zin om dingen te vertellen.
Misschien komt dat ook doordat dit forum wat kleiner is, meer 'oude bekenden' zijn. Mensen kennen elkaar dus beter.
Het oude forum was wat dat betreft misschien groter en anoniemer, juist omdat er meer mensen kwamen.
Of is dat heel raar gedacht van mij?
Dat zou kunnen hoor, maar ik vind het jammer, en heb het daardoor wel minder naar mijn zin en minder de behoefte om mijn verhaal te delen, omdat ik de sfeer gewoon niet zo leuk vind. En het is wel hechter, dat wel.
Gast- Gast
Inderdaad, aan de ene kant is de doelgroep veranderd, volwassener geworden, en aan de andere kant lijkt het er hier af en toe juist kinderachtiger aan toe te gaan.
Gast- Gast
Kenya schreef:Inderdaad, aan de ene kant is de doelgroep veranderd, volwassener geworden, en aan de andere kant lijkt het er hier af en toe juist kinderachtiger aan toe te gaan.
Dat ja, zo voelt het een beetje.
Gast- Gast
Ik vind het forum zeker veranderd. Naar mijn idee waren "we" vroeger harder tegen elkaar en werd er meer gereld en gekeet. Er waren meer nachtelijke, flauwe, dronken topics maar ook fellere discussies.
Nu moet je toch meer op je woorden letten, heb ik het idee.
Zelf ben ik ook wel veranderd en natuurlijk mensen met mij. Veel gaan richting dertig of zijn hem al gepasseerd, hebben andere levens enz..
Zelf ben ik ook wel veranderd en natuurlijk mensen met mij. Veel gaan richting dertig of zijn hem al gepasseerd, hebben andere levens enz..
Gast- Gast
Ik vraag me af of die openheid ook deels met onze leeftijd/leeftijdsfase samenhangt. Vroeger postte ik veel sneller iets op het forum. Ik merk dat ik nu vaak toch maar niet post, omdat ik twijfel of dat wel zo verstandig is i.c.m. mijn baan.
Flippin' Bitch- Kletskop
- Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10
Sunprincess schreef:Ik vind het forum zeker veranderd. Naar mijn idee waren "we" vroeger harder tegen elkaar en werd er meer gereld en gekeet. Er waren meer nachtelijke, flauwe, dronken topics maar ook fellere discussies.
Eens.
Ik herken ook eigenlijk helemaal niet de opmerking van Pippa.. Vroeger werd er naar mijn mening wat meer gereld en geruzied.. Maar opener en in een meer face-to-face sfeer. Wat dat betreft vind ik het nu wat bekrompener/geniepiger.. Enerzijds rustiger, maar anderzijds niet prettiger/eerlijker.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Sunprincess schreef:Ik vind het forum zeker veranderd. Naar mijn idee waren "we" vroeger harder tegen elkaar en werd er meer gereld en gekeet. Er waren meer nachtelijke, flauwe, dronken topics maar ook fellere discussies.
Eens.
Ik herken ook eigenlijk helemaal niet de opmerking van Pippa.. Vroeger werd er naar mijn mening wat meer gereld en geruzied.. Maar opener en in een meer face-to-face sfeer. Wat dat betreft vind ik het nu wat bekrompener/geniepiger.. Enerzijds rustiger, maar anderzijds niet prettiger/eerlijker.
Eens. Niets aan toe te voegen.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Positieve vs Negatieve veranderingen
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Zorgverzekering! pfff wat een veranderingen.
» Veranderingen van de laatste 5 jaar
» Toch iets met haar gehoor: [Update] toch buisjes.
» Hebben hebben hebben! Leuke webshops!
» Zorgverzekering! pfff wat een veranderingen.
» Veranderingen van de laatste 5 jaar
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: