Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

In dit leven gaat het nooit gebeuren.

+12
Ibbeltje
SoGood
Bazinga
LaBird
luisa
Marin
Caulfield
JD
Phileine
Guus
Stuiterbal
Discordia
16 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

In dit leven gaat het nooit gebeuren. - Pagina 3 Empty Re: In dit leven gaat het nooit gebeuren.

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:24

Discordia schreef:
Nyah schreef:In je berichten draait het allemaal om jou, verplaats jij je ook wel eens in hem?

Vertel eens, wat voor naars doe ik hem nu aan?

Je gebruikt hem, je ontneemt hem de kans om nu een leven zonder jou op te bouwen (evt met iemand die wel toekomst met hem ziet, kinderen etc.)

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

In dit leven gaat het nooit gebeuren. - Pagina 3 Empty Re: In dit leven gaat het nooit gebeuren.

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:50

Ik vraag me af of hij een leven voor zichzelf wil opbouwen. Want zoals Discordia in haar openingspost zegt, vindt hij het allemaal wel dierbaar en kwijt wil hij haar niet.

Ooit zelf in een soorgelijke situatie gezeten. Een vriend die alles wat ik deed wel goed vond. Maar verder kwam er niets uit. En toen ik niet meer wilde, kon ik niet voor of achteruit. Want ik was financieel compleet afhankelijk van hem. Hoe hekserig het ook is om bij iemand te blijven, alleen omwille van de afhankelijkheid, is niet goed te praten. Maar als je verder geen kant opkunt? Wat moet je dan?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 9:56

Maura schreef:Ik vraag me af of hij een leven voor zichzelf wil opbouwen. Want zoals Discordia in haar openingspost zegt, vindt hij het allemaal wel dierbaar en kwijt wil hij haar niet.

Nee maar zij wil hem wel kwijt, dus heeft hij daar uiteindelijk weinig over te willen. Waarom hem dan nog in de situatie laten zitten?

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 10:01

Nyah schreef:
Maura schreef:Ik vraag me af of hij een leven voor zichzelf wil opbouwen. Want zoals Discordia in haar openingspost zegt, vindt hij het allemaal wel dierbaar en kwijt wil hij haar niet.

Nee maar zij wil hem wel kwijt, dus heeft hij daar uiteindelijk weinig over te willen. Waarom hem dan nog in de situatie laten zitten?

Maar als hij in deze situatie wil zitten? Er wordt gedaan alsof hij geen keuze heeft, maar volgens mij heeft hij zijn keuze al heeft gemaakt. Want als ik het goed begrepen heb in de openingspost is zij vreemdgegaan en is hij op de hoogte. Hij gaat niet weg, stuurt haar niet weg. Wil alleen maar bij haar blijven.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 10:07

Ja hij wil zelf misschien wel in deze situatie zitten, maar dat betekent niet dat dat ook het beste voor hem is. Sowieso vind ik dat je hem dan moet vertellen dat je je keus al hebt gemaakt, dat je weggaat, maar nu nog even wil profiteren van zijn geld/huis etc. Daar zou ik nog enigszins respect voor opbrengen, al zal ik hem nooit de mogelijkheid om voor die situatie te kunnen kiezen geven. Maar nu weet hij niet eens precies in welke situatie hij zit.

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 21 okt 2012 - 10:10

En daar heb je gelijk in, Nyah. Open kaart spelen is in deze het meest eerlijke voor beide partijen.

Gast
Gast

Bericht  Pompoen ma 22 okt 2012 - 10:39

Eigenlijk zijn jullie dus al min of meer uit elkaar, alleen hebben jullie de overige (bijbehorende) stappen nog niet gezet. Zo komt het op mij over en ik moet eerlijk zeggen dat ik het allemaal zo raar of naar niet vind. Niet alles gaat altijd bij iedereen volgens de zogenaamde regels die er bij horen. Zo lang jullie het maar wel duidelijk met elkaar hebben. Ik zie echt niet wat er mis is met bij elkaar blijven tot er duidelijkheid is.
Maar je moet er wel voor waken dat je daar jezelf en je vriend niet te kort mee doet of in de war brengt, dat is denk ik het belangrijkste.
Ik ken trouwens iemand die nog steeds samen met haar ex woont, ze krijgen het huis niet verkocht en financieel is het niet mogelijk dat een van beiden verhuisd. Ze hebben het huis verdeeld inmiddels, de een leeft beneden de ander boven. Echt ideaal is het niet, ook omdat ze wel echt klaar is met haar ex. Maar ze doen het met hoe het is op dit moment en daar heb ik echt respect voor!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Derpy di 23 okt 2012 - 1:08

Je hebt meer uitdaging nodig en dat zul je van hem niet krijgen, want zo is hij gewoon niet. Het is een heel lieve jongen, maar soms heb je niks aan lief en wil je meer, en dan blijft het maar oppervlakkig.
Ik hoop dat je snel meer zekerheid hebt qua werk, dan kun je over je beslissing nadenken zonder dat afhankelijkheid een rol speelt.

Het is een beetje alsof ik mijn eigen verhaal lees van 1,5 jaar terug.
Derpy
Derpy
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 600
Registratiedatum : 16-09-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: