binnenlandse vluchten Australie
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
binnenlandse vluchten Australie
Ik wil enkele binnenlandse vluchten boeken in Australië. Welke maatschappijen of websites kan ik dan het beste afstruinen?
Ook ben ik nog op zoek naar een appartement of hotel voor een weekje in Sydney. Liefst in surrey of darlinghurst. Tips zijn meer dan welkom
Ook ben ik nog op zoek naar een appartement of hotel voor een weekje in Sydney. Liefst in surrey of darlinghurst. Tips zijn meer dan welkom
Bacio- Prater
- Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11
Re: binnenlandse vluchten Australie
Ik ben zelf niet in Australie geweest maar het eerste wat in mijn opkomt is googelen op bijv. Low Cost airlines Australia
Ze hebben ook een maatschappij waar je onder de 26 jaar minder betaald.. Euhh hoe heet dat nou.. Jetstar? Bluestar? Iets in die hoek.
Ze hebben ook een maatschappij waar je onder de 26 jaar minder betaald.. Euhh hoe heet dat nou.. Jetstar? Bluestar? Iets in die hoek.
Gast- Gast
http://www.webjet.com.au/
Daar kun je domestic flights met elkaar vergelijken. Misschien is dat iets?
Daar kun je domestic flights met elkaar vergelijken. Misschien is dat iets?
Gast- Gast
Je hebt sowieso jetstar en virgin, maar je had vroeger ook nog een andere maar kom niet op de naam. Op de data dat ik wil vliegen is t bij jetstar en virgin opeens 100 tot 200 dollar duurder dan op andere dagen!
Bacio- Prater
Toen ik 3 jaar geleden in Australie was gebruikte ik de site die Punk'd geeft altijd om vluchten te zoeken. Destijds (weet niet of dat nog steeds zo is) werd Tiger airways afgeraden omdat die regelmatig ineens vluchten cancelen en je dan niet snel weer met een vlucht van hun mee kan omdat ze niet overal dagelijks op vliegen.
*Noosa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 328
Punten : 374
Registratiedatum : 23-09-11
Hmm ben er net achtergekomen dat het gewoon hartstikke dure vluchten zijn op de dagen dat we moeten vliegen. Pech dus!
Bacio- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» Ik wil vluchten....
» Helse vluchten
» Crap!! Vluchten ineens stukken duurder!
» Australië
» Nuvaring in Australië
» Helse vluchten
» Crap!! Vluchten ineens stukken duurder!
» Australië
» Nuvaring in Australië
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: