Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie di 18 dec 2012 - 9:28

@SB, ja ik ben ook ongesteld geworden voor een kindje 2012 - Pagina 33 1371890812 ik was bij de eerste na 4 maanden zwanger, dus voor je gevoel ga je er dan automatisch vanuit dat je bij de volgende ook na 4 maanden ongeveer zwanger bent, maarja dat gaat het hem dus niet meer worden. Je mag gerust hier je hart luchten, daar is het topic voor en ik denk dat er meer zijn die je gevoel herkennen, ik ook. voor een kindje 2012 - Pagina 33 699888

@Nillis, wat ontzettend balen zeg. voor een kindje 2012 - Pagina 33 699888

Ik zal duimen voor iedereen die op het wachtbankje zit, dat jullie 2012 "positief" mogen afsluiten!

Ik denk dat ik volgende maand ook eens ga temperaturen, zal eens ff googlen hoe dat in zijn werk gaat.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 di 18 dec 2012 - 9:32

Annemie schreef:@SB, ja ik ben ook ongesteld geworden voor een kindje 2012 - Pagina 33 1371890812 ik was bij de eerste na 4 maanden zwanger, dus voor je gevoel ga je er dan automatisch vanuit dat je bij de volgende ook na 4 maanden ongeveer zwanger bent, maarja dat gaat het hem dus niet meer worden. Je mag gerust hier je hart luchten, daar is het topic voor en ik denk dat er meer zijn die je gevoel herkennen, ik ook. voor een kindje 2012 - Pagina 33 699888

@Nillis, wat ontzettend balen zeg. voor een kindje 2012 - Pagina 33 699888

Ik zal duimen voor iedereen die op het wachtbankje zit, dat jullie 2012 "positief" mogen afsluiten!

Ik denk dat ik volgende maand ook eens ga temperaturen, zal eens ff googlen hoe dat in zijn werk gaat.

Jij en SB mogen het mij ook vragen hoor Wink.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie di 18 dec 2012 - 9:33

Ok, hoe gaat dat precies in zijn werk linnie? Laughing
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 di 18 dec 2012 - 9:59

Annemie schreef:Ok, hoe gaat dat precies in zijn werk linnie? Laughing

Je hebt een kaartje en daar staat de temperatuur van 36 tot 37,5 graden. Ook staat er op het kaartje de dag, die je zelf in moet vullen en de maand. Iedere ochtend op dezelfde tijd moet je rectaal je temperatuur opnemen. Ook kan je aangeven hoe zwaar je menstruatie die dag is. Als je temperatuur opeens heel laag is heb je je eisprong. En als je temperatuur hoog blijft, ben je zwanger volgens mijn gyn.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei di 18 dec 2012 - 10:33

Annemie, sleepingbeauty, Nillis en Linnie: Balen meiden!

Boekenwurm: Ik hoop voor je dat je niet ongesteld wordt. Vind het echt zo super voor je dat deze medicijnen eindelijk werken!

Sleepingbeauty: Ik snap je wel hoor, ik heb dat gevoel soms ook weleens. Word gewoon echt jaloers soms als ik vrouwen met babys zie of een bolle buik. En dan krijg ik weer een hekel aan mezelf omdat het wel lijkt of ik het die mensen dan 'misgun' ofzo Wink
Fijn dat je sollicitatiegesprek goed ging!

Weegschaal: Ik hoop ook zo voor je dat het raak is. En dat het dit keer wel goed mag gaan!
Echo was gisteren goed, ben helemaal 'leeg' en mijn baarmoedermond was gesloten, dus ik mocht weer beginnen met de medicijnen.

Stitch: Ja wij gaan zeker mooie kindjes maken in 2013! Weten we in ieder geval waar me op moeten toasten oudejaarsavond Wink. Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad. En dat moet dan wel een harde klap zijn geweest op je hoofd. Hoop dat het snel beter gaat! Door jou bedenk ik me dat ik ook ngo een paar kerstkaarten moet schrijven, gelijk maar even doen. Succes bij de gyn donderdag.

Silver: Fijn dat je een goede echo had! Hoe vond je het om je kindje te zien?

All: Zaterdagavond heb ik het hele verhaal van het afgelopen jaar op papier gezet, vond ik wel fijn. Gisteravond hebben we dat ook aan de ouders van mijn vriend laten lezen (die wisten er nog niet vanaf) en aan mijn ouders willen we het ook laten lezen wanneer we daar weer zijn, wonen nogal ver van ze vandaan en vind het nou niet echt iets om over de telefoon allemaal uit te leggen.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 18 dec 2012 - 20:55

@ aardbei, hoe reageerden de ouders van je vriend. Goed hoor om het zo op papier te zetten.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 wo 19 dec 2012 - 0:03

Weegschaal, ik hoop zo dat jij binnenkort een positieve test in handen hebt! Wat zou dat een fijn 'cadeau' zijn aan het einde van het jaar!

Aardbei, wat goed dat je alles op papier hebt gezet. En fijn ook dat je schoonouders het nu weten. Dan kun je er tenminste openlijk over praten mocht je die behoefte hebben. Wij hebben onze familie inmiddels ook ingelicht en ik vind het achteraf heel fijn.

Ik dacht dat ik maandag m'n eisprong had gezien de stekende pijn, maar nu 1,5 dag later heb ik de hele ochtend al een enorm stekende pijn linksonder in m'n buik. Het kan bijna niet de eisprong zijn, want ik had een eitje aan de rechterkant dus dan kan ik links geen pijn hebben toch? Ik hoop het maar want we hebben gister geen sex gehad. M'n vriend heeft er af en toe best moeite mee om op commando sex te moeten hebben. Ik snap het best goed maar vind het ook wel weer lastig dat hij er zo'n moeite mee heeft.

Is het mogelijk om 1,5 dag na de eisprong al klachten te hebben die te maken hebben met een innesteling of is dat echt te vroeg? Op internet lees ik verhalen over mensen die een paar uur na de eisprong al klachten krijgen maar dat kan ik me bijna niet voorstellen. Pff wel irritant hoor dat ik niet weet wat m'n lichaam aan het doen is.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty wo 19 dec 2012 - 7:49

@anemie; balen van je ongi :-(
@boekenwurm; mijn man heeft er soms ookwel moeite mee hoor. Vooral als we de week hebbem zeg maar dan wil hij toch geen kans mislopen
@linnie; wanneer begin je met temperaturen? Nu in begin vd cyclus al? Ikzit er welaan te denken, maar wordt je niet helemaal gaar van half 7 de wekker telkens? Neem aan dat in het wewkend ook dietijd is.
Ij twijfel nog omdat net rond mijn eisprong in de nachtdienst zit dus deze ronde zal het niet heel effectiefzijn..
@all; Sorry schrijf op mijn telefoon dus kan ff niet voor iedereeen obthouden.
Ij heb een vermoeiende dag gehad en voel me weer niet lekker... Heb nu echt het gevoel over te moeten geven en buikkrampen :-( ongesteld erbij en moe!!
Was ook lekker chaggie vanniddag. Gesprek bij Buurtzorg gehad was heel fijn! Heel leuk! Lijkt me zo leuk alleen hebben ze maar 24 uur! :-( Morgen nog een gesprek bij ander team!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 wo 19 dec 2012 - 8:33

Je kan beginnen wanneer je zelf wilt. Ik moet meestal 8 of 9 uur al beginnen met werken, dus voor mij is half 7 wel het beste om te temperaturen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie wo 19 dec 2012 - 8:36

SB, ik ben juist op zoek naar een baan van 24 uur. hihi.
Ik had maandagavond dus een beetje roze/bruin slijm, meestal een teken dat ik ongesteld word, dus dacht dat het dinsdag wel door zou zetten zoals altijd, maar nu nog steeds niks. Mijn cyclussen waren best regelmatig, maar nu dus weer een lange cyclus, daar baal ik van.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty wo 19 dec 2012 - 18:57

@linnie; bedankt!
@Annemie; kun je niet alsnog zwanger zijn? Balen dat je cyclus anders weer zo onregelmatig is. Heb ik ook irri!
Maar over werkjij hebt al een kleine dat scheelt dan zou ik denk ik ook 24u willen werken.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 wo 19 dec 2012 - 22:18

Even een egoberichtje hier.

Die pijn linksonder in m'n buik lijkt steeds erger te worden. Ik word er gek van. Het trekt ook helemaal door naar m'n rug en ik loop er gewoon al twee dagen krom van. Hoop dat het snel overgaat. Heeft iemand anders hier ook wel eens last van een paar dagen na de eisprong?
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Samantha wo 19 dec 2012 - 23:27

boekenwurm83 schreef:Even een egoberichtje hier.

Die pijn linksonder in m'n buik lijkt steeds erger te worden. Ik word er gek van. Het trekt ook helemaal door naar m'n rug en ik loop er gewoon al twee dagen krom van. Hoop dat het snel overgaat. Heeft iemand anders hier ook wel eens last van een paar dagen na de eisprong?

Je heb een pregnyl injectie gehad toch? Ik heb daar een dag of 3 last van. Pijn in mijn buik, zere tepels en soms wat misselijk. Het blijven natuurlijk zwangerschapshormonen.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 wo 19 dec 2012 - 23:41

Oke het zou dus door de pregnyl kunnen komen. Heb inderdaad ook erg zere tepels, een beetje kou of aanraking is al te veel. Nou dan zou het niet al te lang meer moeten duren hoop ik! Bedankt voor je reactie.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Samantha wo 19 dec 2012 - 23:48

Buikpijn en misselijk gaat weg (of niet natuurlijk) zere tepels bleef ik tot mijn menstruatie last van houden. Daarna was het over.
Samantha
Samantha
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 wo 19 dec 2012 - 23:55

Oke nouja, misselijkheid en zere tepels kan ik mee leven. Die buikpijn is echt vervelend. Als het in ieder geval maar wat minder wordt, dan ben ik al blij. Op m'n werk word ik de hele dag al omaatje genoemd omdat ik zo krom loopvoor een kindje 2012 - Pagina 33 394967
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty do 20 dec 2012 - 7:10

ff ego vandaag is de wijkpleeg van de vacature bij mij geweest haha om te prsten. Was heel gezellig Ken haar al van stage. Ik moet was een beetje overdonderd wanr zij ziet het al helemaal zitten....
Ik had zoiets maar ik heb nog meer lopen...oepsss
al denk ik dat Buurtzorg niet wat wordt teveel lossr diensten savonds en dan sochtends weer! Mja was beetje overdonderd door haar enthousiasme ;-)
Nu bedenken wat ik ga doen!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie do 20 dec 2012 - 8:25

@SB, wat fijn zeg! Je moet kiezen waar jij je goed bij voelt. Nee, ik weet zeker dat ik niet zwanger ben, heb alle klachten dat ik ongesteld ga worden helaas.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pien do 20 dec 2012 - 8:33

Ook hier effe ego, dinsdag moet ik ongesteld worden, normaal altijd ruim een week vantevoren migraine maar nu dus helemaal niks aan de hand.... Hopelijk blijft dat zo!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty do 20 dec 2012 - 18:55

@ anemie; Jammer zeg! Op naar nieuwe ronde dan maar :-)
@ pien; Das misschien een goed teken..afwachten! Wanneer is je NOD?

@all vandaag weer dagje werken ongi schiet alweer mooi op! Heb gister bij loterij iets voor babay handjes gewonnen :-) haha dus deze ronde moet het raak zijn.
Op de sollicitatie v buurtzorg vroegen ze of ik al bezig was met kinderen.....dacht echt huh! dat ga ik toch niet zeggen..... Heb gezegd van niet...haha
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  firda do 20 dec 2012 - 23:06

Pien schreef:Ook hier effe ego, dinsdag moet ik ongesteld worden, normaal altijd ruim een week vantevoren migraine maar nu dus helemaal niks aan de hand.... Hopelijk blijft dat zo!!

Ik ook dinsdag.. Ik denk dat het hier niet raak is..

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 do 20 dec 2012 - 23:14

firda schreef:
Pien schreef:Ook hier effe ego, dinsdag moet ik ongesteld worden, normaal altijd ruim een week vantevoren migraine maar nu dus helemaal niks aan de hand.... Hopelijk blijft dat zo!!

Ik ook dinsdag.. Ik denk dat het hier niet raak is..

Lijkt wel of we elkaar aansteken, laten we elkaar volgende maand ook aansteken, maar dan met een positieve zwangerschapstest Laughing Wink.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch do 20 dec 2012 - 23:48

Silver, wat fijn dat de echo goed was. een beetje goed nieuws kunnen we in dit topic wel gebruiken smile Ben niet naar boven geweest in de dom, toen we binnenkwamen was er ook een mis bezig, dus je kon ook niet echt rondlopen, maar het was toch wel erg indrukwekkend. Ook omdat mijn oma oorspronkelijk van Keulen vandaan komt, en ik nog nooit in de dom was geweest.

Linnie, je bent een aardig eind weggetrokken dan Wink Kom je oorspronkelijk wel uit Z of niet?

Aardbei, wat fijn dat je jullie verhaal op papier hebt kunnen zetten, en het hebt kunnen delen met je schoonouders. Hebben je ouders het ook al gelezen? Ik merk nu helemaal dat ik nog meer moeite heb om mijn mond te houden naar mijn omgeving. We hebben het gelukkig wel aan mijn moeder verteld, dus dat is wel fijn, maar mijn vriend wil het niet tegen zijn ouders ofzo zeggen. Hoe is het nu met je? hug

Boekenwurm, wat ontzettend vervelend dat je zo'n pijn hebt. Is het al wat minder geworden?

Sleeping Beauty, wat fijn dat ze het al helemaal zien zitten! Geeft iig wel een goed gevoel lijkt me? Dat van die vraag over of jullie al kinderen willen mogen ze helemaal niet stellen eigenlijk. Je hoeft er dus geen antwoord op te geven, maar ja, dan weten ze vaak ook wel genoeg. Vind dat altijd zo rot, dat ze je eigenlijk in de positie zetten dat je haast wel moet liegen dan.

Pien, ik duim voor je dat je positief mag testen met de kerst!

Firda, hoezo denk je dat het niet raak is? Zolang je nog niet ongesteld bent, kan het nog alle kanten op! smile

Annemie, hoe is het bij jou? Heeft het al doorgezet?

Weegschaal, ben echt heel erg hard voor je aan het duimen!

All, gisteren bij de gynaecoloog geweest. Baarmoeder was iig leeg, dus dat was wel goed. Uit het bloedonderzoek kwam ook dat het zwangerschapshormoon onder de 1 was, dus ook dat was goed. Wel zag ze bij mijn linkereierstok een kleine cyste, dus nu willen ze eerst gaan afwachten wat dat gaat doen. Als het goed is moet dat vanzelf weggaan. Wel bijzonder trouwens dat ik vorige keer bloed moest laten prikken of ik wel of geen eisprong had gehad, en daar kwam uit dat ik geen eisprong had gehad. Maar dat moet toch wel, aangezien ik wel heel even zwanger ben geweest. Dat zou dan betekenen dat ik pas een hele late eisprong had ofzo? Maar dat zou dan ook inhouden dat het eitje veel groter is geworden dan die ong 2 cm dat ie normaal wordt als hij springt? (het bloedprikken was een week nadat de gyn had gezegd dat het eitje op springen stond) Zou dat dan ook een oorzaak geweest kunnen zijn dat het mis is gegaan? Of heeft dat er niks mee te maken? Wilde het gisteren vragen, maar was weer eens te overdonderd dat ik het vergeten ben. Nu moet ik trouwens over 3 maanden pas weer terugkomen, om te kijken wat die cyste heeft gedaan. Ik wil helemaal niet meer afwachten! Cry Ben er zo ontzettend klaar mee! Krijg dan waarschijnlijk wel clomid om mijn cyclus regelmatiger te maken, maar voor nu dus maar weer afwachten....


Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch do 20 dec 2012 - 23:51

Voor de meiden die een miskraam hebben gehad, wanneer begin je dan weer met tellen van je cyclus? Ook gewoon vanaf de dag dat je voor het eerst bloedverlies had? 'Of is dit sowieso een verloren cyclus?'

Wordt er trouwens niet vrolijker op als ik naar de tabel kijk. Dikke hug voor iedereen!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Twellie vr 21 dec 2012 - 1:10

Stitch: Dat kan denk ik geen oorzaak zijn van een miskraam. Bij mij groeien de eitjes ook heel lang door, ik had regelmatig op de eerste echo bijvoorbeeld al een eitje van 22 - 24 mm. De gyn zei dan dat die bijna ging springen, maar vaak pas een halve week tot een week later als ik echt krom liep van de pijn sprongen ze. De gyneacoloog dacht dat dit niet kon omdat het dan een cyste was geworden. Maar ik heb gewoon twee kinderen rond lopen.

Ik begon dan de eerste dag van het bloedverlies weer te tellen, je hoeft geen ronde over te slaan. Dat raden ze soms aan in het ziekenhuis omdat je anders niet weet wanneer je nou precies zwanger bent geworden maar daar is de termijnecho volgens mij voor uitgevonden voor een kindje 2012 - Pagina 33 3079029344.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 33 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum