Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch wo 2 jan 2013 - 9:46

NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101eMiskraam
Nillis30/31November 20112eMiskraam
Stitch25/31November 20111eMiskraam
SleepingBeauty25/27Januari 20121e
Aardbei26/26Januari 20121eClomid
Miskraam
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
Sabje27/30Mei 20122e
ShallY27/28Augustus 20121eSchildklier med
Inge28/32Oktober 20121e
Loes26329/26Oktober 20121e
just me only me28/31Oktober 20121e
x-justme-x26/29November 20121ePCO

Ik heb weer gewerkt vandaag! En moet morgen ook, en waarschijnlijk vrijdag ook. En volgende week vrijdag sowieso ook! :cheering:
Op werkgebied zijn we het jaar dus goed begonnen! Very Happy
Nu hopen dat de rest dan ook goed komt!
Reageer binnenkort weer even op iedereen, zit nu op mijn telefoon en dat typt niet zo lekker. Lig nu lekker in mn bedje, bountyhunter afkijken (als ik dat red tenminste Wink ) en daarna lekker slapen. Welterusten allemaal
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty wo 2 jan 2013 - 20:44

@all Mannetje heeft het echt goed te pakken. Licht met griep op bes! Gelukkig is het nog wat vroeg voor ei sprong, dus hopen dat hij snel iets beter is!
Zal hem goed verzorgen..

@Stitch fijn dat je werk hebt deze dagen iig. zit je ergens in de pool?
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei do 3 jan 2013 - 4:33

Nillis: Wow goed, nette cyclus hoor. En gewoon voor de zekerheid nog een paar dagen rekening ermee houden

Linnie: ik twee dagen later, de 15e!

Weegschaal: Ja hoor, werken viel weer alles mee smile Hoe gaat het met jou? Al last van kwaaltjes? Wanneer heb je je eerste echo? Word je nu met extra echo's in de gaten gehouden?

Just me only me: Spannend hoor, wachten tot je tante wordt!

Stitch: Lekker dat je zo vaak mag werken ineens! Hoop dat dat zo doorzet voor je.

Sleepingbeauty: Vervelend dat hij ziek is. De mijne ligt hier nu ook ziek op de bank. Ik hoop dat hij over een paar dagen toch weer wat beter is.

Ik zit weer op het wachtbankje, mijn vruchtbare dagen zijn voorbij. Dit vind ik altijd wel de vervelendste periode...
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal do 3 jan 2013 - 6:22

@ Stitch; Wat goed dat je zoveel kan werken deze week! Hopelijk blijft het zo en wordt het een positief jaar voor je!

@ just me only me; Succes de komende dagen!

@ Sleepingbeauty; Zorg maar dat hij beter is voor je eisprong!

@ Aardbei; Vervelend he, die wachtweken. Ga je op elk klein dingetje letten, zo spannend. Ik duim!!!
Ik heb zat kwaaltjes, maar dat is geen garantie heb ik de vorige keer gemerkt. Ik heb over 4 weken een echo, bewust zo laat omdat we daarvoor op vakantie gaan. Ik wil dan nog even onwetend zijn!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis do 3 jan 2013 - 8:06

@ weegschaal war ga je over 4 weken heen. Wel lekker zo vaak op vakantie. kun je nu nog lekker van genieten.

@ Aardbei, inderdaad fijn zo'n mooie cyclus. Dat is sinds ik de ovutesten gebruik, dan komt hij eigenlijk elke keer tussen de 28 en 30 dagen uit. Vind die wachtweken ook vervelend.

@ jmom, succes de komende dagen

@ Stitch, wat fijn dat je zoveel kunt werken. Hopelijk is dat een goed teken voor 2013.

@ all, hier vandaag de hele dag naar plopsaland geweest. leuk maar erg vermoeiend. Verder weinig nieuws. De ovutest was vandaag lichter, dus zal mijn ei gehad hebben of vandaag krijgen, dus we maken er goed gebruik van.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast do 3 jan 2013 - 8:54

Nillis, jij succes dan, goed je best doen!

Stitch, fijn dat je zoveel kunt werken.

Weegschaal, goed vooruitzicht een vakantie!

SB, vertroetel je mannetje maar heel goed zodat ie snel weer beter is!

Aardbei, ik duim voor je, spannend altijd weer deze periode!

All..hier nog even geduld, als ik weer zo'n lange cyclus heb als de vorige keer (41 dagen) duurt het nog wel even voordat we bij de vruchtbare periode zijn. Ben echt benieuwd hoelang m'n cyclus deze keer is, hoop wat korter zodat we vaker een kans krijgen.
Ik ga al lekker van m'n weekend genieten! Voor jullie ook alvast een fijn weekend!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 vr 4 jan 2013 - 3:51

Weer even een berichtje van mij. Ik dacht ik ga in het 2013 topic verder schrijven maar toch voor mijn gevoel schrijf ik liever nog bij jullie.

Hier zijn we weer een stapje verder. Vanmiddag een mail gestuurd naar mijn gyn en kreeg en half uurtje later al een mail terug dat ze snapte dat dit wachten frusterend was en mocht dus een afspraak maken wanneer het ons uit kwam. Meteen gebeld, nu kunnen we komende woensdagochtend al terecht!
Hou jullie natuurlijk op de hoogte... Hoop zo dat ze ons nu wél gaan helpen!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei vr 4 jan 2013 - 5:14

x-justme-x: Fijn dat je al zo snel terecht kan zeg!

Weegschaal: Pfoe, lijkt me zo lastig, om niet superblij te kunnen zijn... Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan. Waar gaan jullie naartoe op vakantie?

Nillis: Fijn dat de testen zo duidelijk waren in vergelijking met vorige maand! Nu dus maar weer afwachten... Hoop dat we beiden over twee weken een positieve test in handen hebben smile

just me only me: Ik hoop voor je dat je cyclus deze keer wat korter is.

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 4 jan 2013 - 6:21

Weegschaal: lekker zeg op vakantie, waar ga je heen?

Just me: heb even wat gemist geloof ik, wat ga je precies bij de gyn doen?

Sb: beterschap met je vriend!

Jmom: vervelend die lange cyclus. Ben je bezig met temperaturen of ovu-testen?


Ik heb nog een leuke van mijn vriend:
Ik lig al op bed, half slaperig. Komt vriendjelief binnen. Kom we gaan kindje maken Laughing. Meestal zeg ik dat.

Pff laatste dagen best wel moe, af en toe rugpijn, en sinds gisteren maagzuur aanvallen. En ik heb gedroomd dat we een zoontje kregen. Mijn vriend was het alleen niet eens over de naam die ik (dezelfde naam die ik in het echt ook voor een jongen heb en mn vriend vind hem ook leuk) voor hem had.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria vr 4 jan 2013 - 8:41

Nouja zeg, blijven jullie gewoon doorkletsen hier? :O Very Happy

Het 2011-topic was in 2012 in no-time doodgebloed.

Blijkbaar was 2012 een wat minder vruchtbaar jaar voor een kindje 2012 - Pagina 40 1270000679

Hoop dat we allemaal héél gauw zwanger zijn dames! voor een kindje 2012 - Pagina 40 281626781
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 4 jan 2013 - 8:43

Filoria schreef:Nouja zeg, blijven jullie gewoon doorkletsen hier? :O Very Happy

Het 2011-topic was in 2012 in no-time doodgebloed.

Blijkbaar was 2012 een wat minder vruchtbaar jaar voor een kindje 2012 - Pagina 40 1270000679

Hoop dat we allemaal héél gauw zwanger zijn dames! voor een kindje 2012 - Pagina 40 281626781

We zijn gewoon een hecht groepje geworden :cheering:.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 vr 4 jan 2013 - 11:37

Linnie:
10 jaar geleden is bij mij op 16 jarige leeftijd al PCO vastgesteld, ik kwam toen bij de gyn terecht omdat mijn menstruatie op dat moment al ruim 9 maanden was uitgebleven.
Nu hebben we een kinderwens en zijn met dit verhaal via de huisarts door gestuurd naar de gyn. We zijn daar nu in nov geweest maar ze wilde toch een half jaar wachten voordat we weer terug mochten komen zodat we konden kijken wat mijn lichaam zou doen zonder pil. Volgens de gyn kon het wel eens zijn dat de PCO nu in mindere mate invloed heeft op mijn cyclus dan 10 jaar geleden.
Nu zitten we inmiddels op dag 65, nog niet ongesteld geweest. Bij vragen of onduidelijkheden mocht ik altijd bellen of mailen. Nu heb ik vandaag een mail gestuurd dat ik het gevoel had nu een half jaar te wachten op niks of we niet eerder terug mochten konen dan eind maart. En dat mocht dus, komende woensdag hebben we een afspraak.
Hopelijk kunnen we snel met medicatie starten en mag dit jaar ook ons jaar worden!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 4 jan 2013 - 11:52

x-justme-x schreef:Linnie:
10 jaar geleden is bij mij op 16 jarige leeftijd al PCO vastgesteld, ik kwam toen bij de gyn terecht omdat mijn menstruatie op dat moment al ruim 9 maanden was uitgebleven.
Nu hebben we een kinderwens en zijn met dit verhaal via de huisarts door gestuurd naar de gyn. We zijn daar nu in nov geweest maar ze wilde toch een half jaar wachten voordat we weer terug mochten komen zodat we konden kijken wat mijn lichaam zou doen zonder pil. Volgens de gyn kon het wel eens zijn dat de PCO nu in mindere mate invloed heeft op mijn cyclus dan 10 jaar geleden.
Nu zitten we inmiddels op dag 65, nog niet ongesteld geweest. Bij vragen of onduidelijkheden mocht ik altijd bellen of mailen. Nu heb ik vandaag een mail gestuurd dat ik het gevoel had nu een half jaar te wachten op niks of we niet eerder terug mochten konen dan eind maart. En dat mocht dus, komende woensdag hebben we een afspraak.
Hopelijk kunnen we snel met medicatie starten en mag dit jaar ook ons jaar worden!

Jeetje dat duurt idd lang. Gelukkig dat jullie dan eerder mogen komen!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  mzcharlotte vr 4 jan 2013 - 20:33

Dit topic is actiever dan de 2013 versie Laughing

Ik ben niet zo'n trouwe schrijfster, maar ik volg jullie allemaal steeds meer. Dat komt omdat ik niet weg te slaan ben uit deze pijler, ook al kwelt het me op sommige momenten wel. Ik weet dat er genoeg dames zijn die soms even afstand hebben genomen, maar toch weer terug komen (omdat het fijn is om gevoelens te delen denk ik).

Als het goed is (of hoe je het ziet), word ik a.s. donderdag ongesteld. Sinds ik aan het temperaturen ben, nu is de tweede maand, heb ik een nette cyclus. De voorlaatste maand was een cyclus van 37 dagen, toen ik ben gaan temperaturen werd het 31 en deze maand 29. Ik ga dus gewoon door met temperaturen, want op deze manier bevalt het me wel!

Aan het einde van het jaar voelde me ik echt even een hoopje ellende. Voor degenen die het niet weten even in het heel kort, in maart heb ik mijn spiraal laten verwijderen en na twee rondes testte ik positief. Helaas kreeg ik op 7 juni een miskraam. Degenen die tergelijkertijd met mij zwanger raakten, zijn nu bezig met de laatste loodjes. Op 27 december zou ik met verlof zijn gegaan en op 24 januari was ik uitgerekend. We zijn nu dus met de 7e ronde na de miskraam bezig en ik was meteen erg bang dat ik op de uitrekendatum met lege handen zou staan. Daar lijkt het nu dus inderdaad op en dat is best deprimerend. Daarbij komt dat ik elke maand zo hard hoop dat ik zwanger ben, dat het elke maand een nog grotere teleurstelling is. Ik kan mezelf daarin ook niet rustig krijgen. Ook heb ik sinds de miskraam last van pijnlijke borsten en dat begint zo'n twee weken voor mijn menstruatie. Waar dat dus bij de eerste keer een zwangerschapskwaal was, is dat nu 'gewoonte'.

Maar nu is het 2013 en ik ben weer wat frisser van moed/gevoel.

@ Just Me: Fijn dat je nu terecht kan ipv nog langer wachten. Het is al rot om PCO te hebben (ik heb het niet), maar dat je dan ook nog moet wachten lijkt me echt killing.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 5 jan 2013 - 0:34

x-justme-x, wat fijn dat je nu woensdag al terecht kunt! Goed dat je die mail gestuurd hebt, houd je ons op de hoogte hoe het was?

Linnie, heb inderdaad ovutesten, vorige ronde wel een positieve test daarvan gehad. Ben nog niet aan het temperaturen, wil het eerst zo even proberen. Mocht het over drie maanden nog niets zijn (en we dus een half jaar bezig zijn) wil ik wel gaan temperaturen.

mzcharlotte, lijkt me ook moeilijk om nu zo richting je eigenlijk uitgerekende datum te gaan.

All, hopelijk wordt het voor ons allemaal een vruchtbaar jaar en mogen we snel zwanger raken!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 za 5 jan 2013 - 1:50

Just me only me, natuurlijk hou ik jullie op de hoogte!
In mijn omgeving kan ik er met niemand over hebben, niemand weet dat we er mee bezig zijn en dit wil ik eigenlijk als het kan zo lang mogelijk zo houden. Daarom ben ik wel blij dat ik het met jullie kan delen!

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=38715
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 40 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum