Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal zo 18 nov 2012 - 3:13

@ Snoes; We gaan 8 dagen! Is bij jou alles klaar voor de komst van de kleine?

@ Pien; Ik ga met mijn schoonfamilie. Je bent denk ik de war met iemand anders, want ik heb nog geen kinderen. Dit is jullie eerste ronde toch? Spannend!

@ Annemoontje; Morgen zeker nog eens testen! Mijn negatieve testen bleven ook altijd negatief. Ik duim!

@ ShallY; Vervelend dat het nog niet rond is voor je huis. En heftig dat je vader ziek is voor een kindje 2012 - Pagina 18 699888

@ Linnie; Verdorie toch voor een kindje 2012 - Pagina 18 699888 Wel fijn dat je een doorverwijzing hebt.

@ nenaa; Wat een stress toch Wink Als de menstruatie s'avonds begint en de volgende dag pas goed doorzet neem ik die volgende dag ook altijd als dag 1. Maar ook niet zoveel uit natuurlijk. En als je je ovulatie echt niet wilt missen of bang bent om die te missen; om de dag seks hebben! Weet je zeker dat het altijd goed is.

@ Annemie; voor een kindje 2012 - Pagina 18 699888Hoop stiekem toch dat je te vroeg getest hebt.

x-justme-x; Het is ook frusterend als het niet allemaal vanzelf gaat voor een kindje 2012 - Pagina 18 699888

@ Stitch; Hele, hele dikke voor een kindje 2012 - Pagina 18 699888voor jou! Hoop dat er iets gevonden wordt wat snel verholpen kan worden!

@ Loes236; Fijn dat je ongesteld bent geworden en idd een mooie eerste cyclus.

@ Boekenwurm; Je mag je ook best wel eens overgeven aan een dip, is echt niet niks allemaal voor een kindje 2012 - Pagina 18 699888

@ Aardbei; Krijg je een echo deze week om te kijken of je een eisprong krijgt?

We zijn bijna aan het einde van 2012 en wat ik nu weer zie, net als in het topic van 2011, is dat we met meiden overblijven waar het allemaal moeizaam en zeker niet vanzelf gaat. Ik heb veel steun aan jullie, maar ik zou liever zien dat we hier allemaal snel mogen gaan en dan liever niet naar het 2013 topic. Dus we weten wat ons te doen staat de laatste maand Wink

Wij gaan morgen op vakantie. Als ik volgende week dinsdag bij terugkomst nog niet ongesteld ga worden ga ik testen, er valt nu nog echt niks over te zeggen. Maar eerst lekker genieten van New York!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY zo 18 nov 2012 - 3:37

Weegschaal,fijne vakantie!!!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 zo 18 nov 2012 - 5:53

Veel plezier in NY weegschaal!

Ik heb morgen de afspraak bij de gyn, spannend weer!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis zo 18 nov 2012 - 8:03

@ weegschaal, heel veel plezier in NY
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie zo 18 nov 2012 - 10:10

Helaas ongesteld geworden..bah..ik had nu toch een beetje hoop...maar helaas.. nieuwe ronde maar weer.. Sad

Weegschaal, veel plezier in new york!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa zo 18 nov 2012 - 19:50

Sorry dames, beetje afwezig geweest... Voelde me enorm down vant weekend en mn vent begrijpt me dan weer niet... Gaat wel weer over Wink

Weegschaal ga heeeeerlijk genieten van NY!!
Annemie wat balen zeg... Idd maar op naar de volgende ronde!
X-justme-x succes vanmiddag bij de gyn!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei zo 18 nov 2012 - 22:56

Boekenwurm: ik weet ook wel dat de kans klein is dat dat bij mij ook zo is, maar in eerste instantie had ik niet eens met die mogelijkheid rekening gehouden. Ik ga er dus ook maar van uit dat we aan het werk moeten deze week smile. Wanneer moet jij beginnen met je nieuwe medicijnen?

Weegschaal: nee ik krijg geen echo's meer, ze gaan er nu vanuit dat de 150 mg aanslaat. Pas over drie rondes hebben we weer contact, maar liever niet natuurlijk Wink. Heel veel plezier in New york! Geniet ervan!

Annemoontje: spannend hoor! Hoop dat je het vol kunt houden tot woensdag smile.

Annemie: balen zeg!

Justme: succes vandaag bij de gyn.

All: mijn ovulatietest was negatief gisteren, maar goed dat had ik natuurlijk wel verwacht. Ik had trouwens alleen het controlestreepje, en geen teststreepje. Ben benieuwd of er wat uit gaat komen deze week.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 zo 18 nov 2012 - 23:48

Vanochtend bij de gyn geweest.
Viel klein beetje tegen. Omdat de bloedwaarde al te lang geleden geprikt waren (en je hormonenhuishouding na een tijd kunnen veranderen) wilde ze nu toch nog een half jaar af gaan wachten voor ze me verder gaan behandelen. Ze wil weten wat mijn cyclus nu gaat doen en me de kans geven op een natuurlijke manier zwanger te worden. Natuurlijk zou dat het fijnste zijn maar ik ben bang dat we het komende half jaar voor niks af moeten gaan wachten.. Beetje teleurstelling dus!

Verder was de uitslag van het uitstrijkje prima.


Laatst aangepast door x-justme-x op zo 18 nov 2012 - 23:57; in totaal 1 keer bewerkt
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 zo 18 nov 2012 - 23:53

@ aardbei, ik had iedere dag een controlestreepje en een heel licht test streepje. Helaas werd hij niet even donker, of donkerder dan het controlestreepje confused.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Inge zo 18 nov 2012 - 23:57

@ weegschaal Veel plezier in NY...

@ Annemie, balen :-(

@ just me, Kan mij voorstellen dat het een teleurstelling is zeg. Hopelijk lukt het op de natuurlijke manier.

Hier nog steeds geen nieuws, nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie. Geloof rond dag 50 ongeveer alweer nu



Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei ma 19 nov 2012 - 0:26

Justme: snap dat dat een teleurstelling is. En ook als je cyclus heel lang is wil ze nog een half jaar blijven wachten?

Linnie: hmmmm vreemd, ik had helemaal geen teststreepje. Is ook pas de eerste keer dat ik ze gebruik dus weet ook niet zo goed wat ik moet verwachten. Deze mogen in ieder geval niet 's morgens dus ik doe ze elke dag om half 6 's middags want ze moeten wel elke dag om dezelfde tijd gedaan worden.

Inge: vervelend zeg, dat het maar niet op gang komt!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis ma 19 nov 2012 - 1:24

@ aardbei, ik had ook dagen helemaal geen teststreepje en sommige dagen wel, en bij de eisprong wat hij echt zo donker als de controlestreep. veel succes deze week.

@ Justme, snap dat het even een teleurstelling is. Hopelijk ben je gewoon binnen een half jaar zwanger.

@ all, hier ga ik zo de gyn even bellen. Zijn vanmorgen wezen zwemmen was er dus nog niet aan toe gekomen. Ben benieuwd wat die zegt. Verder geen nieuws
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 ma 19 nov 2012 - 2:06

Annemoontje, jammer meid, maar wie weet was je te vroeg. Ik blijven nog even duimen!

Annemie, balen dat je weer ongesteld bent geworden. Op naar een nieuwe ronde met hopelijk snel een keer succes!

Just me, kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat je een half jaar moet wachten en dat je bang bent dat je dan een half jaar weggooit. Maar van de andere kant is het natuurlijk ook niet verkeerd om eerst op de 'normale' weg ermee bezig te gaan i.p.v. meteen die druk door de medische molen. Het is natuurlijk lang geleden dat bij jou pco is geconstateerd dus wie weet lukt het ook wel natuurlijk. Ik hoop dat je een beetje vrede kunt hebben met deze beslissing en het komende half jaar vol goede moed tegemoet gaat! Trouwens, mocht je nou na een maand of drie/vier nog steeds geen cyclus hebben dat zou ik wel eerder aan de bel trekken want dat is dan toch wel een teken dat het niet helemaal goed zit!

Weegschaal, enorm veel plezier de komende week in NY!

Inge, balen dat je cyclus nog niet op gang komt. Na 50 dagen zul je intussen wel een beetje ongeduldig beginnen te worden. Probeer je nog niet te veel druk te maken, het kan nog zat namelijk!

Ik heb vanmorgen een laatste meting gehad maar wederom niks te zien. Ik had ook niet anders verwacht. Kreeg onverwachts meteen prikles dus dat was wel fijn. Ik moet eerst weer aan de Duphaston om m'n menstruatie op te wekken en dan op dag 2 of 3 een uitgangsecho en daarna direct beginnen met Fostimon 75 en dan maar afwachten. Ik heb er een goed gevoel bij dat we nu verder gaan. Nieuwe ronde nieuwe kansen!

Nou ik ga aan het werk. Fijne dag allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei ma 19 nov 2012 - 5:36

Nillis: heb je de gyn nog gebeld? Wat zei ze/hij?

Boekenwurm: fijn dat je positief bent. Ik hoop dat het allemaal aan gaat slaan voor je!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 ma 19 nov 2012 - 7:12

@ aarbei & weegschaal,
Ik was inderdaad van plan als dat als mijn menstruatie echt nog 3 tot 4 maanden uit blijft ik er toch eerder een telefoontje aan waag. Maar we wachten gewoon 'gelduldig' af.. Nu op dag 19, wie weet wat er komen gaat.. Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis ma 19 nov 2012 - 8:24

@ aardbei, ik wordt morgen terug gebeld
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 19 nov 2012 - 9:35

Hallo dames, eventjes een teken van leven vanuit mijn kant. Door de drukte thuis en m'n werk heb ik nauwlijks de tijd gehad om te reageren hier. En jullie gaan ook zo hard! Ik heb alles even doorgelezen en ik ben nu al weer vergeten welke verhalen bij welke forumster horen dus voor nu alleen even een ego berichtje, sorry Embarassed

Morgen is de dag dat ik naar de gyn mag. Ik ben enorm zenuwachtig en ik hoop echt dat het geen pco is Sad Ik hoop dat ik vanacht wat beter slaap dan vannacht want het brengt toch stiekem wel wat stress met zich mee. Mijn schimmelinfectie is gelukkig zo goed als over en dat is ook wel een verademing moet ik zeggen Wink Vandaag ben ik lekker vrij geweest en heb bijna alle Sinterklaas inkopen gedaan voor ons en ons kindje. En ik hoop dat ik na vandaag weer wat meer tijd heb om hier weer mee te schrijven!

Oh en alle nieuwe welkom! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY ma 19 nov 2012 - 9:48

Succes bij de gyn morgen, deugniet!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 19 nov 2012 - 10:33

Jee ik kan echt niet bijhouden met al jullie verhalen!
Spannend deugniet morgen, ik duim voor je het het geen PCO is.

Hier aan het einde van de week waarschijnlijk de ovulatie. Heb testen gekocht via internet, ben toch wel benieuwd hoe dat gaat.
Zijn jullie bekend met deze testen? Vanaf welke dag hebben jullie getest of hebben jullie naar je lichaam geluisterd en vervolgens getest?

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver ma 19 nov 2012 - 10:42

Hier nog 1 die het allemaal niet meer bij kan houden.

Deugniet en Nillis succes morgen!

Ik zit vanaf nu op het wachtbankje, morgen op dag 29. Normaal de 29e of 30e dag ongesteld. Het weekend al wat krampen gehad en vandaag heel de dag rillerig wat ik normaal ook ben voor de menstruatie. Dus zal mij niets verbazen.. Wacht het in ieder geval allemaal af.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 20 nov 2012 - 1:21

@ Deugniet, veel succes bij de gyn

@ Just me, ik heb een cyclus tussen de 24 en 32 dagen en begin op dag 11 met testen en als ik mijn ei heb getest dan test ik de dag erna ook altijd nog of het streepje weer lichter is.

@ Silver, spannend, maar klachten van ongesteldheid zeggen niets hoor. Ik was er bij T vol van overtuigd dat ik ongesteld ging worden alleen werd ik het maar niet.

@ all, hier vanmorgen spontaan ongesteld geworden. Ik verlies niet heel veel bloed, maar heb wel een hele zere buik, dus ben benieuwd of het gaat doorzetten en ik wacht het telefoontje van de gyn wel af. Verder geen nieuws.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 20 nov 2012 - 7:19

Nou de ongesteldheid heeft wel meer doorgezet en heb echt gigantische buik en rugpijn, dat heb ik normaal nooit, dus mijn lichaam is hard aan het werk. De secr. van de gyn heeft nog terug gebeld en ik had op afspraak mogen komen, maar gezegd dat het niet nodig lijkt te zijn. Mocht het veranderen mocht ik altijd weer bellen voor een afspraak.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei di 20 nov 2012 - 7:23

Xjustmex: ik hoop voor je dat je uit jezelf een goede cyclus krijgt!

Nillis: ben je al teruggebeld? En heeft je ongesteldheid al doorgezet? Edit: lees net je post hierboven. Toch wel fijn dat je nu niet naar de gyn hoeft en je lichaam het zelf weer oppakt.

Deugniet: hoe was het bij de gyn?

Just me only me: dit is ook de eerste ronde dat ik die testen gebruik. Maar wanneer je moet beginnen staat toch aangegeven in de handleiding? Bij mij in ieder geval wel... Ik ben op dag 11 begonnen.

Silver: spannend hoor, ik duim voor je![b]

Ik heb nog steeds negatieve ovulatietesten zonder teststreepje en met alleen een controlestreepje. Wacht met spanning af smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 20 nov 2012 - 20:56

@ aardbei, de ongesteldheid heeft echt doorgezet, dus we gaan er de volgende maand weer voor. Tenminste als mijn cyclus geen 70 dagen blijft.

@ Deugniet, hoe was het bij de gyn

@ Silver, hoe gaat het bij jou?

@ all, hier heeft de ongesteldheid flink doorgezet. Loop compleet leeg en dat ken ik helemaal niet. Deze eerste keer na de curettage is dus veel heftiger als normaal. Verder eigenlijk weinig bijzonderheden. Moet zo boodschappen doen en vanmiddag een slaapdienst werken.
Fijne dag allemaal
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver wo 21 nov 2012 - 8:33

Deugniet, hoe is het gegaan bij de gyn?

Aarbei, al een iets donkere teststreep gezien?

Nillis,
Hopelijk ben je er gauw weer vanaf, en kan jullie volgende ronde gewoon weer van start. Werkze vanavond.

All, nou hier nog steeds niets te bekennen vandaag is mijn NOD. Wel wat aparte lage rugpijn maar verder niets. Ik moet zeggen ik krijg nu automatisch ook meer spanningen natuurlijk omdat ik nu wel denk, oeeeh zou het? En de spanning van volgende week telt ook wel mee, dus hoop niet dat ik nu onbewust mijn menstruatie uit ga stellen. Morgen ga ik boodschappen doen en maar een KV test halen, en dan ga ik het weekend denk ik wel testen. (ergens geloof ik er niets van) Maar you never know!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 18 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum