Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie ma 17 dec 2012 - 8:09

Pfff ik ben vandaag ook weer ongesteld geworden. Ben wel ff chagerijnig nu, vind het niet leuk, maarja nieuwe ronde maar weer.

SB en Nillis, hopelijk hebben jullie deze maand wel goed nieuws! Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 17 dec 2012 - 8:34

Wat is er weer een hoop geschreven!

Aardbei, balen dat het mis is zeg, veel sterkte!

Linnie ook voor jou balen zeg.

Boekenwurm heel veel succes !

Ik zit nog steeds op het wachtbankje...zit nu op dag 39 van mijn cyclus, had op 2 december een positieve ovu test. Weet niet hoelang mijn cyclus is omdat ik in oktober mijn mirena heb laten verwijderen en ben sindsdien pas één keer ongesteld geweest. Gisterochtend toch een zw.test gedaan maar die was negatief maar ben ook nog steeds niet ongesteld. Weet iemand hoeveel dagen er meestal tussen een positieve ovu test en menstruatie zitten of is dat voor iedereen verschillend? Zit niets anders op dan afwachten dus dat doen we dan ook maar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty ma 17 dec 2012 - 18:57

He toch weer ongesteld :-( Gatver wordt er zo teleurhesteld vsn en zo'n lange cyclus bahbshbah
Nu heb ik buikpijn...Iedereen om mij heen wordt maar zwanger!
Terwijl wij deze maand zo goed ons best gedaan hebben.. (vakantie gehad)
En dan denk ik aan jullie die nog langer bezig zijn...en dan denk ik man miisschien moet ik niet zo zeuren en wat geduldiger zijn. Sinds september zijn we er echt heel bewust mee bezig... Dat we ook de dagen goed in de gaten houden...
Wordt dan toch wel bang dat er wat mis is met 1 van ons. Of komt het toch door onregelmatigheid het overgewicht v mijn man...Kan mezelf zo nog wel medr wijsmaken
Ach dan denk ik er zijn wel meer mensen bijna een jaar of langer bezig!


Annemie; jullie zijn ook all even bezig of niet? Als ik het rijtje zo zie..
Justmeonly; meestal is dat zo'n 14 dagen. . maar als je net gestopt bent kan je cyclus natuurlijk wel ontregeld zijn. Maar wacchten duurt lanf!

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie ma 17 dec 2012 - 20:01

@Sb, we zijn vanaf februari bezig, ik haal ook van alles in mijn hoofd, terwijl we "pas" 10 maanden bezig zijn, maar ja dat doe je dan automatisch. Mocht ik in maart nog niet zwanger zijn, dan wil ik toch ff langs de huisarts. Ik begrijp precies hoe je je voelt.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty ma 17 dec 2012 - 20:33

Annemie; frustrerend! Na hoelang was je bij de vorige zwanger?
Je droomt er toch over als je dan weer iets later bent dan anders/ gemiddeld en dan nu is het hopen weer voorbij en moet ik weer een 5 week wachten :-(
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 ma 17 dec 2012 - 21:27

Linnie, Annemie en SB, wat balen meiden. Het schiet niet op zeg zo! Het zou zo mooi zijn geweest nog aan het einde van het jaarvoor een kindje 2012 - Pagina 32 699888
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  firda ma 17 dec 2012 - 21:29

Balen meiden dat jullie weer ongie zijn!

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver ma 17 dec 2012 - 21:33

Balen Linnie, SB en Annemie. Ik had nog wel zo'n hoop voor jullie.... voor een kindje 2012 - Pagina 32 1371890812

Boekenwurm, wat geweldig! Wordt er dan nu nog meer gedaan op die injecties na? Wanneer gaan ze het na controleren of het gesprongen is? Ik ga voor je duimen!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 ma 17 dec 2012 - 22:22

Misschien een stomme vraag, maar wanneer beginnen jullie met tellen met een nieuwe cyclus? Ik begon altijd met de 1e dag dat ik niet meer ongesteld was. Bleek bij de gyn dat ik moest beginnen op de dag dat ik ongesteld werd. Dat wist ik dus niet Embarassed.

Die ovulatietesten bleek dat je pas met een positieve na 24 tot 36 uur sex moest hebben, ook dat heb ik van mijn gyn.

Ben blij dat ik weer moet gaan temperaturen, hij zei dat dat de beste en de goedkoopste manier is om zwanger te raken. Nou de vorige keer was ik idd zwanger geworden, ben net een paar dagen weer bezig, dus hoop dat het met temperaturen weer lukt en dat het dan goed blijft zitten.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Amber- ma 17 dec 2012 - 22:31

Je nieuwe cyclus begint inderdaad op de eerste dag van je menstruatie. En inderdaad als je een positieve ovulatietest hebt springt je eitje met ongeveer 24-36 uur. Als dus rondom je eisprong om de dag sex hebt is het prima.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 ma 17 dec 2012 - 22:34

amber22 schreef:Je nieuwe cyclus begint inderdaad op de eerste dag van je menstruatie. En inderdaad als je een positieve ovulatietest hebt springt je eitje met ongeveer 24-36 uur. Als dus rondom je eisprong om de dag sex hebt is het prima.

Hij zei echt dat je met de positieve ovulatietest echt 24mtot 36 uur later sex moest hebben. We hebben wel 2 dagen achter elkaar geklust.

Vind het echt slecht dat ik verkeerd mijn cyclus heb geteld, en dat 2 jaar lang Embarassed Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 ma 17 dec 2012 - 22:49

Silver schreef:Balen Linnie, SB en Annemie. Ik had nog wel zo'n hoop voor jullie.... voor een kindje 2012 - Pagina 32 1371890812

Boekenwurm, wat geweldig! Wordt er dan nu nog meer gedaan op die injecties na? Wanneer gaan ze het na controleren of het gesprongen is? Ik ga voor je duimen!

Dank je! Ik krijg geen controle meer. Na een pregnyl injectie is het zo goed als zeker dat je een eisprong krijgt. Daar gaan we dan maar vanuit. Dus nu is het gewoon afwachten tot ik ongesteld word (of niet hopelijk!) en zo ja dan weer opnieuw met injecties beginnen en ook weer de controles.
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty di 18 dec 2012 - 0:19

@boekenwurm; Ja idd balen :-( Blegh ben er ook helemaal klaar mee even! Denk pff wordt het alweer januari straks...
Mja als ik dan aan jou en de anderen denk moet ik mij niet zo aanstellen. Het leven ernaast gaat natuurlijk ook gewoon door..
Maar wie weet brengt ons het nieuwe jaar nieuwe kansen. Vind zo vervelend dat je gewoon niet weet wanneer het dan komt. Voor het zelfde geld hebben we volgend jaar nog niks. Krijg dan zulke nare reacties in mijn hoofd tegenover zwangere vrouwen of baby's, dat wil ik helemaal niet ik gun het iedereen van harte! Maar wil nu zelf ook wel een keer Razz
Al die onzekerheid... Maar daar weet jij natuurlijk alles van!
Succes deze ronde!!

@anniemie; was jij ook alweer ongesteld? Heb ik wat gemist?

@Linnie; Oeps foutje! haha ik wist het wel dat je de eerste dag inderdaad moet beginnnen. Maar zou je daarom veel kansen hebben gemist? Ik denk dat wij toch altijd wel een ruime marge aanhouden. ;-)
Misschien moet ik ook maar eens gaan temperaturen, alleen werk ik onregelmatig dus volgens mij is het dan niet echt betrouwbaar. Ga er eens wat info over opzoeken...
Succes meid! Duurt bij jullie ook al zo lang he....
Heb je ook nog medicatie oid van de gynaecoloog?

@all;
Ik heb echt mijn dag niet vandaag! Baal gewoon echt!
Ik wou dat je een kindje zo kon bestellen bij de Bol.com ofzo, weet je dat je 1 of 2 dagen moet wachten dan heb je er een Wink
Ben gewoon bang dat er wat mis is met ons ofzo... We zijn natuurlijk in januari begonnen, maar toen nog niet officieel, sloegen vaak nog de goede dagen over... We zijn nog bij een arts geweest voor erfelijkheidsquestie enz. (besloten dat te laten rusten).
Als ik dan van aderen hoor die zo ineens zwanger zijn dan denk hadden wij ook al wel zwanger kunnen zijn... En nu doen we meer ons best om op de goede tijd seks te hebben en nu is het nog niet zover... Je zou toch zeggen dat als je ei sprong hebt en er zijn zaadjes dat je dan zwanger moet worden... Evil or Very Mad
En opzich wordt ik wel gewoon elke maand ongesteld, heb ik ook wel alle symptomen van een eisprong. Alleen zo onregelmatig als de pest.

Maar vandaag wel een positief gesprek gehad. Dat was natuurlijk wel fijn! Ze zien het wel zitten en krijg gesprek met de wijkverpl. van dat team waar ik mee samen ga werken.
Wel spannend want het werk is veel meer leidinggevend, coachend. Op een of andere manier schrikt me dat wel af, omdat ik daarin gewoon nog wel onzeker ben. Maar het past wel beter bij mijn opleiding.
En het is regelmatig! 4 "vaste" dagen. (misschien ook beter voor mijn cyclus Wink )
Ga even een broodje eten want moet zo naar de kapper. ff wat leuks doen smile

Sorry dat ik zo loop te zeuren vandaag...hihi



SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Twellie di 18 dec 2012 - 2:20

Inderdaad echt jammer dat bol.com ze niet in het assortiment heeft Wink!

Ik herken het gevoel helemaal, bij ons duurde het bij beide kinderen ook wat langer en ik ging ook twijfelen of het uberhaupt ooit nog ging lukken. Eigenlijk zijn wij mensen maar onvruchtbare wezens, want voortplanting bij dieren werkt het wel zo simpel als je beschrijft. Hoop dat het snel raak is voor je en ik zou de maanden dat je niet echt geprobeerd hebt niet meetellen, dan lijkt het ook al weer wat korter en maak je je misschien minder zorgen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 di 18 dec 2012 - 2:42

SB ik begrijp hoe je je voelt hoor. Je bent inmiddels toch al een jaar bezig en de meeste vrouwen zouden dan allang zwanger zijn. Je stelt je dus echt niet aan. Dat ik en nog een paar meiden in de mmm zitten, betekent niet dat het voor jou minder erg is dat het zwanger raken maar niet lukt. Die onzekerheid is inderdaad zo vervelend. Je geeft zelf al wel aan dat je nog niet zo heel lang op precies de juiste dagen sex hebt. Ik zou dus proberen je nog niet al te druk te maken. Bij de een duurt het nou eenmaal wat langer dan bij de ander, hoe oneerlijk het ook lijkt. Mocht het over een poosje nog steeds niet gelukt zijn of je blijft een zo onregelmatige cyclus hebben, dan kunnen je altijd een keertje langs de huisarts gaan.

Ik maak me er ook wel eens druk over. Ik heb nu voor het eerst een kans in een jaar tijd. Maar wie weet duurt het nog wel een half jaar of een jaar of nog langer voor het gaat lukken. Moet er niet aan denken.

Maar goed, we geven niet op en je kunt hier gelukkig altijd je ei kwijt als je er doorheen zit dus kop op meid, het is ons vast snel een keer gegundvoor een kindje 2012 - Pagina 32 3079029344voor een kindje 2012 - Pagina 32 699888
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 18 dec 2012 - 2:52

@ all even een egoberichtje. Ook hier lijkt de ongesteldheid te komen. Want net wat bloederig slijm bij afvegen, dus dat zegt genoeg. Ben nu ook wel even verdrietig. Had het zo gehoopt en een kindje is inderdaad niet te koop bij bol.com. Denk dan bij mezelf wel weer een nette cyclus, maar ja daar heb ik nu even niets aan.
Tot snel

@ SB, linnie, annemie ook balen voor jullie. voor een kindje 2012 - Pagina 32 699888
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 di 18 dec 2012 - 3:00

Nillis wat enorm balen! Het was je zo gegund!voor een kindje 2012 - Pagina 32 699888
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty di 18 dec 2012 - 3:28

@Nillis; balen! hug
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal di 18 dec 2012 - 5:18

@ x-justme-x; Vervelend dat je een half jaar moet wachten, voelt dan zo weggegooid! Hoop dat het voor die tijd toch mag lukken.

@ Sabje; Spannend! Ik heb 2 keer ook een lichte bloeding/veegje bloed gehad rond de innesteling.

@ Twellie; Spannend! Wanneer wil je dan gaan testen?

@ Mida4you; Fijn dat jullie er weer voor gaan!

@ Aardbei; Wat verdrietig, hele dikke voor een kindje 2012 - Pagina 32 699888Hoe was de echo gisteren?

@ Firda; Spannend!

@ Pien; Spannend!

@ ShallY; Fijn dat je moeder weer thuis is! Heb je ondertussen al wat in kunnen pakken? Wel leuk dat jullie gaan verhuizen, zit je met kerst al in je nieuwe huis!

@ Linnie; Dikke voor een kindje 2012 - Pagina 32 699888 weer.

@ Annemie; Jammer zeg!

@ just me only me; Er zitten vaak 14 dagen tussen de eisprong en menstruatie, maar dit kan bij iedereen anders zijn. Ik duim nog voor je!

@ Sleepingbeauty; Wat ontzettend balen zeg voor een kindje 2012 - Pagina 32 699888Kan me voorstellen dat je af en toe begint te twijfelen.
Mooie uitdaging je nieuwe baan!

@ Nillis; Echt balen voor een kindje 2012 - Pagina 32 699888

Ik zit weer op het wachtbankje. Het is nog te vroeg om dingen te voelen, maar ik hoop het zo. Volgens mijn man ben ik weer zwanger, tot nu toe heeft hij het nog niet mis gehad. De vorige maand bleef hij ook volhouden dat ik niet zwanger was, terwijl ik zelf begon te twijfelen. Dus ik hoop dat hij weer gelijk heeft!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver di 18 dec 2012 - 5:21

Aaah Nillis wat balen... hug

Weegschaal, ik hoop het zo voor je!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal di 18 dec 2012 - 5:26

NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101eMiskraam
Weegschaal27/27Maart 20111e4 miskramen
Stitch25/30November 20111eMiskraam
Nillis30/31November 20112eMiskraam
Aardbei26/26Januari 20121eClomid
Miskraam
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
SleepingBeauty25/27Januari 20121e
Annemie27/31Februari 20122e
Sabje27/30Mei 20122e
_Mashimaro_26/34Juli 20122ePCO
ShallY27/28Augustus 20121eSchildklier med
Sazzle24/33September 20121e
Takkie27/28September 20122e
Inge28/32Oktober 20121e
Loes26329/26Oktober 20121e
just me only meOktober 2012
x-justme-x26/29November 20121ePCO
Pien27/30November 20122e

Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch di 18 dec 2012 - 5:43

Linnie1985 schreef:Bedoelen jullie de plaats naast h.i.a? Daar heb ik namelijk jaren gewoond ook in z trouwens.
In die Z inderdaad, waar woon je nu dan? Tel mijn cyclus ook altijd vanaf de eerste dag van mijn menstruatie. Balen dat je ongesteld bent geworden hug Wel fijn dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan je bezoek bij de gyn, hopelijk is je volgende bezoek niet meer nodig.

Sb, lekker balen vandaag, die dagen heb je ook nodig! hug Ik hoop heel hard dat 2013 gewoon ons jaar wordt! Fijn dat het iig een goed gesprek was, ga je 2012 misschien nog wel in met een nieuwe baan! Ik duim voor je.

Boekenwurm, wat goed dat je nu eindelijk wel een eitje hebt wat gaat springen! Nu goed je best doen Wink

Nillis, voor jou ook een hug

Silver, hoe was je echo? (Die had je toch vandaag?)

Annemie, jij ook al Sad gaat niet echt heel goed in dit topic nu geloof ik. hug

Just me only me, jammer dat je nu nog niet weet waar je aan toe bent. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Aardbei, nee! had zo gehoopt dat het bij jou wel goed zou zitten! hug Hoe was het in het ziekenhuis? We gaan in 2013 gewoon hele mooie kindjes maken!

Shally, ik hoop ook dat 2013 jullie jaar wordt! Dus voor kerst zitten jullie in je nieuwe huis? Spannend hoor!

Pien, spannend dus, zou wel een mooi kerstcadeautje zijn!

Firda, voor jou ook spannend!

Mida4you, fijn dat je man er nu toch ook weer voor wilt gaan. hopelijk is het voor jullie ook weer snel raak.

Twellie, jij nog niet ongesteld? Wanneer wil je eventueel gaan testen? Spannend hoor.

Sabje, hoe is t bij jou?

X-justme-X, balen dat je nog steeds niet ongesteld bent geworden, hopelijk komt het toch snel!

Weegschaal, ik hoop ook dat je man gelijk heeft! Handig zo'n man die het altijd goed heeft! Wink Die van mij zegt elke maand dat ik zwanger bent, maar helaas kan ik daar niet op vertrouwen. Razz

All, weekendje Keulen was leuk! Ook daar in de Dom geweest (hele grote kerk in de binnenstad) en een kaarsje aangestoken voor mijn oma, gaf wel een fijn gevoel. Verder gaat het wel weer redelijk hier, donderdag weer afspraak bij de gyn, en dan zien we wel weer verder. Vandaag wel enorme hoofdpijn, heb me gisteren op het werk gestoten op mijn achterhoofd, net onder waar je schedel stopt. De hoofdpijn komt daar dus vandaan het is ook dik geworden, en heb een hele stijve nek, dus daar zal ik nog wel een paar dagen last van hebben. Vanavond nog even kerstkaarten schrijven, dan zijn die hopelijk ook nog op tijd voor de kerst. Fijne avond allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver di 18 dec 2012 - 6:07

Stitch, dat lijkt me wel pijnlijk zo op je achterhoofd... Wel goed gekoeld voor zover dat kon? De Dom ook beklommen tot bovenaan toe? Heb ik toen wel gedaan, oef wat een trappen!
Ja ik had vandaag de echo, die was helemaal goed! Mooi kloppend hartje!.... Hoop dat jullie mij snel zullen volgen...


Laatst aangepast door Silver op di 18 dec 2012 - 7:09; in totaal 1 keer bewerkt
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 di 18 dec 2012 - 6:36

@ sb: je moet iedere dag op dezelfde tijd temperaturen, aangezien ik meestal om half 7 al opsta, gaat mijn wekker ook om half 7 af. Nee ik heb niks gekregen, hij wil echt eerst zien hoe mijn temperatuur is.

@ stitch: ik woon nu in n.iewe t.onge. dat is op het eiland goeree overflakke, eilandje boven zeeland. Pm me je echte naam anders als je wil, misschien ken ik je wel Very Happy.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes di 18 dec 2012 - 9:06

Weegschaal, ik hoop van harte dat je vriend gelijk heeft meis!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 32 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum