voor een kindje 2012
+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: voor een kindje 2012
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MWZMCSMB-D.jpg
En?
En?
firda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11
Alle zwangeren verzamelen!!
GEFELICITEEEEEEEEEERD! Dat jullie allemaal maar over 8 maanden het kindje mogen zien! Ik wil geen miskramen, geen niet kloppende hartjes, alleen maar leuke verhalen! Nu is het klaar met al die misgelopen zwangerschappen, en dan in het specifiek voor Weegschaal. Mijn kerstwens.
GEFELICITEEEEEEEEEERD! Dat jullie allemaal maar over 8 maanden het kindje mogen zien! Ik wil geen miskramen, geen niet kloppende hartjes, alleen maar leuke verhalen! Nu is het klaar met al die misgelopen zwangerschappen, en dan in het specifiek voor Weegschaal. Mijn kerstwens.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Firda die is zeker positief! Over 2 dagen zal het streepje nog duidelijker zijn!
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
Gast- Gast
Ja firda!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Ik zie ook een heel licht streepje, gefeliciteerd! Wat een babyboom zal dat weer worden rond september
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Wow, wat een overload aan positieve testen!
Leuk hoor
Leuk hoor
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Potjandriedubbels!!!
Pien, weegschaal, Annemie, firda!!!!
Mijn hart kan al dat gestuiterd niet aan hoor!
Hoe leuk!!! (En wat ben ik blij dat ik jullie niet allemaal persoonlijk ken, was failliet gegaan in september!!)
Pien, weegschaal, Annemie, firda!!!!
Mijn hart kan al dat gestuiterd niet aan hoor!
Hoe leuk!!! (En wat ben ik blij dat ik jullie niet allemaal persoonlijk ken, was failliet gegaan in september!!)
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik stuiter overal heen!!
Mijn zus was hier vanmorgen samen met haar zoontjes en ik had zo'n moeite mezelf stil te houden!!!
Mijn zus was hier vanmorgen samen met haar zoontjes en ik had zo'n moeite mezelf stil te houden!!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Gefeliciteerd dames! Wat een goed begin van het nieuwe jaar!
Dat wordt een september vol spanning op het forum
Dat wordt een september vol spanning op het forum
Gast- Gast
Wauw gefeliciteerd Weegschaal en Firda!! Wat super, is een vruchtbare maand geweest! Weegschaal ik zal duimen dat alles goed mag gaan!!
Dankjulliewel voor de reacties!
Dankjulliewel voor de reacties!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Wauw wat een goed nieuws hier allemaal!
Voor alle zwangere..... GEFELICITEERD!
Voor alle zwangere..... GEFELICITEERD!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Weegschaal, Annemie, Firda, Meiden wat goeddeed!
Weegschaal ik kan mij je verdriet voorstellen, ik duim zo verschrikkelijk hard voor je.
Ben zo blij voor jullie allemaal, wat een geweldig nieuws om 2012 af te sluiten.
Weegschaal ik kan mij je verdriet voorstellen, ik duim zo verschrikkelijk hard voor je.
Ben zo blij voor jullie allemaal, wat een geweldig nieuws om 2012 af te sluiten.
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Ja Firda, duidelijk positief! Gefeliciteerd!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Gisteren getest met 2 voor 5 euro, en die gaf licht positief aan.
Vandaag getest met 2 voor 10 euro, en die gaf niks aan...
Dus ik kan denk ik wachten op mijn ongesteldheid!
Vandaag getest met 2 voor 10 euro, en die gaf niks aan...
Dus ik kan denk ik wachten op mijn ongesteldheid!
firda- Fluisteraar
- Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11
Balen Firda, mischien over een aantal dagen nog een keer testen?
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Firda: die kruidvat 2voor5 zijn behoorlijk gevoelig. De test van vandaag kan minder gevoelig zijn en daarom nog niks aangeven. Als jouw test van gister binnen de tijd die twee lijntjes gaf, is hij echt positief. Ik zou over een paar dagen nog eens testen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Alle dames met positieve testen, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Gisteravond even weer een vreselijke dip gehad. Weer een zwangere in de familie die meteen de eerste ronde zwanger is geraakt. Vervolgens de vraag of ik nog niet zwanger zou zijn. Ik zou echt niets liever willen maar ben bang dat dat nog lang gaat duren.. Omdat niemand weet dat wij er mee bezig zijn houden mijn man en ik maar steeds vol dat wij er echt nog niet mee bezig zijn omdat mijn man nog niet zou willen. Ik vind het zo ontzettend moeilijk!
De gyn heeft gezegd dat ik pas na een half jaar weer terug mag komen, omdat ze wilde weten wat mijn cyclus zou gaan doen zonder medicatie. maar begin januari zijn er pas 3 maanden voorbij waarin er niks gebeurd is en ik baal daar ontzettend van. Wat zouden jullie doen? Nog netjes 3 maanden afwachten of er eerder een telefoontje of mailtje aan wagen?
De gyn heeft gezegd dat ik pas na een half jaar weer terug mag komen, omdat ze wilde weten wat mijn cyclus zou gaan doen zonder medicatie. maar begin januari zijn er pas 3 maanden voorbij waarin er niks gebeurd is en ik baal daar ontzettend van. Wat zouden jullie doen? Nog netjes 3 maanden afwachten of er eerder een telefoontje of mailtje aan wagen?
Joli86- Prater
Just me doe waar jij je goed bij voelt! Als jij er een telefoontje aan wilt wagen, doen!
Herken wel wat je zegt hoor, zelf wacht ik nu vanaf oktober op mijn 1e menstruatie (2okt ongesteld geworden na de pil maar daarna niks meer) en twijfel wanneer ik naar de huisarts zal gaan! In januari of nog langer afwachten!
Herken wel wat je zegt hoor, zelf wacht ik nu vanaf oktober op mijn 1e menstruatie (2okt ongesteld geworden na de pil maar daarna niks meer) en twijfel wanneer ik naar de huisarts zal gaan! In januari of nog langer afwachten!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Woooooow!! Weegschaal, gefeliciteerd! Ik hoop zo erg dat het goed blijft gaan voor je meid!
Firda ook gefeliciteerd! Ik zou nog even een paar dagen wachten en dan weer testen, een streep komt er niet voor niets!
Wij hebben het hier eindelijk ook tegen mijn ouders verteld, en mijn moeder moest helemaal huilen toen ze het verhaal las. Ze vond het zo erg. Maar goed het lucht wel op dat onze ouders het nu weten. Vandaag maar weer beginnen met ovulatietesten. Fijne kerst nog dames!
Firda ook gefeliciteerd! Ik zou nog even een paar dagen wachten en dan weer testen, een streep komt er niet voor niets!
Wij hebben het hier eindelijk ook tegen mijn ouders verteld, en mijn moeder moest helemaal huilen toen ze het verhaal las. Ze vond het zo erg. Maar goed het lucht wel op dat onze ouders het nu weten. Vandaag maar weer beginnen met ovulatietesten. Fijne kerst nog dames!
Aardbei- Prater
- Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12
Inge schreef:Just me doe waar jij je goed bij voelt! Als jij er een telefoontje aan wilt wagen, doen!
Bij jou duurd het inderdaad ook al even... Balen hè..
Wat ik gewoon zo vervelend is dat er 10 jaar geleden bij mij PCO is vastgesteld en ik alsnog nu een half jaar moet wachten...
Succes met wachten Inge, ook bij ons gaat het goed komen!
Joli86- Prater
@ Stitch; Dankjewel voor je lieve reactie. Hoop echt dat je ook snel positief mag testen.
@ Boekenwurm; En ik duim voor je!! Kunnen we in het andere topic gezellig verder kletsen!
@ Twellie; Dankjewel! Hoop ook echt dat ik progesteron krijg.
@ Paper Crown; Bedankt voor je kerstwens! En wanneer laat jouw kleine man zich nu eens zien!?
@ Inge; Dankjewel! Ik hoop voor jouw dat je menstruatie snel mag komen, dat wachten is ook niks!
@ Firda; Zoals andere al zeggen, de kruidvat testen van 5 euro zijn heel gevoelig. Maak je geen zorgen, gewoon over een paar dagen die andere nog eens proberen!!
@ x-justme-x; Ik zou ook niet nog eens 3 maanden kunnen wachten. Ik zou het gewoon proberen!
@ Aardbei; Dankjewel! Fijn dat je ouders het weten. Succes met de ovulatietesten, zorg maar dat je over een paar weken naar het andere topic komt!
@ Boekenwurm; En ik duim voor je!! Kunnen we in het andere topic gezellig verder kletsen!
@ Twellie; Dankjewel! Hoop ook echt dat ik progesteron krijg.
@ Paper Crown; Bedankt voor je kerstwens! En wanneer laat jouw kleine man zich nu eens zien!?
@ Inge; Dankjewel! Ik hoop voor jouw dat je menstruatie snel mag komen, dat wachten is ook niks!
@ Firda; Zoals andere al zeggen, de kruidvat testen van 5 euro zijn heel gevoelig. Maak je geen zorgen, gewoon over een paar dagen die andere nog eens proberen!!
@ x-justme-x; Ik zou ook niet nog eens 3 maanden kunnen wachten. Ik zou het gewoon proberen!
@ Aardbei; Dankjewel! Fijn dat je ouders het weten. Succes met de ovulatietesten, zorg maar dat je over een paar weken naar het andere topic komt!
Weegschaal- Kletskop
- Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Gefeliciteerd voor alle meiden die positief getest hebben!!
@weegschaal,jij dus ook van.harte!!Ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan!!
Ben ik weer een keer nu alle drukte voorbij is.Zaterdag zijn we verhuisd en in de woonkamer is alles aan kant.Er moet boven nog veel gebeuren maar gelukkig hebben we nog een week vakantie.Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden dus wil volgende week naar de huisarts om een doorverwijzing voor de gyn.Het duurt me toch te lang.
@weegschaal,jij dus ook van.harte!!Ik ga voor je duimen dat het goed blijft gaan!!
Ben ik weer een keer nu alle drukte voorbij is.Zaterdag zijn we verhuisd en in de woonkamer is alles aan kant.Er moet boven nog veel gebeuren maar gelukkig hebben we nog een week vakantie.Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden dus wil volgende week naar de huisarts om een doorverwijzing voor de gyn.Het duurt me toch te lang.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Groot gelijk Shally. Die schildkliermedicatie is ook geen wondermiddel he?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: