Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa vr 16 nov 2012 - 4:15

heeeeel graag gedaan Annemoontje!!! ik had de vorige keer ook echt al 4 testen gedaan hoor... al voordat ik ongesteld moest worden Embarassed je wordt er zo onzeker van! wordt je dit keer nou wel of niet voor de gek gehouden door je eigen lichaam!! zo'n apparaatje zou echt een uitkomst zijn zeg!!! HALELUJA!! whahaaaaaa jaaa hij ziet me al aankomen hoor! Cmooooon gorgeous! you've got work to doooo Cool laughcry
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 vr 16 nov 2012 - 4:53

Wat schrijven jullie toch ontzettend veel... Hou het allemaal niet meer bij. Komende maandag mag ik weer voor de 2de keer naar de gyn. Dan heeft ze de uitslag van mijn uitstrijkje en krijg ik te horen wat ze van plan is om te gaan doen. Ben erg benieuwd. Moet zeggen dat ik wel erg op zie tegen de waarschijnlijk zoveel zkh bezoeken die er nog gaan volgen.
In onze omgeving zijn er nu ook zo ontzettend veel zwanger, en sommige ook al gewoon de eerste ronde. Wordt daar dan stiekem wel wat verdrietig van.. Sommige dingen zijn gewoon niet eerlijk.... Cry
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 16 nov 2012 - 5:21

Ik ben bij de ha geweest, en krijg een verwijsbrief voor de gyn. Kan ik volgende week ophalen. Is om te kijken waarom het allemaal niet zo makkelijk gaat enzo. Kan dus volgende week een afspraak bij de gyn maken.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes vr 16 nov 2012 - 7:45

Fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen, Linnie.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje vr 16 nov 2012 - 8:09

@ x-justme-x Spannende dag maandag dus, hopelijk kom je dan wat te weten en kom je weer een stapje verder bij het uiteindelijke doel. Snap wel dat je er tegen op ziet. Best confronterened al die zwangere vrouwen om je heen. Je mag er best verdrietig om zijn, is ook niet niks hug

@ Linnie1985 Fijn dat je nu een verwijsbrief hebt gekregen! Hopelijk kunnen ze gauw een oorzaak vinden. In ieder geval in stapje in de goede richting dat jullie geholpen gaan worden straks.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa vr 16 nov 2012 - 8:50

@x-justme-x ja... Soms is het idd niet eerlijk... Mn schoonzusje was per ongeluk zwanger nadat ze een relatie van een maand had... Ze is nu net gaan samenwonen en over een maand komt de baby al... Hoezo per ongeluk zwanger worden... Ik geloof er niet meer zo in dat het maar per ongeluk allemaal gebeurt! Gewoon ff alles eruit gooien lucht altijd enorm op voor mij!

@linnie1985 wat fijn dat je een verwijzing hebt gekregen! Hoop dat je snel terecht kunt!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch vr 16 nov 2012 - 9:59

All, even snel tussendoor, zit nu op mijn telefoon dus reageer later even op iedereen.

Vandaag contract getekend, wel 0-uren, maar is in ieder geval iets!

Gisteren bij de gynaecoloog geweest, zijn allebei helemaal ondervraagd. Voelde ons gelukkig wel serieus genomen dus dat was wel fijn. Daarna ook een echo gehad, de ene eierstok zag eruit als pcos zei ze, maar in de andere zag ze een groot eitje zitten wat qua grootte wel eens zou kunnen gaan springen. Was dus een beetje tegenstrijdig, en ze durfde ook nog geen conclusies te trekken. Ze heeft ook nog met de eendebek gekeken (was fan van eendjes, nu niet meer! Auw!) en dat zag er verder goed uit. Moet nu as donderdag bloed laten prikken om te kijken of ik inderdaad een eisprong heb gehad. Verder moet vriend een potje inleveren, en moet ik als ik ongesteld ben geworden op dag 3 weer bloed laten prikken. 21 december heb ik dan weer een afspraak staan. Nog niet veel wijzer dus. En zit er nu dus ff doorheen. Ben best verdrietig dat die hele malle molen nu waarheid is geworden, en dat het zomaar nog een hele tijd kan duren voordat we echt ons eigen kindje mogen krijgen. En dan net ook nog het nieuws gekregen dat mijn schoonzusje met 9 weken een miskraam heeft gehad. En dan heb ik allemaal gedachten die ik helemaal niet wil hebben, vind het namelijk echt heel erg voor ze. Pfff, weet t ook ff niet meer.

Sorry voor mijn ego-verhaal allemaal.

Linnie, fijn dat je bent doorverwezen, hopelijk kan je snel terecht. hug
Annemie, kl*te dat je test negatief was, hopelijk was je te vroeg met testen. En anders hoop ik dat je volgende maand een mooie positieve test mag hebben. hug


Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa vr 16 nov 2012 - 10:34

@stitch pfff wat een verhaal meis... Je contract is natuurlijk super! De rest is alleen zo'n teleurstelling... Het is wel fijn dat jullie je serieus genomen voelen! Dikke knuffel!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 vr 16 nov 2012 - 12:41

Misschien een hele stomme vraag...
Maar hoe groot moet een eitje zijn net voordat hij gaat springen?
Bij mijn eerste afspraak had ik namelijk een eitje op dag 9 van 7,1mm(dacht ik)..
Is dit normaal of niet?
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes vr 16 nov 2012 - 23:23

x-justme-x schreef:Misschien een hele stomme vraag...
Maar hoe groot moet een eitje zijn net voordat hij gaat springen?
Bij mijn eerste afspraak had ik namelijk een eitje op dag 9 van 7,1mm(dacht ik)..
Is dit normaal of niet?
18 Ă  20 mm dacht ik.

Stitch, wat een naar nieuws van je schoonzusje Sad. En een beetje dubbele gevoelens wat de afspraak bij de gynaecoloog betreft, dat kan ik me voorstellen. Maar het zou wel kunnen toch dat je eisprong eraan komt, je zit op dag 18 van je cyclus (of klopt je ticker niet?).

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Loes263 vr 16 nov 2012 - 23:27

Even een kort update van mijn kant.

Ik ben half oktober gestopt met de pil en ben afgelopen week voor het eerst ongesteld geworden, na 33 dagen. Ik was wel blij dat mijn cyclus dus best netjes op gang is gekomen. Weet ik tenminste dat mijn lichaam "normaal" functioneert.
Loes263
Loes263
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 402
Punten : 404
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie vr 16 nov 2012 - 23:43

@Stitch, wat vervelend allemaal zeg, bah.. hopelijk komt er snel wat positiefs!! (natuurlijk wel heel fijn van je baan) voor een kindje 2012 - Pagina 17 699888

@all, ik ben nog niet ongesteld, zit nu op dag 33, maar zou dat kunnen dan, dat ik alsnog positief ga testen, dat ik te vroeg was? (mocht ik volgende week nog een keer testen als ik dan nog niet ongesteld ben) Ik heb gister 1 dag na mijn nod getest, dan had die toch positief moeten zijn als ik zwanger zou zijn? Bah irritant zo.. ik baal ervan als mijn cyclus nu langer gaat worden...
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Limburg85 vr 16 nov 2012 - 23:46

Annemie het zou kunnen, ik heb bij beide pas na een week positief getest.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie vr 16 nov 2012 - 23:51

Limburg85 schreef:Annemie het zou kunnen, ik heb bij beide pas na een week positief getest.

Had je toen ook al eerder getest, die negatief was?

Toen ik zwanger was van mijn zoontje testte ik pas na een week toen die positief was.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis za 17 nov 2012 - 0:28

@ Stitch voor een kindje 2012 - Pagina 17 699888

@ all, hier ook een negatieve test vanmorgen. baalde ook best een beetje. Voor mijn gevoel kon ik ook best eens zwanger zijn. Nu maandag de gyn maar eens bellen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie za 17 nov 2012 - 0:33

Wat balen Nillis hug
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 za 17 nov 2012 - 5:27

Nillis, wat enorm rot meid. Ik had vandaag al een paar keer gespiekt of je al gereageerd had, maar helaas negatief dus. Echt rot dat het zo lang duurt voordat je cyclus weer op gang komt. Ik zou als ik jou was ook meteen de gyn bellen maandag. Je wil natuurlijk het liefst zo snel mogelijk weer zwanger worden en je kunt nu alleen maar afwachten, enorm frustrerend. Ik hoop dat je snel bij de gyn terecht kunt voor een kindje 2012 - Pagina 17 699888

Stitch wat erg dat je schoonzus een miskraam heeft gehad. Kan me voorstellen dat het allemaal heel moeilijk voor je is. En het is inderdaad confronterend om echt in de medische molen te zitten. Je hoopt natuurlijk dat het niet zover hoeft te komen. Maar probeer het van de positieve kant te zien meid. Er gaat nu in ieder geval wat gebeuren en hopelijk heeft dat snel het gewenste resultaat meid!

Annemie wat balen dat je negatief hebt getest voor een kindje 2012 - Pagina 17 699888

Linnie hopelijk kun je snel terecht bij de gyn. Het zou toch eens tijd worden voor goed nieuws van jouw kant!

Ik moet zeggen dat ihet toch wel erg frustrerend dat we bijna een jaar verder zijn en we nog niks opgeschoten zijn. Het lijkt weer zo'n stap dat ik nu met spuiten moet beginnen. Ik ben vandaag/vanavond alleen thuis want m'n vriend heeft een vrijgezellendag dus ik geef me gewoon even over aan deze dip en dan vanaf morgen weer positief voor een kindje 2012 - Pagina 17 561177 Moet af en toe kunnen toch!
Gelukkig heb ik straks geen tijd meer voor een dip ant het 11 maanden oude zoontje van vrienden komt logeren Very Happy
Hij blijft tot morgen halverwege de middag dus ik heb er helemaal zin.

Nou meiden een fijne avond allemaal he!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY za 17 nov 2012 - 8:18

Stitch en boekenwurm,dikke knuffel voor jullie!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Limburg85 za 17 nov 2012 - 8:29

Annemie schreef:
Limburg85 schreef:Annemie het zou kunnen, ik heb bij beide pas na een week positief getest.

Had je toen ook al eerder getest, die negatief was?

Toen ik zwanger was van mijn zoontje testte ik pas na een week toen die positief was.

Ja tot een week overtijd testte ik negatief, na een week pas positief maar toen wel pas heel licht, eigenlijk zelfs nooit een donkere, positieve test gehad.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Muurvlindertje za 17 nov 2012 - 21:24

Limburg: dat kan idd. Pas na 2 weken had ik n knalstreep.
Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei za 17 nov 2012 - 22:07

Zo, er is veel geschreven afgelopen week zeg! Ga mijn best doen op iedereen te reageren.

Nana: gefeliciteerd!! Wat fijn voor je zeg!

Silver: wat vervelend dat je vriend binnenkort best wel een zware operatie heeft. Nog maar even genieten dan nu. Wij gaan binnenkort ook naar soldaat van Oranje.

Stitch: gefeliciteerd met je baan! Wat fijn zeg! En wat vervelend voor je schoonzus. En inderdaad balen dat je de medische molen in moet, maar hopenlijk heeft het snel succes.

Weegschaal: wauw, naar New York! Gaaf zeg! Hoe lang ga je?

Linnie: balen zeg, dat je te vroeg ongesteld bent geworden. Dan komt het natuurlijk ook niet uit met die testen Sad. Fijn dat je bent doorverwezen.

Justme: alvast heel veel succes bij de gyn. Hoop dat alle uitslagen goed zijn. En inderdaad 18-20 mm. Op dag 9 weet ik niet of ze echt al kunnen zien of het 'normaal' is want binnen een paar dagen kan het ook ineens een groeistuip maken geloof ik. Ze blijven ongeveer kijken tot dag 20 en als het dan nog niet groot genoeg is stoppen ze die ronde.

Annemie: vervelend die onzekerheid zeg. Maar zo te lezen dus toch nog een kans!

Nillis: balen zeg!

All: ik ga vandaag beginnen met ovulatietesten. Ik hoop dat er wat uitkomt! Eigenlijk ben ik na boekenwurm haar verhaal ineens een beetje bang geworden dat de Clomid bij mij ook maar 1 ronde aanslaat en daarna niet meer, ook al slaat die angst natuurlijk nergens op. Zou wel heel toevallig zijn. Ik zit nu op dag 11 en als ik weer een cyclus heb van 29 zou ik vrijdag mijn eisprong moeten hebben. Ben heel benieuwd.


Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 zo 18 nov 2012 - 1:43

He Aardbei, mijn verhaal zou ik me niet te veel van aantrekken hoor. Dat komt namelijk vaker niet voor als wel. Dus we gaan er gewoon vanuit dat jij komende week weer een eisprong hebt dus aan het 'werk' jullie! Very Happy
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje zo 18 nov 2012 - 2:15

Vanochtend getest met kruidvattest: Negatief

Na 3 uur was er wel een dikke streep te zien, maar dan moet je die als negatief beschouwen toch?
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Parel zo 18 nov 2012 - 2:23

dan moet je die inderdaad als negatief beschouwen, maar dan zou ik voor de zekerheid morgen toch nog een keertje testen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje zo 18 nov 2012 - 2:28

Dank je wel Parel! Ik ga zeker als ik woensdag nog niet ongesteld ben geworden nog maar eens testen.

Natuurlijk was ik zo nieuwsgierig dat ik ben gaan googlen op een 'positieve' test van kruidvat later dan de afleestijd en kom verschillende verschillende verhalen tegen haha. Spannend dus nog even. Ik hoop er maar niet teveel op, maar wie weet.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 17 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 17 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum