voor een kindje 2012
+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: voor een kindje 2012
Deugniet: ik heb al voor de 15e een afspraak staan. Best snel al dus! (Heb iig begrepen dat het soms heel lang duurt voordat je eindelijk terecht kan) Vindt t wel erg spannend hoor! Gelukkig staat mijn vriend er heel nuchter in, dat is wel fijn. Ik hoop dat jij ook snel terecht kan!
Stitch- Fluisteraar
- Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11
Ja ik ook. Moet jij ook naar de Gyn voor een onderzoek voor pcos of iets anders? (sorry als ik er over heen lees)
edit ik heb het al gevonden
edit ik heb het al gevonden
Gast- Gast
Ik wordt nu doorgestuurd omdat ik na bijna een jaar nog steeds een hele onregelmatige cyclus heb, met eigenlijk de hele maand door last van buikkrampen. Moest eerst een temperatuurcurve maken, maar volgens de huisarts had mijn lichaam daar maar een potje van gemaakt. Nu dus naar de gyn, en dan laat ik me wel verrassen
Bij jou vermoeden ze pco dus?
Bij jou vermoeden ze pco dus?
Stitch- Fluisteraar
Jep. Als ik ook op google kijk dan heb ik er ook wel een aantal symptomen van zoals veranderingen tot het uitblijven van je cyclus, ineens last van acné, pijn in het bekken en een opgezwollen buik. En nog andere symptomen zijnis overbeharing, veel buikpijn en een hoog bloeddruk maar dat heb ik niet.
Alvast succes bij de Gyn en hopelijk kunnen ze iets vinden en je helpen!
Alvast succes bij de Gyn en hopelijk kunnen ze iets vinden en je helpen!
Gast- Gast
Ik ga hier even niet zoveel meer meeschrijven meiden... Loop al een tijdje met wat gezondheidsklachten rond. Ik wil daar graag onderzoekjes voor laten doen en medicatie kunnen slikken zonder dat er een eventuele zwangerschap in de weg zit. Verder wil ik uitsluiten dat die miskraam is veroorzaakt door mijn mindere gezondheid. Dus we gaan de komende tijd maar condooms gebruiken
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ach, wat vervelend Filoria .
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Wat vervelend Filoria!
Sterkte!
Sterkte!
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Filoria, kan niet veel meer zeggen dan
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Filoria, wat kl*te! Ik hoop dat je gezondheid snel weer beter wordt, en dat jullie dan weer voor een 2e kindje kunnen gaan. Voor nu een hele dikke
Deugniet, ik ben maar gestopt met googelen, of dat probeer ik in ieder geval! Wordt er niet gelukkig van als ik lees wat het allemaal wel eens zou kunnen zijn. Wacht dus maar 'rustig' de gyn af.
All, zit nu te wachten bij de dermatoloog, hopelijk kan hij wat voor me betekenen!
Deugniet, ik ben maar gestopt met googelen, of dat probeer ik in ieder geval! Wordt er niet gelukkig van als ik lees wat het allemaal wel eens zou kunnen zijn. Wacht dus maar 'rustig' de gyn af.
All, zit nu te wachten bij de dermatoloog, hopelijk kan hij wat voor me betekenen!
Stitch- Fluisteraar
Bedankt voor de knuffels lieve meiden. Ik hoop voor Stitch, Deugniet, Jasmine, Shally, Samantha, Weegschaal en Boekenwurm dat jullie met een beetje hulp van de artsen allemaal heel mooie en gezonde kindjes gaan baren in 2013! En alle meiden die nog niet in het medische circuit zitten gun ik ook een positieve test natuurlijk! Zet 'm op dames
Filoria- Ratel
Floria, wat een besluit... Maar meid je gezondheid is inderdaad ook erg belangrijk. Ik hoop voor jou dat dat snel weer in orde is en misschien heeft het inderdaad verband met je MK. Dan hoop ik dus dat het je na je "rust" periode snel gegun is meid.
All... Ik heb mij nu ook aangemeld in het niet zo vlt zwanger worden. Ik lees hier
Nog steeds mee en zal af en toe updaten.
Gister heb ik een echo gehad en er is nog niets aan het groeien, morgen moet ik weer en als er dan nog niets is ga ik in dosis omhoog. Wij krijgen deze cyclus ook een samenlevingstest. Aan de hand daarvan kijken we of we verder gaan zoals nu, met iui of ivf/icsi.
Deugnietje, Welkom. Maak je aub niet teveel zorgen. Mocht je pco hebben raken veel vrouwen gewoon zwanger mbv clomid. Mijn gyn zei dat het niet heel vaak voorkomt dat ze een verder traject moeten starten zoals bij mij.
Stitch wat fijn dat je nu onderzoeken gaat krijgen. Hopen dat er niets aan de hand is natuurlijk maar als het wel zo is krijg je vast snel de juiste hulp. Google is nu inderdaad NIET je beste vriend. Het kan je angstig maken.
All... Ik heb mij nu ook aangemeld in het niet zo vlt zwanger worden. Ik lees hier
Nog steeds mee en zal af en toe updaten.
Gister heb ik een echo gehad en er is nog niets aan het groeien, morgen moet ik weer en als er dan nog niets is ga ik in dosis omhoog. Wij krijgen deze cyclus ook een samenlevingstest. Aan de hand daarvan kijken we of we verder gaan zoals nu, met iui of ivf/icsi.
Deugnietje, Welkom. Maak je aub niet teveel zorgen. Mocht je pco hebben raken veel vrouwen gewoon zwanger mbv clomid. Mijn gyn zei dat het niet heel vaak voorkomt dat ze een verder traject moeten starten zoals bij mij.
Stitch wat fijn dat je nu onderzoeken gaat krijgen. Hopen dat er niets aan de hand is natuurlijk maar als het wel zo is krijg je vast snel de juiste hulp. Google is nu inderdaad NIET je beste vriend. Het kan je angstig maken.
Samantha- Fluisteraar
- Aantal berichten : 194
Punten : 208
Registratiedatum : 09-05-11
Filoria Hopelijk gaat het snel wat beter met je gezondheid
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
Bedankt Inge. Hoop voor jou dat alle medische termen lekker onbekend voor je blijven en dat je gauw ontpild en zwanger bent! Voel je je al anders nu je gestopt bent met de pil? Lekker om van die hormonen af te zijn toch?!
Samantha: spannend zeg. Hoop dat alle onderzoekjes en medicatie effect mogen hebben.
Samantha: spannend zeg. Hoop dat alle onderzoekjes en medicatie effect mogen hebben.
Filoria- Ratel
Veel sterkte Filoria! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid wat je klachten betreft. Je gezondheid is ook zeker belangrijk!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
Filoria schreef:Bedankt voor de knuffels lieve meiden. Ik hoop voor Stitch, Deugniet, Jasmine, Shally, Samantha, Weegschaal en Boekenwurm dat jullie met een beetje hulp van de artsen allemaal heel mooie en gezonde kindjes gaan baren in 2013! En alle meiden die nog niet in het medische circuit zitten gun ik ook een positieve test natuurlijk! Zet 'm op dames
Lief van je Filoria, ik hoop voor jou dat je je snel weer wat beter voelt en dat je in 2013 gewoon net als iedereen in dit topic met een bolle buik rond loopt!
Gast- Gast
Filoria schreef:Bedankt voor de knuffels lieve meiden. Ik hoop voor Stitch, Deugniet, Jasmine, Shally, Samantha, Weegschaal en Boekenwurm dat jullie met een beetje hulp van de artsen allemaal heel mooie en gezonde kindjes gaan baren in 2013! En alle meiden die nog niet in het medische circuit zitten gun ik ook een positieve test natuurlijk! Zet 'm op dames
Dank je wel meis, daar gaan we zeker voor.
Ik wens jou zeker ook alle goeds en ik hoop echt dat je jezelf heel snel lichamelijk weer goed voelt, zodat jullie weer verder kunnen met jullie kinderwens. En dat heel snel daarna ook voor jou een zwangerschap is weggelegd.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ah wat vervelend Filoria, sterkte en
Hopelijk gaat het snel weer helemaal goed met je!
Hopelijk gaat het snel weer helemaal goed met je!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Ik ga je missen Filoria! .
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik kom gewoon regelmatig even spieken hoe het met jullie gaat. Voor jou vind ik het elke keer ook zo spannend Linnie, na al die maanden en dan ook nog zo'n nare miskraamLinnie1985 schreef:Ik ga je missen Filoria! .
Vind jullie reacties wel heel lief.
Filoria- Ratel
Filoria schreef:Ik kom gewoon regelmatig even spieken hoe het met jullie gaat. Voor jou vind ik het elke keer ook zo spannend Linnie, na al die maanden en dan ook nog zo'n nare miskraamLinnie1985 schreef:Ik ga je missen Filoria! .
Vind jullie reacties wel heel lief.
Ik niet alleen, jij hebt net als mij n rottijd achter de rug en dan was het nog wel dat t bij ons vlak achter elkaar gebeurde.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
He meiden,
Heb de laatste tijd weinig mee gelezen.
Oma van mijn man is overleden, ik heb nachtdiensten gehad, dus was ff pittig van de week.
Dinsdag hebben we begrafenis, dus ja eigenlijk ook wel andere dingen aan mijn hoofd.
Ik zie dat filoria weggaat. Sterkte meid! Hoop dat je ook snel weer terug mag keren en dat het voor jullie ook snel raak mag zijn.
Heb de laatste tijd weinig mee gelezen.
Oma van mijn man is overleden, ik heb nachtdiensten gehad, dus was ff pittig van de week.
Dinsdag hebben we begrafenis, dus ja eigenlijk ook wel andere dingen aan mijn hoofd.
Ik zie dat filoria weggaat. Sterkte meid! Hoop dat je ook snel weer terug mag keren en dat het voor jullie ook snel raak mag zijn.
SleepingBeauty- Kletskop
- Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10
Filoria, Wat jammer! Sterkte met je gezondheid.
SB, gecondoleerd en sterkte...
SB, gecondoleerd en sterkte...
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Wat verdrietig Sleepingbeauty! Gecondoleerd!
Annemoontje- Prater
- Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12
SB, gecondoleerd.
Filoria,
Filoria,
mezzoforte- Prater
- Aantal berichten : 970
Punten : 1016
Registratiedatum : 03-02-12
Sterkte filoria!
Gecondoleerd sb!
Gecondoleerd sb!
lobster- Fluisteraar
- Aantal berichten : 95
Punten : 101
Registratiedatum : 21-08-12
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: