Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 22 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Jasmine ma 26 nov 2012 - 21:55

Ook hier hug

Op welke dag zit je nu? Ik hoop dat je gewoon te vroeg bent geweest met testen hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Silver ma 26 nov 2012 - 22:20

Aaawh nee.... voor een kindje 2012 - Pagina 22 699888 Hopelijk heb je te vroeg getest.... voor een kindje 2012 - Pagina 22 699888
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Aardbei di 27 nov 2012 - 5:36

Silver: thanks, en dat gedeelte komt helemaal goed Wink

Nillis: Thanks! Ok, ik ga die de (eventueel) volgende ronde dan ook eens bekijken. Ik heb nu die van testjezelf.nu

Weegschaal: Ik hoop inderdaad dat je te vroeg hebt getest

Dames, wat is het rustig hier, zit iedereen op het wachtbankje? Vorige week kon ik het bijna niet bijhouden en nu wordt er niets meer geschreven smile.
Ik heb vandaag voor de zekerheid nog een ovulatietest gedaan en die was negatief, helemaal goed volgens het boekje dus smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  firda di 27 nov 2012 - 6:24

Ik kom me hier ook melden, wij gaan er ook voor.

Mijn man is 29 en ik 26 we hebben een zoontje van bijna 3..

Ik ben nu ongesteld, zodra dat voorbij is gaan we er voor.

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  Stitch di 27 nov 2012 - 6:42

Aardbei, fijn dat je gisteren een positieve ovulatietest had! Heb je goed je best gedaan? Wink Ik heb niet meer gebeld met de gynaecoloog, heb het een beetje druk gehad. Embarassed (en leek me ook niet zo'n handig telefoontje om te plegen op mijn nieuwe werk Wink )

Nillis, ik hoop dat dit nu je laatste ronde mag zijn!

Pien, Filoria en Sazzle, balen dat jullie ongesteld zijn geworden! hug

Weegschaal, wat ontzettend balen dat de test negatief was, ik ga net als alle anderen hier duimen dat je inderdaad te vroeg was met testen. En voor nu: hug Hoe was je weekje in New York? Ben jaloers ( Wink ) hoor, lijkt me zo gaaf!

Firda, welkom hier!

All, mijn temperatuur is op die ene keer na toch hoog gebleven tot nu toe! :cheering: Is een goed teken lijkt me? Wel voor de eerste keer dat mijn temp nu ook hoog blijft. Had zondag wel heel licht rode afscheiding, en best wel wat last van krampen, dus hopelijk raakt mijn lichaam nu niet in de war nu hij eindelijk eens iets goed doet Wink
Verder ben ik maandag begonnen met inwerken bij mijn nieuwe baan. Deze week 4 dagen inwerken, en dan volgende week echt beginnen. Het gaat er daar echt heel anders toe als dat ik gewend was, maar wel goed anders! Krijg wel een hele hoop informatie nu in een keer, dus ik hoop dat ik het een beetje kan onthouden allemaal.
En afgelopen zondag de verjaardag van mijn vriend gevierd, alweer 31! (hij was gisteren jarig) Wel leuk, ons nichtje van 1,5 was er ook, en vrienden van ons met hun zoontje van 9 weken. Dus heb heerlijk zitten kroelen angel Wel een paar vervelende momenten, aangezien een hoop mensen het niet konden laten om opmerkingen te maken: 'staat je goed!' (toen ik het ventje van 9 weken op mijn arm had) en 'Wanneer komt er bij jullie nou eens een kleine, wordt wel tijd' en nog meer opmerkingen in die trant. Ze denken allemaal dat mijn vriend nog geen kinderen wilt, dus denken ze dat ze dat soort opmerkingen wel mogen maken ofzo. Was zondagavond dan ook wel een beetje verdrietig, maar hopelijk mag het bij ons nu ook snel lukken.
Dus allemaal: nu even zorgen voor allemaal mooie kerstcadeautjes! Wink
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Aardbei di 27 nov 2012 - 8:46

Firda: welkom!

Stitch: we hebben zeker goed ons best gedaan hoor smile daar zal het niet aan liggen Wink
Lijkt me ook niet zo handig om dat telefoontje op je nieuwe werk te plegen inderdaad! Weet je al wanneer je wel gaat bellen? Of durf je ook niet zo goed?
Ik hoop dat je nieuwe werk leuk blijft! En fijn dat je even hebt kunnen kroelen dit weekend smile. Wij hebben nog helemaal geen kinderen in onze omgeving... We zijn zaterdag wel even naar een kraamfeest in een kroeg geweest, maar dat was van een collega van mijn vriend die ik nog nooit had gezien, dus dan ga je ook niet uitgebreid babyknuffelen Wink
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 8:47

Oh stitch..wat een nare opmerkingen. Vind het af en toe gewoon niet te begrijpen dat mensen zulke opmerkingen maken, zouden zij echt niet het besef hebben dat ze mensen ontzettend kunnen kwetsen..?

Aardbei, ben heel benieuwd bij jou..succes met wachten!

All...hier 9 november laatste menstruatie gehad. Sindsdien kan ik niet echt zeggen dat ik iets heb gemerkt van een ovulatie. Heb een paar keer test gedaan maar weet niet nog hoelang mijn cyclus duurt dus ben daar na 2x ook maar weer mee gestopt..
Dussss..nu maar gewoon even geduld hebben om erachter te komen hoe mijn cyclus is.
Hoe was jullie ervaring na het verwijderen van spiraal? Ik heb na twee dagen een bloeding gehad (schoonmaakbloeding?) daarna na drie weken een flinke ongesteldheid. Merken jullie vaak veel van de ovulatie?
Ben benieuwd naar jullie reactie!

Gast
Gast

Bericht  Joli86 di 27 nov 2012 - 20:14

Dag 28 van mijn cyclus. Omdat ik nog geen idee heeft hoeveel dagen een cyclus is en er nog geen ongesteldheidsklachtjes zijn doen we, mocht het zaterdagochtend nog niets zijn een test. Ik verwacht er niks van, maar je weet maar nooit..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  nillis di 27 nov 2012 - 20:33

@ weegschaal, balen hopelijk ben je te vroeg voor een kindje 2012 - Pagina 22 699888

@ Filoria, Pien, Sazzle balen dat jullie ongesteld zijn geworden.

@ Stitch, ik kan ook niet zo goed tegen deze opmerkingen. Laat staan dat je ze maakt. In mijn schoonfamilie werden ze wel eens gemaakt, maar iedereen weet dat we een mk hebben gehad, dus niemand begint er over. Is altijd veel informatie in de inwerkdagen, maar ik vind altijd het beste leren als je zelf helemaal mee gaat draaien. Veel succes en wat goed dat je waarschijnlijk toch het temp. door hebt.

@ Aardbei, nu maar wachten he. Ik vind die weken altijd zo verschrikkelijk. Ik kijk ook altijd even op de site van sensitest om mijn ovulatie daar te berekenen, dan weet ik altijd op welke dag ik weer ga beginnen met testen en waar ik ongesteld ga worden

@ justme, spannend hoor. Je hoopt toch altijd op een positief resultaat.

@ justme only me, ik heb nooit een spiraal gehad, dus ik weet het niet, maar inderdaad moet je gewoon geduld hebben. De weken na de mk deed ik ook af en toe een ovutest, maar ook ik kon mijn ei niet vinden, heb gewoon rustig afgewachten na 10 weken kwam die ongi spontaan. Hoop dat ik nu weer een nette cyclus krijg. Begin volgende week weer met testen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Weegschaal wo 28 nov 2012 - 6:27

@ Aardbei; Dat is goed nieuws!

@ Firda; Welkom!

@ Stitch; Ik begin wel voorzichtig te duimen hoor; temperatuur die hoog blijft, wat licht rode afscheiding...!! Is de eerste indruk van je nieuwe baan goed? En echt zo vervelend die opmerkingen, mensen denken echt niet na voor een kindje 2012 - Pagina 22 699888

@ just me only me; Ik heb rond de ovulatie een stekend gevoel en veel afscheiding. Verder voel ik me dan altijd helemaal geweldig, alsof ik de hele wereld aan kan. Maar de meeste vrouwen merken er ook niet veel van hoor!

@ x-justme-x; Wie weet!

@ Nillis; Hoe is het met je?

Hier nog geen menstruatie. Gisteren na de seks wel wat helderrood bloedverlies gehad, maar daar bleef het ook bij. We wachten maar af. Ik was er heel rustig onder, maar gisteren kreeg ik van een vriendin te horen dat ze zwanger was. Het nieuws kwam nogal onverwachts. Bracht weer heel wat emoties los, maar heb me gelukkig wel weer snel kunnen herpakken.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Aardbei wo 28 nov 2012 - 7:09

just me only me: ik heb geen spiraal gehad dus daar kan ik niet veel over zeggen. Van de ovulatie merk ik eigenlijk ook niet zoveel. Dit keer had ik wel zere tepels, maar weet niet of ik dat altijd ga krijgen. Ik zou inderdaad deze ronde maar gewoon lekker afwachten hoe je cyclus is en dan kun je de volgende ronde wat gerichter gaan testen.

x-justme-x: Je weet inderdaad maar nooit! Ben benieuwd!

Nillis: Ik heb een app waarop ik zie wanneer ik ongesteld zou moeten worden... Maar ik ga sowieso nog even op die site kijken! Pfffff en dat wachten! Het liefst zou ik de komende twee weken even fast forwarden smile

Weegschaal: hug Ik snap dat het hard aankomt als iemand in je omgeving zwanger is. Ik word inmiddels al jaloers als ik totaal onbekenden zwanger rond zie lopen Wink Ben heel benieuwd, wanneer ga je weer testen? Dit weekend?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Joli86 wo 28 nov 2012 - 9:35

Vanochtend nog gepost dat er nog niks te merken was.... Een uur later had ik op het toilet bij het afvegen ineens 'licht rozige' afscheiding. Sorry voor de details.. Maar een klein beetje, rest van de dag niks meer. Zou dit het begin van mijn menstruatie zijn? Als dat zou zijn, ben ik daar toch wel blij mee. Met mijn PCOklachten van 10 jaar geleden had ik namelijk nooit verwacht meteen een goede cyclus te krijgen..
Status: 'geduldig' op het wachtbankje...
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Bericht  Filoria wo 28 nov 2012 - 9:39

Firda, jouw naam komt me heel bekend voor! Kan dat?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  firda wo 28 nov 2012 - 19:44

Filoria schreef:Firda, jouw naam komt me heel bekend voor! Kan dat?

Ja dat zou kunnen haha..
Op het vorige forum heb ik ook mee geschreven..

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  boekenwurm83 do 29 nov 2012 - 2:56

Hallo allemaal,

ben hier alweer eventjes niet geweest en er is veel bijgeschreven dus ik weet niet of ik op iedereen reageer maar ga m'n best doen!

Stitch: stom he dat mensen zulke opmerkingen maken. Ik snap dat echt niet. Ze hebben gewoon totaal niet door dat ze er onbewust mensen mee kunnen kwetsen. Ik zou zulke opmerkingen nooit maken, want je weet nooit of en hoe lang iemand al aan het proberen is. Fijn dat je nieuwe baan je tot nu toe lijkt te bevallen. Is altijd even wennen, je krijgt inderdaad zoveel informatie in korte tijd, maar wedden dat je in no time gewend raakt. Ik zal in ieder geval echt enorm voor je duimen dat het eindelijk raak mag zijn! Nog even volhouden tot je mag testen!

Weegschaal: wat balen dat je test wit bleef. Maar zo lang je niet ongesteld wordt proberen nog hoop te houden, wie weet! Logisch dat het toch weer hard aankomt als een vriendin vertelt dat ze zwanger is, zeker als je het niet had verwacht, dan is het wel even schrikken! Ik ging een paar weken op kraambezoek bij een vriendin, en ik had het helemaal niet verwacht, maar toen ik de slaapkamer binnenging en moeder en pas geboren dochtertje zag, toen sprongen de tranen me even in de ogen. Heb ze snel weten terug te dringen, maar ik was zeker na de tijd wel even verdrietig dat het ons nog niet gegund is.

Aardbei wat goed zeg dat je een knalpositieve ovutest had! Nu maar hopen dat je hem goed benut hebt! Komende weken op het wachtbankje dus, spannend hoor!

Nillis, intussen al helemaal van je ongesteldheid af? Hopen dat je cyclus nu weer goed op gang komt de komende maand en dat je binnenkort ook eerst een positieve ovulatietest en daarna natuurlijk een andere positieve test in handen hebtvoor een kindje 2012 - Pagina 22 561177

just me x, geduldig afwachten dus. Je zou denken dat je toch ongesteld gaat worden. Ook al hoop je dat natuurlijk niet en wil je liever meteen zwanger zijn, zou het natuurlijk wel top zijn dat je dan meteen zo'n nette cyclus hebt dus wat dat betreft zou het een win win situatie zijn tochvoor een kindje 2012 - Pagina 22 561177

just me only me, de ene keer dat ik een eisprong heb gehad, heb ik het wel gemerkt want ik had toen 's middags ongeveer een uur lang een mega steek in m'n buik, ik was aan het wandelen tijdens m'n pauze en ik kon niet meer rechtop lopen van de pijn. De volgende dag bleek dat het m'n eisprong was. Gebruik je al ovulatietesten?

Silver, ik weet niet of ik het al eerder had gezegd maar enorm gefeliciteerd! Super hoor!

Firda, welkom hier, hopelijk kom je snel goed nieuws brengen! Was je bij je zoontje snel zwanger?

Snoes hoe is het met jou? De laatste loodjes he meid! Spannend zeg!

Allemaal, Gister laatste pilletje duphaston gehad dus nu wachten op menstruatie, nog een uitgangsecho en dan kan het hormoonspuiten beginnen. Ik heb alles klaarliggen thuis dus ben er helemaal klaar voor en heb er op de een of andere manier ook echt 'zin' in om eindelijk wat nieuws te proberen met hopelijk wel resultaat.

Verder weinig nieuws hier. Afgelopen weekend schandalig wezen shoppen in Enschede voor kerst en een paar feestjes de komende maand. Heerlijk! Volgend weekend lekker met m'n vriend een weekendje weg naar Scheveningen/Den Haag dus kijk daar enorm naar uit. Lekker uitwaaien. Nou ik ga nog eventjes aan het werk en dan is de donderdag alweer om.

Fijne avond allemaal en fijn weekend alvast!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Twellie do 29 nov 2012 - 5:04

Weegschaal: er is nog hoop voor deze maand dus! Wat knap en fijn voor jezelf dat je je weer kon herpakken, ik was daar niet zo goed in en daar maakte ik het onnodig moeilijker mee voor mezelf. Heb je al een B12 spuit gehad?

Boekenwurm: succes met spuiten deze ronde!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 5:39

Boekenwurm, heb vorige week twee keer ovulatietest gedaan maar allebei negatief. Ben nog geen officieel rondje rond geweest want 17 oktober dacht ik dat ik ongesteld was maar was twee dagen na verwijderen van spiraal en dan blijk je vaak een soort van schoonmaakbloeding te zijn... 6 november daarna een echte, hefitge ongesteldheid gehad, was ik natuurlijk ook niet meer gewend na mijn spiraal, haha!
Ik moet gewoon even geduld hebben maar heb altijd alles toch wel graag in de hand en dat kan nu eenmaal niet met dit...dusss...zit niets anders op dan afwachten....... Neutral

Gast
Gast

Bericht  Joli86 do 29 nov 2012 - 7:29

Boekenwurm:
Zou inderdaad helemaal super als het meteen raak zou zijn, maar ik verwacht er niks van.
Mocht ik binnen nu en een paar dagen toch ongesteld worden ben ik daar op zich toch wel bij mee met zo'n nette cyclus. De gyn zei tegen me dat de PCO die 10 jaar geleden bij me is vastgesteld nu best eens weg zou kunnen zijn. Wachten nog steeds af. Vandaag bij de drogist testen gehaald, als er zaterdag nog niks is veranderd wil ik gaan testen..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Bericht  nillis do 29 nov 2012 - 20:56

@ weegschaal, hier gaat het goed hoor. Begin volgende week weer met testen. Ik heb vorige week toen ik ongesteld was wel even een dip gehad, maar nu gaan we er weer voor. Hoop alleen niet dat het te lang duurt, want dan wordt ik er denk ik niet gezelliger op. Hoe is het bij jou?

@ Firda, welkom hier

@Boekenwurm, spannend hoor.

@ Aardbei, welke app heb je? Leuk winkelen in Enschede, ik ga zo even hengelo met T

@ just me, spannend hoor

@ justmeonlyme, lastig hoor dat jullie bijna dezelfde namen hebben. geduld is een schone zaak voor een kindje 2012 - Pagina 22 2474380249

@ stitch, hoe gaat ie op je werk?

@ SB, waar ben je?

@ all, hier is de ongesteldheid weer afgelopen en ga nu heerlijk genieten van 5 dagen vrij. Hebben ook allemaal leuke dingen van het weekend. Ga nu snel onder de douche wil nog even met dochterlief naar de stad.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Joli86 do 29 nov 2012 - 21:10

Vandaag dag 30... Nog niet ongesteld, maar vanochtend ook een Negatieve test.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Bericht  Twellie do 29 nov 2012 - 21:20

Jammer x-justme-x! Ik was trouwens deze week nog bij de gyneacoloog en die beweerde dat PCO nooit meer overgaat en het aangeboren is. Ik ben het levende bewijs dat dat niet zo is momenteel Wink.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 29 nov 2012 - 23:01

x-justme-x, jammer! hopelijk heb je te vroeg getest!

Gast
Gast

Bericht  Weegschaal vr 30 nov 2012 - 1:51

@ x-justme-x; Wat balen zeg!

@ Filoria; Hoe is het nu met je?

@ Boekenwurm; Kan me je 'zin' om er weer voor te gaan wel voorstellen hoor, je hebt toch weer hoop dat dit wel gaat helpen en het eindelijk gaat lukken. Ik duim voor je!

@ Twellie; Ik kan me wel herpakken en wil dit ook, om het niet nog moeilijker te maken. Maar het raakt me steeds harder. Een vriendin is deze week uitgerekend, mijn zusje volgende maand. En dan zijn er nog 2 vriendinnen zwanger en verwacht ik dat een volgende het ons ook snel komt vertellen. Het maakt me wel verdrietig. Het zou zo veel makkelijker te dragen zijn als er om me heen ook geen zwangeren waren, maar zo werkt het natuurlijk niet. Hoop wel dat onze volgende zwangerschap niet lang op zich laat wachten.

@ just me only me; Weet je wel wat je cyclus voor je spiraaltje was?

@ Nillis; Ik heb precies hetzelfde, laat het aub niet te lang duren want dan word ik er ook echt niet gezelliger op. En dat is nog netjes gezegd Wink Maar deze maand wordt onze maand, we blijven maar positief!

Ik ben ongesteld geworden. Had het wel verwacht, maar baal er wel een beetje van. Ik ben tot nu toe iedere keer de eerste ronde weer zwanger geworden. Dit is iets om heel blij mee te zijn, maar omdat een positieve test bij mij zeker nog geen garantie van een goede zwangerschap is baal ik er van dat het zwanger worden nu al iets langer gaat duren. Hopelijk dit jaar nog!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Twellie vr 30 nov 2012 - 4:18

Dat hoop ik ook van harte Weegschaal, als ik het iemand gun ben ben jij het.

@ All: Ik heb ook weer een kans! De tweede sinds Augustus of zo, omdat ik bij de vorige cyclus medicijnen slikte waarbij ik niet zwanger mocht zijn. Ben er nog steeds heel relaxed onder en voel geen haast om zwanger te worden. Heel anders en veel fijner dus dan bij mijn laatste zwangerschap.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 30 nov 2012 - 22:32

@weegschaal, toch wel balen ja dat je ongesteld bent geworden..hopelijk hoef je niet te lang meer te wachten. Met spiraaltje was ik nooit ongesteld dus heb geen idee hoe mijn cyclus is...we wachten maar gewoon af hoe het allemaal zal lopen...

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: