Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 3 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes di 16 okt 2012 - 19:01

Annemie en Linnie, balen Sad

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  boekenwurm83 di 16 okt 2012 - 19:28

Ik drink zodra ik ongesteld ben geworden en de weken voor de eisprong wel een wijntje. Na de eisprong niets meer. Ik vind een wijntje zo nu en dan heerlijk en wie weet hoe lang het duren voordat ik zwanger raak, dus dat ga ik mezelf de weken voor m'n eisprong niet ontzeggen.

Annemie jammer zeg meidvoor een kindje 2012 - Pagina 3 1371890812
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Sazzle di 16 okt 2012 - 19:40

Zo, daar ben ik dan weer even.
Morgen is mn NOD... Ben al een paar dagen een beetje misselijk, pijn in buik en voel me een beetje raar confused
Maar net als vorige maand zullen dit wel de voortekenen zijn van een menstruatie. Al hoop ik van niet natuurlijk!

Alle zwangeren: Gefeliciteerd!
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Inge wo 17 okt 2012 - 0:58

@ Sazzle, ik hoop dat het geen voortekenen van je ongesteldheid zijn

@ Annemie, balen :-(

@ Linnie, ben je al ongesteld geworden?

Gebruiken jullie ook een app op je mobiel voor je cyclus? zoja aanraders? Ik heb nu op mijn mobiel Tracker Lite en nog 2... maar ze geven allebei een andere vruchtbare periode aan :-D de 1 houdt 11 dagen aan voor vruchtbare periode de ander houdt 7 dagen aan en de dag van de eisprong verschilt ook.
Nou moet mijn cyclus natuurlijk nog op gang komen dus zal niet precies zo zijn deze maand. Maar goed.
Denk dat ik maar eens ga googlen :-p maar mochten jullie nog tips / uitleg hebben :-p

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Sazzle wo 17 okt 2012 - 1:20

Inge schreef:@ Sazzle, ik hoop dat het geen voortekenen van je ongesteldheid zijn

@ Annemie, balen :-(

@ Linnie, ben je al ongesteld geworden?

Gebruiken jullie ook een app op je mobiel voor je cyclus? zoja aanraders? Ik heb nu op mijn mobiel Tracker Lite en nog 2... maar ze geven allebei een andere vruchtbare periode aan :-D de 1 houdt 11 dagen aan voor vruchtbare periode de ander houdt 7 dagen aan en de dag van de eisprong verschilt ook.
Nou moet mijn cyclus natuurlijk nog op gang komen dus zal niet precies zo zijn deze maand. Maar goed.
Denk dat ik maar eens ga googlen :-p maar mochten jullie nog tips / uitleg hebben :-p

Ik heb een app van Predictor. Ik vind hem wel handig. Je kan er veel
dingen zelf op aangeven, ook als je cyclus langer of korter heeft
geduurd etc. en er zit een 'van A tot Z' lijst bij. Ik kan hem alleen
niet vinden via Google Play. Op de site van Predictor moet ie nog wel
ergens staan denk ik.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Inge wo 17 okt 2012 - 1:29

Thanks
Heet die app mijn biologische klok toevallig?
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch wo 17 okt 2012 - 2:31

Silver, was niet aanvallend bedoeld! Las net mijn reactie naar jou, en kan me voorstellen als het wel zo overkwam! Sorry :nopompom:
Wanneer zou je ongesteld moeten worden? spannend hoor!

Linnie, wat ontzettend balen weer. Hopelijk heb je snel duidelijkheid, want dit lijkt me enorm frustrerend hug

Nillis, beterschap! hier zitten mijn vriend en ik ook aardig in de lappenmand.

Annemie, balen dat je ongesteld bent geworden hug

Vlinder, ik drink heel af en toe nog wel eens een biertje, maar eigenlijk alleen als ik net ongesteld ben geworden. Moet zeggen dat het me ook al een tijdje niet echt meer smaakt, dus heb er ook niet zo'n moeite mee om niets te drinken. Gelukkig bij vrienden nog geen vragen gehad... Wink

Sazzle, spannend, wanneer wil je eventueel gaan testen?

Inge, ik heb de app van pinkpad, vind hem zelf makkelijk werken. Alleen is hij wel in het engels, maar goed, dat is voor mij geen probleem.

All, vanochtend bij de huisarts geweest. Zijn letterlijke woorden toen hij mijn temperatuurlijst zag waren: je maakt er wel een potje van zeg! laughcry Ben dus doorverwezen naar de gynaecoloog, en kan 15 november daar terecht. Had verwacht blij te zijn, maar ben toch wel een beetje down dat dit toch betekend dat we het niet zelf kunnen. Best balen, maar aan de andere kant, hopelijk worden we snel goed geholpen, en ben ik dan binnenkort wel gewoon zwanger. Een beetje positiviteit kunnen we hier wel gebruiken! smile
Verder zijn we allebei heerlijk aan het snotteren, heel fijn. Morgen nog een dagje werken, en dan weekend!
Oh ja, en ik heb net mijn nieuwe telefoon opgehaald, een iPhone 5! Very Happy Dus ik ben nu lekker bezig met mijn nieuwe speeltje!

Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  sabje wo 17 okt 2012 - 3:01

Vlinder 2011: Ik drink eigenlijk nooit. Als ik mijn eisprong gehad heb houd ik er wel rekening mee. Ook met het eten van rauwe producten enzo. Als ik ongesteld ben ga ik gewoon weer een broodje filet eten en daarna 2 weken (hopelijk langer) niet.

Stitch: een dikke knuffel!

All: hier vanmorgen een negatieve test. Heb nog steeds niet de voortekenen dat ik morgen ongesteld ga worden. Kan ook zijn dat ik weer een langere cyclus heb, dan hebben we niet lang genoeg lief voor elkaar geweest voor een kindje 2012 - Pagina 3 1371890812.
Net wel bij de huisarts een recept voor ibrupofen 600 opgehaald. Hoop dat die goed werken en ik nu niet weer 3 dagen op bed moet liggen. Moet morgen werken en vrijdag een paar uurtjes omdat we een bruiloft hebben. Hoop dat ik die gewoon mee kan maken. Baal er flink van. Had nu echt andere klachtjes als normaal. Maar ja niks aan te doen. Gaan we er weer flink tegen aan.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Sazzle wo 17 okt 2012 - 3:15

Inge schreef:Thanks
Heet die app mijn biologische klok toevallig?
Ja klopt en het icoontje is roze met een klok erin.

@Stitch: ik denk dat ik pas ga testen als ik het gevoel heb niet ongesteld te worden of echt overtijd ga. Ik vind het zo'n teleurstelling als er geen 2e streepje verschijnt. Dus ik ga gewoon wachten en zie wel wat er komt (of niet).
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Weegschaal wo 17 okt 2012 - 5:59

@ Nana; Veel plezier nog in Mexico!

@ Lipton; Ik zie zeker een streep, gefeliciteerd!

@ Filoria; Vind ik niet leuk!! Verdorie zeg...

@ Muurvlindertje; Gefeliciteerd!

@ Nillis; Vervelend dat je wat bloedverlies blijft houden, maar ik herken het wel.

@ Boekenwurm; Vervelend die verschillende meningen van de artsen, dat maakt het er niet makkelijker op. Ik ga zo duimen dat de clomid 150 wel aan mag slaan! Hele dikke voor een kindje 2012 - Pagina 3 699888voor jou!

@ Loes; Ik had geen klachten tijdens het ontpillen.

@ Silver; Spannend!!

@ Linnie; Wat ontzettend jammer! En wat balen dat je cyclus zo verstoord is. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dan het liefst in de vorm van een positieve test!

@ Annemie; Wat balen toch weer voor een kindje 2012 - Pagina 3 699888

@ Vlinder; Spannend dan vrijdag, ik hoop dat ze nog andere opties voor jullie hebben!

@ Inge; Ik gebruik de app om terug te kunnen kijken wat mijn cyclus deed. Seks hebben doen we gewoon om de dag, missen we de vruchtbare dagen ook nooit!

@ Stitch; Fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen! Hopelijk komt er iets uit wat snel verholpen kan worden. Maar kan me voorstellen dat dit wel heel dubbel voelt en je het zo nooit gewild had voor een kindje 2012 - Pagina 3 699888

@ Sabje; Dikke voor een kindje 2012 - Pagina 3 699888

@ Sazzle; Spannend!!

Ik heb mijn eisprong weer gehad, een dubbele dit keer. Heb er geen extra klachten van gehad Wink Volgende week is de scopie al weer!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Weegschaal wo 17 okt 2012 - 6:00

NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101eMiskraam
Weegschaal27/27Maart 20111e4 miskramen
JasmineApril/Mei 20112e3 miskramen
Nillis30/31November 20112eMiskraam
Stitch25/30November 20111eAfspraak gyn
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
Aardbei25/25Januari 20121eClomid
Annemie27/31Februari 20122e
Sabje27/30Mei 20122e
Samantha23/43Mei 20121eClomid resistent
Lies23/28Juni 20121e
_Mashimaro_26/34Juli 20122ePCO
Vlinder-201124/25Juli 20121ePartner pregnyl
Star00724/26Juli 20122e
ShallY27/28Augustus 20121eSchildklier med
Sazzle24/33September 20121e
Nana29/31September 20123e
Takkie27/28September 20122e
Silver26/30Oktober 20121e
Annemoontje27/30Oktober 20121e
Inge28/32Oktober 20121e
Loes26329/26Oktober 20121e

Laatst aangepast door Weegschaal op wo 24 okt 2012 - 8:12; in totaal 3 keer bewerkt
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  Silver wo 17 okt 2012 - 6:53

Vlinder 2011, ik drink bijna geen drup meer, heel soms eens een biertje maar in principe ben ik al bijna een jaar van de alcohol af. Geef mij maar rivella. Very Happy

Loes, fijn dat de misselijkheid minder is geworden, minders dat je verkouden wordt, nouja beter een verkoudheid dan de buikgriep. Dat heerst een boel!

Anniemie, balen dat je ongesteld geworden bent. Sad voor een kindje 2012 - Pagina 3 699888

Sazzle, spannend hoor!

Inge, ik heb wel een app maar die gebruik ik niet, heet volgens mij iets van ovulation pro ofzo. Klopt wel aardig met mijn cyclus. Miscchien eerst 2 cyclussen afwachten (als dat gebeurt) dan zoekt die app wel een gemiddelde op. Tenminste dat heb ik hier wel.

Stitch, het voelde niet aanvallen hoor. Dus mijn reactie was ook niet zo bot terug bedoedl. hug Als ik uitga van mijn standaard cyclussen tussen zondag en dinsdag. Dus mocht er niets zijn dan woensdag testen. smile
Balen dat je je er niet happy door voelt wat er gaat gebeuren, aan de andere kant je bent nu wel een stapje in de goeie richting, misschien is het allemaal niet nodig. hug

Sabje, balen van de negatieve test. hug Hopelijk wordt je morgen gewoon niet ongesteld. En niet te hopen dat je cyclus nu weer langer wordt...

Weegschaal, kon je het deze keer goed voelen? En met de scopie gaan ze je verder onderzoeken? Ik heb het even gemist denk ik...

All, Nou het vage gevoel is verdwenen. Maar voel nu helemaal niets. Dus we zullen zien. Tussen zondag en dinsdag is mijn NOD dus eerst nog gewoon afwachten, zelf denk ik ongesteld te worden. Zo ik ben wel moe nu gisteravond nog halsoverdekop een avonddienst gedraaid en vandaag een dagdienst erachteraan en thuis nog even flink gesport :cheering: dus ik ga zo lekker bankhangen en vanavond vroeg op bed Sleep.

Fijne avond!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Stitch wo 17 okt 2012 - 18:52

Weegschaal, een dubbele eisprong? Kun jij dat zo goed voelen?

Silver, nog even spannend dus, zal voor je duimen!

All, mijn ongesteldheid is na krap 5 dagen alweer voorbij. Dacht ik gisteravond wel, maar heb nu alleen nog wat bruinig slijm (sorry, lekker ranzig). Is voor mij best bijzonder, aangezien ik normaal 9 tot 10 dagen ongesteld ben. Heb wel sinds gisteravond last van buikkrampen en last van pijn in mijn onderrug. Doe t deze maand blijkbaar andersom scratch
Verder is het nieuws hier nu wel een beetje gezonken, we wachten t maar af. Heb mn vriend al wel verteld dat hij waarschijnlijk een potje moet gaan inleveren. Was hij erg blij mee... Razz
Fijne dag allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Linnie1985 wo 17 okt 2012 - 22:36

Vind het aan de ene kant kut, maar aan de andere kant ben ik nu van de onzekerheid af, ik ben vandaag dus ongesteld geworden Sad.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Jasmine wo 17 okt 2012 - 22:40

Sad Sad Sad Dat wilde ik niet lezen Linnie. Zoals je zelf al zegt, je bent nu wel van de onzekerheid af, maar ik had toch liever een andere vorm van zekerheid gezien hoor hug
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:10

Hallo allemaal,

Ik ben een bekende forumster met even een andere naam en al een aantal maanden bezig voor een tweede kindje. Nu blijft mijn menstruatie uit en ik heb vandaag bloed laten prikken om een evt Mola zwangerschap uit te sluiten. Als er maandag/dinsdag niks uit komt wordt ik door gestuurd naar een Gyn voor een inwendige echo om te kijken op ik misschien pcos heb Cry Gelukkig kan het ook nog zo zijn dat ik gewoon een keertje geen ei sprong heb gehad en dat die volgende maand wel gewoon komt. Ik blijf gewoon op het laatste hopen. Ik ben iig wel blij dat mijn huisarts me wel meteen wil laten onderzoeken enzo want het maakt me wel echt onzeker.

Vanaf vandaag zou ik graag mee willen schrijven in dit topic smile

Gast
Gast

Bericht  boekenwurm83 wo 17 okt 2012 - 23:31

Hallo Deugniet, welkom hier. Wat vervelend die onzekerheid. IK hoop voor je dat je bloed goed is. Bij je vorige zwangerschap ben je wel zonder 'hulp' zwanger geraakt? Zoals je zelf al zegt, het kan natuurlijk zo zijn dat je een keer geen eisprong hebt. Fijn dat je meteen een doorverwijzing krijgt van je huisarts. Mocht het dan toch pcos zijn, dan kun je het beter maar meteen weten. Ik heb ook pcos en heb ook vrij snel aan de bel getrokken. Helaas is bij mij nog niet opgelost, maar als ik veel langer had gewacht dan was dat zo zonde geweest van al die tijd. Succes de komende tijd

Linnie, wat balen dat je ongesteldheid toch heeft doorgezet. Zo lang je niet ongesteld bent, blijf je toch hoop houden, ondanks de negatieve testen. voor een kindje 2012 - Pagina 3 699888

Stitch, 'fijn' dat jij nu ook een doorverwijzing hebt gekregen. Tuurlijk had je het liever zelf gewild maar soms gaat het nou eenmaal niet zonder hulp dus er maar beter zo snel mogelijk mee beginnen. Probeer er niet te zwaar aan te willen, misschien is jouw probleem wel helemaal niet zo groot en makkelijk op te lossen. En probeer er ook een beetje de humor van in te zien. Mijn vriend en ik hebben ook de grootste lol gehad toen hij een potje moest inleveren:lol:

Silver ik duim dat jij dit weekend of kort erna een positieve test mag hebben!

Weegschaal dank je meid. Kun je voelen dat je een dubbele eisprong hebt?? Hopen op goed nieuws volgende week!

Hier weinig nieuws. Ben nu drie dagen met de duphaston bezig dus hopelijk snel ongesteld!

Fijne dag allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 23:42

Bij mijn vorige zwangerschap ben ik gewoon zonder medische hulp zwanger geworden en vrij snel ook.

Gast
Gast

Bericht  Jasmine do 18 okt 2012 - 0:00

Deugniet: welkom hier!

(Stiekem ben ik alweer heel nieuwsgierig wie jij bent, of ik jou 'ken' van de 2010-mama's of dat je hier al jaren komt en zo een bekende forumster bent. Maar dat zegt meer over mij hoor, kan ook nooit tegen de ingepakte cadeautjes onder de kerstboom, ben ik ook te nieuwsgierig voor)
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 2:34

Haha Jasmine. Ik denk wel dat je mijn vorige/oude forumnaam kent want ik kom hier al heel wat jaartjes smile

Maar ik ben net al gebeld door de huisarts en de bloeduitslagen waren goed!!
Heb iig geen mola zwangerschap en ze heeft al een verwijsbrief klaarliggen voor de Gyn. Het gaat gelukkig wel snel nu.

Gast
Gast

Bericht  Annemoontje do 18 okt 2012 - 3:00

Welkom hier deugniet!

@ all Ik heb hier al even niet meer gepost, sorry daarvoor. Kan het deze week wat moeilijk behouden alle posts, al lees ik wel mee. Zit deze week helemaal niet lekker in mijn vel door onterechte verwijten op het werk bij een klant. Mijn projecleidster is gisteravond ook langs geweest op de locatie waar ik 's avonds werk en ze heeft zelf gezien (en ze wist dat zelf ook al aangezien ze me al een paar jaar kent nu) dat die verwijten onterecht zijn. Ben er nu echt klaar mee en voel me er echt rot door. Omdat die verwijten steeds vaker plaatvinden en ze verzinnen gewoon dingen dus blijkbaar.
Al met al heb ik deze week wel mijn vruchtbare dagen, dus wel aan de klus geweest en ik had me ook toch een honger afgelopen dagen haha. Nog 12 dagen tot mijn NOD.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  Inge do 18 okt 2012 - 4:00

Linnie, balen :-(

Deugniet, welkom

Annemoon, gats wat vervelend.
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Bericht  Stitch do 18 okt 2012 - 5:13

Linnie, wat klote!! hug

Deugniet, welkom! Ben nu ook wel nieuwsgierig naar wie je bent! Wink
Fijn dat het geen mola-zwangerschap is, dat is in ieder geval een geruststelling. Ik ben gisteren ook doorverwezen door de huisarts naar de gynaecoloog. Weet je al wanneer je terecht kan?

Boekenwurm, ik denk dat als mijn vriend een potje in moet leveren dat dat hier ook de nodige hilariteit op gaat leveren. Wink Hopelijk ben je snel ongesteld en kunnen ze je verder helpen. Moet je nu weer een hogere dosis clomid gaan slikken?

Annemoontje, hug voor jou! Hopelijk gaat het snel weer beter op je werk, kan me heel goed voorstellen dat het heel naar voelt als mensen je constant verwijten maken, en als ze die dan nog uit hun duim zuigen ook!! Hopelijk hebben jullie je vruchtbare dagen goed benut.

All, mijn menstruatie is inderdaad voorbij, heel de dag niks meer verloren. Helaas wel last van buikkrampen, dus dat is wel vervelend. Nu gelukkig weekend, en mn lieve mannetje is ook weer onderweg naar huis, dus ga zo maar even eten koken. Fijne avond!!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  nillis do 18 okt 2012 - 7:30

Hier ook weinig nieuws. Gaan morgen een weekendje weg. Hier ook nog geen ongi, maar kan ook nog wel even duren. Dus we zien wel.
Na het weekend zal ik weer op iedereen reageren.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 18 okt 2012 - 8:42

@ Stitch nee nog niet. Ik kan dinsdag pas de verwijsbrief ophalen ivm werk en dan maak ik gelijk die dag een afspraak. Ik hoop dat ik daar ook snel terecht kan. Heb jij al een afspraak staan?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: