Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 5 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY vr 19 okt 2012 - 20:47

@ Flioria: ahh meis, wat vervelend en verdrietig dat je je zwangerschapswens even uit moet stellen. Maar een goede gezondheid is natuurlijk wel belangrijk!! Heel veel sterkte en succes met je onderzoeken en hopelijk kan je snel weer terug keren in dit topic met een goede gezondheid!!

@SB: gecondoleerd!

@ Linnie: balen dat je weer ongesteld bent geworden.

@ Deugnietje: welkom!! Ben benieuwd onder welke andere naam je eigenlijk actief bent;) Maar dat lezen we vanzelf wel een keer. Hopelijk heb je geen pco. Wel fijn dat je direct bent doorgestuurd. Soms kan het zo lang duren voordat je een doorverwijzing krijg. Wel fijn dat de bloeduitslagen goed waren. Succes!

@ Annemoontje: ik kan me voorstellen dat je je daar rot over voelt wbt je werk.

@ Stitch: jij ook een doorverwijzing naar de gyn, wat fijn zeg!! Het valt allemaal wel mee gelukkig! Ik moet zeggen dat ik er op zag tegen de inwendige echo maar op het moment zelf boeide het me niet. Ik vond het spannender wat ik te zien/horen zou krijgen.

@ Samantha: succes met alles!

Met mij nog steeds geen bijzonderheden of veranderingen helaas..gewoon wachten tot de medicatie aanslaat wbt ongesteld worden.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Annemie vr 19 okt 2012 - 22:46

SB. Gecondoleerd en sterkte!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Inge za 20 okt 2012 - 0:58

SB, Gecondoleerd en Sterkte

Filoria schreef:Bedankt Inge. Hoop voor jou dat alle medische termen lekker onbekend voor je blijven en dat je gauw ontpild en zwanger bent! Voel je je al anders nu je gestopt bent met de pil? Lekker om van die hormonen af te zijn toch?!
.
Dank je wel.
Voel mij nog niet heel anders, maar kan misschien nog komen :-)
Wel heel fijn idd om van die hormonen af te zijn
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 1:22

@ Shally, nee ik hoop het natuurlijk ook niet maar mijn gevoel zegt helaas toch dat er iets mis is. Nu maar hopen dat ik dan maar met een beetje hulp snel zwanger mag raken!

@ SB, nog gecondoleerd.

@ll, ik heb vandaag echt barstende hoofdpijn. Echt zo'n kloppende hoofpijn aan 1 kant. Ik heb vanmorgen gelukkig al boodschappen enzo gedaan. Ons kindje heeft toen ook een cadeautje gekregen van oma en is zoet aan het spelen zodat ik even rustig op de bank kan zitten. Hopelijk zakt m'n hoofdpijn dan een beetje. Mijn vriend is werken en als die straks thuis komt ga ik denk ik even op bed liggen met een paracetamol. Ik heb ook het idee dat nu pas de stress eruit komt van afgelopen week. Kon vanmorgen ook bijna m'n bed niet uit zo moe dat ik was.

Gast
Gast

Bericht  sabje za 20 okt 2012 - 6:42

SB: Geconcdoleerd en veel sterkte de komende tijd!

Deugniet: Ben ook benieuwd wie je bent. Is de hoofdpijn al gezakt?

Flioria: Hopelijk ben je snel weer opgeknapt en kunnen jullie ook weer voor een kindje gaan.

All: Ik word hier helemaal gek. Nog steeds geen buikpijn of andere kleur afscheiding (sorry voor de detail) en dit heb anders wel een aantal dagen voordat ik ongesteld moet worden.
Ik ben ook de hele week al zo moe. Ben vanmiddag terug naar bed gegaan, terwijl ik pas om half 10 wakker was. Zou nu weer kunnen slapen. Durf alleen niet te hopen dat het echt zo is. Morgenvroeg ga ik weer testen. Erg spannned!!! Hoop dat ik woensdag te vroeg heb getest.
sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 7:05

@ Sabje, gelukkig wel. Heb vanmiddags rustig met mijn kindje tekenfilms zitten kijken en na een uurtje was het eigenlijk alweer weg smile

Maar spannend zeg!! Het klinkt wel of je zwanger bent. Ik hoop het echt voor je!

Gast
Gast

Bericht  Jasmine za 20 okt 2012 - 7:26

Dat klinkt veelbelovend Sabje, zeker als je normaal gesproken zo veel last hebt van een menstruatie.

Mijn duimen draaien!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Annemie za 20 okt 2012 - 8:22

Oh spannend sabje! Hopen dat het raak is!
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Silver za 20 okt 2012 - 8:35

Sabje, mijn duimen draaien!

En ik herken het. Ik voel altijd heel veel, en nu al een week van te voren had ik ineens veel krampen en nu is het heel erg rustig. Morgen zit ik op dag 28 en dinsdag is mijn NOD. Dus als er niets is, ga ik woensdag testen.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  sabje za 20 okt 2012 - 18:44

De test was weer negatief. Baal echt van mijn lichaam. Heb ik nu waarschijnljjk een langere cyclus,
terwijl hij erg netjes was. Hoop dat ik nu snel ongesteld word, maar nog steeds geen buikpijn.
sabje
sabje
Prater
Prater

Bericht  Annemie za 20 okt 2012 - 19:58

Balen sabje Sad
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 20 okt 2012 - 22:14

Jammer Sabje Sad

Ik heb een beetje dezelfde cyclus als jij. Nou ja dat het iedere keer zo minimaal verschilt dan. De laatste keer had ik een cyclus van 38 en vanochtend ben ik ongesteld geworden na een cyclus van 47 (!) dagen! Ik had op dag 39 dus ook heel erg veel hoop maar had dus ook een negatieve test. Ik baal er ook echt vreselijk van! En ik heb nu krampen in m'n rug echt niet normaal. Toen ik vanochtend wakker werd heb ik gewoon een paracetamol genomen en een kruik warm moeten maken. Hopelijk wordt je nu snel ongesteld of heb je over 2 dagen een positieve test. Ik hoop het laatste natuurlijk Wink

Welke zwangerschapstest heb je gebruikt?

Gast
Gast

Bericht  sabje za 20 okt 2012 - 22:49

Deugniet: Balen dat je ongesteld bent geworden. Die krampen heb ik altijd. Vorige keer 3 dagen opbed moeten liggen. De langste cyclus is 36 dagen zit nu op dag 34. Hoop dat het snel doorzet.
Heb de testen van de kruidvat gebruikt (2 voor 5 euro).
sabje
sabje
Prater
Prater

Bericht  Weegschaal za 20 okt 2012 - 23:40

@ Silver; Ik heb erg dun baarmoederslijmvlies waar ik boven verwachting erg makkelijk mee zwanger word. Ze gaan nu kijken of dit eerste niet het gevolg is van de curettages (Ashermann), want dan moet het behandeld worden. Daarnaast gaan ze overleggen of als dit niet het geval is ze het toch moeten behandelen om miskramen te voorkomen. Feit is dat dun baarmoederslijmvlies verband houdt met moeilijk zwanger worden en dat het niet bekend is of dit verband houdt met miskramen.
Voor jou is het spannend zeg, ik duim!

@ Stitch; Vreemd dat je menstruatie nu weer anders was. Maar dit klinkt wel beter dan 10 dagen! Hoe was het bij de dermatoloog?

@ Linnie; voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888

@ Deugniet; Wat onzeker allemaal. Idd heel fijn dat je zo snel een doorverwijzing hebt gekregen!

@ Boekenwurm; Dat je maar snel ongesteld mag worden!

@ Annemoontje; Wat een vervelende situatie op je werk! Wel fijn dat je projectleidster achter je staat.

@ Nillis; Hoe was je weekend?

@ Filoria; Hoop dat je gezondheid snel mag verbeteren, want dat gaat natuurlijk voor. Maar jullie wens voor een tweede is er ook al weer een hele tijd, dus hoop dat het niet te lang gaat duren. Ga je lieve oprechte geinteresseerde positieve posts en reacties hier echt missen!!!

@ Samantha; Wat spannend maar vooal ook heftig allemaal! Hoe was de echo gisteren?

@ Sleepingbeauty; Gecondoleerd en sterkte de komende dagen!

@ ShallY; Krijg je ook nog labcontroles om te kijken of de medicatie zijn werk doet?

@ Sabje; voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888 Heel misschien toch nog te vroeg getest bij een late eisprong? Zolang je nog niet ongesteld bent blijf ik duimen!

Wat betreft mijn dubbele eisprong; dit is gezien door de gyn op de echo. Ik voel en merk mijn eisprong altijd heel duidelijk, maar nooit precies aan welke kant.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  boekenwurm83 zo 21 okt 2012 - 0:38

Filoria ik lees dit nu pas. Wat vervelend meid. Ik hoop dat je gezondheid snel beter gaat en jullie er weer voor kunnen gaan. Voor nu veel sterkte en succes de komende tijd hug Hopelijk blijf je hier nog een beetje meelezen en af en toe een update plaatsen!

SB gecondoleerd meid!

Sabje: Wat balen je negatieve test! Ik hoop dat je (weer) te vroeg hebt getest want zo'n lange cyclus zou echt balen zijn zeg!

Deugniet: wat een teleurstelling dat je ongesteld bent geworden. Ik hoop dat je snel wat beter voelt en dan de komende ronde er vol goede moed weer tegenaan en hopelijk snel meer zekerheid!

Hier geen nieuws. Moet nog een week Duphaston slikken dus voorlopig op het wachtbankje. Fijne zondag allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  ShallY zo 21 okt 2012 - 5:17

Weegschaal schreef:@ Silver; Ik heb erg dun baarmoederslijmvlies waar ik boven verwachting erg makkelijk mee zwanger word. Ze gaan nu kijken of dit eerste niet het gevolg is van de curettages (Ashermann), want dan moet het behandeld worden. Daarnaast gaan ze overleggen of als dit niet het geval is ze het toch moeten behandelen om miskramen te voorkomen. Feit is dat dun baarmoederslijmvlies verband houdt met moeilijk zwanger worden en dat het niet bekend is of dit verband houdt met miskramen.
Voor jou is het spannend zeg, ik duim!

@ Stitch; Vreemd dat je menstruatie nu weer anders was. Maar dit klinkt wel beter dan 10 dagen! Hoe was het bij de dermatoloog?

@ Linnie; voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888

@ Deugniet; Wat onzeker allemaal. Idd heel fijn dat je zo snel een doorverwijzing hebt gekregen!

@ Boekenwurm; Dat je maar snel ongesteld mag worden!

@ Annemoontje; Wat een vervelende situatie op je werk! Wel fijn dat je projectleidster achter je staat.

@ Nillis; Hoe was je weekend?

@ Filoria; Hoop dat je gezondheid snel mag verbeteren, want dat gaat natuurlijk voor. Maar jullie wens voor een tweede is er ook al weer een hele tijd, dus hoop dat het niet te lang gaat duren. Ga je lieve oprechte geinteresseerde positieve posts en reacties hier echt missen!!!

@ Samantha; Wat spannend maar vooal ook heftig allemaal! Hoe was de echo gisteren?

@ Sleepingbeauty; Gecondoleerd en sterkte de komende dagen!

@ ShallY; Krijg je ook nog labcontroles om te kijken of de medicatie zijn werk doet?

@ Sabje; voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888 Heel misschien toch nog te vroeg getest bij een late eisprong? Zolang je nog niet ongesteld bent blijf ik duimen!

Wat betreft mijn dubbele eisprong; dit is gezien door de gyn op de echo. Ik voel en merk mijn eisprong altijd heel duidelijk, maar nooit precies aan welke kant.

Een week voordat ik op controle moet bij de internist moet ik bloed laten prikken en dan hoor ik bij de internist de uitslag.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Sazzle zo 21 okt 2012 - 10:38

Ik ben nog steeds niet ongesteld.. afgelopen donderdag had ik ongesteld moeten worden. Mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil was 25 dagen. Dan zou ik nu op dag 29 moeten zitten ongeveer van deze cyclus. Ik had in mijn vorige post gezet dat ik gewoon zou wachten met testen en wel zou zien wat er zou komen. Toch ben ik nu wel heel nieuwsgierig aan het worden. Ik ben nu een paar dagen een klein beetje misselijk. Af en toe buikpijn en ik ruik ineens van alles.. voor een kindje 2012 - Pagina 5 1578173417 En toch denk ik dan oh, dat zal wel daar of daar aan liggen. En dat dit pas mijn 2e cyclus is en dus nog zeer onregelmatig kan zijn.
Ik ga morgenochtend toch maar testen! voor een kindje 2012 - Pagina 5 2474380249
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 385
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  boekenwurm83 zo 21 okt 2012 - 19:47

en en??
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Sazzle zo 21 okt 2012 - 21:23

boekenwurm83 schreef:en en??
Heel erg negatief.. voor een kindje 2012 - Pagina 5 1371890812
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Silver zo 21 okt 2012 - 21:38

Balen Sazzle... Sad
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  boekenwurm83 zo 21 okt 2012 - 21:44

Jammer Sazzle. Maar wat je zelf ook al zegt, je cyclus moet nog op gang komen, dus wat dat betreft kun je er nu nog niet veel over zeggen. Hopelijk is het de volgende ronde raak!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Bericht  Weegschaal zo 21 okt 2012 - 23:08

Jammer Sazzle. Maar zolang je nog niet ongesteld bent duim ik nog!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893

Bericht  nillis ma 22 okt 2012 - 0:38

@ Weegschaal, het weekendje weg was lekker, maar wel heel druk. Zijn naar de belgische ardennen geweest met 10 volwassen en 3 kids en allemaal in 1 huis, dus waren vroeg wakker en weer laat naar bed. Hier nog niet ongesteld geworden, maar heb donderdag de vk nog gesproken (woont bij mij in de straat) en die geeft aan kan nog wel 9-12 weken duren, dus wacht maar rustig af. En jij, hoe gaat het bij jou?

@ Filoria, wat jammer dat je hier even weggaat. Hopelijk kom je snel weer terug. Veel succes voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888

@ Sabje, wat jammer nog geen positieve test en geen ongesteldheid. Ik blijf duimen hoor.

@ Sazzle, jammer. je lichaam is nog aan het ontpillen, maar mijn duimen draaien nog.

@ SB, gecondoleerd, het zit jullie allemaal nog niet mee.

@ all, hier weinig nieuws. Hebben een leuk weekend gehad. Vanavond weer aan het werk en een drukke week voor de boeg, want zaterdag wordt ons mooie meisje alweer 2 jaar. Ook nog geen ongesteldheid te zien, dus wachten nog steeds af.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992

Bericht  Silver ma 22 okt 2012 - 1:43

Stitch, Wel fijn dat je ongie deze keer maar 5 dagen geduurd heeft, ipv 9a10 dagen. Wel gek dat je rugkrampen op het einde op kwamen zetten. Gaat het alweer wat beter?

Linnie
, vervelend dat je ongesteld geworden bent. Maar nu kan je wel officieel door naar de volgende ronde. Dat is het enige positieve. voor een kindje 2012 - Pagina 5 699888

Deugniet
, welkom hier. Fijn dat de bloeduitslagen goed waren. Wel balen dat je nu ongesteld geworden bent. Heb je met de pcm en de kruik je buik en rugpijn wat kunnen weren?

Annemoontje
, wat vervelend dat je niet lekker in je vel zit door die verwijten. Is alles uitgesproken en weer wat rustiger allemaal?

Nillis
, fijn dat je ondanks alles toch nog een fijn weekendje weg bent geweest. En ga je nog wat speciaals voorbereiden voor je kleine meid haar verjaardag? Verwacht je een ongie? Of zit je nog steeds met het bloedverlies zo nu en dan? Hopelijk heb je snel duidelijkheid wat je lichaam bedoelt.

Shally, hopelijk slaan de medicijnen snel aan.

Sabje
, balen dat je test negatief was, maar zolang je niet ongesteld bent is er nog hoop?

Weegschaal
, wat is me dat allemaal wat zeg. En bij de volgende geplande scopie gaan ze dat uitzoeken of dit dunne baarmoederslijmvlies dus met die miskramen te maken kan hebben? Nou hopelijk weet je dan ook waar je aan toe bent. Wat lijkt me dit zenuwslopend voor je.

All, ik zit min of meer nog steeds op het wachtbankje. Vanmorgen krampen met roze afscheiding wat ik ook nooit heb. Net dacht ik nog ongesteld te zijn geworden. Maar nu is het weer rustig geen bloed = goed toch? Ik wacht het allemaal maar wat af. Morgen nog steeds niets, dan ga ik woensdag testen.
Momenteel zit ik niet lekker in mijn vel. Op mijn werk is een klacht geweest van een bewoner, ik schijn eigenwijs te zijn. En nu gaan de collega's er mee door. Sluiten me buiten, snauwen me af etc. Gister ook kwam helemaal overstuur thuis. Cry Maar gelukkig heb ik het goed kunnen relativeren, smiddags naar een indoor skihal geweest om even voor proef op de ski's te staan, en daarna met mijn vriend nog een boswandeling gedaan. Beweging genoeg gehad. voor een kindje 2012 - Pagina 5 561177 Nu zal ik even een slag door huis doen, en morgen weer werken (waar ik op deze manier geen zin meer in heb.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Sazzle ma 22 okt 2012 - 3:26

Ja ik weet het. Duurt gewoon een tijdje voor dat alle zooi van de pil uit m'n lichaam is. Het lijkt gewoon alsof ik al zo lang bezig ben met zwanger worden maar dat is pas vanaf September zo voor een kindje 2012 - Pagina 5 253468018. Ik wil gewoon zo graag! De test vanochtend was echt heel heel heel erg negatief hoor, was niet een minuscuul streepje te zien. Dus ik hoop dat ik dan nu maar snel ongesteld wordt.
Sazzle
Sazzle
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud