Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty ma 3 dec 2012 - 8:44

Hallo, Hier ben ik weer na een heerlijke week vakantie! We hebben er echt van genoten samen. Ondanks dat alles leeg en dicht was haha we hadden lekker de tijd voor elkaar en de tijd om lekker te kletsen enz.
Maar de vakantie zit er al weer op! Baalde vanmorgen zo ervan! haha vond het echt helemaal niet leuk dat mijn man weer ging werken! ik ben nog wel 2 dagen vrij!
Vorige week was ook mijn vruchtbare periode. En daar hebben we nog nooit zo goed gebruik van gemaakt als deze week. Zelf mijn man was er volop mee bezig! Die vond het wel leuk volgens mij Wink
Nu is het weer afwachten! Weer 2 weken in spanning! Rolling Eyes ...zucht....
Vind dit echt geen fijne periode! Voor mijn gevoel duren die laatste 2 weken het langst!

Gelukkig deze week flink wat afleiding, sinterklaas, kerstshoppen, werken...(nachtdienst het weekend... silent )


@Aardbei; Ik duim met je mee dat we zwanger het jaar uit mogen gaan Wink Frustrerend soms die opmerkingen he.
Bij ons verwacht ook niemand het nog en soms krijg ik ook wel opmerkingen, van wanneer komt er bij jullie eens een kleine... Soms wil ik dan wel terug schreeuwen heb je dat voor het zeggen dan?? Dan wist ik het wel..vandaag nog...

Mja wachten duurt lang, begint mij ook steeds langer te duren!
Mijn zwager en schoonzusje zijn dit jaar getrouwd en de hele familie zit maar van oooh zou ze al zwanger zijn en ze denken dat hun eerder zwanger zijn als wij... Pff dan wordt ik helemaal gek van met gemak!

@Just Me; ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Het lijkt ook alsof hier om mij heen overal mensen zwanger raken...

@Stitch; Wat spannend voor je meid! Ga heel hard voor je duimen!

SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast ma 3 dec 2012 - 8:46

Zit nu op dag 25, vind het zelf wel best laat voor ovulatie maar we zullen zien... Vandaag nog even ovu test gedaan en die was negatief.
Hoop ook zo dat dit m'n leukste sinterklaascadeau ooit is Wink

Gaaf cadeautje Stitch!

X-justme-X hopelijk hebben jullie ook op korte termijn leuks nieuws voor iedereen!

Vind het trouwens af en toe wel moeilijk om niets te zeggen tegen mijn moeder, eigenlijk heb ik geen geheimen voor haar en weet ze altijd alles... Maar dit wil ik eigenlijk toch niet vertellen, ik merk dat als ik lang met haar alleen ben ik het wel moeilijk krijg. Hebben jullie dat ook? Mijn collega weet wel dat we bezig zijn, zij heeft geregeld voor me dat mijn spiraal verwijderd werd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 ma 3 dec 2012 - 9:18

Net of mijn vriend de beschrijving van de ovu-testen gelezen heeft, hij heeft wel heel erg zijn best gedaan (2 dagen achter elkaar) dit weekend Embarassed. Als het nou niet raak is weet ik het ook niet meer.

@ jmo: Wij hebben het mijn ouders verteld toen we een weekje weg waren, was meer omdat mijn eetlust raar was en nogal misselijk werd van bepaald eten.
Ben ondanks dat ik een miskraam gehad heb blij dat onze ouders het toch wel vroeg wisten, ik had veel steun aan ze. Kan nu tenminste ook vrijuit praten over een kindje.
Maar mocht het deze keer weer raak zijn, vertellen we het toch pas waarschijnlijk na de 12 weken grens.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa ma 3 dec 2012 - 22:39

Dames... sorry dat ik ineens weg was... ik kom ook denk ik niet weer op het forum! en dat ligt niet aan jullie, maar ik maak mezelf gewoon te gek in mn hoofd. door het steeds allemaal te lezen en te schrijven was ik er alleen maar meer mee bezig. ik werd gek van mezelf (en mn vriend ook)... het is ook hier nog niet gelukt, morgen dag 31 van mn cyclus maar alle voortekenen zijn er dat ik ongesteld ga worden. Ik heb echt superveel aan jullie gehad maar merkt aan mezelf dat ik door het forum er, ondanks dat ik het wel van me afschrijf, teveel mee bezig ben!!!

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en een hoop goede klusdagen! in de hoop dat we allemaal snel onze wens in vervulling kunnen laten gaan!!!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 4 dec 2012 - 2:31

@ nenaa, jammer dat je ons gaat verlaten en veel succes met zwanger worden.

@ SB, fijn dat jullie vakantie goed is geweest en het wordt spannend de komende weken.

@ stitch, hoe is het bij jou? Wanneer is je nod?

@ xjx, hoe gaat het bij jou? Heb je nog getest?

@ jmo, Ik heb ook wel moeite om me mond dicht te houden. De vorige keren wilden we ook pas vertellen dat we in verwachting waren na een goede echo, terwijl ik nu denk ouders en broers/zussen mogen het gelijk wel weten, want ze gaan toch speculeren.

@ aardbei, hoe gaat het bij jou?

@ Boekenwurm, ben je al begonnen met spuiten?

@ all, nou mij ovutest kleurde vandaag donkerder, dus zal morgen denk ik helemaal positief zijn, dus vanavond nogmaals goed aan de klus, want heb morgenavond een slaapdienst en dan donderdag nogmaals voor het afleren. En dan begint hier ook het lange afwachten. heb dan wel 1 geluk dat mijn cyclus weer normaal is. Dus is spannend
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY di 4 dec 2012 - 3:42

Hoi dames,

Hier weer een teken van leven van mij! Ik lees wel mee maar reageer weinig.
Maar ik ben echt enorm positief en dat wil ik even vertellen.
Vanmorgen ben ik weer op controle geweest en het gaat de goede kant op met mijn schildklier!!

Een normale waarde moet tussen de 1-4 liggen verteld ze me en voordat ik begon met de medicijnen was de mijne 77.
Nu bijna 2 maanden later, met behulp van de medicijnen is ie nu 3 en een beetje. Dus ik ben helemaal tevreden en mijn internist ook. Ik heb nog wel een verhoging van de medicijnen en nu hoop ik, en de internist gaat er wel vanuit dat mijn menstruatie nu niet lang meer op zich laat wachten!!

Hopelijk gaat 2013 mijn jaar worden en ook die van jullie!!


ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei di 4 dec 2012 - 5:50

Sleepingbeauty: Deze twee weken duren inderdaad het langst! Dat terug willen schreeuwen herken ik wel ja: als het aan mij had gelegen al een jaar geleden!!! Maar wel superfijn dat jullie het zo leuk gehad hebben. Hoop dat het een goede invloed heeft gehad smile. Wanneer mag je precies testen? Je ticker loopt denk ik een beetje achter...

just me only me: Tsjah, als de test positief was dan zal het wel he smile. Ik heb ook wel dat ik het af en toe moeilijk vind om niets te zeggen, maar niet alleen tegen mijn moeder. Ook tegen andere mensen die dicht bij me staan.

nenaa: Jammer dat je alweer weggaat, maar als je je daar fijner bij voelt moet je het natuurlijk doen. Heel veel succes!

Nillis: Ik hoop dat hij morgen positief is voor je :cheering: ! Dat zou fijn zijn. Met mij gaat het wel goed, alleen het wachten duurt zo lang! Nog een week, volgende week dinsdag mag ik testen.

Stitch: Ga je morgen nog testen?

All: Pffff ben het wachten nu wel even zat, en ik moet nog een week! smile Testen jullie trouwens altijd op jullie NOD of testen jullie altijd iets later?
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 4 dec 2012 - 8:56

@ Aardbei, ik probeer altijd een paar dagen tot een week te wachten met testen als ik me zo lang kan bedwingen, maar dan heb ik niet de teleurstelling dat ik te vroeg zou zijn, want dan is het gewoon negatief.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  boekenwurm83 di 4 dec 2012 - 9:03

Hallo dames,

ik heb niet zo veel tijd dus ik hoop dat ik niemand vergeet nu.

Nena, ik begrijp heel goed dat je er door dit forum te veel mee bezig bent. Ik probeer ook wat minder aanwezig te zijn hier, omdat ik er anders dagelijks zo bewust mee bezig ben. Heel veel succes de komende tijd en ik hoop binnenkort toch een keer een goed bericht van je kant te mogen zien hier!

Nilis, nou veel succes en plezier vanavond dan maar he Very Happy Dat het maar in alle opzichten een productieve avond mag zijn! En dan maar weer twee weken geduld hebben!

Stitch, en en heb je al getest? Oh ik zou zo blij voor je zijn, tis je echt gegund! Wel meteen laten weten hier he, tenminste als je morgen ook echt gaat testen!

Linnie, voor jou is het wachten dus ook weer begonnen nu. Erg he die twee weken. Je kunt niks behalve wachten. Hopelijk word je geduld deze keer eindelijk beloond!!

Aardbei, nog even volhouden meid!! Ik zou wel gewoon op je NOD testen en niet nog langer wachten. Normaal gesproken zou je test gewoon positief moeten zijn op je NOD dus waarom jezelf nog langer kwellen voor een kindje 2012 - Pagina 24 561177

SB, fijn dat je zo'n leuke vakantie hebt gehad! Ja de opmerkingen van alle kanten ken ik inmiddels helaas ook erg goed. Hoe langer het duurt hoe vervelender die opmerkingen worden. Inmiddels weten al wel vrij veel mensen hoe het zit bij ons, dus dan houden ze er gelukkig wel rekening mee en krijg ik regelmatig lieve smsjes en telefoontjes.
Ik hoop dat je over twee weken een test in handen mag houden en je toch nog net binnen het jaar zwanger mag zijn Very Happy Jullie waren ook in januari begonnen toch?

Inge, hoe is het met jou eigenlijk? Intussen al ongesteld geworden?

Iedereen:

Ik ben gisteren inmiddels begonnen met spuiten. Eerst nog een uitgangsecho gehad en dat was allemaal prima dus ik mocht gisteravond aan de slag. Ik was alleen thuis en de prikles was inmiddels alweer een paar weken geleden dus het was best even spannend. Gelukkig ging het helemaal goed. Toen ik de spuit eenmaal gezet had moest ik opeens huilen, het was best een beetje confronterend, maar gelukkig voelde ik me vijf minuten later wel weer beter. Vandaag ging het ook weer prima dus het spuiten gaat geen probleem zijn. Maandag echo dus hopelijk dan eindelijk een keertje goed nieuws!

Nou ik krijg nu nog even bezoek dus zet m'n laptop snel uit. Fijne avond allemaal!!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch di 4 dec 2012 - 9:05

Sleeping beauty, fijn dat jullie van jullie vakantie hebben genoten, en wat een goede timing, zo precies met je vruchtbare periode! Ga voor jullie duimen dat het nu ook eens raak mag zijn.

Just me only me, ik heb dat ook hoor, dat ik steeds bijna mijn mond voorbij praat. Zeker nu we laatst naar de gyn moesten, dan verspreek ik me steeds bijna! Hopelijk kunnen we snel goed nieuws met ze delen!

Linnie, haha, ga heel hard duimen dan dat het deze keer gelukt mag zijn!

Nenaa, jammer dat je hier weggaat. Hopelijk mag je snel zwanger zijn, en wie weet zien we je nog eens terug hier!

Nillis, mijn nod is volgens mij morgen. Heel spannend dus, heb nog geen klachtjes... Veel plezier vanavond en donderdagavond! Wink

Shally, jeej :cheering: dat is goed nieuws! Hopelijk wordt je nu dan ook snel ongesteld (en snel zwanger!)

Aardbei, ik weet niet wanneer ik testte, (al deed ik dat niet zo vaak) Dat deed ik eigenlijk alleen als mijn cyclus wel heel lang was, just in case. Dit is mijn eerste NOD die ik weet Wink Ik zou iig niet voor je NOD testen, maar verder heb ik er weinig verstand van. Wanneer wil je eventueel gaan testen?

All, vandaag opgeroepen om te werken! En door die *** ns pas om 8 uur thuis, gewoon anderhalf uur over gedaan ipv 40 minuten. Wel mijn zinnen even kunnen verzetten, was wel ff lekker. Morgen als het goed is NOD, en nog geen klachtjes, niet van een zwangerschap, en niet van een ongesteldheid. Vind het nu wel heel spannend worden, als ik niet hoeft te werken ga ik denk ik morgen testen, anders donderdag (dan ben ik sowieso vrij). Pfff, ben benieuwd of ik morgen dan ook nog durf Wink ben veel te bang voor een witte test.
Ga nu nog even NCIS en NCIS LA kijken, en wachten tot mijn vriend thuis komt (die heeft curss vanavond, hij is gelukkig wel zo thuis) Fijne avond allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch di 4 dec 2012 - 9:10

boekenwurm83 schreef:
Stitch, en en heb je al getest? Oh ik zou zo blij voor je zijn, tis je echt gegund! Wel meteen laten weten hier he, tenminste als je morgen ook echt gaat testen!

Wat lief! Embarassed En tuurlijk laat ik het weten, waarschijnlijk weten jullie het eerder als mijn vriend als het positief is laughcry Kan alleen niet beloven dat ik het meteen doe.

En voor jou even een dikke hug Is ook niet niks allemaal, en ga heel hard voor je duimen dat jij nu ook eens goed nieuws mag krijgen! Veel plezier vanavond met je bezoek!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis di 4 dec 2012 - 9:22

@ all, zit even op sites over zwanger worden te kijken en daar staan toch tegenstrijdigheden. op de ene site staat dat de meeste zwangerschappen ontstaan in de 6 dagen voor de eisprong, terwijl op een andere site staat, dat 5 dagen na de eisprong vrijen het meest effectief is. Nou wie zal er gelijk hebben? Ik weet het niet, maar weet wel dat ik de vorige zwangerschap meer seks voor de eisprong hebben gehad, dus ik weet wat wij vanavond gaan doen Wink
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver di 4 dec 2012 - 9:38

Even snelle reactie, ik lees nog steeds met jullie mee meiden.

Nou hier heeft het geholpen om voor de eisprong te vrijen. Het was ook maar 1x, en toevallig ook nog drank in het spel, dus ergens ook wel een wonder dat het zo snel raak was. Uiteindelijk was het volgens mij 2 dagen voor de eisprong.

Mijn duimen draaien! Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie di 4 dec 2012 - 9:38

Je moet toch altijd de dag voor de eisprong en op de dag zelf seks hebben?? Wist niet eens dat het 6 dagen ervoor of 5 dagen erna moest, een eitje leeft toch maar 12 tot 24 uur?? ik snap het ook allemaal niet Laughing
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver di 4 dec 2012 - 9:39

Annemie schreef:Je moet toch altijd de dag voor de eisprong en op de dag zelf seks hebben?? Wist niet eens dat het 6 dagen ervoor of 5 dagen erna moest, een eitje leeft toch maar 12 tot 24 uur?? ik snap het ook allemaal niet Laughing

Een eitje leeft niet lang idd, maar een zaadcel daarintegen kan wel 4-6 dagen overleven. Heb ik me laten vertellen..
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal di 4 dec 2012 - 9:43

@ Twellie; Dus over 2 weken weet je meer, spannend!

@ Firda; Succes deze ronde!

@ x-justme-x; Spannend!

@ Sleepingbeauty; Lang duren die weken op het wachtbankje he! Maar hopelijk heeft al die tijd voor elkaar op vakantie een super resultaat opgeleverd!

@ Linnie; Ik duim!

@ nenaa; Jammer dat je ons gaat verlaten, ik hoop dat je wat rust mag krijgen. En dat jij ook maar snel zwanger mag worden.

@ nillis; Wat fijn dat je cyclus weer normaal lijkt te zijn!

@ ShallY; Wat een goed nieuws! Dat je maar snel ongesteld mag worden.

@ Aardbei; Ik heb 1 keer al 4 dagen voor mijn nod positief getest, dit kan met de kruidvat test. Maar je kan zo wel heel wat testen verslijten Wink

@ Boekenwurm; voor een kindje 2012 - Pagina 24 699888 Ik duim voor een goede echo maandag, dat jullie nu echt kunnen beginnen!

@ Stitch; Mijn duimen draaien al overuren. Hoop zo dat je op de valreep van 2012 nog zwanger mag worden. Dat de gekochte speen je maar geluk mag brengen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal di 4 dec 2012 - 10:00

nillis schreef:@ all, zit even op sites over zwanger worden te kijken en daar staan toch tegenstrijdigheden. op de ene site staat dat de meeste zwangerschappen ontstaan in de 6 dagen voor de eisprong, terwijl op een andere site staat, dat 5 dagen na de eisprong vrijen het meest effectief is. Nou wie zal er gelijk hebben? Ik weet het niet, maar weet wel dat ik de vorige zwangerschap meer seks voor de eisprong hebben gehad, dus ik weet wat wij vanavond gaan doen Wink

Ik las ook zoveel tegenstijdigheden dat wij ook proberen om de dag actief te zijn gedurende een langere periode! Maar succes dan Nillis Wink
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal di 4 dec 2012 - 10:29

NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101eMiskraam
Weegschaal27/27Maart 20111e4 miskramen
Stitch25/30November 20111eAfspraak gyn
Nillis30/31November 20112eMiskraam
Aardbei25/25Januari 20121eClomid
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
Annemie27/31Februari 20122e
Sabje27/30Mei 20122e
_Mashimaro_26/34Juli 20122ePCO
ShallY27/28Augustus 20121eSchildklier med
Sazzle24/33September 20121e
Takkie27/28September 20122e
Inge28/32Oktober 20121e
Loes26329/26Oktober 20121e
just me only meOktober 2012
x-justme-x26/29November 20121ePCO
Pien27/30November 20122e

Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty di 4 dec 2012 - 10:56

Mijn leeftijd mag naar 25 :-)

Volgens mij is het inderdaad zo dat zaadcellen wel tot 5-6 dagen kunnen blijven leven.
Eicel geloof ik tot 12 uur. Dus daarom wordt vaak gezegd een dag voor of dag van de eisprong heb je meeste kans.

Zo ik heb mijn gedichten af! Morgen mag mijn man de sinterklaas cadeaus inpakken en de gedichten uitdraaien Laughing
Ik ben meestal wat beter in dichten ;-) en mijn man heeft meer geduld om in te pakken. Dus mooie combi.
Heb ook nog een mooie suprise gemaakt. Die moet ook nog in elkaar, maar de kleuren inkt is op. Moest net vanmiddag een nieuwe zwarte halen, maar kleur is niet nodig hoor!!!

Morgen weer een dagje werken, heb er niet zoveel zin in. Weer 1 dagje inkomen, en dan ben ik weer vrij tot het weekend nachtdiensten...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Twellie di 4 dec 2012 - 12:05

Volgens mij kun je echt niet vijf dagen na de eisprong nog eens zwanger raken. Misschien werd dat ergens verward met een innesteling of zo.

Kan me voorstellen dat je stopt met schrijven Nena, ik was ook al aan het twijfelen of ik hier zou gaan meeschrijven of niet, maar tot nu toe ben ik er niet teveel mee bezig en dat wil ik graag zo houden.

Nillis, wat fijn dat je weer een normale cyclus lijkt te hebben!

Weegschaal, het voelt eigenlijk helemaal niet spannend aan. De andere keren duurde het zwanger worden lang dus op de een of andere manier heb ik het gevoel dat er echt geen serieuze kans op een goede zwangerschap is als we niet al minstens een jaar bezig zijn met proberen zwanger te worden. Slaat echt helemaal nergens op rationeel gezien maar zo voelt het wel, dat ik echt niet in een tweede poging zo maar zwanger kan zijn.

Boekenwurm, ik hoop dat je weinig bijwerkingen hebt van het spuiten!
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch di 4 dec 2012 - 21:59

Ehm... :O

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Testpc


Pff, zit helemaal te shaken, al een half uur! Kan het geloof ik nog niet helemaal geloven. Ben benieuwd hoe mijn vriend reageert vanavond!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 di 4 dec 2012 - 22:08

Gefeliciteerd Stitch!!!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch di 4 dec 2012 - 22:20

Thnx Linnie, ik hoop zo hard dat jij het jaar ook nog goed mag afsluiten! hug

Net als jullie allemaal natuurlijk! hug Heb zo ontzettend veel aan jullie allemaal gehad, wil jullie daar toch even voor bedanken. Heel raar dat ik nu dus eigenlijk helemaal niet meer in dit topic hoor nu. Ik hoop jullie allemaal heeel erg snel in het zwangerentopic te zien! Yes
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria di 4 dec 2012 - 22:25

Whaaaaa Stitch wat gaaaf!!!!! GEFELICITEERD Very Happy:D:D:D:D:D
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  slaatje di 4 dec 2012 - 22:28

STITCH!!!!!!! Gefeliciteerd meis!!!! Geniet van het gevoel. Ben echt megablij voor je. hug
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Ergens in het midden van het land

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 24 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum