Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa vr 9 nov 2012 - 9:23

@deugniet wat super! Bij mijn ovulatietesten werd de teststreep uiteindelijk nog een keer zo duidelijk als de controlestreep! Maar alvast aan de klus kan nooit kwaad natuurlijk! Hihii ben benieuwd of die van jou morgen ook nog duidelijker is als vandaag!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Amber- vr 9 nov 2012 - 10:00

Linnie1985 schreef:
amber22 schreef:
Linnie1985 schreef:Succes deugniet, die van mij is nog steeds niet positief, en echt veel testen heb ik niet meer. Ben iets te vroeg geweest denk ik met testen Embarassed.

Welke gebruik je? Ik heb nog 7 ovulatietesten van sensitest. De extra gevoelige. Die mag je wel van me hebben. Hoef er niets voor te hebben.

Ah dat vind ik super van je!
Ik heb dezelfde als deugniet en ook nog 2 van sensitest.
Ik zal mn adres even pmen.

Je hebt pm terug.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje za 10 nov 2012 - 5:50

@ Stitch Het kan goed de spanningen geweest zijn die er uit zijn gekomen. Hopelijk voel je je gauw beter. Veel succes met het graf van je moeders oma opknappen.
Wel fijn dat je ongesteldheid over is, maar wel heel naar van die steken. Daar kan je wel beroerd door voelen he.
Grappig dat je vriend zegt dat jullie een zoon krijgen. Zou wel leuk zijn als hij gelijk zou hebben dan haha. Mijn man ik hebben het er ook wel eens over en de ene keer is hij ervan overtuigd dat het een meisje wordt en een paar weken later is hij overtuigd van een jongen haha. Dus we zullen zien, we hebben maar twee mogelijkheden. Laughing

@ Inge Ik was na 3 weken alweer uit mezelf ongesteld na het stoppen. Echt balen dat je nog zit te wachten op je eerste menstruatie.

@ Aardbei Fijn dat de Clomid werkt, geeft weer wat hoop. Veel succes in de nieuwe ronde.

@ Deugniet Wow die test kan echt niet duidelijker. Dat is goed nieuws. Veel succes!

@ all Hier geen nieuws, buikpijn is wat minder geworden dat wel. Mijn buik is nu even rustig, dus afkloppen. Verder is de trap nu eindelijk kaal! Joehoe! Dus hebben we het ergste achter de rug.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal za 10 nov 2012 - 11:01

@ nenaa; Ik heb alleen jullie leeftijden nog nodig voor de tabel. Jullie zijn 'bezig' vanaf september toch?

@ Annemoontje; Leuk dat Delft zo leuk was! En wat goed dat de trap kaal is, gaan jullie die nu verven?

@ Sleepingbeauty; Mijn advies is wacht zo lang mogelijk met testen, maar ik zou het zelf ook niet kunnen!

@ x-justme-x; Fijn dat alles nu nagekeken en in gang gezet wordt. Word jij wel ongesteld uit jezelf?

@ Stitch; Hoop dat het gastouderschap dan wel mag lukken! Vervelend die steken, heb je dat vaker gehad? En jullie dus een zoon, wij krijgen een dochter Wink

@ Inge; Ik had na het stoppen van de pil gelijk een strakke cyclus van 28 dagen. Maar bij de meeste vrouwen is het niet zo regelmatig.

@ Aardbei; Echt goed om te lezen dat je je zo positief voelt, hoop dat het een positieve uitwerking mag hebben!

@ Deugniet; Dat je over 2 weken maar een positieve test mag hebben!

@ Linnie; Jammer, dat dat de laatste testen maar positief mogen zijn!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa za 10 nov 2012 - 20:44

@weegschaal ik ben 24 en mn vriend 32, we zijn idd vanaf september bezig, augustus is mn spiraal eruit gehaald! Heb voor zover ik weet geen bijzonderheden!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 za 10 nov 2012 - 23:42

@weegschaal...
Nog geen idee.., ben op 1 nov na het stoppen van de pil ongesteld geworden tot 4 nov. Ik verwacht nu dus ergens eind nov dat het weer gaat komen, maar met PCO weet je het maar nooit.. Wink
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei zo 11 nov 2012 - 3:15

Nenaa: ik hoop dat het duimen werkt smile

Deugniet: woooooooow wat goed! Ik hoop dat het raak is!

Annemoontje: dank je!

Stitch: wij zijn er van overtuigd dat we twee meiden krijgen. Zal toch even gek zijn als we straks een jongetje krijgen Wink

Weegschaal: dank je! Ik hoop het ook smile. Hoe gaat het nu met jou? Vruchtbare dagen al over?

Ik ga denk ik deze ronde ook ovulatietesten gebruiken. Nu ik geen echo's meer krijg wil ik hem niet missen smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa zo 11 nov 2012 - 3:48

@aardbei die ovulatietesten werken echt goed hoor! Heb ze vorige maand voor het eerst gebruikt en deze maand doe ik het gewoooon weer! Tenminste een beetje zekerheid van wat er in je lichaam gaande is!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pien zo 11 nov 2012 - 8:54

Hoi meiden,

Ik kom me hier maar eens aanmelden! en nu voor het echte eggie!

Mijn man en ik hebben al meerdere keren besloten er voor te gaan, steeds kwam er weer wat tussen en gisteravond in het heetst van de strijd gaf mijn man aan het zonder condoom te willen doen. Gevraagd of hij er heel zeker van was en dat was hij.... Laughing

Ik wist dat ik nu zo ongeveer mijn eisprong zou hebben dus extra spannend natuurlijk dat we gelijk op het goede moment hebben gesexd!

@deugniet, zo te zien zouden wij ongeveer gelijk kunnen testen he?

volgens mijn telefoon (een app, genaamd P tracker) moet ik 29nov ongesteld worden!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria zo 11 nov 2012 - 9:02

Haha Pien, wat romantisch eigenlijk. Zou wel mooi zijn als je nu meteen zwanger bent!

Er is trouwens nog niemand zwanger sinds ik niet meer meeschrijf he? Het wordt echt tijd hoor dames!

Hier zit er een beetje schot in de zaak: 20 november heb ik een CT-scan. Mijn keelklachten worden wellicht veroorzaakt door opgezwollen keelamandelen, die moeten er misschien uit. En de meeste van de andere klachten die ik had zaten waarschijnlijk tussen mijn oren voor een kindje 2012 - Pagina 13 561177 Doordat ik me (haast ongemerkt) voortdurend gestresst voelde, kreeg ik last van hyperventilatie, hartkloppingen etc. etc. Na een paar goede gesprekken met de psycholoog gaat dat allemaal veeel beter.

Stiekem hebben we alweer een keer 'geklust' Embarassed Niet zo'n goed plan, want röntgenfoto's en narcose enzo mag allemaal niet als je zwanger bent. Dat was precies de reden dat we even pauze zouden houden. Zucht...

Maar ik hoop dat ik gauw weer echt mee kan komen kletsen!
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa zo 11 nov 2012 - 9:26

@pien welkom! Wat heerlijk dat jullie op zo'n moment dat besluit hebben genomen! Echt prachtig! Als jet gelijk zou lukken zou natuurlijk heeeeelemaal te gek zijn!!

@filoria wat een dubbel gevoel zeg... Maar goed... Helemaal niet klussen is ook zo wat toch?! We doen volgens mij allemaal hard ons best om zwanger te worden hihiii wil hier nog niet echt vorderen... De dagen gaan echt te langzaam voorbij als je op je eisprong zit te wachten Wink Hihii
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Filoria zo 11 nov 2012 - 9:28

Wanneer mag je testen Nenaa? Je ticker doet het niet geloof ik.

Wat gaaf trouwens, dat je al 11 jaar getrouwd bent.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch zo 11 nov 2012 - 9:33

Inge, vervelend dat je nog steeds zit te wachten op je ongesteldheid. Bij mij duurde het de eerste keer ook 50 dagen. Al is mijn cyclus sowieso niet echt super, dus hoop dat jij niet zo lang hoeft te wachten.

Aardbei, ik hoop dat deze ronde clomid gelijk je laatste mag zijn! Have fun deze maand Wink

Deugniet, Hopelijk heb je je ovulatie goed kunnen benutten! Zou mooi zijn als je deze maand wel gewoon aan een 30-dagen cyclus zit!

Linnie, op de hoeveelste dag zit je nu? Hopelijk heb je snel een positieve ovulatietest.

Annemoontje, je kan ook nog een jongen én een meisje krijgen Wink Heeft ie het wel sowieso goed! Fijn dat je trap nu helemaal kaal is, wanneer gaan jullie hem verven?

Weegschaal, ook leuk, een dochter! Kunnen we ze alvast uithuwelijken, een echt Yes-huwelijk Wink Razz Die steken heb ik helaas al vaker gehad, en het lijkt nu elke maand erger te worden, erg vervelend.

Pien, welkom! Spannend, misschien al gelijk raak dus! Hoe oud is jullie dochtertje nu?

Filoria, helaas geen zwangeren meer hier inderdaad. Wat fijn dat er bij jou nu eindelijk schot in de zaak komt. Hopelijk kunnen ze je snel helpen, en zijn het 'alleen' je keelamandelen. Houd je ons op de hoogte? Hoop je hier snel weer te mogen zien. hug

All, we hebben het best naar ons zin gehad in Duistland. Leuk om die kant van de familie ook eens te ontmoeten. Hopelijk kunnen we elkaar nu af en toe blijven zien. De taalbarriere was redelijk overkomelijk, zolang ik zelf maar niks hoefde te zeggen angel En het graf van mijn moeders oma is nu ook weer netjes opgeknapt, dus al met al was het een goede trip.
Vandaag met zijn 2tjes hier naar de biesbosch geweest, lekker een beetje gewandeld, en daarna met een warme chocomelk op de bank een dvd'tje gekeken. Heerlijk relaxte zondag dus.
Fijne avond allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast zo 11 nov 2012 - 9:39

Hihi...ik ben mee aan hetbschrijven n het topic van 2013 maar volgens mij hoor ik meer hier.. Embarassed
Wij zijn nu sinds een maand bezig..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa zo 11 nov 2012 - 9:41

@filoria ik zit net op dag 7 (van de 31) ik ga de 12e weer met ovulatietesten beginnen en dan hopen op een betere afloop als vorige maand Wink ben vorige maand begonnen met de ovulatietesten en geeft ons (maar vooral mij) meer rust en een stukje zekerheid, vorige maand had ik op dag 17 mn eisprong, maar om het zeker niet te missen begin ik op dag 12 daarmee te testen!

@stitch wat fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad! Even lekker er tussenuit geweest en nieuwe familie leren kennen!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Inge zo 11 nov 2012 - 9:43

Just me en Pien, net als mij doen. gewoon in beide topics mee schrijven ;-)

Hier nog steeds geen ongesteldheid, hoop toch wel deze week ongesteld te worden.
Zwanger ben ik niet iig.

Stitch, fijn dat het een goede trip was

Filoria, jeetje. Hoop ook dat je snel hier weer mee kan kletsen
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 zo 11 nov 2012 - 9:44

@ Stitch: ik zit vandaag al op dag 18, ik ben bang dat het weer een lange cyclus wordt. Ik denk echt dat het door de miskraam komt, want daarvoor had ik een best wel nette cyclus Sad.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pien zo 11 nov 2012 - 9:45

@filoria, zou inderdaad gaaf zijn als het gelijk raak is. Bij e was het na de vierde ronde. Mocht het niet gelijk raak zijn, is het prima. Vind de spanning nu (nog) erg leuk!!

@nena, hoeveelste ronde zitten jullie nu in?

@stitch, onze dochter is nu ruim 15maanden. Ze is van 25-07. Leuk dat jullie naar Duitsland zijn geweest. Wij zijn daar in 2008 heen geweest en hebben ons toen daar verloofd.

@all. Ik ga vanaf nu proberen hier mee te schrijven maar ben daar best slecht en laks in.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty zo 11 nov 2012 - 18:51

@all ben nu ff op mijn telefoon. mijn man is net aan het werk. En hier nog geen ongi te bekennen. Wel buikpijn bij vlagen, maar geen menstruatiekramp.
Wil graag morgen gaan testen want zit nu op dag 37. Alleen moet ik vandaag ff testen regelen... Durf ze niet zo goed bij de drogist hier te halen..hihi of bestel ze via internet
mijn man heeft zoiets van wacht nog maar even, maar ik wil nu graag weten dan kan ik me erbij neerleggen of kunnen we heeeel blij zijn! Mijn man durft er nog niet aan volgens mij! mmm herkenbaar?
Ga nu nog ff slapen, ben nog best moe en was wakker van mn man.

Straks reageer ik op jullie!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa zo 11 nov 2012 - 19:36

@pien wij zitten nu in onze 3e ronde, nog niet zo lang dus!

@sleepingbeauty ohhhh wat spannend! Als je vandaag testen via internet bestelt heb je ze morgen binnen, maar dan zou je natuurlijk pas woensdag kunnen testen... Ik zou ff langs een drogist gaan, desnoods een andere als waar je normaal heen gaat, dan kan je morgenochtend testen! Hoop dat je nog lekker hebt kunnen slapen!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei zo 11 nov 2012 - 21:24

Nenaa: ja inderdaad wel fijn om te weten wat er gebeurt ja. En hiervoor had ik natuurlijk altijd echo's om uitsluitsel te geven, maar de volgende drie rondes hoef ik niet naar het ziekenhuis. Wij lopen nu ook wel aardig gelijk smile

Pien: wat leuk! En het zou helemaal leuk zijn als het al gelijk raak is natuurlijk!

Filoria: oeh, keelamandelen eruit schijnt niet zo'n pretje te zijn. Maar goed, als je klachten er door ophouden zou dat natuurlijk heel fijn zijn.

Stitch: Thanks, ik hoop het ook smile. Fijn dat het leuk was in Duitsland. En wat een lekker weer was het gisteren inderdaad hè, zal wel prachtig zijn geweest bij de biesbosch

Linnie: hug

Sleepingbeauty: ik zou ook gaan testen nu hoor, dan heb je toch maar even duidelijkheid. En ik zou gewoon eerst even naar binnen kijken om te zien of er bekenden zijn smile. Mijn vriend heeft er gelukkig nooit moeite mee dat soort dingen, ik voel me altijd een beetje opgelaten.
Ik hoop dat je nog even hebt geslapen.

All: hier niet zoveel nieuws, zit te wachten tot mijn menstruatie stopt. Ik denk wel heel de tijd: wow, dit is mijn eerste échte menstruatie sinds ik gestopt ben met de pil. En dan word ik toch wel weer een beetje blij, ook al had ik natuurlijk allang zwanger willen zijn smile
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa zo 11 nov 2012 - 21:46

@aardbei wat leuk dat we dan ongeveer gelijk lopen! Hihii mijn ongi is alleen al een week weg, heb er maar 3 dagen "last" van gehad! Maar wat ook fijn dat je nu eerst drie maanden niet naar het ziekenhuis hoeft, kan je even op adem komen!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa zo 11 nov 2012 - 23:23

Filoria schreef:Wat gaaf trouwens, dat je al 11 jaar getrouwd bent.

was erg moe vant weekend volgens mij Wink had helemaal over dit heen gelezen!!! maar we zijn al 11 jaar samen! nog niet getrouwd, wel verloofd Very Happy
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal zo 11 nov 2012 - 23:47

@ x-justme-x; Met pco weet je het idd maar nooit. Ben benieuwd bij je!

@ Aardbei; Ik heb het idee dat mijn vruchtbare dagen over zijn, maar wij blijven het tot testen toch om de dag doen. Doen we altijd, mede om de eisprong niet te missen Wink Fijn dat jullie nu dan echt 'meedoen', na al die tijd!

@ Pien; Welkom en spannend gelijk!

@ Filoria; Wat goed weer iets van je te horen! Fijn om te lezen dat er wat duidelijkheid lijkt te zijn en het weer wat beter met je gaat. Hoop dat je snel geholpen kan worden, want wachten is zeker niet leuk voor een kindje 2012 - Pagina 13 699888

@ Stitch; Fijn dat je weekend zo geslaagd was! Wanneer mag jij nu precies naar de gyn?

@ Just me only me; Welkom ook hier dan. Nog even en dan zullen we toch overstappen naar het andere topic, al hoop ik dat het voor de meesten hier niet nodig is!

@ Inge; Ik hoop voor je dat het snel komt!

@ Linnie; voor een kindje 2012 - Pagina 13 699888

@ Sleepingbeauty; Spannend!!!!

Hier zijn de vruchtbare dagen volgens mij voorbij. Over 2 weken maar eens testen als de menstruatie dan nog niet gekomen is. Ik heb deze keer een vroege eisprong omdat ik de eerste keer na mijn miskramen te laat ongesteld word. Mijn eisprong blijft dan wel netjes op tijd komen.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa ma 12 nov 2012 - 0:07

@weegschaal wat spannend en ook apart dat je eisprong dan toch op tijd komt! Maar idd doorklussen tot je kan testen! Het zekere voor het onzekere!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 13 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum