Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis za 1 dec 2012 - 1:17

@ weegschaal, balen hoor voor een kindje 2012 - Pagina 23 699888

@ all, even een snel berichtje want hebben een hele drukke ochtend achter de rug. Hier alles goed. Ga vandaag weer beginnen met de ovutesten en hopelijk heb ik deze week ook mijn ei, zodat ik niet zo lang hoef te wachten op een goede cyclus. We zullen zien. Vanmorgen hebben we sinterklaas gehad bij vriend op het werk. T vond het geweldig en vanmiddag hebben we weer een feestje van buren van mijn ouders en dan morgen sinterklaas bij mijn ouders. is dus een druk weekend.
Fijn weekend allemaal
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei za 1 dec 2012 - 2:21

Boekenwurm: Op welke dag van je cyclus krijg je je uitgangsecho en mag je beginnen met spuiten? Fijn dat je zo positief bent! En veel plezier in Scheveningen!

Nillis: Ik heb de app period tracker. Vind hem heel fijn. Heel veel plezier dit weekend! En succes met je ovulatietesten, hoop dat je hem dit keer niet mist. (dat was de vorige keer toch zo?)

x-justme-x: Jammer van je negatieve test! Maar zolang je nog niet ongesteld bent kan het natuurlijk altijd nog...

Weegschaal: Balen meid hug Ik hoop ook dat je snel zwanger bent en dat het deze keer goed blijft gaan! Weten de mensen in je omgeving van je situatie?

Twellie: Fijn dat je een kans hebt. Ik hoop voor je dat het snel zo is.


Ik zit nog rustig te wachten tot ik kan testen, nog anderhalve week Wink Vind het toch wel heel spannend hoor. Ik merk verder helemaal niets aan mijn lichaam ouzo, niet dat ik weet wat ik zou moeten merken, maar toch Wink
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 1 dec 2012 - 3:25

Spannend aardbei! Wachten duurt altijd lang.

Bij mijn vandaag meer slijm dus dacht doe even een ovutest. De vorige waren allemaal negatief. Nu had ik de test streep en de andere streepnwas ook redelijk donker, niet zo donker als de teststreep maar toch... In de gebruiksaanwijzing staat dat bij deze uitslag de lh piek nog niet is geweest. Hebben jullie enig idee hoe snel die er dan wel is? Heb nog twee testen liggen dus zal morgen nog eens testen..ben wel erg benieuwd nu!!

Fijn weekend allemaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 za 1 dec 2012 - 4:27

Zit nu op dag 10 enne mijn ovulatietest is positief he?

voor een kindje 2012 - Pagina 23 007-9
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 za 1 dec 2012 - 5:14

just me only me schreef:Spannend aardbei! Wachten duurt altijd lang.

Bij mijn vandaag meer slijm dus dacht doe even een ovutest. De vorige waren allemaal negatief. Nu had ik de test streep en de andere streepnwas ook redelijk donker, niet zo donker als de teststreep maar toch... In de gebruiksaanwijzing staat dat bij deze uitslag de lh piek nog niet is geweest. Hebben jullie enig idee hoe snel die er dan wel is? Heb nog twee testen liggen dus zal morgen nog eens testen..ben wel erg benieuwd nu!!

Fijn weekend allemaal!

Gisteren was mijn test ook nog net niet donker genoeg, en de dag ervoor was hij nog lichter. Heb vanmiddag weer testen gehaald, want ze waren op en vanmiddag een gedaan en die is nu goed donker.

Dus ja ik zou er morgen een doen!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei za 1 dec 2012 - 5:46

Linnie: Ja hoor die is zeker positief! Hup, aan het werk jij Wink

just me only me: Dat duurt dan nog 1 of 2 dagen dan zal hij positief zijn. Of het was net gisteren, dan kun je ook die uitslag hebben.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 za 1 dec 2012 - 6:00

Aardbei schreef:Linnie: Ja hoor die is zeker positief! Hup, aan het werk jij Wink

just me only me: Dat duurt dan nog 1 of 2 dagen dan zal hij positief zijn. Of het was net gisteren, dan kun je ook die uitslag hebben.

Ik zal nog ff moeten wachten tot vriendlief thuis is Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal za 1 dec 2012 - 6:41

@ Twellie; Wat fijn, hoe ver zit je nu in je cyclus? En kan je iets van dat relaxt zijn aan mij overdragen Wink

@ Nillis; Ik duim voor een ei deze week! Mijn cyclus ging na die eerste menstruatie altijd naar normaal tot iets korter, dus ik heb goede hoop voor je. Geniet van je drukke weekend!

@ Aardbei; Ik ben vanaf het begin open geweest over de situatie en ben daar ook blij mee. Door er open over te zijn durven mensen er ook over te praten, wat ik heel fijn vind. Ik probeer mijn emoties en verdrietige gevoelens niet teveel te laten zien, benoem wel dat ik die zeker af en toe heb. Maar wil niet dat mensen me gaan mijden en proberen te sparen, wil wel op de hoogte blijven van alle zwangerschapsperikelen om me heen!
Ik merkte vaak pas wat van kwaaltjes na 5 weken, dus ga niet denken dat je iets moet gaan voelen. Ik vind het ook zeker spannend voor je, ik duim!

@ just me only me; Spannend! Maak er vast werk van zou ik zeggen Wink

@ Linnie; Wat snel al op dag 10! Go Linnie en vriend Wink Het moet voor jou ook zeker nog lukken in 2012!

Hier geen nieuws. Ben ongesteld, maar heb ook flink wat zwangerschapskwaaltjes. Daar hoef ik dus ook niet meer op te vertrouwen, mijn lichaam is zo van slag.
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 1 dec 2012 - 7:17

Zometeen dan toch maar aan de slag Wink morgen nog een test en dan kijken wat de uitslag is. Had gedacht dat het al voorbij zou zijn..als ovulatie nu is betekent dat dat ik een lange cyclus heb..

Succes Linnie!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 za 1 dec 2012 - 8:09

Weegschaal schreef:@ Twellie; Wat fijn, hoe ver zit je nu in je cyclus? En kan je iets van dat relaxt zijn aan mij overdragen Wink

@ Nillis; Ik duim voor een ei deze week! Mijn cyclus ging na die eerste menstruatie altijd naar normaal tot iets korter, dus ik heb goede hoop voor je. Geniet van je drukke weekend!

@ Aardbei; Ik ben vanaf het begin open geweest over de situatie en ben daar ook blij mee. Door er open over te zijn durven mensen er ook over te praten, wat ik heel fijn vind. Ik probeer mijn emoties en verdrietige gevoelens niet teveel te laten zien, benoem wel dat ik die zeker af en toe heb. Maar wil niet dat mensen me gaan mijden en proberen te sparen, wil wel op de hoogte blijven van alle zwangerschapsperikelen om me heen!
Ik merkte vaak pas wat van kwaaltjes na 5 weken, dus ga niet denken dat je iets moet gaan voelen. Ik vind het ook zeker spannend voor je, ik duim!

@ just me only me; Spannend! Maak er vast werk van zou ik zeggen Wink

@ Linnie; Wat snel al op dag 10! Go Linnie en vriend Wink Het moet voor jou ook zeker nog lukken in 2012!

Hier geen nieuws. Ben ongesteld, maar heb ook flink wat zwangerschapskwaaltjes. Daar hoef ik dus ook niet meer op te vertrouwen, mijn lichaam is zo van slag.

De vorige keer was ik met 22 dagen al ongesteld geworden, dan had ik rond dag 5 mijn ei-sprong moeten hebben gehad. Dus nu is het iets later.

Hoop dat je lichaam zich snel hersteld, is ook geen pretje lijkt me steeds die kwaaltjes en het niks blijkt te zijn.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Twellie za 1 dec 2012 - 8:18

@ Linnie: Dat lijkt me overduidelijk positief smile.

@ Weegschaal: Ik heb nu zo'n beetje een eisprong, misschien is die al geweest. Ik heb inmiddels alweer wat minder een stekerig gevoel en gisteravond had ik wel flinke steken. Als ik het relaxed-zijn kon doorgeven, had ik het gedaan! Veel afleiding zoeken hielp bij mij de vorige keer wel.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 za 1 dec 2012 - 8:46

Ik zei tegen mn vriend toen hij thuis kwam dat ik leuk nieuws had, en liet hem die test zien. Hij dacht dat het een zwangerschapstest was Laughing Embarassed.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast za 1 dec 2012 - 9:22

Linnie1985 schreef:Ik zei tegen mn vriend toen hij thuis kwam dat ik leuk nieuws had, en liet hem die test zien. Hij dacht dat het een zwangerschapstest was Laughing Embarassed.

haha! ik vertelde vorige week ook tegen manlief dat ik een test had gedaan..hij dacht ook een zwangerschapstest! Heb hem belooft die samen met hem te doen als we hem doen...hihi..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  firda za 1 dec 2012 - 22:11

Goedemorgen allemaal,

@Stitch dat zijn zeker rare opmerkingen. Maar helaas hoor je nog wel vaak..
Aan je onderschrift te zien zijn jullie al even bezig. Ik hoop dat snel raak is voor jullie

@ Boekenwurm we zijn in Febr. begonnen en in Juni teste ik positief. Dus redelijk vlot.. Ben benieuwd hoe deze keer gaat.
Jij aan de hormoon spuiten lees ik. Dat lijkt me ook heftig!

@ Nillis succes met deze ronde! En met de ovutesten..

@ Weegschaal balen dat je ongesteld bent geworden.

@ Aarbei hopelijk is raar deze ronde!

@ de meiden met de ovu teste, ik vind het verwarrende dingen. Ik wil der zelf nog even mee wachten..

@ just me.. hopelijk heb je goed geklust!

@ Linnie die mannen soms ook haha..

Hier is de ongie weer voor bij.. dus we kunnen beginnen.
Ik vind het wel weer spannend hoor..

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch za 1 dec 2012 - 23:59

Firda, dank je, dat hopen wij ook Wink Veel succes in je eerste (?) ronde!

Linnie, haha, je arme vriend, heeft ie nog wel een beetje zn best gedaan? Hopelijk is het inderdaad dit jaar nog raak!

Twellie, wat goed dat jij er zo relaxed in staat! Lijkt me heerlijk!

Just me only me, welke dag van je cyclus zit je nu? Heb je nog een test gedaan vandaag?

Weegschaal, ds toch ongesteld :nopompom: Even een dikke hug voor jou! Doe maar goed je best komende maand, dan kunnen we 2012 hopelijk nog goed afsluiten!

Aardbei, wat duurt dat lang he, als je moet wachten tot je kan testen! Heb dat deze maand nu ook heel erg, weet bijna zeker dat ik een eisprong heb gehad, dus moet sowieso tot woensdag nog wachten, maar liefst tot zaterdag. Weet niet of ik dat vol kan houden! Wink

Nillis, wat een druk weekend zeg! Maar het klinkt wel heel gezellig allemaal! Veel plezier met Sinterklaas vandaag! Afgelopen week mijn inwerkdagen gehad, nu komende week 4 dagen ingeroosterd als backup (voor als er zieken zijn enzo) Dus maar even wachten of ik opgeroepen wordt.

X-justme-X Bij jou nog spannend dus! Wanneer wil je evt weer testen? Hopelijk heeft je gyn gelijk en houd je pco zich nu gewoon gedeist smile

Boekenwurm, die spuiten gaan gewoon wel goed werken! Dus maar goed je best doen komende weken. Krijg je deze ronde dan ook allemaal controle echo's?

All, die opmerkingen worden hier helaas regelmatig gemaakt. Iedereen denkt dat mijn vriend voorlopig nog helemaal niet aan kinderen wil beginnen (nu moet ik ook wel zeggen dat ik ze ook wel in die waan laat), dus kunnen ze die opmerkingen 'veilig' maken ofzo? Gisteren kwam het nog ter sprake met mijn schoonzusje (die laatst die mk had) En toen zei ze, je moet ook eerst zorgen dat je leven goed op de rit is, en je moet je vriend ook niet pushen, want die moet er wel zelf achterstaan. Toen zat het me ook wel even hoog, mogen we alsjeblieft zelf bepalen of ons leven op de rit is, en of we klaar zijn voor kindjes!

Laatste 2 dagen trouwens weer wat bruinige/zwarte afscheiding, met af en toe wat kleine stolseltjes (sorry voor de viezigheid Wink) Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, verder namelijk nergens last van nog. En weet ook wel dat het nu 2 kanten op kan gaan, maar durf er niet op te hopen dat het misschien deze maand wel gelukt kan zijn. En aan de andere kant zit ik er wel al helemaal over te fantaseren, en maak ik mezelf helemaal gek. Moet in ieder geval wachten tot woensdag met testen, dan is het 2 weken na mijn (waarschijnlijke) eisprong. Maar ik wil het nu al weten!!! bounce aaah!!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  firda zo 2 dec 2012 - 0:02

@ Stitch dit is onze eerste ronde. Ik hoop voor je dat raak is, en je zelf gek maken ken ik helemaal.
Nog even geduld tot woensdag dus.. ik ga voor je duimen!

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 zo 2 dec 2012 - 0:23

Hij heeft idd zijn best gedaan :cheering:. Maare moet ik nou voor de zekerheid vanavond nog een ovu test doen? Of is dat niet meer nodig?
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast zo 2 dec 2012 - 0:25

@ stitch..weet nog niet hoelang m'n cyclus is omdat ik tijdens mijn spiraal nooit ongesteld ben geweest. Het is nu dus even afwachten hoelang dat ie is etc. Heb net nog een ovu-test gedaan en die is super positief dus eerst nog maar eens even aan het werk voordat we naar sinterklaas gaan Wink
Succes met wachten voor jou! Hou ons op de hoogte!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 zo 2 dec 2012 - 1:36

Stitch schreef:
X-justme-X Bij jou nog spannend dus! Wanneer wil je evt weer testen? Hopelijk heeft je gyn gelijk en houd je pco zich nu gewoon gedeist smile
!

Inderdaad nog steeds spannend!
Ik heb mezelf voorgenomen me niet te druk te gaan maken en het gewoon allemaal op me af te laten komen maar het lukt me gewoon niet! De wens is zo groot! Denk steeds dat ik vanalles aan mijn lichaam voel, maar ik durf en wil daar niet op hopen/geloven.
Afgelopen woensdag had ik met het afvegen ineens rosé afscheiding ( zou dit een innestelingsbloeding kunnen zijn?) met het afvegen, maar een keer gehad. Daarom vrijdag maar een test gedaan, maar helaas negatief. Laatste paar dagen wel het gevoel gehad dat ik ongesteld moet worden maar nu zijn we 4 dagen verder en nog steeds niks.
Dit weekend ook veel op Google gezocht maar ik weet dat ik het niet moet doen... Maak mezelf daar alleen maar gek mee...
Ik wacht trouwens denk ik nog een weekje af voor ik weer ga testen, mits ik nog steeds niet ongesteld ben geworden natuurlijk..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 zo 2 dec 2012 - 3:01

Ik kon het niet laten, maar heb toch voor de zekerheid nog een ovu-test gedaan, die was idd negatief. Nu maar hopen dat het deze ronde gelukt is, en we niet te laat geklust hebben Embarassed.

Edit: heb nog ff de beschrijving gelezen, en er stond dat binnen 24 tot 36 uur je eisprong plaats vind en het je meest vruchtbare periode is. Dus het klussen is wel binnen de tijd gebeurt.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei zo 2 dec 2012 - 20:44

Weegschaal: Wel fijn dat mensen het weten. Lijkt me lastig als het het allemaal alleen of natuurlijk met zijn tweeën moet verwerken en iedereen maar zwangerschapsverhalen deelt met je. En gelukkig dat ik nog niet van alles hoef te voelen smile

Linnie: Ooooh haha! wat zal hij gebaald hebben! Ik had het een keer met een zwangerschapstest. Ik had al tig keer gezegd dat er 2 streepjes op de test te zien zouden moeten zijn, ziet hij de test met daarop 1 streepje, gaat hij helemaal uit zijn dak! Dacht hij dat de test positief was Wink. Maaar het is normaal dat de test de dag erna weer negatief is. En inderdaad vanaf het moment van de positeve test duurt het nog 24-36 uur.

Firda: succes deze ronde! Hoop voor je dat het deze keer ook zo snel gaat.

Stitch: Ik neem mezelf ook altijd voor: ik kan niet eerder testen dan tot... En bijna nooit houd ik het vol smile Hopenlijk deze keer wel want ben daardoor al zoveel keer teleurgesteld geraakt! Ik hoop dat het raak is voor je!

Just me only me: Fijn dat je ovutest positief was! Hoop dat jullie er goed gebruik van hebben gemaakt smile

x-justme-x: Je kunt toch ook pas een week na de (eventuele) innesteling testen dacht ik? Dus ik denk dat je sowieso te vroeg was.

All: Wij hebben ook heel vaak opmerkingen over zwanger zijn, over dat het wel eens tijd wordt, of juist helemaal niet. Bij ons weet (nog) niemand het, en af en toe word best verdrietig van dat soort opmerkingen. Ik hoop ook dat het voor oud en nieuw nog zo mag zijn voor ons, besefte me gisteren ineens waar we vorig jaar op toastten om 12 uur...





Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 zo 2 dec 2012 - 21:30

Aardbei schreef:

x-justme-x: Je kunt toch ook pas een week na de (eventuele) innesteling testen dacht ik? Dus ik denk dat je sowieso te vroeg was.


Klopt.. Maar die woensdag ( dag 28) dacht ik dat het roze bij het afvegen een voorteken zou kunnen zijn van dat ik ongesteld zou moeten worden, vandaar dat ik 2 dagen later een test heb gedaan.
Na het lezen of internet en het feit dat ik nu nog steeds niet ongesteld ben geworden, twijfel ik of het niet een innestelingsbloeding zou kunnen zijn geweest. Daarom, als ik het zo lang vol houd Wink , wil ik komend weekend weer een test doen als er nog niks is veranderd.

@ all..
Gisteravond weer telefoontje van vrienden gehad dat zij zwanger zijn.. Waarna we meteen weer een opmerking kregen, 'jullie ook nog niet bijna goed nieuws voor ons?' was dat maar! Cry
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch ma 3 dec 2012 - 0:21

just me only me schreef:@ stitch..weet nog niet hoelang m'n cyclus is omdat ik tijdens mijn spiraal nooit ongesteld ben geweest. Het is nu dus even afwachten hoelang dat ie is etc. Heb net nog een ovu-test gedaan en die is super positief dus eerst nog maar eens even aan het werk voordat we naar sinterklaas gaan Wink
Succes met wachten voor jou! Hou ons op de hoogte!

Maar weet je wel op de hoeveelste dag van je cyclus je nu zit? Of houd je dat niet bij? Hopelijk heb je van je vriend een mooi sinterklaas-cadeautje gekregen Wink

Firda, dank je, mijn vriend is er heilig van overtuigd dat het gelukt is deze maand Razz Ik probeer er nog maar niet al te veel op te hopen (al lukt dat ook niet echt)

X-justme-X, voor jou ook nog spannend dus. En dat googelen herken ik maar al te goed, helaas. Heb me de laatste dagen daar ook helemaal gek mee gemaakt, terwijl we het antwoord echt niet daar zullen vinden Wink en nog even een hug voor jou, ik weet zeker dat onze tijd ook nog wel komt!

Linnie, volgens mij ben je dan zeker op tijd geweest! Ga voor je duimen dat je deze maand goed nieuws mag komen brengen!

Aardbei, hug voor jou! En daarom ga ik elke ochtend dus snel naar de wc om te plassen, dan heb ik geen ochtendurine meer, en moet ik wel wachten tot de volgende dag (minimaal) Yes Razz Zelfbescherming zullen we maar zeggen.

All, nou, vandaag dus mijn eerste officiële werkdag, en ik zit thuis Wink Heel de week op oproepbasis, en blijkbaar geen zieken.
Nog steeds wat last van bruinverlies, maar alweer veel minder. Alleen af en toe met afvegen nog wat. Moet eigenlijk wachten tot woensdag met testen, maar de kruidvat testen kunnen toch ook al eerder? Aan de andere kant durf ik ook helemaal niet te testen, ben veel te bang dat hij wit blijft, en weet niet of ik dat nu ff ga trekken. Ik weet t dus nog niet No Ik wil gewoon zo graag ook zwanger zijn! En geduld is nou ook niet echt mijn beste eigenschap...
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch ma 3 dec 2012 - 0:24

Oh ja, en ik heb net alvast een cadeautje gekocht voor ons toekomstige kindje:
voor een kindje 2012 - Pagina 23 Fopspeen-webshop-01-2

Vond m zo gaaf, en voor het goede doel, dus dat is altijd goed!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei ma 3 dec 2012 - 4:49

x-justme-x: Ooooh ok! Nou, nog maar even afwachten dus smile

Stitch: Dat is wel een goede tactiek! Dat ga ik dan ook maar eens uitproberen smile. Tot het weekend houd ik het sowieso nog wel vol, maar in het weekend heb je ineens zoveel tijd Wink.
Ik snap dat je het zo graag wilt. Ik zou toch proberen het nog even vol te houden meis!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 23 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum