Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 29 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver di 11 dec 2012 - 4:37

Aardbei, alvast voorzichtig gefeliciteerd!

Boekenwurm, wat vreselijk balen dat er niets te zien was, ik ga met je mee hopen!

Linnie, en SB mijn duimen draaien, jullie moeten beiden nog een weekje wachten toch?

Nillis, ik hoop dat je je vruchtbare dagen goed z'n werk hebben gedaan!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mida4you di 11 dec 2012 - 4:51

Hallo dames,

26 nov heb ik een miskraam gehad met heel veel verdriet en alles. Nu heb ik het afgelopen weekend met mijn man over gehad dat we het er nog steeds moeilijk mee hebben. Dit geeft mij juist de kracht om er opnieuw mee 'bezig' te gaan. Nu wou ik graag weer opnieuw beginnen ( en zit momenteel in mijn vruchtbaarst dagen ) maar mijn man gaf aan nog even te wachten omdat hij het nog niet aan kan. Ik werd het super verdrietig van want ik had zo gehoopt dat we er weer voor konden gaan en dat mijn verdriet er misschien minder van werd. Ik begrijp mijn man ook heel goed want het is voor hem ook ingrijpend en we moeten er allebei voor de volle 100% voor gaan. Maar voor alsnog hebben we besloten om het sowieso 1 maand uit te stellen.

Ik zit zelf ook wel met gemengde gevoelens. Ik wil héél graag weer opnieuw zwanger worden, maar aan de andere kant heb ik mijn mk nog niet kunnen afsluiten omdat ik nog teveel verdriet heb. Daarom wil ik misschien snel weer zwanger worden om het hoofdstuk mk af t sluiten.
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  Aardbei di 11 dec 2012 - 5:23

Nillis: Ik ga nu inderdaad vrijdag of zaterdag pas testen om te kijken wat het verschil is.

Pien: Ok, 3 dagen, dat wist ik niet. Dan ga ik inderdaad vrijdag of zaterdag pas testen.

Shally: Bah wat naar zeg! Wat een rotweekend zul je achter de rug hebben. Wel fijn dat je schoonfamilie lekker aan de slag is gegaan, superlief van ze! Hoe gaat het nu met je moeder?

Slaatje: Jij heel veel plezier morgen! Geniet van je dag meid!

Boekenwurm: Ik vind het echt zo rot voor je dat er niets te zien was... Ik hoop echt dat er vrijdag wel iet te zien is. Ik weet nog wel dat wij in het begin een beetje gelijk op liepen. Ik ga voor je duimen hoor! Gelukkig heb je wel een heerlijk weekend achter de rug.

Mida4you: hug Vervelend dat jullie er nog zoveel verdriet van hebben dat jullie/je man het nog niet aankunt om verder te gaan. Ik hoop dat hij er snel klaar voor is.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  Stitch di 11 dec 2012 - 5:49

Weegschaal, dat hopen wij ook. Mijn vriend is er van overtuigd dat hij me voor de jaarwisseling weer zwanger heeft gemaakt, maar dat vind ik wel erg optimistisch. Ik hoop heel erg hard voor jullie dat je eind van het jaar nog een mooie positieve test mag hebben! hug

Sleeping Beauty, hug Kan me voorstellen dat dat heel heftig is om te zien. Zo hoort het natuurlijk ook niet, kinderen die hun moeder al zo vroeg verliezen.

Slaatje, morgen de grote dag! Ben je al zenuwachtig? Alvast heel erg veel plezier voor morgen, en natuurlijk alvast gefeliciteerd! (ik zie je tickers trouwens wel gewoon)

Firda, het zou idd je eisprong kunnen zijn, al heb ik het nog nooit gevoeld, dus kan er niet echt over meepraten.

Shally, hug Wat lief van je schoonfamilie! Hoe is het nu met je moeder?

Pien, goed je best doen dus vanavond!

Boekenwurm, het zit jullie ook niet echt mee he! hug Ga heel hard voor je duimen dat er vrijdag wel iets op de echo te zien is. Wel fijn dat jullie een lekker weekend hebben gehad.

Nillis, duim ook voor een positieve test voor jou nog voor de jaarwisseling!

Mida4you, hug Ik hoop dat jullie je allebei snel wat minder verdrietig voelen, en dat je binnenkort een mooie test in handen mag hebben!

Aardbei, ga het nu maar gewoon geloven. Gefeliciteerd!

All, voel me sinds een paar uurtjes lichamelijk eindelijk weer iets beter, en het bloedverlies is ook een stuk minder, dus dat is ook wel fijn. Ben wel doodmoe, en een soort wandelende zombie. Gisteren nog langs de gynaecoloog gelopen, maar die assistente had geloof ik ook al dr dag niet. Ze waren iig niet van plan om ook maar een beetje meelevend te zijn. Ze wilden zelfs mijn afspraak verzetten, om eerst een cyclus af te wachten, zodat ik nog bloed kon laten prikken op cyclusdag 3. Heb ze toen toch maar even gezegd dat dat niet echt mijn bedoeling was, dus gelukkig blijft de afspraak van de 20ste staan. Al heb ik niet de illusie dat ze al echt wat zullen gaan doen, mij kennende zullen ze wel weer willen afwachten.
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  Pien di 11 dec 2012 - 6:32

@all, zit in de bus naar huis vanaf het werk en kan dus niet terug lezen en reageren op wat jullie gezegd hebben. Afgelopen dagen zijn we al erg druk geweest is bed en vanavond misschien wel weer. Afhankelijk van of mijn hoofd er naar staat of niet, vandaag heeft mijn vader namelijk belangrijke uitslagen gekregen over zijn longen.fyseem.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Pien di 11 dec 2012 - 8:29

Yeeay!!!!! Uitslagen van mijn vader zijn goed... heb net ook telefoon gekregen dat mijn opa met spoed met de ambulance is opgehaald nadat hij van de trap is gevallen, helemaal van boven naar beneden. De beste man is 80 en klaagde over pijn aan zijn heupen. Maar, werd net weer gebeld, hij is al weer thuis! Niks ernstigs, veel kneuzingen maar dat heeft gewoon wat tijd nodig. Des te meer reden voor feest.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Stitch di 11 dec 2012 - 9:11

Wat fijn pien! Jij hebt dus een gezellige avond vanavond Wink veel plezier!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Bericht  SleepingBeauty di 11 dec 2012 - 22:16

Hee meiden,
Sorry heb ff niet de energie om op iedereen te antwoorden.
Heb echt ontzettende hoofdpijn en misselijk.
Vanmorgen stond ik op het punt te gaan werken, maar het ging echt niet...
Hoofdpijn, moe en misselijk van de cracker die ik voor me had liggen.

Dus ben weer terug in mijn bed gekropen en heerlijk nog even geslapen.
Moest vanmorgen werken en vanavond ook. Nu belde ik net het werk voor vanavond... Ach zegt mijn leiding gevende ook al grieperig... Wanneer moet je weer werken; morgen...ooh dan blijf je dan ook maar thuis Question okey...
Wat moet ik daar nu mee.. Zeg nou dat weet ik nog niet...
Ze vroeg wanneer ik weer moet werken, zegt ik volgende week. Nou dan bel je volgende week maar weer....
Het is niet echt druk dat ze dat daarom misschien heeft gezegd, maar wat moet je ermee?

Ik weet niet of het griep is of gewoon alles bij elkaar....Hoofdpijn heb ik al 2-3 dagen, maandag kwam ik uit de nachtdienst en had ik de afscheidsdienst, gister zou een gezellig dagje met mijn man zijn maar hebben we alleen maar ruzie lopen maken zowat, waardoor ik ook gisteravond ook boos/verdrietig was. Dat wel weer goed gemaakt...

Zaterdag is mijn NOD, komt ook al dichtbij. Aan mijn humeur te merken zou ik zo ongesteld kunnen worden....
Vandaag ga ik op jullie reageren meiden! Nu eerst nog ff eten en beetje slapen...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  firda di 11 dec 2012 - 23:22

SB Misschien ben je zwanger? Ik hoop het voor je! Want jullie zijn ook al weer even bezig..

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  SleepingBeauty wo 12 dec 2012 - 0:04

@aardbei; gefeliciteerd!
@Shally; sterkte met je moeder! Heftig meid! Hoe gaat het nu met haar? en met jou??
@mida4you; heftig hoor. Sterkte ik hoop dat jullie snel samen verder mogen gaan.
@Stitch; Hopelijk voel je gauw beter! Het is op zich wel positief dat je zwanger kunt raken toch?
@Pien; wat een gedoe allemaal. Gelukkig allemaal weer goed nieuws gehad! Wat een opluchting!
@Firda; ik weet het niet. voel me niet zwanger, voel me niet ongesteld worden. Voel me alleen bij vlagen misselijk en hoofdpijn blijf ik houden al wordt dat wel iets minder Laughing
Ik ben bang dat ik het gewoon nog even af moet wachten! hihi

Zal ik dit weekend al kunnen testen? Of zou ik wachten, gezien het feit dat ik mijn vorige cyclus ook 37 dagen duurde!
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Silver wo 12 dec 2012 - 0:19

SB, ik zou 3 dagen na je verwachte NOD een test doen. Dan ben je safe en ook niet te vroeg, mocht er wel een ongesteldheid komen. Hoop het niet voor je!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  SleepingBeauty wo 12 dec 2012 - 3:19

Silver schreef:SB, ik zou 3 dagen na je verwachte NOD een test doen. Dan ben je safe en ook niet te vroeg, mocht er wel een ongesteldheid komen. Hoop het niet voor je!

Ja zoiets zat ik ook aan te denken...maar is zo moeilijk!!! hihi
Mijn man zei net ook al "ben je zwanger" Razz
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aardbei wo 12 dec 2012 - 4:36

Stitch: Ik hoop dat je vriend gelijk heeft en dat je voor het einde van het jaar weer zwanger bent! Wat jammer dat ze niet echt meewerken bij de gyn. Ik hoop toch dat ze naar aanleiding van je afspraak wat gaan ondernemen.

Pien: Wat fijn dat de uitslagen goed zijn zeg! Wat zul je opgelucht zijn. Wel schrikken van je opa maar gelukkig is dat met een sisser afgelopen.

Sleepingbeauty: Moeilijk hè! Ik hield ook altijd stellig vol dat ik zou wachten tot dan en dan, maar een paar dagen ervoor hield ik het gewoon niet meer! Ik hoop voor je dat jij het wel een beetje vol kunt houden smile

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  firda wo 12 dec 2012 - 4:52

SB volg je gevoel, testen wanneer jij het wil..

Dus voor ons zo snel mogelijk haha

firda
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 148
Punten : 176
Registratiedatum : 03-04-11

Bericht  Silver wo 12 dec 2012 - 7:03

SleepingBeauty schreef:
Silver schreef:SB, ik zou 3 dagen na je verwachte NOD een test doen. Dan ben je safe en ook niet te vroeg, mocht er wel een ongesteldheid komen. Hoop het niet voor je!

Mijn man zei net ook al "ben je zwanger" Razz

Haha, zoek de afleiding Very Happy ... Denk er niet teveel meer over na. En wacht gewoon. Heb ik ook gedaan! angel
Ik moet wel zeggen de avond voordat ik ging testen had ik wel zoiets, ik wil het NU wel weten...

En anders, gewoon je gevoel volgen. Dus succes! Ik ga voor je duimen!
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Shopaholic wo 12 dec 2012 - 7:11

Silver schreef:
SleepingBeauty schreef:

Mijn man zei net ook al "ben je zwanger" voor een kindje 2012 - Pagina 29 1578173417

Haha, zoek de afleiding Very Happy ... Denk er niet teveel meer over na. En wacht gewoon. Heb ik ook gedaan! voor een kindje 2012 - Pagina 29 2474380249
Ik moet wel zeggen de avond voordat ik ging testen had ik wel zoiets, ik wil het NU wel weten...

Maar ondertussen mij wel dagelijks de oren van mijn hoofd kletsen doen voor een kindje 2012 - Pagina 29 1270000679 lol!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Bericht  Silver wo 12 dec 2012 - 7:21

EDC schreef:
Silver schreef:
SleepingBeauty schreef:

Mijn man zei net ook al "ben je zwanger" voor een kindje 2012 - Pagina 29 1578173417

Haha, zoek de afleiding Very Happy ... Denk er niet teveel meer over na. En wacht gewoon. Heb ik ook gedaan! voor een kindje 2012 - Pagina 29 2474380249

Maar ondertussen mij wel dagelijks de oren van mijn hoofd kletsen doen voor een kindje 2012 - Pagina 29 1270000679 lol!

albino
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Linnie1985 wo 12 dec 2012 - 20:12

Pfff wat een elende bij ons zeg! Nog ff en bonje met de buren komt bij ons. Onze buurman spoort voor geen meter. Hij zit in de ww en gaat om half 10 gisteravond staan boren :shock:. We hebben het even aangekeken, maar mijn vriend werd het toch teveel en is naar hem toegegaan, die vent kan niet normaal praten, ik heb echt mn vriend horen schreeuwen. Hij heeft de politie gebeld, omdat hij hem echt wat aan wilde doen. Ze zijn gekomen en hebben eerst bij ons het verhaal gehoord, en zijn toen verhaal gaan halen bij de buurman. Dus binnenkort hebben we een gesprek met hem op het politiebureau met iemand erbij die hier in het dorp alles in de gaten houd (weet even niet meer hoe het heet).

En nee het zijn veel meer dingen den dit was de laatste druppel die de emmer doet overlopen.

Sorry past niet hier helemaal, maar moest het ff ergens kwijt.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Annemie wo 12 dec 2012 - 20:27

Pfff wat irritant zeg linnie, maar officieel mag je tot 22.00 geluid maken. Al zou ik er zelf ook knettergek van worden hoor en als hij in de ww zit, dan heeft hij overdag toch alle tijd?? Dan is het sowieso al raar dat hij dat zo laat nog doet. Hopelijk komt het goed.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nillis wo 12 dec 2012 - 21:19

@ pien, wat fijn dat de uitslagen goed waren en dat de val van je opa ook goed is afgelopen.

@ SB, veel beterschap en hopelijk toch nog op de valreep van 2012 een positieve test.

@ Linnie, niet fijn zo'n buurman. Veel succes met het gesprek op het bureau.

@ all, hier gisteren de hele dag training gegeven en dat ging wel redelijk. Had in april de laatste training gegeven, dus moest er echt een beetje inkomen. Daarna verjaardag van mijn zus, dus was een lange dag. Nu een beetje grieperig. Verkouden en een zere keel. Gelukkig nog 1 slaapdienst en dan lekker het weekend vrij.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Linnie1985 do 13 dec 2012 - 7:18

Morgen de afspraak bij de gyn. omdat mn schoonmoeder meegaat, wil mijn vriend dat ik er strax een testje tegenaan gooi. Of hij positief uit kan slaan weet ik niet, ik zit nu op dag 22 (vorige maand werd ik op die dag ongesteld), en heb nog 4 tot 6 dagen dat ik ongesteld moet worden.
En volgens mijn collega (zij zit al in die medische molen) krijg ik waarschijnlijk een inwendige echo.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Aardbei do 13 dec 2012 - 7:40

Linnie: Vervelend dat jullie zo'n slechte verstandhouding hebben bij de buren. Veel succes bij de politie binnenkort. Ik weet bijna wel zeker dat je een inwendige echo krijgt morgen, ze willen toch eventjes naar binnen gluren smile

Nillis: Vervelend dat je ziek aan het worden bent, hoop dat het niet doorzet.
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Silver do 13 dec 2012 - 7:50

Aardbei, hoe is het met jouw?

Linnie, succes morgen, hopelijk kunnen ze al iets zien. Ik ga duimen!

Nillis, beterschap... Het heerst heel erg, iedereen is ziek...

SB, hoe is het nu met je?
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Aardbei do 13 dec 2012 - 8:00

Met mij is het goed hoor! Wil mrgenochtend mijn laatste test gaan doen om te kijken of hij donkerder is, dan durf ik ook zo'n mooie ticker als de jouwe aan te maken Wink
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Bericht  Silver do 13 dec 2012 - 8:06

Aardbei schreef:Met mij is het goed hoor! Wil mrgenochtend mijn laatste test gaan doen om te kijken of hij donkerder is, dan durf ik ook zo'n mooie ticker als de jouwe aan te maken Wink

Leuk leuk leuk! Ik ga voor je duimen! Very Happy
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud