Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 10 van 40 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 10 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje ma 5 nov 2012 - 0:14

@ Aardbei Mag ik vragen hoe je erachter bent gekomen dat je geen eisprong uit jezelf hebt? Had je van die testen gebruikt?
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  nenaa ma 5 nov 2012 - 0:24

@aarbei oh mennn dat is balen... Maar wel top dat je nu wel je eisprong hebt gehad! Hopen dat de test van de week wel positief is! Ik vind het heerlijk om al te kijken naar alle leuke dingen die de mensen maken! Laar staan het zelf kunnen! Lijkt me echt super!

@annenoontje dankje voor je welkom! Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die me daar onzeker in voelt en daardoor weer teleurgesteld ben! Hihii hoe lang zijn jullie nu inmiddels bezig?
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Bericht  SleepingBeauty ma 5 nov 2012 - 0:28

@justMe; welkom

@Linnie; Inderdaad daar zit ik zelf ook aan te denkne, dus ik denk dat ik vanmiddag maar eens wat brieven op ga stellen.

@aardbei; handig via internet lijkt me ook wel makkelijk. Alleen mijn oma doet ook mee en die heeft ook geen internet dus wij houden het nog even op de ouderwetse manier. smile

@annemoontje; Leuke plannen van de week.

@all; veel dames vandaag vrij volgens mij:)
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Bericht  Annemoontje ma 5 nov 2012 - 0:31

@ Neena Haha ik vond het ook fijn om te lezen niet de enige te zijn. Toch handig zo'n topic als dit. Dit is onze tweede ronde. Ben in september gestopt met de pil en ook al 1x uit mezelf zonder pil ongesteld geworden.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Bericht  nenaa ma 5 nov 2012 - 0:37

@annemoontje het blijft dus spannend of het de eerste is of niet! Hihii! Het is fijn om zo een beetje je ei kwijt te kunnen en ook elkaar een beetje te kunnen oppeppen!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  boekenwurm83 ma 5 nov 2012 - 0:38

Annemoontje, ik heb ook geen eisprong en ik kwam erachter doordat ik helemaal niet ongesteld werd na het stoppen met de pil. Maar er zijn ook mensen die wel ongesteld worden en toch geen (of een onregelmatige) eisprong hebben. Ik denk dat het bij hen wat langer duurt voor ze erachter komen.

Nena, welkom hier. Hopelijk kun je het hier een beetje van je afpraten en het toch ook een beetje los laten. Zoals Stithc ook al aangeeft. Probeer het toch een beetje los te laten want mocht het toch wat langer duren, dan moet je toch proberen er een beetje positief onder te blijven. Ook voor je relatie want al die stress en onzekerheid maken het ook niet leuker.

Stitch, wat balen dat je niet bent aangenomen zeg! Wat leuk dat je gaat leren haken. Lijkt mij ook wel een leuk tijdverdrijf! en wat een superleuk beestje. Ben benieuwd of je dat binnenkort zelf ook kunt! Fijn dat je ongesteldheid en je klachten wat minder worden. Wat vervelend dat je er zoveel last van hebt deze keer!

Aardbei, wat jammer dat je negatief getest hebt!voor een kindje 2012 - Pagina 10 699888Wel alvast gefeliciteerd voor morgen mocht je hier niet meer komen en dat osso bucco is echt heerlijk!!

Nillis jammer dat je in vakantie zo ziek bent geweest. Het heerst heel erg op het moment. Zonde van je vakantie! Hopelijk kun je de laatste dagen de schade nog een beetje inhalen!

SB, fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad. En wat balen van je werk. Lastig is dat, aangezien je toch hoopt snel zwanger te zijn en dat met solliciteren niet zo makkelijk is. Maar ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt en dat je binnenkort met goed nieuws komt hier!

Just me, welkom hier! Hopelijk heb je snel een intake! Ik heb ook pco. Ik hoop voor je dat het met weinig medicatie verholpen kan worden!

Linnie, vervelend van je ruzie! Fijn dat je vriend er toch nog uit zichzelf op terugkwam. Mijn vriend is met eten soms ook wat lastig. Wel soms irritant!

Nou hier zijn de klachten vandaag wat minder gelukkig dus hopelijk wordt het een goede week en woensdag een goede echo! Fijne dag allemaal!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  ShallY ma 5 nov 2012 - 0:40

Zo hier ben ik ook weer eens. Zal eerst even op jullie reageren.

@ Nenaa: welkom! Wat de anderen ook al zeggen, probeer het een beetje los te laten want het kan snel gebeuren dat je zwanger wordt maar het kan ook nog wel eens lang duren en elke maand die stress wel of niet zwanger is ook echt niet tof. Ik weet wel dat het makkelijk gezegd is dan gedaan, want zelf heb ik ook wel periodes dat ik er heel veel mee bezig ben hoor. En als je iets graag wilt, is iets snel al te lang.

@ Stitch: Fijn dat je ongi weer bijna over is.
Was je naar de Kreadoe geweest?! Cool, heb niet geweten dat het er was anders was ik ook gegaan. Een collega van me was geweest en die vertelde dat er ook best veel taart spullen waren. En laat dat nou mijn hobby zijn Laughing ! Misschien maar goed ook want we gaan verhuizen dus moet mijn hand goed op de knip houden Wink , anders wordt vriendlief boos denk ik.
Balen dat je niet bent aangenomen. Het is ook echt een crime om in deze tijd iets te vinden in de kinderopvang. Ik werk zelf ook in de kinderopvang en in februari moet mijn contract weer verlengd worden. Ben benieuwd. Heb je wel andere diploma's of alleen kinderopvang? En naar wat zou je je evt willen omscholen?
Leuk dat je gaat leren haken!!

@ Nillis: balen dat je ziek bent in je vakantie. Hopelijk knap je snel weer op!

@ SB: Wachten op je ongesteldheid dus!
Balen wbt je werk. Ik werk ook maar 27 uur en maandag en dinsdag is mijn vrije dag. En voel me dan ook zo nutteloos. Maandag gaat vaak nog wel, want dan doe ik boodschappen en schoonmaken maar dinsdag is echt zo'n neuspeuter dag (bij wijze van dan hé Wink )Ik word eigenlijk ook nooit gebeld om extra te werken en als ze eens een keer bellen dan kan ik niet. Maar ik zou nu ook niet een dag meer willen werken met het oog op de toekomst. Is er wel iets anders te vinden in jouw vakgebied?

@Justme: Welkom!! Leuk dat jullie ook voor een kindje gaan!
Had in een ander topic al gelezen dat je pco hebt. Balen, maar fijn dat je direct doorgestuurd wordt naar de gyn. Waarschijnlijk zal je dan direct mogen beginnen met medicijnen.

@Linnie: duurt wel lang voordat het teststreepje donkerder wordt. Ik ben helemaal nog niet thuis in de ovulatietesten maar moet je nou dagelijks testen?

@ Aardbei: jammer dat de test negatief was. Maar het kan nog toch?!

@ Weegschaal: Heb je het gesprek bij de huisarts al gehad?

@ Deugniet: dat jaloerse gevoel ken ik wel. Het is inderdaad niet dat je het ze niet gunt maar je wilt zelf ook zo graag het dan komt het dubbel zo hard aan.
Ik kan er ook echt slecht tegen hoor.

@ Boekenwurm: balen dat je bijwerkingen had van de clomid. Vervelend hé die duizelingen en die misselijkheid. Maar hopelijk is het niet voor niks geweest! Hopelijk goed nieuws woensdag.

Ik heb eigenlijk weinig te vertellen. Alleen dat ik soms verdrietig ben omdat mijn lichaam me zo voor de gek kan houden..ik loop al 2 weken met zere rug en buikkrampen maar nog steeds geen ongi te bekennen. Wel af en toe een veeg bloed bij het afvegen maar meer niet. Begin december moet ik weer terug naar de internist en dan zal ik waarschijnlijk wel omhoog moeten met de dosis. Ik ga niet te veel omhoog want heb enorm last van bijwerkingen en dat zal ook alleen maar erger worden als ik omhoog ga. Als ik straks verhuisd ben ga ik denk ik overwegen om acupunctuur te doen. Baad het niet, schaadt het niet. Maar heb het één en ander al gelezen dat het best wel eens kan helpen als je schildklier problemen hebt.

Gelukkig is hier de rust weer wedergekeerd. Overlijden van oma, gewoon moeten werken, stress van alles regelen voor het verhuizen en kopen van vloeren, behang uitkiezen enz. Als het een beetje meezit kunnen we volgende week gaan tekenen bij de notaris en dan snel aan de slag. We willen er eind dit jaar in, zodat we de huur per 1 januari kunnen opzeggen. Met behulp van schoonouders, zwagers, broers enz hoop ik dat we dan een heel eind komen.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  nenaa ma 5 nov 2012 - 1:23

@shallY en @boekenwurm83 thanks ladies! Ja... Loslaten is echt een keyword! Ik ga ook zeker mn best doen jullie advies op te volgen! Hihii! Hoop vooralsnog wel dat we allemaal snel op een ander deel van her forum terechtkomen!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Aardbei ma 5 nov 2012 - 2:14

Annemoontje: balen dat de trap opknappen tegenvalt. Ik hoop dat al het andere 'klussen' wel vruchten afwerpt smile. Ik ben erachter gekomen omdat ik heel erg onregelmatig ongesteld was. Daar kwam het gesprek op toen ik bij een kinderwensspreekuur was en de verloskundige heeft me toen doorverwezen naar de gyn.

Nenaa: het is niet zo supermoeilijk hoor, ik heb het via YouTube geleerd Wink

Boekenwurm: bedankt voor de knuffel en de felicitatie. Ik ga echt duimen voor een goede echo woensdag! Hoop het echt voor je.

Shally: ja het kan nog hoor. Ben nog niet ongesteld dus kan nog alle kanten op. Wat vervelend dat je lichaam je zo voor de gek houdt!

Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  nenaa ma 5 nov 2012 - 2:18

@aardbei ben al druk sites aan het zoeken met leuke dingen om te haken! weet al niet meer waar ik moet beginnen zoveel leuks als dat er is!!! hihii!! (zal mn baas blij mee zijn Wink hihii)
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  SleepingBeauty ma 5 nov 2012 - 2:57

@boekenwurm; Ja ik hoop toch echt binnenkort ook zwanger te zijn, mja je hebt het niet voor het zeggen. Tot nu toe af en toe buikpijn maar geen krampen ofzo.. dus we wacht nog wel ff af.
Dat werk wordt je echt niet goed van. Telkens weer die onzekerheid, daarom heb ik nu zoiets van ben er klaar mee ik ga voor mijn eigen zekerheid.

@Shally; jij werkt dus ook net niet volledig. Balen is dat he... Welk vakgebied zit je? Ik werk in de zorg. Werk zat te krijgen, maar fulltime werk valt tegen! (32 uur)
Zit echt te wachten ja, en dan is het thuiszitten niet goed!
naar dat je lichaam je zo in war maakt. Zou het misschien ook door alle spanningen/drukte te maken kunnne hebben?
Ik merk wel dat als ik veel spanning heb of ziek ben geweest mijn menstruatie ook helemaal van slag is.

@Aardbei: jammer dat je negatief teste. Had je je NOD al? Hoeveel dagen zit je nu?
Spannend meid!!!

@nena; haha prive dingen in de baas zijn tijd:evil:

@all; Ben op de site van buurtzorg terecht gekomen, heb ik al eerder gesolliciteerd. Maar nu trekt het me toch wel weer. Ondanks het feit dat ze toen wel wat hadden, maar dat ik dan soms gebroken diensten zou hebben. Kijk ik daar nu opzich wel anders tegen aan. Het is niet ideaal. Maar nu in deze situatie meot ik toch een keer wat. En thuiszorg vind ik gewoon wel leuk! En buurtzorg vind ik een goed concept.
Ga er eens over nadenken, of zal ik gewoon nog eens een mailtje wagen met de vraag of ze nog iets hebben voor 28-32 uur?? Ze vragen nog steeds verpleegkundigen niv 5 -> + betaald een schaal hoger als mijn huidge werk.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  nenaa ma 5 nov 2012 - 3:04

@sleepingbeauty ja shhhhht don't tell the boss Wink als het je nu wel aanspreekt... gewoon doen! vragen doet geen pijn natuurlijk en daarbij, nee heb je... ja kun je krijgen!!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  ShallY ma 5 nov 2012 - 3:11

@SB: gewoon proberen! Niet geschoten is altijd mis!
Ik werk in de kinderopvang, en daar liggen de banen tegenwoordig ook niet voor het oprapen. Mag in mijn handjes klappen dat nog werk heb daar in!!
Het kan ook zeker wel komen door spanningen en stress hoor. Ik merk het ook aan andere dingen. Zo heb ik ineens heel veel steken in mijn hoofd en af en toe hartkloppingen..en dat heb ik al eens eerder gehad toen ik ook veel stress had. Ach ja, het kan overal vandaan komen.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  nillis ma 5 nov 2012 - 4:28

@ SB, gewoon gaan vragen hoor. Buurtzorg kwam toch als beste werkgever in de zorg naar voren, dus dan heb je een goede werkgever. Succes.

@ Linnie, ik heb vaak pas op dag 15-18 ergens een positieve test. ik begon ook altijd ook pas op dag 12 met testen anders duurde het zo lang.

@ Nenaa, succes met haken.

@ aardbei, jammer maar mijn duimen draaien nog.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  nenaa ma 5 nov 2012 - 4:45

@nillis dankjewel, alles om maar niet teveel ermee bezig te zijn hea!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Joli86 ma 5 nov 2012 - 7:05

@ boekenwurm:
Lees dat jij ook PCO hebt, hoe lang zijn jullie al bezig om zwanger te worden?
En weet je al lang dat je het hebt?

@ all:
Bedankt voor alle welkoms!! Wink maar pff wat posten jullie enthousiast zeg!
Hoop dat ik al jullie ontwikkelingen een beetje bij kan houden.. Als ik weet wanneer ik naar het zkh mag, laat ik het natuurlijk weten..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  SleepingBeauty ma 5 nov 2012 - 7:44

@JustMe; het is wel verschillend hoor, vandaag is er toevallig veel gepost, maar er zijn ook wel dagen dat het rustiger is...

@all; Dank voor jullie support! Ik heb gevraagd of er nog ruimte is voor een verpleegkundige voor 28-32 uur. Laughing
Nou ben benieuwd. Vorige keer knapte ik af op de gebroken diensten, maar toen had ik ook nog meer hoop op de functie die ik nu heb.
Woensdag wil ik sowieso nog mijn leidinggevende vragen of er niet meer in zit, en anders dan moet ik van mezelf echt wat anders. Ik wil niet meer wachten, ik wil niet nog langer oproep werk doen. Wil nu een echte baan waar ik me in kan storten!Wink

fijne avond allemaal.

Oja ik heb steeds zo'n vervelend trekkende buikpijn. Soms als ik buk een steek.
Het voelt niet als menstruatiekrampen, maar heel raarvoor een kindje 2012 - Pagina 10 878948377 Of ga ik me nu vanalles verbeelden. Maar ik moet nog een paar dagen dus niet te hard hopen voor als nog. Mijn laaste periodes zate ntussen de 30-36 dagen.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  sabje ma 5 nov 2012 - 8:30

Hier de ongesteldheid na bijna een week weer voorbij. Ga even wat minder mee schrijven hier. Ben er voor mijn gevoel te veel mee bezig. Iedereen succes deze maand!

sabje
sabje
Prater
Prater

Aantal berichten : 872
Punten : 890

Bericht  Silver ma 5 nov 2012 - 10:01

Wat wordt hier veel geschreven, kan het niet allemaal bijhouden...

Inge, ik hoop dat bij jouw snel je menstruatie op gang komt, en jij ook weet hoe je cyclus eruit gaat zien, of dat je natuurlijk een positieve test in handen mag hebben.

Sazzle, dan heb je wel een mooie gemiddelde cyclus, op je hoeveelste dag zit je nu? Ben je ook al bezig met ovu testen of wacht je daar nog even mee?

Weegschaal, nou de wintersport is nog niet geboekt, mede omdat het andere stel uit elkaar is. En deze vruchtbare dagen overslaan doen we ook niet bewust. Dus wie weet.... Lekker wispelturig ook... Embarassed
Nou ik vind je hier wel beheerst overkomen.. En vandaar ook mijn respect. voor een kindje 2012 - Pagina 10 561177 Wat fijn dat je ongesteld bent geworden!

Nillis, wat fijn dat je nu al 2 weken niets meer hebt gehad, nu wel balen dat er ook geen ongesteldheid doorzet. En ja shoppen is altijd leuk toch?! Ik ben nog nooit op wintersport geweest, dus eigenlijk is alles nodig van ski pak tot ski sokken. Het is de bedoeling dat we 2 tot 9 feb gaan. Maar hebben nog steeds niet geboekt. Rolling Eyes Ik denk dat we dat zo meteen maar gaan doen.
Owh altijd fijn een financiële meevaller, alhoewel het toch nog een behoorlijk bedrag was natuurlijk! Spaarcentje meer of minder is altijd lekker. Very Happy Wat vervelend dat je je weekend op bed doorgebracht hebt, wel fijn dat je nu weer wat opgeknapt bent. Geniet ervan die laatste 3 dagen van je vakantie.

SB, een jaar duurt dan lang hea.. Neutral Die gesprekken heb ik nog steeds niet gedaan op mijn werk.. Ik heb zoiets als het zich niet meer herhaalt wil ik het ook niet meer op gaan rakelen.
En heb je een fijn weekend gehad? Hoe waren alle feestjes? Peppermill ben ik ook wel eens geweest, (vroeger) waren toen heel veel hardcorefeestjes. Wel leuk altijd, alleen voor mij is het wel een eindje reizen. Lootjes trekken hebben wij ook al gedaan, haha begin okt volgens mij werd het aangekondigd en halverwege zijn de lootjes getrokken, we waren er in ieder geval vroeg bij dacht ik zo. Wat balen van je werk zo, en op een andere locatie is niet mogelijk om toch die uren te krijgen? Het is gewoon zo slecht in de zorg... Weet er alles van.. Neutral Gewoon solliciteren waar mogelijk is, niet geschoten altijd mis!
Spannend wat jouw menstruatie betreft, mijn duimen draaien overuren!

Aardbei, ik heb helemaal over je heen gelezen, maar wat fijn dat je een eisprong gehad hebt! Die ook goed benut? Nu is het wachten geblazen. Wanneer gaan ze meten? En gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! voor een kindje 2012 - Pagina 10 281626781
We moeten nog boeken, maar we willen naar Gerlos in Zillertal. (Oostenrijk) 2 t/m 9 feb.

Stitch, ik ben gewoon doorgegaan op mijn werk en denk niet meer naar over die situatie, zolang die collega er niet is, gaat het allemaal goed. En zoveel kom ik haar gelukkig niet tegen. Mijn vrije tijd ga ik daar niet aan besteden.
Wat vervelend dat je ongesteldheid zich uit in zoveel pijn en je er pijnstillers bij nodig hebt gehad. Hopelijk gaat het nu weer wat beter? Balen dat je niet aangenomen bent... voor een kindje 2012 - Pagina 10 1270000679De kinderopvang is momenteel de slechtste branche, gastouder is een optie. Ik heb het ook geprobeerd maar ook als gastouder ging het hier niet lukken. Wat een leuk project! Ik wil ook leren haken!

Annemoontje, ene kant denk ik wel, ik ga mijn leidinggevende een mail sturen van ik wil een gesprek, maar andere kant heb ik zoiets van laat het lekker. Zolang het zich niet gaat herhalen wil ik het ook niet nog een keer oprakelen. Hopelijk gaat het bij jouw ook goed als je weer op je werkt komt, nog 1 weekje toch? Dan moet je weer. Aha je bent nu nog wat aan het uitvissen hoe je cyclus uiteindelijk gaat worden?
Een klus doen kijk ik ook vaak tegenop maar als het klaar is, mag het resultaat er ook wezen. Wat jammer dat het afbijtspul niet allemaal mee wil werken, wat ga je aan de trap doen?
Wat spannend! het kan best mogelijk zijn dat die steken in je buik met je eisprong te maken hebben. Ik heb dan ook altijd steken, ik dacht zelf elke keer dat het mijn darmen zijn. Maar nu weet ik dat dat het niet is. En dan heb je je vruchtbare dagen dus goed benut! Spannend! Wat ga je in Delft doen?

Deugniet, ik herken het wel.. Ik vind het nu heel erg spannend voor een vriendin van mij die houd me van alles op de hoogte, maar stiekem denk ik dan wel ik wil ook... En het is nu ook omdat je zelf bezig bent, zie en hoor je ineens allemaal zwangere vrouwen om je heen.. Alsof het besmettelijk is!

Boekenwurm, ben je nu zo beroerd van de medicijnen die je moest slikken? En dan gaan ze woensdag kijken of er een eitje gaat springen? (ik ben echt een leek in dit onderwerp) Veel leesplezier! Ik duim voor een goeie echo!

Nenaa, welkom hier! Heel herkenbaar, dat er altijd wel wat op je pad komt waarvan je dan denkt nee toch maar niet.. Wij hebben ook die periodes gehad met vlagen en elke keer was het ook wel verstandig.
Onzekerheid hoort erbij, maar de enige tip die ik je wil geven is, laat het op z'n beloop denk niet teveel na over het zwanger worden na. Want op die manier leg je een enorme druk op jezelf. (het is niet als kritiek bedoeld hoor...)

Justme, welkom hier, wat fijn dat je niet eerst een halfjaar hoeft te proberen en gelijk al een doorverwijzing hebt gekregen.En ik zie het ook hoor, dat er actief wordt gepost. Ik denk dat zoals SB al zei iedereen een vrij dagje heeft.

Linnie, vervelend dat je ruzie hebt gehad. Ik was ook altijd die waszakjes kwijt, en nu heb ik een bellyball ofzo iets en mijn bh's blijven mooi en ik raak hem niet zo snel kwijt. Very Happy Aaah wat lief dat ie toch wel zin excuses aangeboden heeft. En ja soms zijn mannen zooooooo onredelijk..

Shally, dikke knuffel voor jouw voor een kindje 2012 - Pagina 10 699888. Het is gewoon vervelend hoe je lichaam je voor de gek kan houden en dat je bij alles wat je ziet en voelt kan denken zou het?.... Fijn dat de rust weer terug gekeerd is. Hopelijk hebben jullie snel het huis en de koop rond. En zijn jullie klaar voor je nieuwe stekkie. Ga je ver weg verhuizen?

Sabje, Fijn dat je menstruatie weer bijna voorbij is, jammer dat je minder gaat meeschrijven. Hopelijk kan je het meer loslaten en heb je volgende maand een positieve test in handen.

All, afgelopen weekend was weer een mooi feestweekend, zaterdag naar een tentfeest hier in de buurt geweest en daar speelde Mooi Wark, (ben lid van de fanclub) dus ja ik moest daar gewoon heen, omdat het mijn eerste tentfeest van het jaar was heb ik ook wel de nodige biertjes benut, we waren asociaal 6u pas thuis. En gister natuurlijk zo brak als een koekje. Laughing Nu nog steeds hees. Deze week is het een rustig weekje, hoef alleen donderdag en vrijdag te werken voor de rest maar eens wat extra dingen in het huishouden doen zoals vandaag de vrieskast maar schoongemaakt, wat een vreselijke klus!
Nou de wintersport is nog steeds niet geboekt, ik dacht dat we dat vanavond zouden doen... Maar helaas... Geen idee dus hoe en wat... Ik moet mijn vriend maar achter de broek an...

*oef, bijna 45 min bezig geweest om dit hele verhaal hier neer te zetten.... :O*
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902

Bericht  Silver ma 5 nov 2012 - 11:12

Jeej! De reis is geboekt! :cheering: Wel met een annuleringsverzekering want je weet maar nooit wat er gebeurt.. Het staat nu vast feb gaan we een weekje naar Gerlos! :cheering:
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  nenaa ma 5 nov 2012 - 19:30

@silver thanks voor je lieve woorden! Ik vat ze ook zeker niet als kritiek op hoor! Ik weet zelf heel goed dat ik het meer los moet laten... Maar ja... Doe dat maar eens! Hihii
Wat supergoed dat jullie de vakantie hebben geboekt! Lekker iets om naar uit te kijken
@all iedereen een fijne dag vandaag!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  boekenwurm83 ma 5 nov 2012 - 22:03

x-justme-x schreef:@ boekenwurm:
Lees dat jij ook PCO hebt, hoe lang zijn jullie al bezig om zwanger te worden?
En weet je al lang dat je het hebt?

Wij zijn nu bijna een jaar bezig. Ik ben eind december 2011 met de pil gestopt en toen ik in april 2012 nog steeds niet ongesteld was geworden, ben ik naar de huisarts gegaan en zij heeft mij weer doorverwezen naar de fertiliteitskliniek. Uit een echo en bloedonderzoeken bleek dat ik pco heb. Ik loop daar nu sinds juni. Heb nu inmiddels de hoogste dosis clomid geslikt en heb morgen een echo. Als deze dosis ook niet aanslaat, dan moet ik verder met hormoonspuiten.

Jullie gaan voor jullie eerste kindje? Hoe ben je erachter gekomen destijds dat je pco hebt?

@ silver wat heerlijk dat jullie een wintersportvakantie hebben geboekt. Echt iets om naar uit te kijken? Ski je vaker? Morgen gaan ze kijken of de medicatie ervoor heeft gezorgd dat er een eitje is gegroeid. En dan wordt de komende week dmv echo's in de gaten gehouden of dat eitje ook gaat springen.

@Sb ik duim enorm voor je meid!
boekenwurm83
boekenwurm83
Prater
Prater

Aantal berichten : 631
Punten : 681
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  SleepingBeauty ma 5 nov 2012 - 22:25

@Silver; Heb een heerlijk weekend gehad. Alles was super!!! Nee mijn werk bestaat maar uit 1 locatie. In ieder geval 1 locatie waar verpleegkundige werken. Ik zie er wel een beetje tegen op het gesprek morgen. Hoop dat hij er is.
Wie weet hoor ik vandaag nog wat van de reactie die ik gisteravond heb gestuurd!
Wat super dat je wintervakantie is geboekt! Leuk vooruitzicht.
Werk jij ook in de zorg? Ook weinig werken inderdaad van de week? Hoeveel uur werk je?

@Boekenwurm; dankje wel smile hihi Hoop dat het werkt.

@all: nog steeds niet ongesteld. Alle buikpijntjes zijn ook weer weg.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Bericht  nenaa ma 5 nov 2012 - 22:52

@sleepingbeauty spannend zeg! Hoop dat het een goed teken is! Ook succes met het gesprek morgen waar je zo tegenop ziet!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Silver ma 5 nov 2012 - 23:28

Nenaa, graag gedaan hoor. Very Happy En loslaten is ook niet al te makkelijk ken het wel. Wink

Boekenwurm
, ik ben nog nooit op wintersport geweest en we gaan vanavond dan ook beginnen met onze eerste les. Die lessen hadden we al gepland haha... Hopelijk is er morgen wat te zien op je echo, ik duim! Very Happy

SB, Wat fijn dat je een super geslaagd weekend hebt gehad! Hopelijk komt er wat uit het gesprek. Dubbel spannend voor jou zeg! bounce Wanneer ga je denk je testen? Ik duim! voor een kindje 2012 - Pagina 10 3079029344
Jaa ik ben ook blij dat de wintersport nu geboekt is. voor een kindje 2012 - Pagina 10 281626781 Kijk er nu ook al enorm naar uit. Maar toch gaan we eerst as weekend nog een weekendje weg. Very Happy
Ja ik werk ook in de zorg, sinds mei ben ik begonnen bij een verzorgingshuis. Wel als Helpende maar toch ben wel blij dat ik weer wat werk, daarvoor een jaar niet gewerkt ivm die schouderklachten steeds. Ik heb een 0 -urencontract. In princiepe werk ik nog wel veel, deze week alleen even weer wat minder. Gemiddeld zit ik op 12-18 uur per week wel. Soms wel allemaal korte ochtenddiensten maar ach, dan heb ik ook wat aan de dag, en zoals het een paar weken terug ging, vind ik het niet erg om na 3-4 uurtjes weer naar huis te moeten.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud