Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal wo 14 nov 2012 - 8:22

@ Nillis; Zoals je het nu gepland hebt, een test doen en als deze negatief is de gyn bellen, zou ik het ook gedaan hebben. Maar ik duim echt voor een positieve test!!

@ Boekenwurm; Wat ontzettend balen zeg voor een kindje 2012 - Pagina 16 1371890812 Dan ga je dus hetzelfde traject in als Samantha? Heb echt bewondering voor je positieve houding voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888

@ ShallY; Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar bent omdat het bij jou ook echt een beetje stil staat. Hoop dat je cyclus snel op gang mag komen voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888

@ Sleepingbeauty; Wat balen zeg, ik had zo'n goede hoop voor je voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888

@ Nana; Gefeliciteerd! We konden wel weer een zwangere gebruiken hier, geniet ervan!

@ Inge; Jammer!

@ Just me only me; Kan me voorstellen dat je er klaar mee bent.

@ Silver; Hoe was de musical? Geniet nu lekker van de leuke dingen en spannend straks de operatie. Haal de balkjes maar weg uit de tabel, weet echt niet hoe ik dat moet doen.

@ Stitch; Gefeliciteerd met je nieuwe baan, wat goed zeg! En heel veel succes morgen, kan me voorstellen dat je blij bent dat er nu echt iets gaat gebeuren, spannend!

@ Linnie; Hoe gaat het met de ovulatietesten?

Ik zit op het wachtbankje, over 2 weken weten we meer. Maar maandag eerst naar New York!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal wo 14 nov 2012 - 8:25

NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101eMiskraam
Weegschaal27/27Maart 20111e4 miskramen
JasmineApril/Mei 20112e3 miskramen
Nillis30/31November 20112eMiskraam
Stitch25/30November 20111eAfspraak gyn
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
Aardbei25/25Januari 20121eClomid
Annemie27/31Februari 20122e
Sabje27/30Mei 20122e
Samantha23/43Mei 20121eClomid resistent
Lies23/28Juni 20121e
_Mashimaro_26/34Juli 20122ePCO
Vlinder-201124/25Juli 20121ePartner pregnyl
Star00724/26Juli 20122e
ShallY27/28Augustus 20121eSchildklier med
Sazzle24/33September 20121e
Nana29/31September 20123eZwanger!
Takkie27/28September 20122e
nenaa24/32September 20121e
Annemoontje27/30Oktober 20121e
Inge28/32Oktober 20121e
Loes26329/26Oktober 20121e
Silver26/30Oktober 20121e
just me only me28/31Oktober 2012
x-justme-x26/29November 20121ePCO
Pien27/30November 2012



Laatst aangepast door Weegschaal op wo 14 nov 2012 - 9:11; in totaal 2 keer bewerkt
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast wo 14 nov 2012 - 8:48

Jeee wat een berichten weer! Ik kan niet bijhouden met lezen Wink

Weegschaal, voor de statistieken. Ik ben 28, manlief 31 smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pien wo 14 nov 2012 - 9:09

Weegschaal schreef:
NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101eMiskraam
Weegschaal27/27Maart 20111e4 miskramen
JasmineApril/Mei 20112e3 miskramen
Nillis30/31November 20112eMiskraam
Stitch25/30November 20111eAfspraak gyn
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
Aardbei25/25Januari 20121eClomid
Annemie27/31Februari 20122e
Sabje27/30Mei 20122e
Samantha23/43Mei 20121eClomid resistent
Lies23/28Juni 20121e
_Mashimaro_26/34Juli 20122ePCO
Vlinder-201124/25Juli 20121ePartner pregnyl
Star00724/26Juli 20122e
ShallY27/28Augustus 20121eSchildklier med
Sazzle24/33September 20121e
Nana29/31September 20123eZwanger!
Takkie27/28September 20122e
nenaa24/32September 20121e
Annemoontje27/30Oktober 20121e
Inge28/32Oktober 20121e
Loes26329/26Oktober 20121e
Silver26/30Oktober 20121e
just me only meOktober 2012
x-justme-x26/29November 20121ePCO
Pien27/30November 20122e


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Snoes wo 14 nov 2012 - 21:14

Stitch, veel succes bij de gynaecoloog vandaag!

Weegschaal, geniet ervan meid, lekker naar New York! Hoelang gaan jullie?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 do 15 nov 2012 - 0:42

Heb deze maand voor jan lul lopen testen, ben net ongesteld geworden. 6 dagen te vroeg Cry.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa do 15 nov 2012 - 1:18

@linnie1985 ahneeeee!!!! :nopompom: dat is echt flink KUT.... djeeees... en nog 6 dagen te vroeg ook nog :O
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis do 15 nov 2012 - 1:41

@ Linnie, balen zeg. Kan wel zeggen op naar de volgende ronde, maar dat wil je nu niet meer horen. Dikke voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888

@ Weegschaal, ik hoop ook op een positieve test en durf ook eigenlijk niet goed te testen. Ben nu vrij t/m zondag en weet eigenlijk niet geod welke dag ik zou testen. Morgen al en dan gelijk gyn bellen bij zowel positieve of negatieve test. Of toch pas zondag en dan maandag bellen. Ben bang dat ik mezelf van alles wijs maak en hoop nog steeds het weekend ongesteld te worden. heb nu wel een gespannen gevoel in mijn buik. En T kwam net tegen borsten aan en toen dacht ik au. Denk dat ik gewoon moet testen, want dan heb ik duidelijkheid.

@ Stitch, wat super dat je gewoon de baan hebt. Super hoor. Succes bij de gyn.

@ all, verder weet ik het al niet meer. Ben moe van de slaapdienst en kan niet goed meer nadenken. Zal morgen even weer goed reageren. Ik zit in dubio wanneer ik zal testen zie stukje bij weegschaal en verder geen nieuws. Ga lekker genieten van vrije dagen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie do 15 nov 2012 - 1:49

Pfff wat word hier veel geschreven, ik hou het echt niet bij allemaal, sorry! Tuurlijk lees ik wel mee.
@Linnie, wat balen zeg!
@Nillis, ik zou morgenvroeg testen, dan weet je meteen waar je aan toe bent en kun je indien negatief, de gyn bellen. Hopelijk is je test positief natuurlijk.
@stitch, wat super van je baan!! Fijn zeg! Hoe was het bij de gynaecoloog?
@all, ik zit nu op dag 31 (ticker loopt dag achter) Ik wacht nog even af, aangezien ik al 3 keer een cyclus heb gehad van 31 dagen. Ik heb wel de klachten dat ik ongesteld ga worden, maar stiekem hoop je dan toch het beste...maar zal wel weer niet... Sad
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Pien do 15 nov 2012 - 2:05

IK hou het even kort, vandaag lekker dagje vrij, morgen van 9tot 9 en dan zaterdag ook vrij. Een extra dagje opgenomen want we willen met E naar de intocht van Sint gaan. E ligt nu lekker op bed, al ruim 2 uur. Heb druk gepoetst maar zit nu op de bank eventjes bij te komen, heb gigantische steek linksonderin mijn buik. Dat had ik afgelopen maandag ook al en nu dus weer....

Vanmorgen vroeg bij de huisarts geweest voor nieuwe medicatie tegen migraine, heb nu Imigran gekregen. Had maxalt maar dat hielp niet meer.Voordeel van imigran is dat je het de eerste weken van een zwangerschap gewoon mag gebruiken en aangezien ik hormonale migraine heb, dus migraine na mijn menstruatie, zal ik geen migraine tijdens een zwangrschap hebben.

Over precies 14 dagen ga ik testen als ik nog niet ongesteld ben. Ik hou het voor het gemak maar even ruim aan, die dag ben ik vrij en kan mijn man er +s ochtends ook bij zijn. Ben echt reuze benieuwd!

@nillis, ik zou als ik jou was morgenochtend testen, als je nu gaat testen kan het zijn de je urine niet geconcentreerd genoeg is en ga je dus twijfelen aan de waarheid van de test. Morgenochtend heb je dan gewoon duidelijkheid, die kun je toch beter maar zsm hebben?

@weegschaal, heel veel plezier in NY. Ga je met je man en dochter?

@linnie, klote meid! vroeg me trouwens af of jij al in het ziekenhuis loopt?

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje do 15 nov 2012 - 3:56

Wow, wat gaat dit topic snel. Ga proberen morgen even op iedereen te reageren, want heb het best druk (gehad) nu ik weer veel moet schrijven voor de cursus die ik volg in mijn vrije tijd.

Hier even een update vanuit mijn kant:
Volgens mij had ik zaterdag nog getypt dat de buikkrampen weg waren en dat ik dat afklopte. Nou had ik dat maar niet gezegd. Zondagavond kreeg ik zo uit het niets toch weer krampen, echt vreselijke, moest er gewoon bij gaan liggen, want ik werd er niet goed van. Zelfs mijn man maakte zich zorgen. Ik was toen ook gek genoeg heel emotioneel en heb ook even een potje gejankt, weet niet eens waarom. Dacht toen ook echt zeker te weten afgelopen dinsdag weer ongesteld te worden na een cyclus van 21 dagen, ik was er echt van overtuigd, (net als de vorige keer) maar nee, ik ben echt verbaasd dat ik niet ongesteld ben geworden. Nu nog steeds niet. Ik ga er ook van uit een cyclus van rond de 28 dagen te hebben, maar dacht door die krampen elke moment ongesteld te worden. Mag ook pas van mezelf op z'n vroegst aankomende zondag er een testje tegen aan te gooien, anders is het wel erg vroeg denk ik. Waar ik gisteren ook nog vol hoop zat dat er een kansje zou zijn zwanger te zijn, is die nu al de hele dag verdwenen in het niets. Echt raar is dat, dat je de ene dag positief kunt zijn en de andere dag totaal niet meer. Maar ja we kunnen niks anders dan afwachten.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 do 15 nov 2012 - 6:48

Annemoontje schreef:Wow, wat gaat dit topic snel. Ga proberen morgen even op iedereen te reageren, want heb het best druk (gehad) nu ik weer veel moet schrijven voor de cursus die ik volg in mijn vrije tijd.

Hier even een update vanuit mijn kant:
Volgens mij had ik zaterdag nog getypt dat de buikkrampen weg waren en dat ik dat afklopte. Nou had ik dat maar niet gezegd. Zondagavond kreeg ik zo uit het niets toch weer krampen, echt vreselijke, moest er gewoon bij gaan liggen, want ik werd er niet goed van. Zelfs mijn man maakte zich zorgen. Ik was toen ook gek genoeg heel emotioneel en heb ook even een potje gejankt, weet niet eens waarom. Dacht toen ook echt zeker te weten afgelopen dinsdag weer ongesteld te worden na een cyclus van 21 dagen, ik was er echt van overtuigd, (net als de vorige keer) maar nee, ik ben echt verbaasd dat ik niet ongesteld ben geworden. Nu nog steeds niet. Ik ga er ook van uit een cyclus van rond de 28 dagen te hebben, maar dacht door die krampen elke moment ongesteld te worden. Mag ook pas van mezelf op z'n vroegst aankomende zondag er een testje tegen aan te gooien, anders is het wel erg vroeg denk ik. Waar ik gisteren ook nog vol hoop zat dat er een kansje zou zijn zwanger te zijn, is die nu al de hele dag verdwenen in het niets. Echt raar is dat, dat je de ene dag positief kunt zijn en de andere dag totaal niet meer. Maar ja we kunnen niks anders dan afwachten.

Tja of je kan net als mij helemaal uit het niets, zonder krampen te hebben ongesteld worden Cry.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje do 15 nov 2012 - 8:17

Linnie1985 schreef:
Annemoontje schreef:Wow, wat gaat dit topic snel. Ga proberen morgen even op iedereen te reageren, want heb het best druk (gehad) nu ik weer veel moet schrijven voor de cursus die ik volg in mijn vrije tijd.

Hier even een update vanuit mijn kant:
Volgens mij had ik zaterdag nog getypt dat de buikkrampen weg waren en dat ik dat afklopte. Nou had ik dat maar niet gezegd. Zondagavond kreeg ik zo uit het niets toch weer krampen, echt vreselijke, moest er gewoon bij gaan liggen, want ik werd er niet goed van. Zelfs mijn man maakte zich zorgen. Ik was toen ook gek genoeg heel emotioneel en heb ook even een potje gejankt, weet niet eens waarom. Dacht toen ook echt zeker te weten afgelopen dinsdag weer ongesteld te worden na een cyclus van 21 dagen, ik was er echt van overtuigd, (net als de vorige keer) maar nee, ik ben echt verbaasd dat ik niet ongesteld ben geworden. Nu nog steeds niet. Ik ga er ook van uit een cyclus van rond de 28 dagen te hebben, maar dacht door die krampen elke moment ongesteld te worden. Mag ook pas van mezelf op z'n vroegst aankomende zondag er een testje tegen aan te gooien, anders is het wel erg vroeg denk ik. Waar ik gisteren ook nog vol hoop zat dat er een kansje zou zijn zwanger te zijn, is die nu al de hele dag verdwenen in het niets. Echt raar is dat, dat je de ene dag positief kunt zijn en de andere dag totaal niet meer. Maar ja we kunnen niks anders dan afwachten.

Tja of je kan net als mij helemaal uit het niets, zonder krampen te hebben ongesteld worden Cry.

Vind het echt zo rot voor je! Had het je echt zo graag gegund dat het voor jou ook eens raak was Sad Een hug van mij
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  ShallY do 15 nov 2012 - 8:23

Silver schreef:Hoe idioot is dat! 8 pagina's terug lezen... Ach heb toch niets te doen dus dan doen we dat maar.... Cool

Shally, Ben je al aan het inpakken voor de verhuizing?
Mijn vriend wou heel graag op wintersport had ie al vaker gedaan en ik heb het nog nooit gedaan, dus hij moest mij zover krijgen. Laughing
Hoe is het nu met je vader? Heftig nu hij op de helft van zijn chemo zit, lijkt me wel zwaar ook voor jouw.
Ik heb geen ervaring met acupunctuur voor de schildklier. Mijn vader heeft het gedaan ivm zijn klachten voor de arm en dat heeft bij hem wel geholpen. Maar het kan bij iedereen anders werken.

Justme, hoe is het gegaan vrijdag? Oqwh ik lees het al, er zit actie in. Wat fijn dat je baarmoeder er goed uit zag, hopelijk is de uitslag van het uitstrijkje ook goed. Word nu je menstruatie ook opgewerkt?

Aarbei
, als jouw wintersport alweer 8 jaar geleden is, wordt het wel weer een keer tijd of niet? Very Happy Balen dat jouw test negatief was... voor een kindje 2012 - Pagina 16 1371890812 Wat 'fijn' dat je toch ongesteld geworden bent, nu je weet dat het werkt. voor een kindje 2012 - Pagina 16 561177 Succes met deze ronde en de ovulatietesten.

Annemoontje, hoe is het nu met je? Waren die krampen uiteindelijk een menstruatie? Wat fijn dat de verf nu sneller eraf gaat dankzij de verfbrander. Mokka-achtig klinkt mooi! En als de trap in huis grenst moet het ook allemaal wat mooi lijken. Groot gelijk die renovatie! Ben je ook die toren op geweest? Er is 1 toren dan kijk je uit over zee geloof ik. Ik ben een keer in Delft geweest toen waaide het zo hard, mocht ik die toren niet op... voor een kindje 2012 - Pagina 16 878948377 Dat was toen wel malen maar ach. En ja konden we maar in het lichaam kijken, al was het maar 1 dag per maand dan wist je tenminste wat er gaande was.

SB, Wat spannend steeds met je cyclus. En geen testen in huis hebben is wel slim, kan je ook niet te vroeg ermee zijn. Aaaaah ik lees nu dat je ongesteld geworden bent, wat vreselijk balen! voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888

Nenaa
, ik heb geen antwoord op je vraag over je menstruatie. Wat knap dat je Beanie al af hebt, jij hebt het snel in de smiezen!

Deugniet
, ik heb ook liever een zon zee strand vakantie. Maar meer omdat ik het skien moeilijk vind en ik nog nooit op wintersport ben geweest. Kan je je man niet 1x per jaar overhalen om er toch tussenuit te gaan? En ben je je schimmelinfectie inmiddels de baas? En je had een knal positieve ovulatietest zie ik!

Nillis
, hoe was je eerste werkdag na de vakantie? Was de spanning weer terug of heb je toch lekker kunnen werken? Wat een onzekerheid zo met je cyclus, begrijpelijk dat je als je het weekend negatief test je een afspraak wil bij de gyn. Haha, wat een heldere ingeving, maar ja ik was eerder FF dat zei ik toen ik me hier kwam melden ook, misschien heb je er overheen gelezen. Hoe kom je erop dat ik het misschien kan zijn?

Weegschaal
, je eisprong al gehad denk ik. Hopelijk hebben de vit B injecties geholpen en mag alles nu ook snel goed gaan. Ja, de wintersport is een leuk vooruitzicht. Heb er ook wel steeds meer zin in. Moet ik de tabel nog even veranderen en die extra balkjes eronder weg halen? Wat een spannende 2 weken worden dit!

Stitch
, het is een lang verhaal waarom het gastouder niets ging worden, maar zal het beknopt houden. Omdat wij in een vrij nieuw huis wonen wil mijn vriend liever niet dat ik hier gastouder wordt. Dus dan bij de vraagouder. Op een gegeven moment had ik 2 gezinnen gevonden, die mij tegelijk wouden en het combineren ging ook goed, alleen het kostenplaatje moest nog even geregeld worden. Ik wou graag bij 1 van de ouders thuis oppassen, en dat kon ook wel maar dat werd hun te duur. Vervolgens heb ik mijn vriend uiteindelijk zover om gekregen dat we toch besloten hebben om de kinderen hier in huis te halen, waarna mijn vriend en ik een behoorlijke woordenwisseling gehad hebben. Dus uiteindelijk heb ik beide ouders opgebeld en gezegd dat ik iets met ze wou bespreken, zij wouden graag naar hier komen (ze dachten dat ik ziek was ofzo) dus ik zei toen ze hier waren dat ik geen gastouder ga worden voor hun kinderen, ze kregen beide de slappe lach en ik stond erbij en keek ernaar. Het was echt zo raar. Ik heb nog via marktplaats geprobeerd gezinnen te vinden, en ben bij verschillende gezinnen op gesprek geweest, 1 gezin was zo laaiend enthousiast over mij ik had echt goede hoop.. Ze vonden het ook niet te duur... maaaaar ik woonde te ver weg... En een ander gezin zag ik helemaal zitten, totdat ze zeiden vlak voordat ik wegging dat ze het hele huis van boven tot onder zouden gaan verbouwen. (allergisch voor huisstofmijt) Ik moest kiezen of gezondheid of werken. Uiteindelijk toch maar voor mijn gezondheid gekozen. En toen heb ik het opgegeven en heb ik me maar weer in de zorg aangemeld, en sinds mei dit jaar ben ik daar alweer aan het werk. (oops... toch een lang verhaal geworden.)
Je moet rekening houden dat wat je verdiend als gastouder moet je 30% afstaan aan de belasting. Omdat je als soort van zelfstandige aan het werkt bent. En ik hield dan niet veel over per maand. Dat gaf hier de doorslag. Hopelijk lukt het bij jullie snel. En als je bijv 4 kindertjes hebt, dan kan het wel uit...
Hoe was het in Duitsland? Ik ben ook in Duitsland geweest, ik dacht dat ik wel een beetje Duits kon, alleen de duitsers konden mij niet verstaan.. voor een kindje 2012 - Pagina 16 253468018 Zijn je steken weer wat minder? Of hebben die nog lang aangehouden?

Inge
, ik hoop dat je menstruatie snel op gang komt. Die onzekerheid wordt ook slopend of niet? Mijn menstruatie kwam gelijk na de eerste ronde stoppen met de pil meteen op gang, na een jaar kreeg ik wel wat verandering in mijn cyclus maar het is nog steeds regelmatig te noemen.

Pien
, welkom hier. En gelijk op het goede moment nog wel! Spannend!

Filoria
, hopelijk gaat het snel allemaal beter, en dat je snel weer mee mag schrijven hier...


Boekenwurm
, wat ontzettend balen... voor een kindje 2012 - Pagina 16 699888

Nana, wat super! Gefeliciteerd! voor een kindje 2012 - Pagina 16 281626781

Linnie
, Beterschap en hopelijk heeft je ma gelijk... Moet je nu nog lang wachten om daar achter te komen? Nou dan hoop ik dat die droom van die collega deze keer op jouw slaat, ik ga duimen!

All
, Ik hoop dat ik niemand vergeten ben. Nou wij zijn maandagavond thuis gekomen van een super weekend weg. Even samen eruit geweest naar Landall Green parks. Ik was nog nooit naar zoiets geweest dus was wel even lekker. Nadeel was wel dat ik zo ziek Suspect als wat was. Maar goed we hadden het weekendje al geboekt en geen annuleringsverzekering dus ik moest gewoon van mezelf heen. Ik heb gewoon de wijntjes genuttigd en genoten voor zover dat kon. Gister gelijk contact met de huisarts genomen en heb toch maar even een kuurtje gekregen. Want zit nu al een week met vastzittende hoest. In combinatie met mijn astma is dat niet goed. Wel heb ik de lichtste ab-kuur gekregen. Voor het geval dat...
Vanavond hebben we alweer drukte want gaan we naar Soldaat van Oranje! Ook zo zin in, we plannen nooit zoveel allemaal tegelijk achter mekaar aan, maar omdat die operatie van mijn vriend steeds dichterbij komt moeten we nu gewoon de tijd benutten. Daarna zal ie wel een maand moeten herstellen.

Nee we zijn nog niet aan het inpakken want mijn orv is nog steeds niet rond. We zitten hier al 4 weken op te wachten. Blijkbaar zien ze nog al veel problemen vanwege mijn schildklier.
Het is best zwaar hoor dat mijn paps ziek is. Vooral emotioneel..ik ben er zo veel mee bezig in mijn koppie. Gelukkig voelt hij zich over het algemeen wel redelijk goed.

vervelend dat je ziek was tijdens het weekendje weg. Hopelijk heb je er toch van kunnen genieten!

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 do 15 nov 2012 - 8:39

Annemoontje schreef:
Linnie1985 schreef:
Annemoontje schreef:Wow, wat gaat dit topic snel. Ga proberen morgen even op iedereen te reageren, want heb het best druk (gehad) nu ik weer veel moet schrijven voor de cursus die ik volg in mijn vrije tijd.

Hier even een update vanuit mijn kant:
Volgens mij had ik zaterdag nog getypt dat de buikkrampen weg waren en dat ik dat afklopte. Nou had ik dat maar niet gezegd. Zondagavond kreeg ik zo uit het niets toch weer krampen, echt vreselijke, moest er gewoon bij gaan liggen, want ik werd er niet goed van. Zelfs mijn man maakte zich zorgen. Ik was toen ook gek genoeg heel emotioneel en heb ook even een potje gejankt, weet niet eens waarom. Dacht toen ook echt zeker te weten afgelopen dinsdag weer ongesteld te worden na een cyclus van 21 dagen, ik was er echt van overtuigd, (net als de vorige keer) maar nee, ik ben echt verbaasd dat ik niet ongesteld ben geworden. Nu nog steeds niet. Ik ga er ook van uit een cyclus van rond de 28 dagen te hebben, maar dacht door die krampen elke moment ongesteld te worden. Mag ook pas van mezelf op z'n vroegst aankomende zondag er een testje tegen aan te gooien, anders is het wel erg vroeg denk ik. Waar ik gisteren ook nog vol hoop zat dat er een kansje zou zijn zwanger te zijn, is die nu al de hele dag verdwenen in het niets. Echt raar is dat, dat je de ene dag positief kunt zijn en de andere dag totaal niet meer. Maar ja we kunnen niks anders dan afwachten.

Tja of je kan net als mij helemaal uit het niets, zonder krampen te hebben ongesteld worden Cry.

Vind het echt zo rot voor je! Had het je echt zo graag gegund dat het voor jou ook eens raak was Sad Een hug van mij

Dankjewel hug. Ik zit eraan te denken morgen een afspraak bij de dokter te maken. Maja mij is gevraagd of ik morgen kan werken als de uitslag van mijn vriend zn mri goed was (en dat was ook zo). Maar heb nog niks gehoord en ook totaal geen zin, aangezien die collega die zwanger is dan ook moet werken. En heb eigenlijk zat te doen in huis. Ik heb al ja gezegd, en ik zou voor half 11 wat horen, want weet ook niet hoe laat ik moet beginnen. Ik zit te twijfelen dat als ik niks hoor, ik gewoon naar bed moet gaan.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Silver do 15 nov 2012 - 8:57

NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101eMiskraam
Weegschaal27/27Maart 20111e4 miskramen
JasmineApril/Mei 20112e3 miskramen
Nillis30/31November 20112eMiskraam
Stitch25/30November 20111eAfspraak gyn
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
Aardbei25/25Januari 20121eClomid
Annemie27/31Februari 20122e
Sabje27/30Mei 20122e
Samantha23/43Mei 20121eClomid resistent
Lies23/28Juni 20121e
_Mashimaro_26/34Juli 20122ePCO
Vlinder-201124/25Juli 20121ePartner pregnyl
Star00724/26Juli 20122e
ShallY27/28Augustus 20121eSchildklier med
Sazzle24/33September 20121e
Nana29/31September 20123eZwanger!
Takkie27/28September 20122e
nenaa24/32September 20121e
Annemoontje27/30Oktober 20121e
Inge28/32Oktober 20121e
Loes26329/26Oktober 20121e
Silver26/30Oktober 20121e
just me only meOktober 2012
x-justme-x26/29November 20121ePCO
Pien27/30November 20122e
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 do 15 nov 2012 - 21:47

Ben gelukkig niet meer gebeld door mijn werk, en heb om 15.40 een afspraak bij de dokter.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa do 15 nov 2012 - 21:52

@Nillis ik zou gewoon gaan testen, heb je wel duidelijkheid!! Dan kan je ook de gyn bellen, je kan daar toch pas volgende week terecht neem ik aan?

@Annemie hopen dat je ongi (met de goeie reden natuurlijk…) lekker wegblijft!!

@Pien wat vervelend die migraine… pfff gelukkig heb je nu iets ervoor wat je gewoon mag gebruiken! Wel fijn als artsen zo met je mee kunnen denken!

@Annemoontje je maakt het wel heel spannend nu zeg!! Echt vreselijk dat je van die erge krampen hebt… en dat er dan ook nog geen ongi komt…

@linnie1985 wat fijn dat je niet meer gebeld bent!! succes bij de dokter vanmiddag!

@all ik zou eigenlijk vandaag pas beginnen met ovulatietesten… maar kreeg gister ineens de gedacht: WAT ALS ik te laat ga testen… dus ja… gister ovulatietest gedaan en (natuurlijk…) geen ovulatie! Hihii maar was wel even gerust gesteld! Vind het wel weer spannend om deze periode van de maand weer in te gaan… Ik ben ergens ook bang dat ik mn cyclus verkeerd bereken… ik ben de laatste keer op zondagavond ongesteld begonnen te worden, maar pas op maandag “begon” het echt goed, dus heb maandag als mn eerste dag genomen, doe ik dat dan wel goed?! Ohwohw… nu weet ik het niet meer >_<’
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemie do 15 nov 2012 - 22:23

Vanmorgrn helaas een negatieve test, hopelijk word ik snel ongesteld.. Sad
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa do 15 nov 2012 - 22:27

@Annemie hè jakkie... laat die ongi dan idd maar snel komen... pfff hug
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nillis vr 16 nov 2012 - 1:40

@ Linnie, succes bij de ha.

@ Annemie, jammer hopelijk was je te vroeg.

@ Nenaa, ik ben daar ook altijd bang voor, maar die ene dag maakt niet zoveel uit. Je begint op tijd met testen en normaal ben je toch regelmatig?

@ all, ik heb besloten om morgen te gaan testen en dan zullen we zien. Ik verwacht er niet veel van, maar je hoopt toch op een 2e streep. Ik ga nu lekker met een boek op de bank.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa vr 16 nov 2012 - 1:58

@nillis ja, tot nu toe ben ik wel regelmatig, dus wat dat betreft zou die ene dag niet uit moeten maken, en begon al vroeg met testen Wink wat goed van je dat je wacht tot morgen, is natuurlijk wel weer een wat zekerdere test dan!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje vr 16 nov 2012 - 3:31

@ Weegschaal Gaaf dat je naar New York gaat! Geniet er van!

@ Stitch Super dat je de baan hebt! Gefeliciteerd!! Hoe was het bij de gynaecoloog?

@ Nana Gefeliciteerd!! Wat een verrassing meteen de eerste ronde raak.

@ nenaa Spannend inderdaad om weer die periode van de maand in te gaan! Ik herken het maar al te goed. Aan de ene kant wel weer een geluk dat je te vroeg hebt getest, dan weet je tenminste dat je de vruchtbare dagen nog niet hebt gehad.
Haha ik houd het zeker spannend, weet ook niet wat ik moet denken. Denk niet dat ik zwanger ben, zo voel ik me totaal niet, maar wie weet, zolang ik niet (te vroeg) ongesteld ben zie ik maar als een goed teken.

@ Linnie1985 Veel succes bij de dokter dadelijk.

@ Pien Leuk dat je hier komt meekletsen, welkom! Voor jou is het nu dus ook spannend de komende tijd. Wel leuk als je samen met je man erbij zou kunnen testen. Fijn dat je die medicijnen dan wel mag slikken aan het begin van de zwangerschap.

@ Silver Nee ik ben dus uiteindelijk niet ongesteld geworden gek genoeg, dus zondag gooi ik er voorzichtig een testje tegen aan, ook al verwacht ik er niks van.
Ik ben wel bij een toren geweest in Delft, maar dat niet met uitkijk op zee, ow ik kom nu ook niet meer op de naam van de toren. Jammer dat je net toen die toren niet op mocht. Ahw, echt balen voor jou dat je net dat weekendje weg ziek was. Hopelijk gaat het nu wat beter met je. Was het nog leuk bij Soldaat van Oranje? Groot gelijk hoor dat jullie nu je tijd goed gebruiken, een maand thuis zitten is best lang. Hopelijk kunnen jullie er dadelijk dan even weer tegen aan als het zover is.

@ Shally Jammer dat je weggaat hier, maar ik snap het wel. hug

@ Sleepingbeauty Balen zeg! Ik had zo voor je gehoopt!

@ Annemie Jammer zeg dat je een negatieve test had. Hopelijk wordt je dan snel ongesteld zodat jullie weer verder kunnen.

@ Nillis Spannend dat je morgen gaat testen! Ik zal duimen voor een tweede streep.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa vr 16 nov 2012 - 3:48

@annemoontje dat dacht ik dus ook! het zekere voor het onzekere! blijkbaar gaat ons lichaam vaker aan de haal met onszelf als dat we willen... pfjuuuu... ik vind het echt weer retespannend angel hihii! mn vent ziet me weer aankomen om te moeten gaan klussen Laughing wel goed van je dat je niet teveel erop probeert te hopen! maar ik hoop het wel voor je hoor!! net als (volgens mij) iedereen hier op het forum die het voor elkaar hoopt!!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje vr 16 nov 2012 - 4:07

Thanx nenaa! Ja heel stiekem hoop ik natuurlijk wel, maar probeer niet teveel te hopen, toch bang voor de teleurstelling, dus ik probeer wel afleiding te zoeken. Moest me echt inhouden van de week om toch niet al te testen, want heb de testen al een poos in huis en nog niet hoeven te gebruiken. Ons lichaam houdt ons inderdaad voor het lapje af en toe haha. Hadden we maar en apparaartje ofzo waarmee we af en toe konden zien wat er binnen in gebeurd. Haha, dus straks sleur je je vent gewoon elke keer naar het bed en zeg je gewoon: "hup hup, opschieten, hier komen jij, er is werk aan de winkel" :P
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 16 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum