Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voor een kindje 2012

+41
Shopaholic
Mida4you
maiadebij
slaatje
firda
nillis
Annie24
Twellie
Jasmine
Weegschaal
Parel
Muurvlindertje
Limburg85
Loes263
nenaa
Annemie
Pien
Filoria
Inge
Linnie1985
L!ND@
SleepingBeauty
Snoes
Nana
ShallY
Silver
Aardbei
Amber-
Joli86
Lejow
Sazzle
Stitch
boekenwurm83
sabje
Annemoontje
Samantha
Jade
Muppetje
vlinder-2011
mezzoforte
lobster
45 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa wo 7 nov 2012 - 21:22

@nillis ja echt superleuk! Heb mn "beanie hat" al af! Zal proberen een goeie foto te maken dat ik die kan plaatsen! Mn ongi is inmiddels verdwenen maar heb er nu lage rugpijn voor in de plaats... Altijd leuk (nooot....) Ik werk als secretaresse voor een klein advocatenkantoor. Niet mn droombaan, het werk is echt niet leuk maar de persoon waar ik voor werk is een leuk mens! Dat maakt een hoop goed Wink vervelend dat het zo lang duurt voordat het weer op gang komt zeg.. pff... Werkse vandaag!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty do 8 nov 2012 - 0:48

@Nillis; wachten duurt inderdaad elke maand lang! haha vandaag zit ik op mijn gemiddelde cyclus dag (handig zo'n app).
Nou ik wacht het rustig af. Jij moet ook al lang wachten zeg! Hopelijk ben je er snel vanaf!
Moet je vanavond werken? Heb je toch twijfels bij de groep of je het nog wel leuk vind? Of is het meer de agressie?

@Nena; Leuk ben benieuwd naar je haakkunsten smile Zag het pas bij een vriendin maar het is echt wel hip! Leuk hoor.
Ik wil binnenkort bezig met mijn naaimachine. Wil kussentjes bekleden van onze krukjes.
Dus ik ben benieuwd of i kdaar het geduld voor heb.

@all; vanmorgen lekker gewerkt. Had vanmiddag weer een of andere bijeenkomst over de werkdruk maar daar ga ik niet heen, vind het wel goed i kkan me altijd in alle bochten wringen en kan nou niet zeggen dat ik me echt gewaardeerd daarin voel. * maar goed dat wil ik dus ook aangeven in het gesprek *
Verder weinig nieuws. Ga zo boodschappen doen, ff met m'n moeder een cadeau halen en dan is het vast weer tijd om eten te koken.
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa do 8 nov 2012 - 1:09

@sleepingbeauty der zijn hele leuke dingen te maken idd! Hou het eerst wel bij de makkelijke dingen! Hihii! Kussentjes bekleden gaat je vast wel lukken! Heb net al geprobeerd via mn foon een foto te plaatsen... Maar dat wil niet lukken... Doe ik vanavond ff via de pc, kijken of dat me wel lukt! Hihii! Wat fijn dat je wel lekker gewerkt hebt! Als ik me zo voelde was ik ook mooi niet naar die bijeenkomst gegaan!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal do 8 nov 2012 - 6:35

@ nenaa; Welkom! Ik herken je onzekerheid en ongeduld wel hoor, had ik in het begin ook al wel. Al stelde ik me er wel op in dat het lang kon gaan duren, maar je hoopt natuurlijk wat anders. Wil je misschien ook in de tabel?

@ Stitch; Wat ontzettend balen dat je niet bent aangenomen voor een kindje 2012 - Pagina 12 699888Wat leuk dat haken, echt superschattig die knuffels.

@ x-justme-x; Welkom! Wat vervelend dat je pco hebt, hoop dat de medicatie goed en snel aan mag slaan bij je! Wel fijn dat je het al weet, scheelt weer wat onnodige wachttijd. Wil jij ook in de tabel?

@ Linnie; Is je ovulatietest al positief geweest?

@ Aardbei; Jammer dat het niet raak is. Heeft de menstruatie al doorgezet? Gefeliciteerd nog met je verjaardag!

@ Annemoontje; Hoe was het in Delft? En is het nog gelukt met de trap? Wat balen dat je lichaam vreemd doet!

@ ShallY; Hele dikke voor een kindje 2012 - Pagina 12 699888 Hoop dat je snel ingesteld mag zijn op je medicatie en dan ook vruchtbaar zal zijn! Fijn dat jullie de sleutel bijna krijgen, een leuk vooruitzicht en afleiding!

@ Sleepingbeauty; Al iets gehoord van buurtzorg? Jammer dat je nog niet de kans hebt gehad om met je leidinggevende te praten over je contract. Ik heb alle keren ook menstruatiekrampen gehad als ik zwanger bleek te zijn, dus ik duim!!!!

@ Silver; Goed vooruitzicht die wintersport!

@ Boekenwurm; Hopen dat de volgende echo goed is dan!!

@ Deugniet; Balen dat de schimmelinfectie nog niet weg lijkt te zijn.

@ Nillis; Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Heb je voor jezelf een datum gesteld waarop je gaat testen of naar je gyn gaat bellen?

Ik ben bij de huisarts geweest en heb de vitamine b12 injecties gekregen. Ze stemde gelijk toe, snapte wel dat ik iets wilde proberen en vond mijn waarde ook wel op het randje. Dus ik heb de eerste injectie al gezet, volgende week weer 1 en dan later labcontrole. Dus voor deze ronde zou het al goed moeten zijn! Verder heb ik de post over de studie ook al gekregen. Dus dat moet ook snel geregeld zijn, zodat ik bij een snelle zwangerschap al mee kan doen. Nu alleen nog snel zwanger worden Wink Maar ik heb gevoelige borsten, beginnende steekjes en vruchtbaar slijm. Dus die eisprong zit eraan te komen!
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Weegschaal do 8 nov 2012 - 6:37

NaamLeeftijdGaan ervoor vanafHoeveelste KindjeBijzonderheden
Linnie198527/29December 20101eMiskraam
Weegschaal27/27Maart 20111e4 miskramen
JasmineApril/Mei 20112e3 miskramen
Nillis30/31November 20112eMiskraam
Stitch25/30November 20111eAfspraak gyn
Boekenwurm8328/28Januari 20121ePCO
SleepingBeauty24/27Januari 20121e
Aardbei25/25Januari 20121eClomid
Annemie27/31Februari 20122e
Sabje27/30Mei 20122e
Samantha23/43Mei 20121eClomid resistent
Lies23/28Juni 20121e
_Mashimaro_26/34Juli 20122ePCO
Vlinder-201124/25Juli 20121ePartner pregnyl
Star00724/26Juli 20122e
ShallY27/28Augustus 20121eSchildklier med
Sazzle24/33September 20121e
Nana29/31September 20123e
Takkie27/28September 20122e
nenaa24/32September 20121e
Annemoontje27/30Oktober 20121e
Inge28/32Oktober 20121e
Loes26329/26Oktober 20121e
Silver26/30Oktober 20121e
just me only meOktober 2012
x-justme-x26/29November 20121ePCO
PienNovember 2012



Laatst aangepast door Weegschaal op zo 11 nov 2012 - 23:50; in totaal 2 keer bewerkt
Weegschaal
Weegschaal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1851
Punten : 1893
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa do 8 nov 2012 - 7:52

@weegschaal dankje voor je warme welkom! Iedereen hier is zo lief! Echt hartverwarmend! Ja, onzekerheid, teveel ermee bezig zijn... Ik hoop dat de b12 spuiten helpen! Dat zou toch niet gek zijn!! Ja, je mag mij wel in de tabel zetten! Heb je nog info nodig daarvoor?
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 do 8 nov 2012 - 8:07

@ weegschaal: zit nu op dag 15, en nog steeds geen positieve ovulatietest. Staat alleen in de beschrijving dat ik tussen 10 en 8 het beste kan testen, maar dat gaat voor mij niet op, aangezien ik voor 10en al op mijn werk ben. En ik mag 2 uur van te voren niks drinken, en dat gaat me niet lukken (ben altijd dorstig).
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje do 8 nov 2012 - 21:26

@ Aardbei Hoe is het nu met je? Hebben de krampen al doorgezet in een ongesteldheid?
Nee, ik heb nooit zolang van tevoren krampen, ook niet voordat ik aan de pil begon. Heb nu echt het idee dat mijn lichaam toch nog in de war is.

@ Deugniet Balen zeg dat je schimmelinfectie maar niet over wil gaan. Dat is echt zo rot. Stom dat de zalf zijn werk niet doet. Ik smeer zelf dan altijd Daktarin zalf op en koop dat bij de drogist, werkt bij mij wel goed altijd als het rood is, maar dat moet je dan wel weer een poosje volhouden met smeren.
Van die ovulatietesten is een goed idee!! Thanx voor de tip! Die ga ik dan in huis halen bij de volgende ronde. Zo heb ik inderdaad misschien wat meer zekerheid toch.

@ Nenaa Leuk dat je zo creatief bezig bent met haken. Ben benieuwd naar je creaties. Is het moeilijk om te leren?

@ Weegschaal Hopelijk werken de injecties. Spannend dat je eisprong eraan zit te komen. Handig dat je dat voelt aankomen ook. Voel je dat elke periode?
Ik baal inderdaad wel van mijn lichaam, niet zozeer van dat alles nog misschien opgang moet komen, maar ja die buikpijn begint me nu wel de neus uit te hangen. Als het aanhoud, ga ik de volgende ronde beginnen met ovulatietesten, zodat ik een beetje inzicht krijg misschien.
In Delft was het heel gezellig. we hebben ons goed vermaakt. We hebben gewinkeld, maar ook lekker gewandeld daar in de omgeving. We hebben ook een paar uurtjes lekker gezeten in een gezellig cafeetje. Mijn man aan een biertje en ik aan de ijsthee. Met de trap gaat het goed! Mijn vader heeft de verfbrander gebracht die we mogen lenen en het gaat nu een stuk sneller met het verwijderen van de verf. Als het goed is zijn we morgen daarmee klaar en dan is het ergste gedeelte achter de rug.

@ Silver Gaaf dat de wintersport nu geboekt is! Dat is wel leuk om naar uit te kijken. Veel plezier eerst met het weekendje weg. Ja was zeker balen dat het afbijtspul niet werkte voor de trap. Nu hebben we een verfafbrander te leen, daar gaat het een stuk sneller mee. De trap moet hoognodig opgeknapt worden. De verf en lijm was nog van de vorige bewoners en is helemaal vergeeld en bladderde af (echt geen gezicht) en aangezien de trap in de woonkamer grenst, willen we er nu toch wat aan doen. Er komt uiteindelijk een mooie kleur verf op, beetje mokka achtige kleur. Ja ik hoop zo dat het mijn eisprong is/ was wat ik voelde. Ik had ook wel even dat ik dacht dat het mijn darmen waren. Zo lastig, konden we maar naar binnen kijken om te zien wat er daar gebeurdt haha. Wij gingen een dagje kijken in Delft, waren we nooit geweest. We hebben gewinkeld maar ook gewandeld in de omgeving. Ook hebben we daar lekker ergens gezeten in ene cafeetje en wat gedronken. Ik natuurlijk aan de fris en man had een biertje. We hebben ook veel gekletst over de toekomstige baby.

@ Sleepingbeauty Jammer dat het niet gelukt is om je leiding te spreken over je contract.

@ all Hier gaat het wel redelijk tot goed. Mijn laatste vakantiedagje, dus nog even genieten. Met de trap schiet het op eindelijk, de verf is er bijna vanaf.
Met de buikpijn gaat het redelijk. Sommige momenten voel ik niks meer, maar dan komt het ineens toch weer opzetten, dus het blijft spannend, weet echt net wat ik ervan moet denken. Gisteren bij een vriendin langs geweest, gaf wel veel afleiding. Toen straks wakker gemaakt door mijn man voor een ontbijtje op bed, was wel een verrassing.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  SleepingBeauty do 8 nov 2012 - 22:43

@weegschaal; Heb helaas nog niks gehoord. Maar dat zal vast nog wel komen.
Oooh echt?? Bij mij is het nu meer met vlagen. Zo heb ik soms een avond gehad met veel krampen dat ik echt dacht morgen wordt ik gigantisch ongesteld. En dan is het gewoon weer over. Nu alweer 2 dagen zonder enige krampjes....
Fijn dat je nu toch wat kunt gaan proberen...baat het niet dan schaadt het niet.
Hopen dat het weer raak mag zijn deze ronde:lol: Succes meid!!

@annemoontje; wat gaat de vakantie snel he... fijn dat het opschiet met je trap!
En wat een heerlijke afsluiting van je vakantie lekker ontbijt op bed:lol: Heerlijk!!!
Hoeveelste dag zit je nu?? zit je ook op het wachtbankje?


@all; hier nog steeds geen ongesteldheid!! 1 dag over mijn gemiddelde cyclus heen.
Nu heb ik 3x geleden nog op dag 36 mijn menstruatie gehad, dus ik durf nog niet zo goed te testen...
*ik heb ze ook nog niet in huis* haha...
Ene kant had ik het vanochtend wel willen doen we zijn allebei vrij vandaag. Misschien dat ik wacht tot dinsdag dan zijn we allebei 's ochtends vrij. Of zal ik het ook een x 's avonds kunnen doen dit weekend??
Hmmm wat denken jullie?

MIjn man heeft zoiets van wacht nog maar even...
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje do 8 nov 2012 - 22:54

@ Sleepingbeauty Gaat zeker snel de vakantie, de tijd vliegt voorbij! Ik heb nog 10 dagen tot mijn NOD, Zit nu dus inderdaad op het wachtbankje, want mocht ik een eisprong hebben gehad, dan is die nu wel voorbij. Misschien word ik al aankomende dinsdag ongesteld, aangezien ik vorige keer een cyclus van 3 weken had. Ben benieuwd, elke dag dat ik niet ongetseld wordt is nu mooi meegenomen.
Balen zeg dat je zo in onzekerheid zit en je toch ook nog niet ongesteld bent geworden. Ik zou zelf denk ik dan tot dinsdag wachten als jullie allebei vrij zijn (ook al is het heel moeilijk), aangezien je ook aageeft wel eens een cyclus van 36 dagen te hebben. Zonde anders als je telkens een nieuwe test moet halen. Anders loop je je zelf nog meer gek te maken denk ik als je dit weekend al test en slaat weer negatief uit.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa do 8 nov 2012 - 23:17

@annemoontje valt wel mee, volg gewoon wat ze op YouTube doen Wink en doe niet te moeilijke dingen, gisteravond was ik door ons internet in huis ernstig gefrustreerd en lukte het me ook even niet... Maar vanavond even weer proberen smile

@sleepingbeauty ohwww wat spannend! Hmmm ja moeilijk... Ik had wss al getest... Ik als juffie ongeduld! Wink maar het mooiste is natuurlijk wel omhet samen te doen! Ik zou proberen vol te houden tot dinsdag, maar goed, dat zou ik zelf denk ik ook niet vol kunnen houden! Ik duim voor je!!!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Joli86 do 8 nov 2012 - 23:31

Een een korte update..
Vanochtend voor de intake geweest. Lengte, gewicht en bloeddruk gemeten.
Vragenlijst doorgenomen. Uitstrijkje gemaakt en een inwendige echo gehad. Baarmoeder zag er goed uit, ze zag de eitjes tegen de baarmoederwand aan zitten, want normaal is bij PCO. Nu weer een vervolg afspraak gemaakt voor uitslag uitstrijkje en vervolgtraject te bespreken. Ook moet ik áls ik nu ongesteld ga worden, op de 3de dag bloed laten prikken. Van mijn man willen ze ook het zaad gaan controleren.

@ weegschaal: ik wil wel in het lijstje!
Leeftijden 26/29
Voor ons 1ste kindje
Gaan ervoor sinds nov 2012 (pas héél kort)
Bijz ik heb PCO
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa do 8 nov 2012 - 23:39

@x-justme-x wat fijn dat je baarmoeder er wel goed uit zag! Op naar die vervolgafspraak!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Annemoontje do 8 nov 2012 - 23:59

@ nenaa Ik wil ook al heel lang aan haken beginnen, maar ben wel bang gefrustreerd te raken als het niet meteen lukt haha. Misschien toch ook maar een keer een poging wagen dan maar. Youtube is wel handig, is toch anders dan vanuit een boek. Zo zie je toch hoe anderen het doen.

@ x-justme-x Een geruststelling dat je baarnoeder er goed uitzag. Hopelijk is de uitslag van het uitstrijkje in orde. Goed ook dat ze het zaad van je man na willen kijken om dingen uit te sluiten. Fijn om te lezen dat je in ieder geval geholpen wordt nu.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa vr 9 nov 2012 - 0:04

@annemoontje ik heb op YouTube gewoon op crochet gezocht en vond echt superveel, ook allemaal makkelijke dingen! Gewoon proberen, en vooral beginnen als je niet al gefrustreerd bent Wink ik heb mn.haaknaald en bollen wol/garen gewoon bij de zeeman gehaald! Werkt prima!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch vr 9 nov 2012 - 0:08

@ Nillis, wat balen dat je van het weekend ziek was. Het heerst geloof ik, ik had er gisteren ook last van :nopompom: Gelukkig vandaag weer iets beter. En vervelend dat je nu nog niet ongesteld bent geworden. Ik hoop en duim voor je dat het nu toch snel mag komen! hug Hoe was je eerste dagje werken na de vakantie? Viel het een beetje mee?

@ Sleeping beauty, in de kinderopvang is nu echt geen werk te vinden Sad We zijn nu aan het kijken of het haalbaar is qua inkomen als ik gastouder ga worden. Ben heel erg benieuwd, want wil eigenlijk helemaal niet iets anders als kinderopvang. Hopelijk hoor je snel wat op je sollicitatie, en kan je ook snel het gesprek aangaan op je huidige werk. Bij jou wordt het nu heel erg spannend dus, ik hoop zo dat je deze maand wel een mooie positieve test mag hebben en we je eindelijk van dit topic naar het andere mogen 'schoppen' Razz

@ x-justme-x, welkom! En wat 'fijn' dat je gelijk bent doorgestuurd naar de gyn! Ik moest eerst bijna een jaar aanklooien om doorverwezen te worden, maar heb nu gelukkig ook as donderdag een afspraak staan bij de gyn. Hopelijk kan hij (of zij) je snel helpen!

@ Linnie, balen dat je ovulatietest nog steeds niet positief wordt, ik hoop voor je dat het snel wel zo is, en dat je aan de slag kan! Wink

@ Aardbei, nee hoor, het was bij ons ook echt heel erg druk. Maar was echt even lekker een dagje samen met mijn moeder, konden we wel even gebruiken. En ik ga ook voor de aanbiedingen, scheelt soms echt heel veel. Ontzettend balen dat de test negatief was, ben je al ongesteld geworden? Hopelijk voor de laatste keer! hug
Als ik wat af heb met haken zal ik het wel even showen hoor! Verwacht alleen geen hoogstandjes laughcry En ben bang dat het ook nog wel even duurt voordat ik aan de giraffe toe ben, nog even oefenen.
Nog gefeliciteerd trouwens! Heb je een leuke dag gehad?

@ Annemoontje, fijn dat de trap nu wel opschiet met de verfbrander!

@ Shally, ja waren inderdaad veel taartspullen. Heb daar zelf niks van gekocht, heb nog zoveel staan! En ben de laatste tijd ook weer wat vaker bezig met naaien enzo, wordt tegenwoordig ineens misselijk van de lucht van marsepein, dus dat is niet zo handig laughcry Kan me heel goed voorstellen dat je teleurgesteld bent in je lichaam! Dat gevoel heb ik hier ook wel. Hopelijk slaat de iets hogere dosis wel aan bij je! hug

@ Sabje, wat jammer dat je ons hier voor nu gaat verlaten. Hopelijk horen we snel goed nieuws van je! hug

@ Silver, hoezo ging gastouder bij jou niet lukken? Gewoon nieuwsgierigheid, als je het niet wilt vertellen is dat ook goed!
En wat leuk dat jullie nu de wintersport hebben geboekt! Mijn vriend wil ook heel graag weer op wintersport, maar helaas zit dat er financieel gewoon niet in.

@ Boekenwurm, wat klote dat er nu niks te zien was op de echo. Hopelijk komt het alsnog!

@ neena, over je menstruatie van nu kan ik je helaas niks zeggen. Ik ben altijd alleen aan de pil geweest, en bij mij is mijn ongesteldheid altijd al vrij hevig en pijnlijk geweest. Hopelijk is dit nu gewoon je menstruatie, lijkt me niet vervelend Wink

@ Deugniet, balen dat je last hebt van een schimmelinfectie, en dat het niet weg wil gaan. Hopelijk trekt het snel weg!

@ Weegschaal, wat goed dat de huisarts je gewoon de b12 injecties heeft gegeven! Ik ga zo hard voor je duimen dat dit goed resultaat geeft en we je nooit meer in dit topic hoeven terug te zien! Wink hug

All, de ergste teleurstelling is nu wel weer weg, we moeten toch verder! En ergens diep van binnen had ik al heel erg het gevoel dat ik niet aangenomen zou worden. Helaas heeft mijn gevoel tot nu toe eigenlijk altijd gelijk gehad. Nu zijn we aan het informeren over gastouderschap. Mijn vriend staat daar ook achter, en ik neig nu ook het meest naar deze optie! Het enige wat we nu even moeten uitzoeken is of ik hiermee voldoende inkomen mee kan krijgen, en dan gaan we er maar gewoon voor!
Het haken was erg leuk, ze had me laatst al de beginsels wel geleerd, maar ik was thuis toch vastgelopen, dus er maar nog een 'lesje' bij gedaan. Wink Verder was het ook gewoon supergezellig. Deze vriendin weet ook dat we bezig zijn voor een kindje, en dat ik binnenkort een afspraak heb bij de gyn, dus was wel fijn om daar ook even over te kunnen praten.
Gisteren een dagje ziek geweest, misschien toch spanningen van de laatste tijd die eruit gaan komen? Gelukkig voel ik me vandaag wel weer wat beter. Vanavond gaan we met zijn 4-en (ik en mijn vriend, en mijn moeder en haar vriend) naar Duitsland. We moeten het graf van mijn moeders oma opknappen, en we gaan dan logeren bij een nichtje van mijn oma. Wel bizar dat nu mijn oma en haar zusje zijn overleden we nu ineens haar familie gaan ontmoeten. Ben wel zenuwachtig, aangezien mijn duits nou niet echt goed te noemen is. Ik kan het redelijk begrijpen, maar praten, ho maar! En dan donderdag naar de gyn, begin nu wel echt zenuwachtig te worden, al heb ik er ook soort van 'zin in'. Waarschijnlijk gaan we nu in ieder geval iets van duidelijkheid krijgen. Sinds gisteren trouwens eindelijk niet meer ongesteld, al heb ik nog steeds last van steken down under. Heel erg vervelend, aangezien ik er echt een beetje naar van wordt Sad
Oh, en ik ben nog niet eens zwanger, maar volgens mijn vriend krijgen we een zoon. Dan weten jullie dat ook alvast! Razz
Fijne dag allemaal!
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Stitch vr 9 nov 2012 - 0:09

Zo, en nu ga ik als de wiedeweerga wat nuttigs doen, het is gewoon al na 12-en!! laughcry Embarassed angel
Stitch
Stitch
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 452
Punten : 485
Registratiedatum : 03-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Inge vr 9 nov 2012 - 0:16

Sorry dat ik zo weinig meeschrijf op het moment. Ik wacht nog steeds op mijn ongesteldheid. Eind september gestopt met de pil, toen werd ik ongesteld op 2 okt t/m 8 oktober. Maar vooralsnog nu nog steeds geen ongesteldheid. Nog even afwachten dus. Zwanger kan ik niet zijn dus het is echt even wachten wanneer mijn cyclus op gang komt. Ik hoop het wel dat ik binnenkort ongesteld wordt.
Hoelang duurde het bij jullie voor de cyclus op gang kwam?

@Sb, ik duim voor jullie. Ik hoop dat je een positieve test in handen mag hebben dit weekend

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa vr 9 nov 2012 - 0:30

@stitch ik ga er maar gewoon vanuit dat het mn normale ongesteldheid is! Zeer zeker niet vervelend smile wat leuk dat je meer familie gaat ontmoeten! Aan een kant wel jammer dat het na het overlijden van geliefden pas gebeurt, maar het zal vast wel gezellig worden! De taalbarrière zal op moment suprême wel meevallen! Je hebt altijd nog handen en voetenwerk Wink

@Inge ik had een spiraaltje en mijn cyclus kwam dus direct weer op gang...
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Aardbei vr 9 nov 2012 - 0:32

Deugniet: Is de infectie al wat minder? Hoop het voor je. En is er al wat uit je ovulatietesten gekomen?

Boekenwurm: Ik hoop ook dat ze gaan groeien! En inderdaad stom dat ik nu blij ben dat ik ongesteld ben, terwijl de meesten dat juist niet willen Wink

Sleepingbeauty: Soms kun je toch ook niet van je lichaam op aan he, al die rare kwaaltjes en dan gebeurt er nog niets. Ikzelf zou nog even wachten... Het is anders toch elke keer weer een teleurstelling.

Nillis: Hoop ook voor je dat het nu snel op gang komt, balen hè, dat lange wachten!

Weegschaal: Bedankt voor de felicitatie smile
Fijn zeg, dat je die vitamineprikken nu krijgt, ik hoop dat het helpt! Nu maar flink bezig gaan de komende dagen Wink

Annemoontje: Gek dat je dan nu zulke rare krampen hebt. En ja, het heeft doorgezet! smile Fijn dat de verf nu bijna van de trap af is! Dan kun je bijna beginnen met opbouwen in plaats van afbreken, is toch altijd leuker smile

Justme: Fijn dat alles er in eerste instantie toch nog goed uitzag (behalve je PCO natuurlijk). Hopenlijk ook de volgende tests.

Stitch: Bedankt voor je felicitatie! Mijn verjaardag zelf was niet zo spectaculair, mijn vriend was er 's avonds ook niet. We hadden het weekend ervoor al iets kleins met mijn fam gedaan en de avond ervoor met mijn schoonouders. Heb dit jaar ook niet echt tijd om het te vieren, de agenda zit een beetje te vol Wink
Ik hoop voor je dat gastouderschap gaat lukken. Zorgt toch ook voor een beetje meer rust. En snap dat je zenuwachtig bent! Maar geloof me, het gaat ook erg opluchten. Veel succes in Duitsland!

Inge: Ik hoop ook voor je dat je snel ongesteld wordt. Bij mij duurde het ook best wel een tijdje maar denk niet dat je mij als uitgangspunt kunt nemen smile

All: Ik ben dus ongesteld geworden! Morgen weer beginnen met mij eerste dag Clomid! Heb er best zin in smile We weten nu dat het werkt dus gaan er weer vol goede moed tegenaan smile
[b]
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  nenaa vr 9 nov 2012 - 0:44

@aardbei dat is dus alweer een geruststelling! Ook voor jou ga ik duimen!! Ik kon me toen ik 14 was toch niet indenken dat we ook blij konden zijn om onze ongesteldheid! Nu was ik er deze maand ook niet blij mee, omdat het een bevestiging was dat ik niet zwanger was... Maar je weet daardoor wel dat de boel daarbinnen "werkt"!
nenaa
nenaa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 64
Punten : 64
Registratiedatum : 04-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gast vr 9 nov 2012 - 6:37

Wow ik heb net een positieve ovulatietest gedaan! Ik zit nog maar op dag 14 dus dat ik voor mijn doen heel erg netjes! Ik denk dat ik straks op een cyclus kom van net wel of net geen 30 dagen. Heel wat anders als de laatste keer (47 dagen) ik ben blij!!

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Ef03083d289f70cd0ecb573fda9e4359_zps6f992a04

Very Happy (het onderste lijntje is de teststreep en de bovenste de controle streep, erg duidelijk dus!)

Heb m'n vriend net maar even gebeld dat er vanavond iets moet gebeuren Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 9 nov 2012 - 6:57

Succes deugniet, die van mij is nog steeds niet positief, en echt veel testen heb ik niet meer. Ben iets te vroeg geweest denk ik met testen Embarassed.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Amber- vr 9 nov 2012 - 7:34

Linnie1985 schreef:Succes deugniet, die van mij is nog steeds niet positief, en echt veel testen heb ik niet meer. Ben iets te vroeg geweest denk ik met testen Embarassed.

Welke gebruik je? Ik heb nog 7 ovulatietesten van sensitest. De extra gevoelige. Die mag je wel van me hebben. Hoef er niets voor te hebben.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Linnie1985 vr 9 nov 2012 - 9:22

amber22 schreef:
Linnie1985 schreef:Succes deugniet, die van mij is nog steeds niet positief, en echt veel testen heb ik niet meer. Ben iets te vroeg geweest denk ik met testen Embarassed.

Welke gebruik je? Ik heb nog 7 ovulatietesten van sensitest. De extra gevoelige. Die mag je wel van me hebben. Hoef er niets voor te hebben.

Ah dat vind ik super van je!
Ik heb dezelfde als deugniet en ook nog 2 van sensitest.
Ik zal mn adres even pmen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

voor een kindje 2012 - Pagina 12 Empty Re: voor een kindje 2012

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum